-
Πολύ ωραία αν και θα προτιμούσα τη 2,2 ή μια Brera.
Σε κάθε περίπτωση δεν επιθυμώ να γραφτώ στο παρακάτω members' club.
-
Και να φανταστεις λιγο πριν σκασει η κριση και το γαμησι στα πολλα κυβικα ημουν σχεδον ετοιμος να παρω μια 3-λιτρη, με τιμουλα τοτε.... 35Κ!!
Ουτε να το σκεφτομαι δε θελω τι θα ενιωθα τωρα...
-
Tι θα ενιωθες? Το γκαζι, την ασφαλεια και ο,τι αλλο καλο εχουν να σου προσφερουν τα 3 λιτρα ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...και ασε τους αλλους να παιρνουν ντιζελοκουβαδακια
Αυτα απολαμβανουν οσοι πλεον εχουν μεινει με τα κυβικα -
Ναι αλλα και τη σουφρα μου να ανοιγει καθε χρονο και λιγο ακομη απο την απαξιωση (ουτε 10Κ δεν πουλιουνται τωρα τα ιδια μοντελα) + τα 2-3 χιλιαρικα το χρονο για τελη, εισφορες, χαρατσια κλπ, αλλα σιγουρα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι θα πεταγες 25 χιλιαρικα στα σκουπιδια μεσα σε 1-2 χρονια.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Tι θα ενιωθες? Το γκαζι, την ασφαλεια και ο,τι αλλο καλο εχουν να σου προσφερουν τα 3 λιτρα ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...και ασε τους αλλους να παιρνουν ντιζελοκουβαδακια
Αυτα απολαμβανουν οσοι πλεον εχουν μεινει με τα κυβικαΒασικά απ' όλα αυτά που λες το μόνο που συνδέεται άμεσα με τη χωρητικότητα του κινητήρα (γκάζι δίνει και ένα τουρμπάτο) είναι ο ήχος και η αίσθηση του ατμοσφαιρικού μοτέρ.
Τα οποία και αναγκάζεσαι πλέον να πληρώνεις υπερβολικά ακριβά.
-
Μια τέτοια σε 220d
-
Ε όχι και d! .Ακόμη και 1.6 με 170 άλογα με βολεύει .Παρακάτω δεν πέφτω
-
Οταν θα σε πατάω από πάνω άλλα θα λες..
-
Ρούλη
Κάποιοι σου κάνουν καλοπροαίρετη πλάκα που μπορεί όμως να σε μπερδέψει.
Με τα άλογα της 116 μην περιμένεις να βάζεις 5η-6η και να πηγαίνει μόνο του, θα πρέπει να παίζεις αρκετά με το κιβώτιο…
Τα λίγα χλμ συχνά είναι ψεύτικα.
Περίεργο βλέπω να θέλεις στα 23 σου σεντάν και στα 30 τζιποειδές…. Μάλλον το αντίθετο συνηθίζεται.Οι σιδερένιες ζάντες θα συνεχίσουν να υπάρχουν για τις χώρες που θέλουν χειμερινά λάστιχα.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Και να φανταστεις λιγο πριν σκασει η κριση και το γαμησι στα πολλα κυβικα ημουν σχεδον ετοιμος να παρω μια 3-λιτρη, με τιμουλα τοτε.... 35Κ!!Ουτε να το σκεφτομαι δε θελω τι θα ενιωθα τωρα...
Εγώ το απόλυτο το πήρα όταν πια είχει εκραγεί η κρίση, και μάλιστα ακριβώς γι' αυτό.
Να αξιωθώ αυτό που ήθελα και άξιζα, βάσει της δουλειάς και των θυσιών που έχω κάμει, έστω για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Βέβαια, εξαιρούμαι φόρων πολυτελείας, τεκμηρίων και εισφορών, αλλά όχι ετήσιων επεκτάσεων εγγύησης... (ίδια λεφτά) -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
92 για την ακρίβεια.Ωραίο αυτοκίνητο καλοτάξιδο
Μια τέτοια σε 220d
Δεν το περίμενα να ταιριάξει το κόκκινο σε αυτό το μοντέλο
-
για promotion purposes ολα τα κοκκινα γραφουν καλα στο φακο, ποσο μαλλον αυτο ειναι ειναι M spec
να τα αγορασεις και να τα κυκλοφορεις ειναι αλλο θεμα,
και E92 και F30 σε κοκκινο μια χαρα ειναι που εχω δει στο δρομο, αλλο αν δε επελεγα σαν χρωμα -
Side-by-side η 4άρα φαίνεται πολύ πιο φρέσκια κι ανανεωμένη:
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Side-by-side η 4άρα φαίνεται πολύ πιο φρέσκια κι ανανεωμένη:Δεν είναι δίκαιη η σύγκριση αυτή.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Side-by-side η 4άρα φαίνεται πολύ πιο φρέσκια κι ανανεωμένη:
Δεν είναι δίκαιη η σύγκριση αυτή.
Όντως...το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι αυτό.
Αλλά και με M-Pack, η 4άρα δείχνει πιο φρέσκια.
-
Φρέσκια είναι εκ των πραγμάτων.
Αν είναι πιο όμορφη , είναι κάτι που χωρά συζήτηση,
δεν είναι η 1η ούτε η τελευταία πρόσφατη BMW που δημιουργεί αμφιβολίες. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Φρέσκια είναι εκ των πραγμάτων.Αν είναι πιο όμορφη , είναι κάτι που χωρά συζήτηση,
δεν είναι η 1η ούτε η τελευταία πρόσφατη BMW που δημιουργεί αμφιβολίες.Σε κάτι καινούριο, δεν είναι απαραίτητο ότι η όποια φίρμα θα το σχεδιάσει με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει φρέσκο κι ανανεωμένο.
Το όμορφο λένε ότι είναι υποκειμενικό, true dat και επειδή πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα παραμείνουν 'κολλημένοι' σε σχέδια του παρελθόντος, νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται μελλοντικά πως το σχέδιο πέτυχε.
Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να ωριμάσει λίγο ακόμα το σχέδιο για να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει.
Παραδοσιακά, νομίζω, αυτό συμβαίνει στις περισσότερες BMW.
Εμένα πάντως μου αρέσει.
-
...oμορφη ειναι, αλλα την εκαναν...βαπορι σε μεγεθος...Την ειδα απο κοντα, υπαρχει μια γκρι σε εκθεση στο Μαρουσι.
Η 2 series ειναι στο 'σωστο' μεγεθος, απλα 'επρεπε' να δειχνει κατωτερη σχεδιαστικα απο την 4αρα...Σε μηκος πανω απο 4,5 μετρα, για κουπε, ισως και να επελεγα την Ε-Class Coupe, στην οποια η νεα 4αρα στοχευει...
Πολυ ομορφη σχεδιαστικα, με λιγο πιο επιθετικες γραμμες -ειδικα με το AMG πακετο- , και με πισω παραθυρα που κατεβαινουν, προκειται για ενα πραγματικο 100% coupe... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Φρέσκια είναι εκ των πραγμάτων.
Αν είναι πιο όμορφη , είναι κάτι που χωρά συζήτηση,
δεν είναι η 1η ούτε η τελευταία πρόσφατη BMW που δημιουργεί αμφιβολίες.Σε κάτι καινούριο, δεν είναι απαραίτητο ότι η όποια φίρμα θα το σχεδιάσει με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει φρέσκο κι ανανεωμένο.
Το όμορφο λένε ότι είναι υποκειμενικό, true dat και επειδή πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα παραμείνουν 'κολλημένοι' σε σχέδια του παρελθόντος, νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται μελλοντικά πως το σχέδιο πέτυχε.
Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να ωριμάσει λίγο ακόμα το σχέδιο για να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει.
Παραδοσιακά, νομίζω, αυτό συμβαίνει στις περισσότερες BMW.
Εμένα πάντως μου αρέσει.
To καινούργιο είναι καινούργιο, φρέσκο.
Όπως και να το γυρίσεις, απο όποια γωνία να το δεις,
είναι νέο. Μιλάμε πάντα για τις κλασικές κατηγορίες όπως αυτήν που συζητάμε τώραΚάποιοι αντίστοιχα είναι κολλημένοι με ότι καινούργιο βγάζει η φίρμα,
κανένα πρόβλημα εφόσον ο οπαδισμός επιτρέπει ένα βήμα βαθύτερης επεξεργασίας.
Αλλιώς δεν έχει νόημα, 4τροχο κάρο να βγάλει η BMW, πάλι ως εξαιρετικό θα ληφθεί.Κάπου σε χάνω, θεωρείς ήδη πετυχημένο το σχέδιο της 4άρας αλλά μελλοντικά ενώ περιμένεις να ωριμάσει
ακόμα ?imho, σε μια BMW συνέβη αυτό και αυτή ήταν η E60, όπου το σχέδιο της ακόμα και σήμερα
ξεπερνά μακράν την τελευταία υλοποίηση της F10. -
Δεν ξέρω για την 4άρα αλλά η Ε92 σε καμία περίπτωση δεν είναι μεγάλη και βαριά στον δρόμο.
BMW FORUM