-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
μπορουμε να φορτισουμε την μπαταρια (πχ για μια ωρα για συντηρηση) ενω ειναι συνδεδεμενη πανω στο αυτοκινητο;
Σαφώς ναι. Και για πάνω από μια ώρα (όσο χρειάζεται δηλαδή).
Προσοχή στην πολικότητα των καλωδίων.
Ακριβώς αυτό.
Σε βοηθάει που οι περισσότεροι φορτιστές έχουν πάνω και ένα Αμπερόμετρο, στην αρχή σου δείχνει π.χ. 5Α και το νούμερο αυτό μειώνεται σταδιακά. Μόλις πάει μεταξύ 1 και 0 είσαι ο.κ.
-
Ναι, αλλά αυτό δεν προστατεύει την μπαταρία από βράσιμο.
Αυτοί οι φθηνοί φορτιστές (Einhell π.χ) δεν έχουν «φρένο» στην τάση, και ακόμα και στο Low, μπορεί να δεις και πάνω από
15volt και ας είναι τα Amper λίγα.
Οπότε αν την ξεχάσεις για ώρες την μπαταρία στη φόρτιση, της κάνεις ζημιά. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ναι, αλλά αυτό δεν προστατεύει την μπαταρία από βράσιμο.
Αυτοί οι φθηνοί φορτιστές (Einhell π.χ) δεν έχουν «φρένο» στην τάση, και ακόμα και στο Low, μπορεί να δεις και πάνω από
15volt και ας είναι τα Amper λίγα.
Οπότε αν την ξεχάσεις για ώρες την μπαταρία στη φόρτιση, της κάνεις ζημιά.Καλά το λες αλλά μπορούμε να είμαστε και λίγο προσεχτικοί.
Βάζουμε τη συσκευή και επιτηρούμε κάθε μερικές ώρες.
Γενικά εάν είναι μικρός ο φορτιστής δεν είναι εύκολο να τη 'βράσει'. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ναι, αλλά αυτό δεν προστατεύει την μπαταρία από βράσιμο.
Αυτοί οι φθηνοί φορτιστές (Einhell π.χ) δεν έχουν «φρένο» στην τάση, και ακόμα και στο Low, μπορεί να δεις και πάνω από
15volt και ας είναι τα Amper λίγα.
Οπότε αν την ξεχάσεις για ώρες την μπαταρία στη φόρτιση, της κάνεις ζημιά.Έχω εδώ και καιρό τον Einhell BT BC 10E και μιας και τον ανέφερες του έκανα μερικά πειράματα. Απ ότι φαίνεται έχει ένα απλό κύκλωμα για ρύθμιση της τάσης το οποίο την αυξομειώνει ανάλογα με το ρεύμα που τραβάει η μπαταρία.
Όταν τραβάει πολύ ρεύμα δίνει 17-18 Volt, το οποίο είναι και η ταση του μετασχηματιστή. Όσο μειώνεται το ρεύμα πέφτει η τάση και το λιγότερο που μπορεί να δώσει είναι 14,2 Volt. Έχει και ένα ποτενσιόμετρο, λογικά με αυτό ρυθμίζεις την ελάχιστη τάση.
Πάντως είναι τελείως φτηνοκατασκευή, τίποτα δέν είναι μονωμένο, υπάρχουν γυμνά καλώδια παντού, κακές κολήσεις, ο μεταστηματιστής για τα πανυγύρια. Τουλάχιστον έχει άλλη μία ασφάλεια μέσα.
Όταν βρώ χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες.
-
Τι μπαταρία να βάλω σε Z4 2.5;
-
Μια σαν κι αυτή που φοράει....
-
Λέω να δω κατι καλύτερο.
-
καλυτερο απο τι?
και σε ποιους τομεις?
ονομα
αμπερ
αμπερ εκκινησης
χωρητικοτητα
???
τι εχει τωρα πανω? θα βοηθησει καποιον που γνωριζει να σου προτεινεικαι το βασικο μεχρι τι ποσο δινεις
-
Καλυτερη μπαταρια απο αυτη που βαζει η bmw δεν βρισκεις σε συμβατικο bmw.
Εγω την εχω απ'οταν πηρα το αμαξι (6,5 χρονια) και δεν μασαει καθολου.
Ουτε πολυ ακριβες ειναι για τοσο που κρατανε.
Οποτε με κλειστα ματια την ιδια. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω εδώ και καιρό τον Einhell BT BC 10E και μιας και τον ανέφερες του έκανα μερικά πειράματα. Απ ότι φαίνεται έχει ένα απλό κύκλωμα για ρύθμιση της τάσης το οποίο την αυξομειώνει ανάλογα με το ρεύμα που τραβάει η μπαταρία.Όταν τραβάει πολύ ρεύμα δίνει 17-18 Volt, το οποίο είναι και η ταση του μετασχηματιστή. Όσο μειώνεται το ρεύμα πέφτει η τάση και το λιγότερο που μπορεί να δώσει είναι 14,2 Volt. Έχει και ένα ποτενσιόμετρο, λογικά με αυτό ρυθμίζεις την ελάχιστη τάση.
Ο συγκεκριμένος φορτιστής έχει τη συμπεριφορά απλού μετασχημαστιστή με ανόρθωση. Σε άδεια μπαταρία φορτίζει χαμηλά (π.χ. 12,5V) και όσο γεμίζει η μπαταρία και πέφτει το ρεύμα, αυξάνει η τάση φόρτισης. Η διαφορά του σε σχέση με έναν τελείως απλό φορτιστή είναι ότι έχει αυτόν τον 'κόφτη' που λες, θεωρητικά στα 14,2V. Στον δικό μου, ο 'κόφτης' ήταν ρυθμισμένος στα 13,9V (μετρημένος με πολύμετρο), δηλαδή δεν υπήρχε περίπτωση να δεις μεγαλύτερη τάση φόρτισης με τίποτα. Όντως το trimmer ρυθμίζει τη μέγιστη τάση φόρτισης (εγώ την ανέβασα στο 14,4V).
-
Ρε κοπέλια για να μην ανοίγω καινούργιο πόστ, τούτο το μαραφέτι http://www.autopro.gr/product-30229.html
(σταθεροποιητής τάσης) το έχει χρησιμοποιήσει κανείς σας και εάν ναι, δουλειά κάνει; ή κάνει μόνο σε αυτόν που το πουλάει; -
θαύμα! ο μαγικό ζωμός. κάνει τα πάντα για όλους:
Θες επιδόσεις ; το κάνει
Θες καλύτερη μουσική; το κάνει
Οικονομία καυσίμου; το κάνειΜόνο 55€ σε ένα κουτάκι,
Ξέχασε να πει ότι κατασκευάζεται με νανοτεχνολογία πατέντα της NASA σε μυστικά εργαστήρια.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε κοπέλια για να μην ανοίγω καινούργιο πόστ, τούτο το μαραφέτι http://www.autopro.gr/product-30229.html
(σταθεροποιητής τάσης) το έχει χρησιμοποιήσει κανείς σας και εάν ναι, δουλειά κάνει; ή κάνει μόνο σε αυτόν που το πουλάει;Kαλύτερα να βάλεις ένα σετ γειώσεων.
-
Ναι, αλλά μην δώσει και 75€ που ζητάει το συγκεκριμένο γυφτοsite...
-
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Καλυτερη μπαταρια απο αυτη που βαζει η bmw δεν βρισκεις σε συμβατικο bmw.
Εγω την εχω απ'οταν πηρα το αμαξι (6,5 χρονια) και δεν μασαει καθολου.
Ουτε πολυ ακριβες ειναι για τοσο που κρατανε.
Οποτε με κλειστα ματια την ιδια.Στο focus μου η μπαταρια της motorcraft στα 42Α κρατησε 7,5 χρονια με συναγερμο καθε βραδυ. Οποτε δεν ειναι θεμα μπαταριας αλλα θεμα ποσα ρευματα τρεχει το αυτοκινητο. Να δουμε τωρα η τσεχα που εχω βαλει που ειναι 50Α ποσο θα κρατησει.
-
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Καλυτερη μπαταρια απο αυτη που βαζει η bmw δεν βρισκεις σε συμβατικο bmw.
Εγω την εχω απ'οταν πηρα το αμαξι (6,5 χρονια) και δεν μασαει καθολου.
Ουτε πολυ ακριβες ειναι για τοσο που κρατανε.
Οποτε με κλειστα ματια την ιδια.Αυτό που είχα εγώ Ε36 αγοράστηκε καινούργιο το 1991. η μπαταρία κράτησε ακριβώς 1 χρόνο. Ήταν υπολογισμένη με ακρίβεια: Τα έπαιξε λίγες μέρες μετά που έληξε η εγγύηση. Και μακάρι να ήταν μόνο αυτό, μια ζωή προβλήματα είχα.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε κοπέλια για να μην ανοίγω καινούργιο πόστ, τούτο το μαραφέτι http://www.autopro.gr/product-30229.html
(σταθεροποιητής τάσης) το έχει χρησιμοποιήσει κανείς σας και εάν ναι, δουλειά κάνει; ή κάνει μόνο σε αυτόν που το πουλάει;Σταθεροποιητή τάσης δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα έτσι κι αλλιώς;; Τόσο πιο καταπληκτικός είναι αυτός;;
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ρε κοπέλια για να μην ανοίγω καινούργιο πόστ, τούτο το μαραφέτι http://www.autopro.gr/product-30229.html
(σταθεροποιητής τάσης) το έχει χρησιμοποιήσει κανείς σας και εάν ναι, δουλειά κάνει; ή κάνει μόνο σε αυτόν που το πουλάει;Kαλύτερα να βάλεις ένα σετ γειώσεων.
Σετ γειωσεων? Τι να γειωσεις σε σχεση με αυτα που εχουν τα περισσοτερα αυτοκινητα απο τη μανα τους?
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Καλυτερη μπαταρια απο αυτη που βαζει η bmw δεν βρισκεις σε συμβατικο bmw.
Εγω την εχω απ'οταν πηρα το αμαξι (6,5 χρονια) και δεν μασαει καθολου.
Ουτε πολυ ακριβες ειναι για τοσο που κρατανε.
Οποτε με κλειστα ματια την ιδια.Αυτό που είχα εγώ Ε36 αγοράστηκε καινούργιο το 1991. η μπαταρία κράτησε ακριβώς 1 χρόνο. Ήταν υπολογισμένη με ακρίβεια: Τα έπαιξε λίγες μέρες μετά που έληξε η εγγύηση. Και μακάρι να ήταν μόνο αυτό, μια ζωή προβλήματα είχα.
Εχουν περασει 22 χρονια απο τοτε.
Οι συγχρονες μπαταριες της bmw (banner ειναι νομιζω που ειναι απο τις καλυτερες εταιρειες παγκοσμιως) ειναι πραγματικα κορυφαιες.
Και γενικα καποιος που θελει αξιοπιστη μπαταρια για πολλα χρονια, να εχει απ'τις πρωτες του επιλογες τις banner. -
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Καλυτερη μπαταρια απο αυτη που βαζει η bmw δεν βρισκεις σε συμβατικο bmw.
Εγω την εχω απ'οταν πηρα το αμαξι (6,5 χρονια) και δεν μασαει καθολου.
Ουτε πολυ ακριβες ειναι για τοσο που κρατανε.
Οποτε με κλειστα ματια την ιδια.Αυτό που είχα εγώ Ε36 αγοράστηκε καινούργιο το 1991. η μπαταρία κράτησε ακριβώς 1 χρόνο. Ήταν υπολογισμένη με ακρίβεια: Τα έπαιξε λίγες μέρες μετά που έληξε η εγγύηση. Και μακάρι να ήταν μόνο αυτό, μια ζωή προβλήματα είχα.
Εχουν περασει 22 χρονια απο τοτε.
Οι συγχρονες μπαταριες της bmw (banner ειναι νομιζω που ειναι απο τις καλυτερες εταιρειες παγκοσμιως) ειναι πραγματικα κορυφαιες.
Και γενικα καποιος που θελει αξιοπιστη μπαταρια για πολλα χρονια, να εχει απ'τις πρωτες του επιλογες τις banner.Και επιτρέπεται κοτζάμ BMW να έβαζε τότε μπαταρίες του κώλου; Δεν το έπαθα μόνο εγώ αλλά αρκετοί που είχαν ίδιο αυτοκίνητο εκείνη την εποχή.
Μπαταρία αυτοκινήτου...