-
Η οποία 435i είναι μάλιστα ενα τσικ ελαφρύτερη απο την Ε92 335i.
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Φρέσκια είναι εκ των πραγμάτων.
Αν είναι πιο όμορφη , είναι κάτι που χωρά συζήτηση,
δεν είναι η 1η ούτε η τελευταία πρόσφατη BMW που δημιουργεί αμφιβολίες.Σε κάτι καινούριο, δεν είναι απαραίτητο ότι η όποια φίρμα θα το σχεδιάσει με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει φρέσκο κι ανανεωμένο.
Το όμορφο λένε ότι είναι υποκειμενικό, true dat και επειδή πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα παραμείνουν 'κολλημένοι' σε σχέδια του παρελθόντος, νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται μελλοντικά πως το σχέδιο πέτυχε.
Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να ωριμάσει λίγο ακόμα το σχέδιο για να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει.
Παραδοσιακά, νομίζω, αυτό συμβαίνει στις περισσότερες BMW.
Εμένα πάντως μου αρέσει.
To καινούργιο είναι καινούργιο, φρέσκο.
Όπως και να το γυρίσεις, απο όποια γωνία να το δεις,
είναι νέο. Μιλάμε πάντα για τις κλασικές κατηγορίες όπως αυτήν που συζητάμε τώραΚάποιοι αντίστοιχα είναι κολλημένοι με ότι καινούργιο βγάζει η φίρμα,
κανένα πρόβλημα εφόσον ο οπαδισμός επιτρέπει ένα βήμα βαθύτερης επεξεργασίας.
Αλλιώς δεν έχει νόημα, 4τροχο κάρο να βγάλει η BMW, πάλι ως εξαιρετικό θα ληφθεί.Κάπου σε χάνω, θεωρείς ήδη πετυχημένο το σχέδιο της 4άρας αλλά μελλοντικά ενώ περιμένεις να ωριμάσει
ακόμα ?imho, σε μια BMW συνέβη αυτό και αυτή ήταν η E60, όπου το σχέδιο της ακόμα και σήμερα
ξεπερνά μακράν την τελευταία υλοποίηση της F10.Θεωρώ οτι θα συμβεί οτι έγινε και στην Ε60 που στην αρχή δεν άρεσε σε πολυ κοσμο και κατηγορούσαν τον Bangle.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Φρέσκια είναι εκ των πραγμάτων.Αν είναι πιο όμορφη , είναι κάτι που χωρά συζήτηση,
δεν είναι η 1η ούτε η τελευταία πρόσφατη BMW που δημιουργεί αμφιβολίες.Ναι αλλά συχνά, ενώ όταν ένα μοντέλο βγήκε πολλοί είχαν αμφιβολίες, όταν αντικαθίσταται πλέον, όλοι λένε πόσο όμορφο ήταν και το καινούργιο είναι χάλια.
-

435i M Sport
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:

435i M Sport
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Φρέσκια είναι εκ των πραγμάτων.
Αν είναι πιο όμορφη , είναι κάτι που χωρά συζήτηση,
δεν είναι η 1η ούτε η τελευταία πρόσφατη BMW που δημιουργεί αμφιβολίες.Ναι αλλά συχνά, ενώ όταν ένα μοντέλο βγήκε πολλοί είχαν αμφιβολίες, όταν αντικαθίσταται πλέον, όλοι λένε πόσο όμορφο ήταν και το καινούργιο είναι χάλια.
Βεβαίως και ισχύει κι αυτό, αν και πιστεύω οτι όποιος βλέπει
τακτικά ένα σχήμα, άπαξ και δεν του άρεσε στην αρχή, φευ...Μια άλλη πιθανότητα είναι το καινούργιο να είναι όντως πιο χάλια
και να αναπολείς το παλαιότεροΠροσωπικά, π.χ αν διάλεγα 5άρα , θα έπαιρνα την E39, στην έκδοση M.
Η Ε60 μου άρεσε-αρέσει πολύ , το θεωρώ μακράν απο τα πιο διαχρονικά σχέδια της BMW
αλλά η Ε39 μου φαίνεται ένα κλικ πιο ισορροπημένα διαχρονική, σχεδιαστικά πάντα.π.χ #2 : είδα δίπλα δίπλα την F10 (χωρίς m-pack, ok) και την E60 με m-pack.
Ειλικρινά για φτύσιμο η νεότερη όταν παίζει τέτοια σύγκριση... -
Εγώ θυμάμαι (σχεδόν) όλοι όμως να ξερνάνε με την Ε60 κάποτε.
-
Οι περισσότεροι φίλοι μου τότε, την δέχτηκαν άνετα.
Είναι BMW, οπότε win.
Και Isetta να δώσεις σε μερικά άτομα,
θα έχουν να λένε για το handling , το ζύγισμα και την
ακρίβεια στο τιμόνι.Είπαμε, BMW -> υπερατού
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Οι περισσότεροι φίλοι μου τότε, την δέχτηκαν άνετα.Είναι BMW, οπότε win.
Και Isetta να δώσεις σε μερικά άτομα,
θα έχουν να λένε για το handling , το ζύγισμα και την
ακρίβεια στο τιμόνι.Είπαμε, BMW -> υπερατού
Εξαρτάται σε ποια άτομα.
Εμένα 1 πχ δε μ'άρεσε.
-
Μα 1 είχες...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μα 1 είχες...Για τη καινούρια μιλάω προφανώς ρε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μα 1 είχες...
Για τη καινούρια μιλάω προφανώς ρε.
Απο εσένα όλα τα περιμένω
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
To καινούργιο είναι καινούργιο, φρέσκο. Όπως και να το γυρίσεις, απο όποια γωνία να το δεις, είναι νέο.χμ, σωστός. Το ότι φαίνεται ένα καινούριο μοντέλο φρέσκο και ανανεωμένο δεν πολυέχει αξία. Έχοντας συνηθίσει τόσο το απερχόμενο μοντέλο, μεροληπτούμε πολύ για να μπορούμε να το διακρίνουμε
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Side-by-side η 4άρα φαίνεται πολύ πιο φρέσκια κι ανανεωμένη:Στην πρώτη φωτογραφία μέσα από τη γρύλια οι δύο μαύροι σωλήνες τι είναι;
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
To καινούργιο είναι καινούργιο, φρέσκο. Όπως και να το γυρίσεις, απο όποια γωνία να το δεις, είναι νέο.
χμ, σωστός. Το ότι φαίνεται ένα καινούριο μοντέλο φρέσκο και ανανεωμένο δεν πολυέχει αξία. Έχοντας συνηθίσει τόσο το απερχόμενο μοντέλο, μεροληπτούμε πολύ για να μπορούμε να το διακρίνουμε
+1 κ απο μενα.
Παντως αν και οντως ειναι νωρις να κρινει κανεις την 4,πιστευω οτι η Ε92 ηταν η τελευταια κουπε που δεν απεπνεε χαρακτηρα βαρκας χωρις M πακετα και συνδιαζε δυναμισμο με ομορφια.Η 4 μου **φαινεται ** αρκετα πιο πλαδαρη -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Side-by-side η 4άρα φαίνεται πολύ πιο φρέσκια κι ανανεωμένη:
Στην πρώτη φωτογραφία μέσα από τη γρύλια οι δύο μαύροι σωλήνες τι είναι;
Αντηρίδες .Κρατάνε την μετώπη-μάσκα κλπ.
-
Πριν την E90 οι έξυπνοι Γερμανοί, τις αντηρίδες τις είχαν βαμμένες ασήμι ανεξάρτητους χρώματος αυτοκινήτου...
Εγω τις έβαψα μαύρες μόνος μου.
-
Κύριοι, σοβαρή ερώτηση.
Επειδή φεύγω για εξωτερικό και δυστυχώς όπως έχουν τα οικονομικά δεν μπορω να την πάρω μαζι μου, πόσο λέτε οτι μπορει να ειναι μια λογική τιμή (σε αυτούς τους καιρούς) όπου θα μπορούσε να φύγει η BMW μου;2.000 κ.εκ 150 ίπποι.
165.000 χιλιόμετρα (γνήσια χαχα)
Ατρακαριστο κτλ -
Περίμενε λίγο και πάρτη μαζί σου.
-
Τόσο καλά τα πράγματα δηλαδή...
-
δεν υπαρχει λογικη τιμη, υπαρχει το θύμα (δυστυχώς στον χαρακτηρισμο) που θα σου κανει offer.
BMW FORUM