Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 220
    • 221
    • 122 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    127507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dsgeo last edited by

      Ο χρήστης lambrosn έγραψε:
      Συγνώμη όταν έλεγα Έκο εννοούσα ενεργοποίημενο το κουμπί eco

      Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giteart last edited by

        εμενα παντως 2 φορες σε φαναρι σταματημενος κ αφου εσβησε ο κινητηρας μονος του με το start stop πατωντας το συμπλεκτη μεσα για να ξεκινησω δεν πηρε μπροστα το μοτερ. παταγα ξαναπαταγα τιποτα. τελικα πατωντας το κουμπι emgine start πηρε μπροστα εχοντας αργησει τοσο ωστε να χασω το φαναρι κ να κορναρουν οι απο πισω μιας κ ημουν 1ος κ στην αλλη περιπτωση μου εκοψε κ πατησα κατευθειαν το engine start και απλα εχασα μερικα δεφτερολεπτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lambrosn last edited by

          Ο χρήστης giteart έγραψε:
          εμενα παντως 2 φορες σε φαναρι σταματημενος κ αφου εσβησε ο κινητηρας μονος του με το start stop πατωντας το συμπλεκτη μεσα για να ξεκινησω δεν πηρε μπροστα το μοτερ. παταγα ξαναπαταγα τιποτα. τελικα πατωντας το κουμπι emgine start πηρε μπροστα εχοντας αργησει τοσο ωστε να χασω το φαναρι κ να κορναρουν οι απο πισω μιας κ ημουν 1ος κ στην αλλη περιπτωση μου εκοψε κ πατησα κατευθειαν το engine start και απλα εχασα μερικα δεφτερολεπτα.

          Same here....

          Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            firestarter26 last edited by

            Ο χρήστης lambrosn έγραψε:

            εμενα παντως 2 φορες σε φαναρι σταματημενος κ αφου εσβησε ο κινητηρας μονος του με το start stop πατωντας το συμπλεκτη μεσα για να ξεκινησω δεν πηρε μπροστα το μοτερ. παταγα ξαναπαταγα τιποτα. τελικα πατωντας το κουμπι emgine start πηρε μπροστα εχοντας αργησει τοσο ωστε να χασω το φαναρι κ να κορναρουν οι απο πισω μιας κ ημουν 1ος κ στην αλλη περιπτωση μου εκοψε κ πατησα κατευθειαν το engine start και απλα εχασα μερικα δεφτερολεπτα.

            Same here....

            Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

            Σε εμένα λειτουργεί κανονικά, αλλά κάποιες φορές δεν ανάβει το πράσινο λαμπάκι Α όταν σβήνει ο κινητήρας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              firestarter26 last edited by

              Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:

              εμενα παντως 2 φορες σε φαναρι σταματημενος κ αφου εσβησε ο κινητηρας μονος του με το start stop πατωντας το συμπλεκτη μεσα για να ξεκινησω δεν πηρε μπροστα το μοτερ. παταγα ξαναπαταγα τιποτα. τελικα πατωντας το κουμπι emgine start πηρε μπροστα εχοντας αργησει τοσο ωστε να χασω το φαναρι κ να κορναρουν οι απο πισω μιας κ ημουν 1ος κ στην αλλη περιπτωση μου εκοψε κ πατησα κατευθειαν το engine start και απλα εχασα μερικα δεφτερολεπτα.

              Same here....

              Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

              Σε εμένα λειτουργεί κανονικά, αλλά κάποιες φορές δεν ανάβει το πράσινο λαμπάκι Α όταν σβήνει ο κινητήρας.

              Δοκίμασε επίσης να πατήσεις τέρμα και απότομα τον συυμπλέκτη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Το start-stop ΠΡΕΠΕΙ να δουλέψει, όταν απλά ξεκινάς να πατάς τον συμπλέκτη, όταν το αυτοκίνητο έχει σβήσει σε κατηφόρα και το αφήσεις να 'ρολάρει' (για να μην 'μείνεις' από υποβοήθηση τιμονιού και φρένων...) και όταν το κλιματιστικό εμπλέκεται. Τα υπόλοιπα ακούγονται να έχουν χροιά προβλήματος ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Εγω θα λςγα να το απενεργοποιησετε το διαβολοπραμα.

                  Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Εγώ αν και κινούμαι στη γραμμη του Ρίαλζους θα λεγα αντι να κοπανιέστε όταν οδηγείτε και βαζετε μπροστα με το κουμπί της εκκίνησης να πάτε σε ένα συνεργείο να σας πουν τι συμβαίνει κι αν κάτι θέλει άλλαγμα να αλλαχθει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Μήπως ... δεν βγάζεις την ταχυτητα σε νεκρά?!

                      Αηδία σύστημα πάντως ...

                      Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        firestarter26 last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                        Μήπως ... δεν βγάζεις την ταχυτητα σε νεκρά?!

                        Αηδία σύστημα πάντως ...

                        Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                        Αν δεν βγάλεις ταχύτητα δεν σβήνει ο κινητήρας και το σύμβολο Α αναβοσβήνει για να στο θυμήσει να βγάλεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giteart last edited by

                          ναι θελει νεκρα και να απομονωσεις το συμπλεκτη για να σβησει ο κινητηρας μονος του.
                          μετα ετσι για δοκιμη κ ενω ειναι σβηστος ο κινητηρας εχω βαλει μερικες φορες 1η σχεση χωρις να πατησω συμπλεκτη για να μπει. μπαινει κανονικα και οταν πατω συμπλεκτη παιρνει μπροστα κανονικα.

                          Στις δυο περιπτωσεις που δεν πηρε μπροστα με το πατημα συμπλεκτη(υποψιν, ισα ισα ενα ελαφρυ πατημα αρκει και δε χρειαζεται καν να φτασει μεχρι τη μεση ποσο μαλλον να τερματισει) επαιζα τη μια περιπτωση με την ενταση του ανεμιστηρα και το κουμπι του ac και στην αλλη μολλις πατησα να ανοιξει το medianav και ταυτοχρονα σχεδον και τον συμπλεκτη για να ξεκινησει. σκεφτομαι μηπως αυτες οι κινησεις καπως 'μπερδεψαν' το αυτοκινητο.

                          Επισης χωρις να ειμαι πολυ σιγουρος νομιζω πως το σταρτ/στοπ ενεργοποιηται απο μονο του καθε φορα που ξεκινας το αυτοκινητο και δε μενει η επιλογη μου να το εχω στο off απο προηγουμενη μερα οπως γινεται στο eco mode που ειναι μονιμα ανοιχτο.

                          και τελος διαβασα στο manual πως πατωντας το γκαζι τερμα μετα το σημειο που κανει σκαλοπατακι το eco mode απενεργοποιηται προκειμενου να δωσει φουλ δυναμη κ πως αναβοσβηνει το συγκεκριμενο λαμπακι στο καντραν κ μετα παλι αφου χαλαρωσεις το γκαζι επανερχεται στο on. εγω δε το βλεπω να αναβοσβηνει καθολου με φουλ γκαζι. Το εχει παρατηρησει κανεις τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

                          επισης για μεσα στην πολη σιγουρα το eco mode κανει δουλεια σε θεμα καταναλωσης. Σε εθνικη οδο ομως με ταχυτητες 120περιπου μειωνει καταναλωση η οχι? το εχει τσεκαρει κανεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            firestarter26 last edited by

                            Ο χρήστης giteart έγραψε:
                            ναι θελει νεκρα και να απομονωσεις το συμπλεκτη για να σβησει ο κινητηρας μονος του.
                            μετα ετσι για δοκιμη κ ενω ειναι σβηστος ο κινητηρας εχω βαλει μερικες φορες 1η σχεση χωρις να πατησω συμπλεκτη για να μπει. μπαινει κανονικα και οταν πατω συμπλεκτη παιρνει μπροστα κανονικα.

                            Στις δυο περιπτωσεις που δεν πηρε μπροστα με το πατημα συμπλεκτη(υποψιν, ισα ισα ενα ελαφρυ πατημα αρκει και δε χρειαζεται καν να φτασει μεχρι τη μεση ποσο μαλλον να τερματισει) επαιζα τη μια περιπτωση με την ενταση του ανεμιστηρα και το κουμπι του ac και στην αλλη μολλις πατησα να ανοιξει το medianav και ταυτοχρονα σχεδον και τον συμπλεκτη για να ξεκινησει. σκεφτομαι μηπως αυτες οι κινησεις καπως 'μπερδεψαν' το αυτοκινητο.

                            Επισης χωρις να ειμαι πολυ σιγουρος νομιζω πως το σταρτ/στοπ ενεργοποιηται απο μονο του καθε φορα που ξεκινας το αυτοκινητο και δε μενει η επιλογη μου να το εχω στο off απο προηγουμενη μερα οπως γινεται στο eco mode που ειναι μονιμα ανοιχτο.

                            και τελος διαβασα στο manual πως πατωντας το γκαζι τερμα μετα το σημειο που κανει σκαλοπατακι το eco mode απενεργοποιηται προκειμενου να δωσει φουλ δυναμη κ πως αναβοσβηνει το συγκεκριμενο λαμπακι στο καντραν κ μετα παλι αφου χαλαρωσεις το γκαζι επανερχεται στο on. εγω δε το βλεπω να αναβοσβηνει καθολου με φουλ γκαζι. Το εχει παρατηρησει κανεις τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

                            επισης για μεσα στην πολη σιγουρα το eco mode κανει δουλεια σε θεμα καταναλωσης. Σε εθνικη οδο ομως με ταχυτητες 120περιπου μειωνει καταναλωση η οχι? το εχει τσεκαρει κανεις?

                            με το eco δεν εχω δει καμμία διαφορά. Σε εθνική αυτό που κάνει διαφορά στην κατανάλωση ειναι το cruise control. Μέχρι τα 120 βέβαια. Από τα 120 και πάνω η κατανάλωση αυξάνεται αρκετά (πάει 5+, αν μπορείς αυτό να το πεις υψηλή κατανάλωση)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              Ο ανεμιστήρας του ac σίγουρα μπέρδεψε το s&s γιατί όταν λειτουργεί το a/c απενεργοποιείται το s&s.

                              Στην πόλη το eco κάνει διαφορά, αλλά max 0,5 λίτρου, αλλά νιώθεις το αυτοκίνητο 'κλειδωμένο' στις επιταχύνσεις του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                firestarter26 last edited by

                                Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                                Ο ανεμιστήρας του ac σίγουρα μπέρδεψε το s&s γιατί όταν λειτουργεί το a/c απενεργοποιείται το s&s.

                                Στην πόλη το eco κάνει διαφορά, αλλά max 0,5 λίτρου, αλλά νιώθεις το αυτοκίνητο 'κλειδωμένο' στις επιταχύνσεις του.

                                Ειναι περίεργο σύστημα πάντως. Το a/c δεν το απενεργοποιεί πάντα. Μπορεί να εκκινήσει την μηχανή αν χρειαστεί και αυτό μου έχει τύχει, αν χρειαστεί να λειτουργήσει το a/c.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giteart last edited by

                                  ναι αυτο συμβαινει. και μενα ξεκινησε μονο του τον κινητηρα σε φαναρι οταν χαμηλωσα τη θερμοκρασια αρκετα και πηρε μπροστα το ac. Εαν ειναι αναμενο το κοκκινο λαμπακι στο κουμπι που γραφει ac off τοτε αυτο που εχω καταλαβει ειναι πως οσο κ να χαμηλωσεις τη θερμοκρασια δε θα ανοιξει ac και θα φερνει μονο αερα απ εξω χωρις να το ζεσταινει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ανοιξε το μοτερ γιατι πολυ απλα ήθελε ρεύμα το οποίο δε μπορουσε να παρει απο τη μπαταρία
                                    Επίσης στα clima το αιρκον δε δουλευει μονιμα όπως στα αναλογικά στο φουλ της δυναμης στη θερμοκρασια που έχεις επιλέξει
                                    Με το αιρκον στο οφ απλα δουλευει ο ανεμιστηρας μονο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      firestarter26 last edited by

                                      Ο χρήστης giteart έγραψε:
                                      ναι αυτο συμβαινει. και μενα ξεκινησε μονο του τον κινητηρα σε φαναρι οταν χαμηλωσα τη θερμοκρασια αρκετα και πηρε μπροστα το ac. Εαν ειναι αναμενο το κοκκινο λαμπακι στο κουμπι που γραφει ac off τοτε αυτο που εχω καταλαβει ειναι πως οσο κ να χαμηλωσεις τη θερμοκρασια δε θα ανοιξει ac και θα φερνει μονο αερα απ εξω χωρις να το ζεσταινει.

                                      το λαμπάκι του stop / start σου ανάβει πάντα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        'Smart' Start Stop θα έπρεπε να το λένε. Αντιλαμβάνεται υπερβολική χρήση ρεύματος και ... απενεργοποιεί τον εαυτό του!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dexter13 last edited by

                                          !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giteart last edited by

                                            Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:

                                            ναι αυτο συμβαινει. και μενα ξεκινησε μονο του τον κινητηρα σε φαναρι οταν χαμηλωσα τη θερμοκρασια αρκετα και πηρε μπροστα το ac. Εαν ειναι αναμενο το κοκκινο λαμπακι στο κουμπι που γραφει ac off τοτε αυτο που εχω καταλαβει ειναι πως οσο κ να χαμηλωσεις τη θερμοκρασια δε θα ανοιξει ac και θα φερνει μονο αερα απ εξω χωρις να το ζεσταινει.

                                            το λαμπάκι του stop / start σου ανάβει πάντα?

                                            Ποιο λαμπακι λες δεν καταλαβα. εχει ενα κοκκινο λαμπακι στον διακοπτη του στοπ σταρτ. αν λες αυτο ειναι αναμενο οταν ειναι κ ενεργοποιημενο το συστημα. αν λες το πρασσινο σηματακι στο καντραν με το σημα Α κυκλομενο τοτε αυτο αναβοσβηνει οταν ειμαι σταματημενος με πατημενο συμπλεκτη και λεει ουσιαστικα πως μπορει να σβησει τον κινητηρα αν αφησω συμπλεκτη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 122 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr