Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 617
    • 618
    • 619
    • 620
    • 621
    • 640
    • 641
    • 619 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    147369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      northjohn last edited by

      Βlue&Me δεν έχω. Σκεφτόμουν τον αντάπτορα περισσότερο για να συνδέω usb stick αφού βαρέθηκα να γράφω cd/mp3 για κάθε νέα συλλογή που θέλω να ακούω στο αυτοκίνητο.
      Το εργοστασιακό ηχοσύστημα με υπερκαλύπτει κατά τα άλλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anastasis_k13 last edited by

        Καλησπέρα παιδια.
        Μια ερώτηση. Τα καινουια αμορτισερ και γενικότερα τα αμορτισερ οταν αποσβενουν λακουβες και ανωμαλίες δεν πρεπει να ακούγεται το συνηθισμένο φστ φστ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Όχι απαραίτητα. Άλλα αμορτισέρ το κάνουν αυτό και άλλα όχι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ezzypelias last edited by

            Καλησπεριζω ολους στο φορουμ .Ερωτηση εδω και λιγες μερες μου βγαινει μια ενδειξη στην οθονη 'memory low' ξερει κανεις τι ειναι αυτο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sixoremenos last edited by

              Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
              Καλησπεριζω ολους στο φορουμ .Ερωτηση εδω και λιγες μερες μου βγαινει μια ενδειξη στην οθονη 'memory low' ξερει κανεις τι ειναι αυτο?

              Χρησιμοποιείς το eco drive μέσω της θύρας USB;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ezzypelias last edited by

                Ναι χρησιμοποιω το eco drive μέσω της θύρας USB. Αλλα το βγαζει ακομη και οταν δεν εχω το usb στην θυρα. Μηπως να το βγαλω απο το μενου of δηλαδη να μην ειναι ενεργοποιημενο το eco drive?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  velissarios last edited by

                  Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
                  Ναι χρησιμοποιω το eco drive μέσω της θύρας USB. Αλλα το βγαζει ακομη και οταν δεν εχω το usb στην θυρα. Μηπως να το βγαλω απο το μενου of δηλαδη να μην ειναι ενεργοποιημενο το eco drive?

                  Ακριβώς αυτό φταίει. Το έχεις βγάλει.

                  Χωρίς το stick γεμίζει η εσωτερική μνήμη και δεν χωράει άλλα δεδομένα του ecodrive. Περίπου 400-500χλμ κρατάει πριν γεμίσει.

                  Αν βάλεις το στικάκι του θα τα μεταφέρει εκεί κατευθείαν.

                  😄

                  Στάλθηκε από το GT-I9305 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sixoremenos last edited by

                    Έτσι.
                    Sorry για την αργοπορημένη απάντηση. Έχει δίκιο ο Velissarios. Πρέπει να βάλεις το στικάκι για να μεταφερθούν τα δεδομένα σε αυτό, αλλοιώς θα χάνεις συνέχεια τα παλαιότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sixoremenos last edited by

                      Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).

                      Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;

                      Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
                      http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browse

                      στην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.

                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        27000 χιλιόμετρα ;
                        Φρέσκα είναι , μείνε μ αυτά.
                        Προσωπική άποψη πάντα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sinanai last edited by

                          Από μόνα τους τα χιλιόμετρα δε λένε κάτι. Έχω αλλάξει στα 20.000 φιτιλιασμένα τελείως και έχουμε κρατήσει λάστιχο και 70.000 όντας κομπλέ.

                          Εννοείται, βέβαια, ότι με μια 'συνηθισμένη' χρήση τα 27.000 είναι λίγα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            northjohn last edited by

                            Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
                            Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).

                            Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;

                            Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
                            http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browse

                            στην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.

                            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                            Τα λάστιχα χάνουν τις ιδιότητες τους με την πάροδο του χρόνου,ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Το ιδανικό κατά την γνώμη μου είναι η αλλαγή τους κάθε 4 χρόνια ή 50.000 χιλιόμετρα,όποιο έρθει πρώτο.
                            Στο δικό μου άλλαξα τα λάστιχα στις 26.000 λόγω τετραετίας. Αν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε στεγασμένο χώρο,δεν το χτυπάει δηλαδή ο ήλιος ίσως να μπορείς να τα κρατήσεις και για 5 χρόνια.
                            Στην θέση σου δεν θα τα άλλαζα τώρα αλλά σε κανένα 8μηνο τουλάχιστον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              velissarios last edited by

                              Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
                              Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).

                              Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;

                              Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
                              http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browse

                              στην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.

                              Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                              Μαζί τα πήραμε...

                              Μάιο του 2010 και εγώ. Μόνο που έφτασα τα 57.000 και με βλέπω να πηγαίνω για δεύτερο μεγάλο σέρβις μετά τα Χριστούγεννα....

                              Θα σου πρότεινα να τα κρατήσεις, ειδικά αν δεν έχεις πρόβλημα αυτές τις μέρες με τις βροχές. Το καλοκαίρι χρειάζεσαι κατα την γνώμη μου τα πιο φρέσκα λάστιχα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης Northjohn έγραψε:

                                Πρόσφατα συμπλήρωσα 27.000 χιλιόμετρα σε συνολικό διάστημα 3,5 χρόνων που έχω το Bravo μου (καινούριο, αγορασμένο το Μάιο του 2010).

                                Προβληματίζομαι για τη σκοπιμότητα ή όχι της αλλαγής ελαστικών. Το αυτοκίνητο παρκάρεται σε ποσοστό 90% σε υπόγειο γκαράζ και γενικότερα τα ελαστικά δεν είναι ταλαιπωρημένα από τις καιρικές συνθήκες. Πρόκειται για τα Continental 205/55/R16. Τι μου προτείνετε; Να τα αλλάξω άμεσα ή να περιμένω και πόσο;

                                Επίσης, θα ήθελα την άποψή σας για τα DUNLOP Sport BluResponse
                                http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browse

                                στην περίπτωση που κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει. Με ενδιαφέρει περισσότερο από όλα να είναι 'μαλακά'. Από αυτή την άποψη, δε θα ήθελα κάτι πιο σκληρό από τα Conti.

                                Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                Τα λάστιχα χάνουν τις ιδιότητες τους με την πάροδο του χρόνου,ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Το ιδανικό κατά την γνώμη μου είναι η αλλαγή τους κάθε 4 χρόνια ή 50.000 χιλιόμετρα,όποιο έρθει πρώτο.
                                Στο δικό μου άλλαξα τα λάστιχα στις 26.000 λόγω τετραετίας. Αν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε στεγασμένο χώρο,δεν το χτυπάει δηλαδή ο ήλιος ίσως να μπορείς να τα κρατήσεις και για 5 χρόνια.
                                Στην θέση σου δεν θα τα άλλαζα τώρα αλλά σε κανένα 8μηνο τουλάχιστον.

                                Η Μισελεν και η Κοντινενταλ λενε αλλαγη στα 10 χρονια...

                                Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  northjohn last edited by

                                  Το σωστό είναι ότι τόσο η Continental όσο και η Michelin ορίζουν - συστήνουν ως ανώτατο όριο τα 10 χρόνια,ακόμη και για φαινομενικά άφθαρτα ελαστικά ,ακόμη και για την ρεζέρβα. Και οι δυο εταιρίες αναφέρουν ότι τα ελαστικά δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής .Δεν ορίζουν ως διάρκεια την 10ετία αν αυτό κατάλαβες,κάνεις λάθος.
                                  Εξάλλου πολύ σωστά αναφέρουν ότι τα ελαστικά γερνούν ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούνται.
                                  Επειδή όμως μιλάμε για ελαστικά τοποθετημένα στο αυτοκίνητο,που κινούνται σε βομβαρδισμένους Ελληνικούς δρόμους,και είναι εκτεθειμένα στην ήλιο αρκετούς μήνες τον χρόνο,η άποψη μου είναι ότι πρέπει να αλλάζονται στην 4ετία - 5ετία ή στα 50.000χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    ρε παιδιά... τι λέτε για 4-5-10ετιες και 50κ χλμ!!! διαστήματα αλλαγής

                                    στα 3 χρόνια και 22κ χλμ τα λάστιχα (sportcontact 3) κάνουν μπαμ οτι πλέον δεν φτουράνε και θα χρειαστουν μέσα στον 3 προς τεταρτο χρόνο αλλαγή! Και ΟΧΙ, δεν τα επινα τα λάστιχα! Και ΝΑΙ τα εχω κάνει και μπρος-πισω!

                                    Γενικά η εμπειρία μου λέει πως λάστιχο με 30κ η και τριετία πάνω έχει χάσει σημαντικο μέρος απόδοσης και πάει για αλλαγή σύντομα.

                                    Με 40κ είναι σαπούνια τελειως... η μονη ιδιοτητα που τους απομένεις ειναι οτι ειναι στρόγγυλα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konstantinos last edited by

                                      Aυτά που φοράω τώρα έχουν πάνω τους 34700 χλμ και έχουν δεχθεί και ένα μπρος-πίσω. Η συμπεριφορά τους δεν υπολείπεται σε σχέση με τις πρώτες χιλιάδες χιλιομέτρων που γράψανε ούτε κατά 20% . Πιστεύω , ότι όπως και τα προηγούμενα , θα αρχίσουν να εμφανίζουν έντονα σημάδια κόπωσης από τα 40-45000 χιλιόμετρα και μετά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        northjohn last edited by

                                        Αυτά που αναφέρω προκύπτουν από την εμπειρία μου με πάνω από 15 αλλαγές ελαστικών στα αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς. Επειδή τα περισσότερα ήταν leasing από AVIS η εταιρεία δικαιολογούσε – κάλυπτε αλλαγή λόγω φθοράς στις 45.000 χλμ. για όλα τα επιβατικά.
                                        Τα λάστιχα που αναφέρεις δεν θυμάμαι να τα είχα ποτέ,αλλά θυμάμαι ότι τα Continental που είχα σε ένα astra τα άλλαξα στις 40.000 χιλιόμετρα μετά από αρκετά κλαταρίσματα. Μάλλον ήταν τυχαίο το γεγονός αλλά είχα πάνω από 4 κλαταρίσματα στον ένα χρόνο που τα “φορούσα”.
                                        Έχοντας δοκιμάσει τις γνωστότερες μάρκες ελαστικών,δεν εμπιστεύομαι τίποτα άλλο εκτός από pirelli και Michelin,πάντα τα αλλάζω κοντά στα 50.000 χιλιόμετρα,και σίγουρα μετά τα 40.000 χιλιόμετρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sixoremenos last edited by

                                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απ' ό,τι κατάλαβα, τα λάστιχα έχουν ακόμα χρόνο ζωής και μάλιστα αρκετό. Βλέπουμε σε κανά οκτάμηνο, πάντα βέβαια και με οπτικούς ελέγχους για φθορές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
                                            Το σωστό είναι ότι τόσο η Continental όσο και η Michelin ορίζουν - συστήνουν ως ανώτατο όριο τα 10 χρόνια,ακόμη και για φαινομενικά άφθαρτα ελαστικά ,ακόμη και για την ρεζέρβα. Και οι δυο εταιρίες αναφέρουν ότι τα ελαστικά δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής .Δεν ορίζουν ως διάρκεια την 10ετία αν αυτό κατάλαβες,κάνεις λάθος.
                                            Εξάλλου πολύ σωστά αναφέρουν ότι τα ελαστικά γερνούν ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούνται.
                                            Επειδή όμως μιλάμε για ελαστικά τοποθετημένα στο αυτοκίνητο,που κινούνται σε βομβαρδισμένους Ελληνικούς δρόμους,και είναι εκτεθειμένα στην ήλιο αρκετούς μήνες τον χρόνο,η άποψη μου είναι ότι πρέπει να αλλάζονται στην 4ετία - 5ετία ή στα 50.000χλμ.

                                            Για να συστήνουν αλλαγή στα 10 χρόνια, ορίζουν αυτό το χρονικό διάστημα ως το ανώτατο όριο. Από εκεί και πέρα τα διαστήματα που βγάζεις είναι αυθαίρετα. Αλλάζουμε τα λάστιχα όταν δούμε ότι η απόδοση έχει πέσει σε μη αποδεκτά όρια ή όταν φτάσουν τα όρια φθοράς τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 617
                                            • 618
                                            • 619
                                            • 620
                                            • 621
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 619 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr