-
Μην κρινετε εξ ιδιων τα αλλοτρια.
-
γιατί δεν παίρνεις ένα 106 ραλύ ή gti;
κυκλοφορούν τόσα πολλά, που σίγουρα θα βρεις 'την ευκαιρία' πολύ πιο διασκεδαστικό, πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση μια και το θες για το κάθε μέρα, και με μόνο μικρά και γνωστά προβλήματα -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
γιατί δεν παίρνεις ένα 106 ραλύ ή gti;
κυκλοφορούν τόσα πολλά, που σίγουρα θα βρεις 'την ευκαιρία' πολύ πιο διασκεδαστικό, πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση μια και το θες για το κάθε μέρα, και με μόνο μικρά και γνωστά προβλήματαΔεν μου αρεσουν τα σαξοραλλα...Με τιποτα Και γενικα τα γαλλικα...
Δεν συζητω για τιποτα αλλο (αν και πριν λιγο καιρο κοιταζα και για honda crx αλλα αλλαξα γνωμη γιατι ειναι παρα πολυ παλιο και δεν εχει τιποτα απο εξοπλισμο ασφαλειας)
Θελω να χει πολλη ροπη,φρεναρες, καλο εξοπλισμο και...να φτερνιζεται. Μονο το gt πληρει αυτες τις προϋποθεσεις. Μονο και μονο το γουργουρητο που κανει με στελνει
Το αμαξι αυτο ειχε χαρακτηρα οπως και να το κανουμε. Μου αρεσουν πολυ τα ιταλικα αυτοκινητα....Πιστευω μεχρι τα Χριστουγεννα να χω παρει ενα μετα απο πολυ ψαξιμο! -
Ξερει κανεις κανενα καλο συνεργειο fiat που να ξερει καλα τα gt σε Κυψελη, Πολυγωνο, Γαλατσι και γυρω?
Σιγα σιγα λεω να ψαχνω αλλα θελω να το παω για ελεγχο σε καποιον που ξερει τι κανει... -
Διπλα στον APR (ειναι απεναντι και λιγο πιο πανω απο την εκθεση του Λιαπη Φορντ απεναντι απο τα δικαστηρια) ειναι ο Στεφανακης, πολυ καλος μαστορας για Ιταλικα, αλλα πρεπει να εχεις υπομονη σε θεμα χρονοδιαγραμματων....απο ολους τους φιλους που εχω και πανε εκει, το μονο αρνητικο του ειναι αυτο.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Διπλα στον APR (ειναι απεναντι και λιγο πιο πανω απο την εκθεση του Λιαπη Φορντ απεναντι απο τα δικαστηρια) ειναι ο Στεφανακης, πολυ καλος μαστορας για Ιταλικα, αλλα πρεπει να εχεις υπομονη σε θεμα χρονοδιαγραμματων....απο ολους τους φιλους που εχω και πανε εκει, το μονο αρνητικο του ειναι αυτο.Μαλιστα, ξερω που λες, ειναι αρκετα κοντα μου..
Ευχαριστω πολυ! -
Για να βοηθήσω το φίλο hera, θα δώσω μερικές πληροφορίες για το Punto GT, καθώς είχα ένα δεύτερης γενιάς (με τους 136 ίππους και τα άσπρα όργανα, μοντέλο 96), για έντεκα χρόνια.
Το είχα και το πούλησα εντελώς μαμίσιο, χωρίς την παραμικρή μετατροπή/προσθήκη. Από ότι ξέρω τώρα κυκλοφορεί στην Πάτρα.
Το πούλησα πέρυσι τέτοια εποχή σε έμπορο 3.000 €. Το έκανα διότι είχε προβλήματα που δεν είχα όρεξη και χρήματα να φτιάξω. Η τουρμπίνα είχε ξεφυσήξει περίπου στα πέντε - έξι χρόνια, σκάστρα είχα αλλάξει τρεις φορές και μετά βαρέθηκα να αλλάζω, η οροφή είχε παρουσιάσει ψήγματα σκουριάς και το χρώμα (κόκκινο) είχε 'κόψει' και είχε γίνει ροζ, οι προφυλακτήρες είχαν ξεφλουδίσει, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να θέλει βάψιμο ολόκληρο.
Φλάντζα μου είχε κάψει δύο φορές στη δεκαετία, ψυγείο είχα αλλάξει μια φορά, αισθητήρες λάμδα και 'αέρα' δύο φορές, μπροστινή δεξιά ζάντα είχε σπάσει τρεις φορές σε λακούβες. Τα σέρβις του στη Ρόδο ήταν εξαιρετικά φθηνά (θυμάμαι το μεγάλο στα 160 € περίπου) αλλά από την άλλη ΚΑΝΕΙΣ μηχανικός της επίσημης αντιπροσωπείας δεν μπορούσε να μου φτιάξει το αυτοκίνητο, ώστε να πηγαίνει όπως όταν ήταν καινούριο. Στο τέλος, λίγο πριν το πουλήσω, μου είπαν μόνο ότι πρέπει να αλλάξω τουρμπίνα. Τότε όμως είχα ήδη πάρει την απόφασή μου.
Παρ' όλα αυτά το αποχωρίστηκα σχεδόν με κλάματα. Το αυτοκίνητο είχε για μένα την τέλεια ανάρτηση, είχε ΚΑΙ άνεση στις λακούβες και τα χαντάκια, αλλά ΚΑΙ καλό κράτημα, με την ουρά να συμμετέχει στα παιχνίδια όποτε ήθελες. Βέβαια σε σύγκριση με άλλα GTi σαφώς έγερνε και ήταν περισσότερο μαλακή, αλλά εγώ έτσι ακριβώς την ήθελα, διότι το χρησιμοποιούσα για όλες τις δουλειές, και για σούπερ μάρκετ, και στην πόλη, και δουλειά σπίτι, και εκδρομές και γρήγορες βόλτες. Μαζί του έκανα 86.000 χλμ. και με συνόδεψε από τις μοναχικές βόλτες των νιάτων μέχρι τις οικογενειακές με τα δύο μου παιδιά.
Για να το φτιάξω όπως το ήθελα, έπρεπε να δώσω άλλα 2.500 - 3.000 €, όπως τα υπολόγιζα, διότι έπρεπε να αλλάξω και αμορτισέρ - λάστιχα, πέρα από αυτά που σας είπα. Έτσι τελικά το αποχωρίστηκα με βαριά καρδιά.
Φίλε χερά, θα πρέπει να ψάξεις πολύ καλά για να βρεις ένα σε καλή κατάσταση. Αλλά και πάλι, ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου παρουσιάσει. Κατά την άποψή μου, θα πρέπει στο πίσω μέρος του μυαλού σου να είσαι έτοιμος να δώσεις άλλα 1.000 € σε συνεργεία, για πιθανή βλάβη. Μόνο έτσι δεν θα αισθανθείς δυστυχισμένος.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
+1 φιλε pasxo, μονο εσυ με καταλαβαινεις τελικα!!!!
ενα mr2 εχω και το χω κανει ταξι!!!! βεβαια δεν χαμπαριαζει τιποτα αλλα το χω ρημαξει πραγματικα
ελεγα να παρω ενα gt φυσικα απο αγγελιες καθοτι δεν παιζει γνωστος με τετοιο αμαξι, να κανω και το κεφι μου με το γκαζι του αλλα και τις καθημερινες μετακινησεις μεσα στην Αθηνα. αλλοι μου λενε παρε ενα atos να κανεις τη δουλεια σου αλλα εγω εχω παιδικο ερωτα με το puntoαυτο που λες με φοβιζει γιατι αν αρχισει και βγαζει...
Moνο γιαυτο παρτο....
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
+1 φιλε pasxo, μονο εσυ με καταλαβαινεις τελικα!!!!
ενα mr2 εχω και το χω κανει ταξι!!!! βεβαια δεν χαμπαριαζει τιποτα αλλα το χω ρημαξει πραγματικα
ελεγα να παρω ενα gt φυσικα απο αγγελιες καθοτι δεν παιζει γνωστος με τετοιο αμαξι, να κανω και το κεφι μου με το γκαζι του αλλα και τις καθημερινες μετακινησεις μεσα στην Αθηνα. αλλοι μου λενε παρε ενα atos να κανεις τη δουλεια σου αλλα εγω εχω παιδικο ερωτα με το puntoαυτο που λες με φοβιζει γιατι αν αρχισει και βγαζει...
Moνο γιαυτο παρτο....
+1000
-
Aσχετο και απαρχαιωμενο θεμα,αλλα το ειδα τυχαια......
Ετυχε το 2008 να αγορασω ενα GT.
Το πηρα 1500 χοντρικα ευρω με καμενη φλαντζα.255ps,δηλαδη φοραγε την μανα του και τον πατερα του......
Το 'εσκισα' 6 μηνακια κανοντας γενικως παρτυ στους δρομους.
Μετα ηρθε η ορθη αποφαση λογω μνημονιου(2009-2010).
Πουλωντας ολα τα εξτρα,τουρμπικα 28αρα,κουλερ,καπακι με ροικη,προγγραμα,arp,σφυρηλατα κτλ.Με τα χρηματα που πηρα εκανα εκ του μηδενος τον κινητηρα εργοστασιακο,αφηνοντας την μεγαλυτερη διαμετρο εξατμησης,το ελευθερο φιλτρο και 1-2 μοντιφιες του μηχανικου.
Συνολικα μετα 5 προς 6 χρονια συμβιωσης:
Δεν με αφησε ποτε.Ειναι πεντακαθαρο απο κατω,και σε πολυ καλη κατασταση το χρωμα του(ασημι,η οπως γραφει η αδεια γκρι).
Το μοτερ,απο το 2010 και μετα,λαδακι+νερακι,τιποτα αλλο,δουλευει ρολοι!
Η αναρτηση του(χαμηλωμενο 3cm με apex+bilstein sprint)κραταει ακομα απο το 2008(σε αμορτισιομετρο).....
Με 2800 στροφες και 110-115 χ/ω μια χαρα η καταναλωση,με 12 λιτρα 134 χιλιομετρα μεσα σε πολη.
Με το αιρκοντισιον που μπηκε το 2010 φουλ δροσια το καλοκαιρι,ενω ενα χρονο μετα ραδιo-cd με MMC+USB+ανοιχτη ακροαση απελευθερωσα τα χερια απο το ελεινο κινητο.
Επομενος στοχος τοποθετιση γκαζιου(ηδη υπαρχει η μπουκαλα των 35 λιτρων),ενω σε 2 χρονια ενα φρεσκαρισμα στο χρωμα το επιτρεπουνε τα μολις 12.000 που εχει σημερα ο κινητηρας!......
Η αγορα ενος 'παρατημενου' για ανταλλακτικα ειναι μια φτηνη λυση για οτι θα χρειαστω......... -
ποσο λαδι καιει??
μεγαλη ποσοτητα??και καθε ποσο αλλαζεις λαδια?
-
Προκειται για ενα αρκετα 'δουλεμενο' μοντελο, οπερ και σε μτχ οποιος ενδιαφερεται θα κουραστει να ψαχνει για να βρει κατι αξιολογο...Διαβαζοντας ομως περισσοτερα για αυτο στα καταλληλα Fora, και μαθαινοτας οσα περισσοτερα μπορει, εντελει θα ηξερε οτι εκανε την καλυτερη δυνατη επιλογη απο αυτα που εχουν μεινει στην αγορα
Απο φιλους-συγγενεις που ειχαν, τυχαινει να εχω οδηγησει και τις τρεις γενιες. Το πρωτο ηταν ενα ασημι του 94' με full extra, μεχρι και αεροσακο -με εργοστασιακο δερματινο ομως τιμονι για οσους θυμουνται- οδηγου-συνοδηγου ειχε...Ειχε ακουστει-γραφτει οτι αυτα ηταν και τα πιο 'αιμοβορα' , οτι δηλαδη ειχαν λιγο μεγαλυτερο και εντονοτερο ξεσπασμα, και μαλλον μεγαλυτερη πιεση στην τουρμπινα, σε σχεση με τα δυο επομενα.
Απο την μικρη οδηγικη επαφη που ειχα, μαλλον θα συμφωνησω, παροτι δεν ηταν και δραματικες οι διαφορες σε εντελως στοκ μορφη τουλαχιστον. Επιπλεον υπηρχαν γκρινιες για αυξημενη καταναλωση λαδιου.
Η δευτερη γενια νομιζω οτι μαλλον ηταν η πιο ισορροπημενη-ολοκληρωμενη. Η καταναλωση λαδιου, ειπωθηκε απο διαφορους κατοχους οτι περιοριστηκε, οπως ενδεχομενως και λιγο η πιεση του τουρμπο, με μικροαναβαθμισεις ομως στην ηλεκτρονικη, και ετσι τα 136αλογα (ή 134-133 πλεον?) διατηρηθηκαν. Καποια μικροθεματακια του αυτοκινητου της δοκιμης (του θειου μου ηταν το MKII) ειχαν να κανουν με τα ηλεκτρικα, το αυτοκινητο καποιες φορες εσβηνε πανω στην κινηση με 1η σχεση, και το θεμα λυνοταν βγαινοντας απο το αυτοκινητο και κουνωντας καποια καλωδια στο χωρο του κινητηρα... Με το που ασχοληθηκε ομως σοβαρα και το πηγε σε πραγματικο, σωστο μαστορα, το προβλημα λυθηκε μια και καλη, και εκτος απο αυτο, ποτε δεν ειχε παρουσιασει κατι αλλο.Ακομα θυμαμαι παντως το -ουτοπικο για τα κ.εκ- γκαζι που ειχε , φυσικα με turbo-lag, αλλα ηταν κατι που αφενως προσθετε στον χαρακτηρα του κινητηρα, και αφετερου, με εξυπνη χρηση σε σωστες στροφες, μπορουσες να πυροβολησεις, και προσπερασεις, σχεδον οτιδηποτε υπηρχε στο δρομο, εξαλειφοντας το.
Φρενα καταπληκτικα, αντιστοιχα, ισως και ενα κλικ πανω απο το γκαζι του, εδιναν τρομερη αισθηση ασφαλειας, καθοτι και τα χλμ ανεβαιναν διαβολικα γρηγορα, και χαρις και την καλη ηχομονωση-φιλοσοφια GT του αυτοκινητου, το φαινομενο εντεινοταν ακομα περισσοτερο, τουλαχιστον στην εντελως εργοστασιακη μορφη του, χωρις εξατμισεις-σκαστρες-φιλτροχοανες κτλ. Το κιβωτιο μου ειχε φανει σχετικα μετριο προς ουδετερο, ηθελε λιγο εξοικειωση στα κατεβασματα, και στην αλλαγη απο 2α σε γρηγορη 3η, αλλα δεν σου χαλουσε την διαθεση, καθοτι τα υπολοιπα, γκαζι, φρενα, και αισθηση τιμονιου ηταν σε πολυ υψηλα επιπεδα για την κατηγορια, αλλα και επειδη λογω συχνων φαινομενων Turbo-lag οι 'καρφωτες' αλλαγες δεν ειχαν τοσο νοημα.
Ολα λοιπον σχεδον τελεια σε ευθειες και γρηγορες καμπες, με το μεγαλο μεταξονιο για την τοτε κατηγορια (σε σχεση με τα 106 GTI πχ) να δειχνει την ανωτεροτητα του.
Στις μετριες και κυριως πιο κλειστες στροφες, και σφιχτα κομματια, ηταν που ηθελε αρκετη συνεση με το γκαζι, προσοχη, και εξυπνη...στρατηγικη για να εξαντλησεις τις -εργοστασιακες δυνατοτητες-ρυθμισεις- χωρις να βγεις -συνηθως ευθεια- εκτος δρομου.
Η αναρτηση παροτι ιδιαιτερα ισορροπημενη για ανετες μετακινησεις αλλα και σχετικα καλη αισθηση του τι συμβαινει στο δρομο, σε συνδυασμο με τους μικρους 14αρηδες τροχους και διασταση 185 αν θυμαμαι καλα, δυσκολευοταν να περασει την εκρηκτικοτητα των 136ιππων, αλλα και των σχεδον 21χλγμ ροπης σε ενα αυτοκινητο βαρους μολις 1000κιλων.
Προσωπικα, μετα απο καμποσες βολτες (ηταν το δευτερο γρηγορο αυτοκινητο που οδηγησα, σε ηλικια 21 ετων) αρχισα να βρισκω ενα ιδανικο σημειο στροφων κινητηρα, οπου η τουρμπινα ηταν 'φουσκωμενη', ετσι ωστε να παταω σε εκεινο το σημειο σχεδον τερμα το γκαζι για μεγιστη επιταχυνση, κατι διασκεδαστικο σε ευθειες, αλλα οχι σε στροφες. Σε αυτες τις περιπτωσεις, διαπιστωσα οτι αφου ειχα πλεον ειχα μαθει το σημειο στροφων κινητηρα που 'φουσκωνε' η τουρμπινα, με οδηγηση σε στυλ 'μια σχεση πανω', παταγα γκαζι αρκετα πριν απο την στροφη, υπολογιζοντας ωστε στην κορυφη της στροφης να εχω την μεγιστη δυνατη παρεχομενη δυναμη.
Φυσικα οι δοκιμες-προσπαθειες, σε απομονωμενη διαδρομη ηταν παρα πολλες , ωστε να καταφερω να βρω τα σωστα σημεια
που θα ανοιγα γκαζι, πριν απο τις στροφες, αλλα και θα ειχα βρει προηγουμενως τις σωστες στροφες κινητηρα. Μολις ομως βρηκα το 'δικο μου' τροπο (υπαρχει και για τους πιο μυημενους η δυνατοτητα χρησης φρενου με αριστερο ποδι, οταν παραλληλα το δεξι ειναι σχεδον ή κολημμενο στο πατωμα, ωστε να μην πεφτουν οι στροφες και η πιεση τουρμπο, αλλα ειναι κατι που θελει ακομα περισσοτερη εξοικειωση...), ανακαλυψα οτι μπορει να στριψει οχι μονο απλως καλα, αλλα και πολυ γρηγορα. Απλως ηθελε-απαιτουσε μια σχετικη...'ενορχηστρωση' του κινητηρα με το πλαισιο για να λειτουργησει στο μεγιστο, σε σχεση με τα Γαλλικα ατμοσφαιρικα της εποχης, που απλως σημαδευες και εστριβες με γκαζι (με την προυποθεση να μην πατησεις φρενο ή αφησεις γκαζι στην διαρκεια της στροφης... ).
Βεβαιως το γυρισμα ουρας στο 'ασε' υπηρχε και εδω, οχι τοσο αποτομα ομως οπως στα 106 πχ, αλλα σε χρονους οπου σχεδον παντα προλαβαινες να κανεις ενα μικρο αναποδο, και να βαλεις τελικα την μουρη, οσο αρχικα ηθελες στο εσωτερικο της στροφης.
Καποιες βελτιωσεις που γινονταν τοτε σε επιπεδο αναρτησης (κυριως χαμηλωμα, οι οροι 'κατσικι' δεν ηταν τυχαιοι για το εργοστασιακο και λιγο περισσοτερο σφιξιμο, ή παχυτερες αντιστρεπτικες, και ενιοτε και λιγο αρνητικο καμπερ στους μπροστινους τροχους) βελτιωναν σε μεγαλο βαθμο, φαινομενα αρχικης υποστροφης, που ευκολα προεκυπταν οταν προσπαθουσε κανεις να το οδηγησει αρκετα επιθετικα στις στροφες σαν Γαλλικο Hot-hatch.
Η τριτη γενια ειχε σημαντικη μειωση ιπποδυναμης (130 αντι 136ιππων) και αυτο νομιζω ειχε να κανει με καποιες νορμες-ρυθμισεις, και διαφορετικο καταλυτη. Το καλο ηταν οτι ειχε πλεον το καταπληκτικο σε αισθηση και εμφανιση τιμονι σαν του coupe, και τα λευκα οργανα (ή μηπως αυτα τα ειχε και απο την 2η γενια? ), μαζι και με τις σκουροχρωμες -ανθρακι- πλεον 14αρες ζαντες αλουμινιου, και διαφορετικη ταπετσαρια στα καθισματα.
Η αισθηση επιταχυνσης πραγματι ηταν ελαφρως μειωμενη σε σχεση με την 2η και ποσο μαλλον την 1η γενια, απλως ετσι εδειχνε μια σχετικα πιο ομοιογενη συμπεριφορα σε ολο το ευρος στροφων, αλλα σε σχεση με τα προηγουμενα, νομιζες οτι πχ η βενζινη μπορει να ηταν κακης ποιοτητας και το αυτοκινητο μπουκωμενο απο κινηση στην πολη...sorry αν κουρασα με την πολυλογια μου στο ξεθαμενο αυτο θεμα , θυμηθηκα απλως ωραιες εποχες, και το συγκεκριμενο αυτοκινητο ηταν ακριβως αυτο που διαφημιζε, ενα μικρο 'GT', με πολυ καλους χωρους, ταχυτατο, ανετο σε ταξιδι, και οικονομικο οταν δεν φουσκωνες την τουρμπινα. Λιγο προσοχη και...σωστη στρατηγικη χρειαζοταν σε στριψιμο υπο πιεση, αλλα συνολικα ηταν και αυτο οπως και καποια αλλα της εποχης αυτης, ενα αυτοκινητο με εντονο χαρακτηρα, με τα οποια συν και πλην που ειχε, κατι που τα περισσοτερα σημερινα hot-hatch δυστυχως δεν διαθετουν...
-
Ωραίο review!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το πρωτο ηταν ενα ασημι του 94' με full extra, μεχρι και αεροσακο -με εργοστασιακο δερματινο ομως τιμονι για οσους θυμουνται-Μια μικρή διόρθωση: το μοντέλο του 94 είχε είτε αερόσακο με ένα ηλίθιο πλαστικό τιμόνι ή χωρίς αερόσακο αλλά με φανταστικό δερμάτινο τιμόνι -προτίμησα το δεύτερο (μεταγενέστερα μοντέλα είχαν επιτέλους δερμάτινο τιμόνι με αερόσακο...)
Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τα συμπεράσματά σου. Ανάλογα με τα λάστιχα ήθελε προσοχή στο 'άσε', έχω κάνει τετ-α-κε σε παρατεταμένη στο Μαραθώνα που ήταν όλο δικό μου (Pirelli P7 --> μέτρια, Michelin SX-GT --> ό,τι καλύτερο λάστιχο έχω οδηγήσει συγκριτικά με το αυτοκίνητο βέβαια). Οπως λες, αν ζύγιζες το που θα πατήσεις το γκάζι ήταν πολύ γρήγορο και ειδικά σε πατημένα κομμάτια λόγω μεταξονίου ασφαλέστερο από τα 106. Αλλαγή ανάρτησης με κίτρινα Κόνι και 3-ποντα Eibach έγινε εξαιρετικό!
Μου το έκλεψαν από το Ανατολικό Αεροδρόμιο την άνοιξη του 1999, πάνω που, μετά από 5 χρόνια κτήσης, είχε αρχίσει να 'ζητάει', με έβγαλαν από το δίλημμα για την τύχη του
-
Με αλλη αναρτηση και 15αρηδες τροχους , το αυτοκινητο ηταν απολαυση και σε στροφες ! Ισως οχι τοσο αμεσο οσο ενα 106 αλλα εξ ισου αποτελεσματικο και μαλλον λιγοτερο επικινδυνο. Με ξενιζε το σχετικα μεγαλο υψος ακομα και με χαμηλωμα
Τα φρενα επικα, η θεση οδηγησης εξαιρετικη, το κιβωτιο σκληρο, ο εξοπλισμος πλουσιος (abs, a/c, a/b, ολα ηλεκτρικα). Μεγαλη καταναλωση βενζινης ομως και συχνες μηχανικες βλαβες (εμενα μου πεταγε λαδια απ τη το dip stick του λαδιου ) οχι ομως και ηλεκτρικες
Παντα στην καρδια μου ! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το πρωτο ηταν ενα ασημι του 94' με full extra, μεχρι και αεροσακο -με εργοστασιακο δερματινο ομως τιμονι για οσους θυμουνται-
Μια μικρή διόρθωση: το μοντέλο του 94 είχε είτε αερόσακο με ένα ηλίθιο πλαστικό τιμόνι ή χωρίς αερόσακο αλλά με φανταστικό δερμάτινο τιμόνι -προτίμησα το δεύτερο (μεταγενέστερα μοντέλα είχαν επιτέλους δερμάτινο τιμόνι με αερόσακο...)
Ναι εχεις δικιο! Θυμαμαι το ειχε παραγγειλει 11/94, αλλα παρελαβε τον 03/95, (οποτε και ηταν ΜΥ1995) και μεχρι τοτε ισχυε αυτο που λες (ή το ωραιο δερματινο με τις λεπτες τρεις ακτινες ή το πλαστικο με τις χοντρες λογω αεροσακου)
Το συγκεκριμενο ειχε τον αεροσακο με το ηλιθιο αυτο εμφανισιακα τιμονι το οποιο ομως ειχε -εξτρα εργοστασιακη- δερματινη στεφανη, και αρκετα πιο παχια! Ηταν ενα απο τα πιο ακριβα GT που ειχαν εκτελωνιστει, ειχε σχεδον ολους τους εξτρα κωδικους! Ισως ο συγκεκριμενος κωδικος να ανοιξε μολις τοτε που εγινε και η παραγγελια...Το δερματινο τιμονι του coupe παντως που φορεσε αργοτερα (σιγουρα στην τριτη γενια, δεν θυμαμαι αν το ειχε και η δευτερη... ) ηταν το πιο ωραιο για τα γουστα μου...Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τα συμπεράσματά σου. Ανάλογα με τα λάστιχα ήθελε προσοχή στο 'άσε', έχω κάνει τετ-α-κε σε παρατεταμένη στο Μαραθώνα που ήταν όλο δικό μου (Pirelli P7 --> μέτρια, Michelin SX-GT --> ό,τι καλύτερο λάστιχο έχω οδηγήσει συγκριτικά με το αυτοκίνητο βέβαια). Οπως λες, αν ζύγιζες το που θα πατήσεις το γκάζι ήταν πολύ γρήγορο και ειδικά σε πατημένα κομμάτια λόγω μεταξονίου ασφαλέστερο από τα 106. Αλλαγή ανάρτησης με κίτρινα Κόνι και 3-ποντα Eibach έγινε εξαιρετικό!
Μου το έκλεψαν από το Ανατολικό Αεροδρόμιο την άνοιξη του 1999, πάνω που, μετά από 5 χρόνια κτήσης, είχε αρχίσει να 'ζητάει', με έβγαλαν από το δίλημμα για την τύχη του
Πρεπει να ηταν απο τα πιο 'ποθητα' μοντελα για τους κλεφτες...Οπως και τα προηγουμενα Uno turbo i.e. Eνα τετοιο πρωτης γενιας, (μετατροπη) ειχε φιλος του πατερα μου, του το εκλεψαν στους Αμπελοκηπους (1990), και του αφησαν μαλιστα σημειωμα οτι επρεπε να ειχε βαλει συναγερμο! Ειχαν αφησει τηλ, για να δωσει λεφτα και να του το αφησουν καπου, και το εκανε, και το ξαναβρηκε!
Επισης ενα δευτερης γενιας, ειχε για καποια χρονια φιλος, (απο το 93') και αυτο το εκλεψαν, πριν κλεισει 2 χρονια στα χερια του, αλλα ουτε σημειωμα ουτε τιποτε... -
το πρωτο μου αυτοκινητο punto gt 3 του 1997.για μενα αξεχαστο αμαξι και για τα γουστα μου το καλυτερο μικρο σπορ αμαξι της εποχης.επειδη μου αρεσει και το σριψιμο του ειχα 15ρες ζαντες ελατηρια novitec με bilstein κιτρινα μπαρα θολων μπροστα και αντιστρεπτικες eibach.το αμαξι ηταν πολυ προβλεψιμο και τολμω να πω οτι με αυτη την αναρτηση εστριβε σχεδον καλυτερα απο καθε σπορ αμαξι της εποχης του.βεβαια ηθελε λιγο προσοχη στα πολυ κλειστα κοματια με το γκαζι λογο ροπης αλλα κατα τα αλλα ηταν σχεδον τελειο.στα χερια μου μετα απο 6 χρονια δεν εβγαλε καμια σοβαρη βλαβη εκτος απο τα προγραματισμενα service.βεβαια ο κινητηρας ηταν τελειος μαμα και ισως αυτο να εξηγει οτι δεν εβγαλε κανενα προβλημα.ακομα και τωρα θα επαιρνα ενα τετοιο καινουριο αν εβρισκα!!
-
Να έχεις αρκετή υπομονή στο ψάξιμο και να το πάρεις. Κάτοχος ενός 106rallye είχα ψάξει και για gt πριν 6χρονια δεν είχα βρει κάτι αξιόλογο τότε και αγόρασα και δεύτερο rallye απο συγγενή μου οπότε το ήξερα το αυτοκίνητο. Τα έχω ακόμη και τα δυο και κάθε φορά που κατεβαίνω στην πύλωτη και τα βλεπω το χαμόγελο φτάνει στα αυτιά. Το ένα φέτος θα παραδώσει πινακίδες και το άλλο το έχει η γυναικα μου το έφτιαξε πρώτο στάδιο και το κυκλοφορεί καθημερινά. Και μόνο που μου λένε στο φανάρι είχα και εγώ ένα τέτοιο και μετάνιωσα που το έδωσα αρκεί και μόνο για μένα. Ψάξου καλά και μόλις το βρεις να το πάρεις σίγουρα υπάρχουν κάποια καλά κομμάτια. Όταν το είχα πάρει ήμουν 30 και τωρα 42 και ο αρχικός έρωτας παραμένει.
-
Έχω την εντύπωση πως αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4213544/ είναι τελείως μαμα.
-
Τα πιτσιλιστηρια των φωτων μπροστα γιατι λειπουν?
Fiat Punto GT