-
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini
Δεν υπάρχει πιο εύκολο στο γαργάλημα, πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και ταυτόχρονα φτηνό στη χρήση αυτοκίνητο.
Πιθανώς δε να καταργήσεις και το δικό σου αυτοκίνητο και να χρησιμοποιείς αυτό.Για την πρώτη πρόταση, άντε πες ότι συμφωνώ...με τη δεύτερη όμως ρε φίλε, με πέθανες
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini
Δεν υπάρχει πιο εύκολο στο γαργάλημα, πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και ταυτόχρονα φτηνό στη χρήση αυτοκίνητο.
Πιθανώς δε να καταργήσεις και το δικό σου αυτοκίνητο και να χρησιμοποιείς αυτό.Για την πρώτη πρόταση, άντε πες ότι συμφωνώ...με τη δεύτερη όμως ρε φίλε, με πέθανες
Αν δεν ήξερα πολλούς που το έχουν κάνει ήδη δε θα στο έγραφα (pροφανώς για τη χρήση στην πόλη αναφέρομαι). Μην ξεχνάς ότι είναι περίπου 3 μέτρα σε μήκος, όσο περίπου και ένα smart μόνο που είναι τετραθέσιο και σου επιτρέπει να κουβαλήσεις και 2 σακούλες παραπάνω.
Όσο για τη χαρά της οδήγησης (που είναι και το ζητούμενο) οδήγησε ένα και θα με θυμηθείς (είναι σαν καρτ για το δρόμο). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini
Δεν υπάρχει πιο εύκολο στο γαργάλημα, πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και ταυτόχρονα φτηνό στη χρήση αυτοκίνητο.
Πιθανώς δε να καταργήσεις και το δικό σου αυτοκίνητο και να χρησιμοποιείς αυτό.Για την πρώτη πρόταση, άντε πες ότι συμφωνώ...με τη δεύτερη όμως ρε φίλε, με πέθανες
Αν δεν ήξερα πολλούς που το έχουν κάνει ήδη δε θα στο έγραφα (pροφανώς για τη χρήση στην πόλη αναφέρομαι). Μην ξεχνάς ότι είναι περίπου 3 μέτρα σε μήκος, όσο περίπου και ένα smart μόνο που είναι τετραθέσιο και σου επιτρέπει να κουβαλήσεις και 2 σακούλες παραπάνω.
Όσο για τη χαρά της οδήγησης (που είναι και το ζητούμενο) οδήγησε ένα και θα με θυμηθείς (είναι σαν καρτ για το δρόμο).Το κοντινότερο που έχω φτάσει είναι συνοδηγός σε 1600αρι Mini με ημισλικ σαν γυαλιστερά μπαλονάκια (ναι, ήταν βαρεμένος ο ιδιοκτήτης του ). Θα το έλεγα και πιο kart από kart, καθώς ήταν και τραπεζωμένο/χαμηλωμένο (λεπτομέρειες δεν ξέρω, μη ζητάτε). Αλλά κοπάναγε πάντα και παντού, δεν ήταν καθόλου άνετο....ήταν όμως πυραυλάκι το γ#$@#%νο...
-
-
Για τη Mazerati, πολύ πιθανόν να μην μπορέσει να φτάσει μέχρι το συνεργείο Για το 350 και το Speedster έχουμε θέμα με τα κυβικά, αλλά είναι ακριβώς ότι θα θέλαμε (αν δεν ζούσαμε στην Ελλάδα βεβαίως βεβαίως....). WRX έχει ο ξάδελφός μου, απινακίδωτο και παρκαρισμένο, μπορώ να πάρω αυτό αν τελικά πάμε προς τα εκεί.
Βλέπω ότι το Miata μαζεύει πολλούς ψήφους...και το κομπρεσεράκι είναι εύκολη λύση...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Ρε πειναλέοι, τι γκομενάκια του τσαμπουνάτε; Τρία παιδιά έχει ο άνθρωπος!
Όχι ρε συ, μόνο 2....
Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή .
Έρχονται και τέλη κυκλοφορίας και εισφορές -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
-
Ένα τέτοιο όμορφο και προσεγμένο αυτοκίνητο...
Πως σας πάει καρδιά να το βελτιώσετε (με κομπρέσορες και τα ρέστα) και μετά να το μοιράζεστε ρε σεις?
Δηλαδή ποιός θα το πρωτοδηγάει πότε και που?
Κι σου λέω άντε, πάει 200 άλογα...που θα το ευχαριστηθείτε?
Μήπως να το ξανασκεφτείτε το όλο εγχείρημα?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ένα τέτοιο όμορφο και προσεγμένο αυτοκίνητο...Πως σας πάει καρδιά να το βελτιώσετε (με κομπρέσορες και τα ρέστα) και μετά να το μοιράζεστε ρε σεις?
Δηλαδή ποιός θα το πρωτοδηγάει πότε και που?
Κι σου λέω άντε, πάει 200 άλογα...που θα το ευχαριστηθείτε?
Μήπως να το ξανασκεφτείτε το όλο εγχείρημα?
Όντως, καλύτερα κάρτ
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Είναι αστείο ή ζαλιστικό το ότι ο καθένας έχει την άποψή του για το τι εστί fun car;
-
To speedster apo kalamata exei bgei dyo fores oliki
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ένα τέτοιο όμορφο και προσεγμένο αυτοκίνητο...Πως σας πάει καρδιά να το βελτιώσετε (με κομπρέσορες και τα ρέστα) και μετά να το μοιράζεστε ρε σεις?
Δηλαδή ποιός θα το πρωτοδηγάει πότε και που?
Κι σου λέω άντε, πάει 200 άλογα...που θα το ευχαριστηθείτε?
Μήπως να το ξανασκεφτείτε το όλο εγχείρημα?
Γιατί τι κακό θα του κάνει ο κομπρέσορας?
Στο ίδιο μέρος που θα μπορούσαν να ευχαριστηθούν και μια Μ3 (τυχαίο παράδειγμα). -
Το συγκεκριμένο μοτερ βασικά δεν αντεχει...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Γιατί τι κακό θα του κάνει ο κομπρέσορας?
Στο ίδιο μέρος που θα μπορούσαν να ευχαριστηθούν και μια Μ3 (τυχαίο παράδειγμα).Με την ειδοποιός διαφορά ότι εδώ μιλάμε για ένα όχημα που θα κάνει κάτι πολύ συγκεκριμένο από δυο ανθρώπους που θα το μοιράζονται, δε θα κάνει δηλαδή και άλλες μετακινήσεις ως καθημερινό αυτοκίνητο. Την Μ3 (τυχαίο το παράδειγμα) τη χαίρεσαι ακόμα και στη πιο απλή βόλτα στο σούπερμαρκετ και ίσως να επιλέξεις μια διαφορετική στροφοδιαδρομή για την επιστροφή και θα περιοριστείς πλέον μόνο εκεί, γιατί πίστες τέλος.
Δε ξέρω αν θα του κάνει καλό ή κακό ο κομπρέσορας (ο ποπολάρος πάντως λέει ότι δεν αντέχει), αλλά ένα τέτοιο όχημα προσωπικά δε θα το αγόραζα για να το μοιράζομαι με κάποιον φίλο να πηγαίνουμε βόλτες στα βουνά (γιατί πίστες προς το παρόν, όπως είπα, τέλος).
Και επειδή πριν λίγα χρόνια ήμουν σε αυτή τη ίδια φάση, ευτυχώς πήρα τη σωστή απόφαση, γιαυτό το λόγο λέω τα παιδιά να ξανασκεφτούν το όλο εγχείρημα.
But that's me...
-
πες οτι αγοραζεις κατι τωρα με κοστος 7-8 χιλιαρικα για μια κ@@λα. σε 1-2-3 χρονια θα υπαρχουν οι δυνατοτητες
για να το συνεχισεις αυτο η θα θελεις να το πουλησεις οσο οσο και δε θα βρησκεις αγοραστη?
για να κανει καποιος ενα τετοιο ανοιγμα σημερα πρεπει να ειναι παρα πολυ καλα οικονομικα. @The Ace σκεψου το μακροπροθεσμα και αν το αντεχεις προχωρα. αυτοκινητα θα βρεις πολλα. εγω θα επελεγα κατι τετοιο μιας και εχει
αποδειχθει αρκετα καλο http://www.bridgetogantry.com/2/index.p ... laps-later
ο καθενας εχει διαφορετικα γουστα. γνωμη μου, χωρις παρεξηγησεις. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το συγκεκριμένο μοτερ βασικά δεν αντεχει...+1
Αν θελεις σκαλισματα μονο σε πρωτη/δευτερη γενια με το σκυλι μοτερ...
Ασε που δεν χρειαζονται πανω απο 150 αλογα σε ενα τετοιο αυτοκινητο...μια χαρα σπορ οδηγηση κανει και με αυτα που εχει...και ειναι και κουκλι... -
Φίλος (και μέλος του φόρουμ, που δεν πολυμπαίνει...) είχε μέχρι πρόσφατα ένα SMART Roadster. Γνωρίζω, πως το νεότερο είναι 7ετίας, πως είναι δύσκολο να βρεις κάποιο 'καλό' ως μεταχειρισμένο, αλλά άπαξ και βρεις, τότε μάλλον δεν υπάρχει οικονομικότερο fun car για ΟΛΕΣ τις χρήσεις (πλην ταξιδιού σε αυτοκινητόδρομο με πάνω από 100 χλμ. ...).
-
Τα Miata (και πολλά ακόμα μικρά σπορ μοντέλα) βολεύονται μια χαρά στις καρτοπίστες. Προσωπικά, προτιμώ πολύ περισσότερο τις Αφίδνες από τα Μέγαρα.
-
Διάβασα τώρα όλο το θέμα, από την πρώτη δημοσίευση αμέσως το μυαλό μου πήγε σε κάρτ.
Με αυτοκίνητο τα έξοδα εύκολα θα ξεφύγουν και εύκολα θα υπάρχουν διαφωνίες. Και δεν το μοιράζεστε, δεν μπορείτε να το χαρείτε ταυτόχρονα.
Με τα κάρτ είναι εύκολο να έχετε 2, ένα ο καθένας ώστε να τρέχετε ταυτόχρονα. Καλύτερα ίδια ώστε να βλέπετε διαφορές με άλλες ρυθμίσεις λάστιχα κλπ. Και κάνετε παρέα έτσι, όχι ο ένας το Σάββατο κι ο άλλος την Κυριακή. Μπορείτε να το κάνετε και οικογενειακή έξοδο με γυναίκες παιδιά.
Οι μηχανολογικές σας ικανότητες επαρκούν για σχεδόν όλα ενός καρτ και θα βελτιωθείτε και σε αυτό. Άρα δεν θα έχετε έξοδα εργατικά. Γενικά τα έξοδα είναι απόλυτα ελεγχόμενα στη χρήση (καύσιμα, σέρβις, ανταλλακτικά) και δεν σας νοιάζει φόρος, χαράτσι κλπ. Δηλαδή δεν μπορεί να βρεθείτε εκτεθιμένοι ή εγκλωβισμένοι.
Από επιδόσεις και αδρεναλίνη απλά καμία σχέση με ταυτόχρονα τρομερά μεγάλη ασφάλεια. Μπορείς να κάνεις τις @@@ σου χωρίς να σκοτωθείς. Και κάνεις και φυσική κατάσταση!
Βασικά όλο πλεονεκτήματα βλέπω με το μόνο μειονέκτημα το κουβάλημα και ότι δεν μπορείς να πας βόλτα στο δρόμο... αν και οι δύο μια χαρά ζωηρά αυτοκίνητα έχετε... άσε που αν μάθεις με το καρτ μετά δεν σε νοιάζει να πας γρήγορα στο δρόμο, γιατί απλά δεν μπορεί να σου προσφέρει την ίδια συγκίνηση.
Αγορά "ειδικού" αυτοκινήτου για την χαρά της οδήγησης