-
Ο χρήστης axem έγραψε:
εγώ πάντως και φώκια και leon που οδήγησα δεν βρήκα τρομερές διαφορές οδηγικά.οκ το focus δεν έχει το στρίψιμο και την επαφή με το δρόμο που είχαν τα 2 προηγούμενα (ειδικά το mki αλλά με ψόφιο μοτέρ) αλλά και το leon δεν το πέρασα και για τρένο.Πιο σφιχτο και με καλυτερο ελςγχο αμαξωματος το Λεον.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Πάντως σαν best seller περίμενα να δω πολλούς να γράφουν για το Astra και ούτε ένας. Γιατί έτσι;Είναι best seller επειδή η Opel δίνει πολύ καλές τιμές στις εταιρείες leasing, γι' αυτό έχουμε γεμίσει Astra και Corsa... Ειδικά το ατμοσφαιρικό 1.4 πρέπει να είναι τελέιως μάπα...
Πλάκα-πλάκα μιλάμε για δυο σχετικά διαφορετικές προσεγγίσεις/σχολές.
Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, δες Leon, Focus και Megane 1.2 TCe.
Αν όχι, Civic, Auris και i30/cee'd 1.4. -
Μου κάνει εντύπωση πάντως που το Civic παίζει στις ίδιες τιμές με τα υπόλοιπα τρία.... είχα την εντύπωση οτι ήταν κάτι σαν niche προιόν με ειδικό κοινό όπως π.χ. Alfa Romeo.... μάλλον έχω μείνει πίσω απο τις εξελίξεις.... χα χα
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
to Astra 1.4-120HP, το προσφερει στη εκδοση Essentia η ΒΕΛΜΑΡ με 15500 και το κλειδι στο χερι, βαση προσφορας που πηρα.Οπότε η απλή έκδοση 100hp 14.500. Η Opel έχω την εντύπωση ότι κάνει τις καλύτερες προσφορές σε χρήμα.
-
Πιο αργο κι απ το θανατο θα ναι το 1400αρι με τα 100 αλογα. Φοκους 1000αρι η επιλογη.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μια και είναι λίγα δοκίμασέ τα όλα και μετά έλα να μας πεις τι νιώθεις. Και τότε τα συζητάμε.
Δε θέλω να εκφέρω γνώμη για να μην σε επηρεάσω.Μη σε απασχολεί, εκφράσου ελεύθερα. Κάθε άποψη δεκτή!.
-
Θα προτιμούσα το Auris. Ποιοτικό μέσα, σύγχρονο αμάξωμα, αξιόπιστο και με την αντιπροσωπεία να παρέχει πολύ καλή εξυπηρέτηση και μετά την αγορά του αυτοκινήτου (έχει βέβαια λίγο τσιμπημένα σέρβις από όσο διαβάζω) . Δεύτερη επιλογή το Honda που δε μου αρέσει όσο το Auris εξωτερικά αλλά έχει και αυτό αξιοπιστία αλλά κακή υποστήριξη από την αντιπροσωπεία. Τον 1000άρη της ford δεν τον εμπιστεύομαι για τα άλογα που βγάζει.
-
H γενικά καλή αντιπροσωπεία της toyota πρέπει να είναι μύθος στις μέρες μας πλέον. Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν σωστά συνεργεία που θα κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει, αλλά πρέπει μάλλον να τα ψάξεις σε αντίθεση με παλιότερα που οι περισσότεροι ήταν καλοί. Και φέρνω σαν παράδειγμα τον εαυτό μου, που το περασμένο καλοκαίρι έπρεπε να πάω το Yaris για αλλαγή λαδιών (που την ονομάζουνε σέρβις -τρομάρα τους). Πήγα εκεί που ήταν πιο κοντά μου τελικά, και πλήρωσα 123€ αν θυμάμαι καλά. Καλύτερα να μην πω τι έκαναν και τι όχι σωστά, για το αν είναι ενημερωμένοι για τα σύγχρονα toyota(τα οποία πουλάνε οι ίδιοι), γιατί θα βγούμε εκτός θέματος.
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
to Astra 1.4-120HP, το προσφερει στη εκδοση Essentia η ΒΕΛΜΑΡ με 15500 και το κλειδι στο χερι, βαση προσφορας που πηρα.
Οπότε η απλή έκδοση 100hp 14.500. Η Opel έχω την εντύπωση ότι κάνει τις καλύτερες προσφορές σε χρήμα.
Θές το πιό γρήγορο,ή αυτό που γουστάρεις να οδηγάς;....Μάλλον το δεύτερο...οπότε,όπως λέει και ο onyxας,οδήγησέ τα πρώτα όλα και μετά αποφασίζεις!!
-
Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
Ford focus 1,0 125 ps ecoboost.:Δυνατός κινητήρας + ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω = ενεργητική ασφάλεια και άνεση. Επιπλέον άψογο τιμόνι και ποιότητα κατασκευής.Δεν υπάρχει ιαπωνικό αυτοκίνητο με αυτό το πακέτο,και σίγουρα δεν το διαθέτει ούτε το astra ούτε το leon..Μόνο -υποκειμενικό-μειονέκτημα για όλα η εμφάνιση,αφού στον τομέα αυτό οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστά (delta-giulieta-bravo).απο θεμα εμφανισης υπαρχει και αυτο, το οποίο συγκρίνεται μόνο με την giulieta
Υ.Γ: Οσο για τις τιμες να πανε να μαμηθουνε, το 10/2012 που εψαχνα μόνο το lancer ειχε 3000€ εκπτωση και εκανε full full extra 14900€, ενω ο΄λα οσα ανεφερες εκαναν 18000€, φετο λοιπον πηγαν όλοι στην τιμη της mitsubishi, αν αγοραζα φετο μπορει να επερνα το corola με 15500 ή το focus που εχει καπου εκει.
Υ.Γ2: Μπορει να κατεληγα πάλι στο lancer δεν ξερω, παντως εδω και ενα χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος, και τα 120ps που εχει ειναι ικανοποιητικα για μενα
Υ.Γ3: Το civic δεν μου αρεσε στην εκθεση που το ειδα -
Συμπαθητικό είναι το lancer sportback, είδα ότι έχει καλές τιμές αλλά ξεφεύγει πολύ στο μήκος (4,58m). Κοιτάζω μόνο hatchback, ακόμα και το Astra πάω να το αποκλείσω λόγω μήκους (4.41m). Μες στην πόλη κινούμαι. Κλίνω έντονα προς Τoyota λόγω αξιοπιστίας...
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Συμπαθητικό είναι το lancer sportback, είδα ότι έχει καλές τιμές αλλά ξεφεύγει πολύ στο μήκος (4,58m). Κοιτάζω μόνο hatchback, ακόμα και το Astra πάω να το αποκλείσω λόγω μήκους (4.41m). Μες στην πόλη κινούμαι. Κλίνω έντονα προς Τoyota λόγω αξιοπιστίας...αν θελεις να μαθεις για αξιοπιστια διαβασε εδω http://www.gocar.gr/news/feed/8853,TOP_ ... -2012.html
Υ.Γ εχω το lancer 1600cc 117ps στην πραγματικοτητα 125ps, δεν ξερω γιατι γραφουν 117ps οι Ιαπωνες ,
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εδω και ενα χρονο -
7/10 είναι ιαπωνικά...
Ποια έκδοση έχεις πάρει και πόσο σου κόστισε σε τελική τιμή; Bλέπω μόνο 2 εκδόσεις. Η έκδοση inform πρέπει να βγαίνει τελική τιμή γύρω στις 14.000€! -
@ giannis39
Υ.Γ εχω το lancer 1600cc 117ps στην πραγματικοτητα 125ps, δεν ξερω γιατι γραφουν 117ps οι Ιαπωνες ,
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εδω και ενα χρονοΤους αλήτες...!!!!!!
Πού έκανες τη δυναμομέτρηση; -
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Ford focus 1,0 125 ps ecoboost.:Δυνατός κινητήρας + ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω = ενεργητική ασφάλεια και άνεση. Επιπλέον άψογο τιμόνι και ποιότητα κατασκευής.Δεν υπάρχει ιαπωνικό αυτοκίνητο με αυτό το πακέτο,και σίγουρα δεν το διαθέτει ούτε το astra ούτε το leon..Μόνο -υποκειμενικό-μειονέκτημα για όλα η εμφάνιση,αφού στον τομέα αυτό οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστά (delta-giulieta-bravo).
απο θεμα εμφανισης υπαρχει και αυτο, το οποίο συγκρίνεται μόνο με την giulieta
Υ.Γ: Οσο για τις τιμες να πανε να μαμηθουνε, το 10/2012 που εψαχνα μόνο το lancer ειχε 3000€ εκπτωση και εκανε full full extra 14900€, ενω ο΄λα οσα ανεφερες εκαναν 18000€, φετο λοιπον πηγαν όλοι στην τιμη της mitsubishi, αν αγοραζα φετο μπορει να επερνα το corola με 15500 ή το focus που εχει καπου εκει.
Υ.Γ2: Μπορει να κατεληγα πάλι στο lancer δεν ξερω, παντως εδω και ενα χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος, και τα 120ps που εχει ειναι ικανοποιητικα για μενα
Υ.Γ3: Το civic δεν μου αρεσε στην εκθεση που το ειδαΌμορφο το lancer sportback αλλά δεν θα έλεγα ότι μπορεί να συγκριθεί με τα Ιταλικά που ανέφερα ειδικά από την μέση και πίσω. Βέβαια η εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό.
Σίγουρα όμως υπολείπεται σε επιδόσεις των Ευρωπαϊκών κινητήρων με turbo με μεγάλες διαφορές στις ρεπρίζ :βάρος1.800 κιλά με ροπή 154ΝΜ / 4000στροφές και 5τάχυτο.
Είναι ένα τίμιο οικογενειακό αυτοκίνητο,αλλά δεν είναι το ολοκληρωμένο πακέτο. -
Ο χρήστης libitas έγραψε:
7/10 είναι ιαπωνικά...
Ποια έκδοση έχεις πάρει και πόσο σου κόστισε σε τελική τιμή; Bλέπω μόνο 2 εκδόσεις. Η έκδοση inform πρέπει να βγαίνει τελική τιμή γύρω στις 14.000€!την invite εχω η οποία εχει τα πάντα, 14600ευρω μου ειχε πάει με αποσυρση 1350 ευρω- και εκπτωση 3000ευρω, συνολο 4350ευρω λιγοτερο απ οτι εκανε χωρις εκπτωση και αποσυρση, απο 18950 πες 19000ευρω το πηρα 14600
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
@ giannis39
Υ.Γ εχω το lancer 1600cc 117ps στην πραγματικοτητα 125ps, δεν ξερω γιατι γραφουν 117ps οι Ιαπωνες ,
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εδω και ενα χρονοΤους αλήτες...!!!!!!
Πού έκανες τη δυναμομέτρηση;σε τρεις διαφορετικους, ολοι αλητες πρεπει να ειναι ειναι ....
-
Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
Ford focus 1,0 125 ps ecoboost.:Δυνατός κινητήρας + ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω = ενεργητική ασφάλεια και άνεση. Επιπλέον άψογο τιμόνι και ποιότητα κατασκευής.Δεν υπάρχει ιαπωνικό αυτοκίνητο με αυτό το πακέτο,και σίγουρα δεν το διαθέτει ούτε το astra ούτε το leon..Μόνο -υποκειμενικό-μειονέκτημα για όλα η εμφάνιση,αφού στον τομέα αυτό οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστά (delta-giulieta-bravo).
απο θεμα εμφανισης υπαρχει και αυτο, το οποίο συγκρίνεται μόνο με την giulieta
Υ.Γ: Οσο για τις τιμες να πανε να μαμηθουνε, το 10/2012 που εψαχνα μόνο το lancer ειχε 3000€ εκπτωση και εκανε full full extra 14900€, ενω ο΄λα οσα ανεφερες εκαναν 18000€, φετο λοιπον πηγαν όλοι στην τιμη της mitsubishi, αν αγοραζα φετο μπορει να επερνα το corola με 15500 ή το focus που εχει καπου εκει.
Υ.Γ2: Μπορει να κατεληγα πάλι στο lancer δεν ξερω, παντως εδω και ενα χρονο ειμαι πολυ ευχαριστημενος, και τα 120ps που εχει ειναι ικανοποιητικα για μενα
Υ.Γ3: Το civic δεν μου αρεσε στην εκθεση που το ειδαΌμορφο το lancer sportback αλλά δεν θα έλεγα ότι μπορεί να συγκριθεί με τα Ιταλικά που ανέφερα ειδικά από την μέση και πίσω. Βέβαια η εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό.
Σίγουρα όμως υπολείπεται σε επιδόσεις των Ευρωπαϊκών κινητήρων με turbo με μεγάλες διαφορές στις ρεπρίζ :βάρος1.800 κιλά με ροπή 154ΝΜ / 4000στροφές και 5τάχυτο.
Είναι ένα τίμιο οικογενειακό αυτοκίνητο,αλλά δεν είναι το ολοκληρωμένο πακέτο.βαρος 1800κιλα , 1340κιλα ειναι ρε αδερφε το 1600cc που εχω, και να πω στον libita και σε σενα και κατι αλλο....η 1600cc του lancer κουβαλαει και το κασωμα του ASX που αυτο μαλιστα ειναι 1800κιλα και παει πολυ ικανοποιητικα, παντως σε σχεση με τα αλλα 1600αρια που εχω οδηγηση φαίνεται οτι ο 1600αρης mivec τoυ lancer εχει κατι παραπανω απο τους υπολοιπους, φενεται τον εχουν φτιαξει να αποκρινεται και στο ASX για αυτο τα σπαει.
Απο καταναλωση εχω μεινει αναυδος, με 140km/h σταθερη πορεια 7λιτρα στην εθνικη, στα 160km/h-170km/h γυρω στα 8-8,2 λιτra, μεσα στην πολη 7λιτρα, και αν πας πολυ προσεχτικά 6,5λιτρα, εγω δεν πηγαινω προσεχτικα.
Σε μπαμ δεν τα σπάει οπως ενα τουρμπατο, άλλα να μην ξεχναμε οτι τα τυρμπατα απο 120ps και πανω στοιχιζουν και 3000+ευρω παραπανω, παντως και σε αυτο τον τομεα εμενα με αφηνει ικανοποιημενο, μια και τα 10,9sec που λενε για 0-100 ειναι real.
Και να ξερεις και κατι αλλο, αυτο το αυτοκινητακι που λες οικογενειακο εσυ μονο οικογενειακο δεν ειναι, κανεις παρασαγκας λαθος, μπες σε φορουμ να δεις και να διαβασεις, οπως ειπα δεν κανει παπαδες στα 0-100 αλλα απο 5η σε 4η εχει καλη αποκριση οπως και απο 4η σε 3η για προσπεραση.., στα φορουμ λοιπον αμα ψάξεις θα δεις οτι αυτο το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για στροφιλικια απο την αντιπρωσοπεια που θα το παρεις, δεν θα μπορεις να πιστεψεις αμα το οδηγησεις πως στριβει αυτο το διαμαντι, εγω εχω παθει πλακα, αν λοιπον ενα λεον με σκισει στην ευθεια, θα ελεγα οτι θα γινει ακριβως το αντιθετο αν μπουμε σε στροφες.ΓΙΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΤΟ LANCER ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ!!!!!!!!!!
Kοιτα και εδω http://www.gocar.gr/test-drives/test/68 ... ck_16.html -
Για το βάρος μάλλον έχεις δίκιο ,με μπέρδεψε το έντυπο της MITSUBISHI όπου αναφέρει μεικτό βάρος 1.800 κιλά – απόβαρο 1.300 κιλά.
Στα υπόλοιπα:
1.Η επιτάχυνση 0-100 δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα,αλλά κι εκεί υστερεί έναντι των turbo.
2.Γράφεις “... απο 5η σε 4η εχει καλη αποκριση οπως και απο 4η σε 3η για προσπεραση...” αυτό φαντάζομαι τα λέει όλα. Τρίτη (3η) για προσπέραση;;;με πόσα χιλιόμετρα και σε τι δρόμο.Σε ταχύτητα ταξιδιού, γονατίζεις το μοτέρ για να προλάβεις να προσπεράσεις. Μη με παρεξηγήσεις,το έχω κάνει κι εγώ σε astra 100 ίππων αρκετές φορές γιατί δεν γινόταν διαφορετικά,με turbo όμως συνήθως κατεβάζεις 5η (σπάνια 4η) και τελειώνεις.
3.Το “διαμάντι” σε διάφορες δοκιμές αμφισβητείται σε σχέση για παράδειγμα με το cruze : http://www.auto-internet.gr/testscompar ... lectat=-C-
ή με το προηγούμενο leon 1,4L : http://www.autoexpress.co.uk/car-review ... -seat-leon
ή με το focus :http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-reviews-road-tests/mitsubishi_lancer_lx_vs_ford_focus_ambiente
ή γενικά για τον κινητήρα του (ως μειονέκτημα): http://www.autoblog.gr/2013/06/28/test- ... tback-1-6/.
4.Δεν ξέρω τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το lancer είναι καλύτερο του leon (ή και του golf-focus κ.α) στις στροφές από την στιγμή που έχουν παραπλήσια ανάρτηση (προηγούμενο leon),κι από την άλλη το leon έχει πολύ καλύτερη ροπή με πολύ καλό πλαίσιο και τιμόνι.
Είναι πολύ καλό για σένα το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που αγόρασες σε ικανοποιεί πλήρως,αλλά με αντικειμενικά κριτήρια δεν θεωρείται διαμάντι αφού υπολείπεται από τα καλά Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα σημαντικά κυρίως λόγω της εξέλιξης των κινητήρων τους.
Ας μην είμαστε οπαδοί μιας μάρκας μόνο και μόνο επειδή επιλέξαμε την αγορά ενός μοντέλου της. -
Δεν παθαίνουν τίποτα οι κινητήρες αν κατεβάζεις ταχύτητα και τους δουλεύεις ψηλά! Κάθε μοτέρ έχει την περιοχή λειτουργίας του...
-
Σίγουρα...Ούτε στα κόκκινα παθαίνει κάτι,έχει κόφτη...
Auris 1.33 vs Astra 1.4 vs Focus 1.0 vs Civic 1.4