-
Βlue&Me δεν έχω. Σκεφτόμουν τον αντάπτορα περισσότερο για να συνδέω usb stick αφού βαρέθηκα να γράφω cd/mp3 για κάθε νέα συλλογή που θέλω να ακούω στο αυτοκίνητο.
Το εργοστασιακό ηχοσύστημα με υπερκαλύπτει κατά τα άλλα. -
Καλησπέρα παιδια.
Μια ερώτηση. Τα καινουια αμορτισερ και γενικότερα τα αμορτισερ οταν αποσβενουν λακουβες και ανωμαλίες δεν πρεπει να ακούγεται το συνηθισμένο φστ φστ; -
Όχι απαραίτητα. Άλλα αμορτισέρ το κάνουν αυτό και άλλα όχι.
-
Καλησπεριζω ολους στο φορουμ .Ερωτηση εδω και λιγες μερες μου βγαινει μια ενδειξη στην οθονη 'memory low' ξερει κανεις τι ειναι αυτο?
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Καλησπεριζω ολους στο φορουμ .Ερωτηση εδω και λιγες μερες μου βγαινει μια ενδειξη στην οθονη 'memory low' ξερει κανεις τι ειναι αυτο?Χρησιμοποιείς το eco drive μέσω της θύρας USB;
-
Ναι χρησιμοποιω το eco drive μέσω της θύρας USB. Αλλα το βγαζει ακομη και οταν δεν εχω το usb στην θυρα. Μηπως να το βγαλω απο το μενου of δηλαδη να μην ειναι ενεργοποιημενο το eco drive?
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Ναι χρησιμοποιω το eco drive μέσω της θύρας USB. Αλλα το βγαζει ακομη και οταν δεν εχω το usb στην θυρα. Μηπως να το βγαλω απο το μενου of δηλαδη να μην ειναι ενεργοποιημενο το eco drive?Ακριβώς αυτό φταίει. Το έχεις βγάλει.
Χωρίς το stick γεμίζει η εσωτερική μνήμη και δεν χωράει άλλα δεδομένα του ecodrive. Περίπου 400-500χλμ κρατάει πριν γεμίσει.
Αν βάλεις το στικάκι του θα τα μεταφέρει εκεί κατευθείαν.
Στάλθηκε από το GT-I9305 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Έτσι.
Sorry για την αργοπορημένη απάντηση. Έχει δίκιο ο Velissarios. Πρέπει να βάλεις το στικάκι για να μεταφερθούν τα δεδομένα σε αυτό, αλλοιώς θα χάνεις συνέχεια τα παλαιότερα. -
Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).
Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;
Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browseστην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
27000 χιλιόμετρα ;
Φρέσκα είναι , μείνε μ αυτά.
Προσωπική άποψη πάντα. -
Από μόνα τους τα χιλιόμετρα δε λένε κάτι. Έχω αλλάξει στα 20.000 φιτιλιασμένα τελείως και έχουμε κρατήσει λάστιχο και 70.000 όντας κομπλέ.
Εννοείται, βέβαια, ότι με μια 'συνηθισμένη' χρήση τα 27.000 είναι λίγα.
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;
Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browseστην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τα λάστιχα χάνουν τις ιδιότητες τους με την πάροδο του χρόνου,ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Το ιδανικό κατά την γνώμη μου είναι η αλλαγή τους κάθε 4 χρόνια ή 50.000 χιλιόμετρα,όποιο έρθει πρώτο.
Στο δικό μου άλλαξα τα λάστιχα στις 26.000 λόγω τετραετίας. Αν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε στεγασμένο χώρο,δεν το χτυπάει δηλαδή ο ήλιος ίσως να μπορείς να τα κρατήσεις και για 5 χρόνια.
Στην θέση σου δεν θα τα άλλαζα τώρα αλλά σε κανένα 8μηνο τουλάχιστον. -
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;
Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browseστην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μαζί τα πήραμε...
Μάιο του 2010 και εγώ. Μόνο που έφτασα τα 57.000 και με βλέπω να πηγαίνω για δεύτερο μεγάλο σέρβις μετά τα Χριστούγεννα....
Θα σου πρότεινα να τα κρατήσεις, ειδικά αν δεν έχεις πρόβλημα αυτές τις μέρες με τις βροχές. Το καλοκαίρι χρειάζεσαι κατα την γνώμη μου τα πιο φρέσκα λάστιχα.
-
Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).
Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;
Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browseστην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τα λάστιχα χάνουν τις ιδιότητες τους με την πάροδο του χρόνου,ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Το ιδανικό κατά την γνώμη μου είναι η αλλαγή τους κάθε 4 χρόνια ή 50.000 χιλιόμετρα,όποιο έρθει πρώτο.
Στο δικό μου άλλαξα τα λάστιχα στις 26.000 λόγω τετραετίας. Αν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε στεγασμένο χώρο,δεν το χτυπάει δηλαδή ο ήλιος ίσως να μπορείς να τα κρατήσεις και για 5 χρόνια.
Στην θέση σου δεν θα τα άλλαζα τώρα αλλά σε κανένα 8μηνο τουλάχιστον.Η Μισελεν και η Κοντινενταλ λενε αλλαγη στα 10 χρονια...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Το σωστό είναι ότι τόσο η Continental όσο και η Michelin ορίζουν - συστήνουν ως ανώτατο όριο τα 10 χρόνια,ακόμη και για φαινομενικά άφθαρτα ελαστικά ,ακόμη και για την ρεζέρβα. Και οι δυο εταιρίες αναφέρουν ότι τα ελαστικά δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής .Δεν ορίζουν ως διάρκεια την 10ετία αν αυτό κατάλαβες,κάνεις λάθος.
Εξάλλου πολύ σωστά αναφέρουν ότι τα ελαστικά γερνούν ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούνται.
Επειδή όμως μιλάμε για ελαστικά τοποθετημένα στο αυτοκίνητο,που κινούνται σε βομβαρδισμένους Ελληνικούς δρόμους,και είναι εκτεθειμένα στην ήλιο αρκετούς μήνες τον χρόνο,η άποψη μου είναι ότι πρέπει να αλλάζονται στην 4ετία - 5ετία ή στα 50.000χλμ. -
ρε παιδιά... τι λέτε για 4-5-10ετιες και 50κ χλμ!!! διαστήματα αλλαγής
στα 3 χρόνια και 22κ χλμ τα λάστιχα (sportcontact 3) κάνουν μπαμ οτι πλέον δεν φτουράνε και θα χρειαστουν μέσα στον 3 προς τεταρτο χρόνο αλλαγή! Και ΟΧΙ, δεν τα επινα τα λάστιχα! Και ΝΑΙ τα εχω κάνει και μπρος-πισω!
Γενικά η εμπειρία μου λέει πως λάστιχο με 30κ η και τριετία πάνω έχει χάσει σημαντικο μέρος απόδοσης και πάει για αλλαγή σύντομα.
Με 40κ είναι σαπούνια τελειως... η μονη ιδιοτητα που τους απομένεις ειναι οτι ειναι στρόγγυλα!
-
Aυτά που φοράω τώρα έχουν πάνω τους 34700 χλμ και έχουν δεχθεί και ένα μπρος-πίσω. Η συμπεριφορά τους δεν υπολείπεται σε σχέση με τις πρώτες χιλιάδες χιλιομέτρων που γράψανε ούτε κατά 20% . Πιστεύω , ότι όπως και τα προηγούμενα , θα αρχίσουν να εμφανίζουν έντονα σημάδια κόπωσης από τα 40-45000 χιλιόμετρα και μετά.
-
Αυτά που αναφέρω προκύπτουν από την εμπειρία μου με πάνω από 15 αλλαγές ελαστικών στα αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς. Επειδή τα περισσότερα ήταν leasing από AVIS η εταιρεία δικαιολογούσε – κάλυπτε αλλαγή λόγω φθοράς στις 45.000 χλμ. για όλα τα επιβατικά.
Τα λάστιχα που αναφέρεις δεν θυμάμαι να τα είχα ποτέ,αλλά θυμάμαι ότι τα Continental που είχα σε ένα astra τα άλλαξα στις 40.000 χιλιόμετρα μετά από αρκετά κλαταρίσματα. Μάλλον ήταν τυχαίο το γεγονός αλλά είχα πάνω από 4 κλαταρίσματα στον ένα χρόνο που τα “φορούσα”.
Έχοντας δοκιμάσει τις γνωστότερες μάρκες ελαστικών,δεν εμπιστεύομαι τίποτα άλλο εκτός από pirelli και Michelin,πάντα τα αλλάζω κοντά στα 50.000 χιλιόμετρα,και σίγουρα μετά τα 40.000 χιλιόμετρα. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απ' ό,τι κατάλαβα, τα λάστιχα έχουν ακόμα χρόνο ζωής και μάλιστα αρκετό. Βλέπουμε σε κανά οκτάμηνο, πάντα βέβαια και με οπτικούς ελέγχους για φθορές.
-
Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
Το σωστό είναι ότι τόσο η Continental όσο και η Michelin ορίζουν - συστήνουν ως ανώτατο όριο τα 10 χρόνια,ακόμη και για φαινομενικά άφθαρτα ελαστικά ,ακόμη και για την ρεζέρβα. Και οι δυο εταιρίες αναφέρουν ότι τα ελαστικά δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής .Δεν ορίζουν ως διάρκεια την 10ετία αν αυτό κατάλαβες,κάνεις λάθος.
Εξάλλου πολύ σωστά αναφέρουν ότι τα ελαστικά γερνούν ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούνται.
Επειδή όμως μιλάμε για ελαστικά τοποθετημένα στο αυτοκίνητο,που κινούνται σε βομβαρδισμένους Ελληνικούς δρόμους,και είναι εκτεθειμένα στην ήλιο αρκετούς μήνες τον χρόνο,η άποψη μου είναι ότι πρέπει να αλλάζονται στην 4ετία - 5ετία ή στα 50.000χλμ.Για να συστήνουν αλλαγή στα 10 χρόνια, ορίζουν αυτό το χρονικό διάστημα ως το ανώτατο όριο. Από εκεί και πέρα τα διαστήματα που βγάζεις είναι αυθαίρετα. Αλλάζουμε τα λάστιχα όταν δούμε ότι η απόδοση έχει πέσει σε μη αποδεκτά όρια ή όταν φτάσουν τα όρια φθοράς τους.
Fiat Bravο 2007