Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό ικανό 4χ4
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Μικρό ικανό 4χ4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Εκτός Δρόμου
    21
    66
    752
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mike-gannena last edited by

      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
      Συμφωνώ.. Όταν έχεις επίγνωση τι οδηγείς, δεν είσαι επικίνδυνος.

      Στο θέμα μας, Μάικ, όταν λες ικανό εκτός δρόμου τι εννοείς;

      τσεκαρε το βιντεο στην πρώτη σελίδα αυτό εννοώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • S
        sinanai last edited by

        Ωπ, σόρρυ, δεν το 'χα προσέξει. Ε, καθώς βλέπεις μια χαρά ανταποκρίνεται το αρκούδι. Και με μια τετράδα χωμάτινα θα κάνει παπαδάκια (γι' αυτό που είναι πάντα).

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • M
          mad-max-13 last edited by

          προσωπικα θα επιλεγα κατι μεταξυ τεριος και νταστερ (ωντας πιο πολιτισμενα για την ασφαλτο) σε σχέση με ενα jimny που θεωρω οτι ειναι για πιο δυσκολες διαδρομες - εμποδια αλλα ειναι λιγο πιο 'σκληρο' για τον οδηγο στην καθημερινη χρηση (για καποιον που θελει ανεσεις και λουσα)

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
            για να ειχε μεγαλυτερα ελαστικα θα ειχε αναγκαστικά και διαφορετικη αναρτηση....και ποιος ξερει τι αλλο (καθως και το ποσο καλα συντηρημενο ητανε...)'

            σε γενικες γραμμες ενα

            ΠΧ παντα 4χ4 θα σε παει στο 90% των δασικων πατημενων χωματοδρομων και θα σε βοηθησει να περασεις και καμια λασπουρια. το μηδαμινο σχεδον κρεμασμα των τοχών και η ελλειψη 'κοντων' σχέσεων η μπλοκε διαφορικου δεν προδιαθετει για κατι παραπανω

            ΠΧ τεριος ή νταστερ θα σε παει στο 100% των δασικων πατημενων χωματοδρομων και λιγο παραπερα (νεροφαγωματα, πιο αποτομες κλισεις, μεγαλυτερο βαθος νερολακου, πιο παχια λασπη, κλπ)

            ΠΧ jimny θα κανει οτι το παραπανω και θα μπορεσεις να 'παιξεις' και λιγο και τελειως εκτος δρομου ή σε μη σηματοδοτημενους δασικους χωματοδρομους

            ολα τα παραπανω με την προυποθεση οτι μιλαμε για οχημα σε εργοστασιακη κατασταση

            Συντηριμενο ηταν στη τριχα το αμαξι και παντα ειναι επειδη ο ανθρωπος ειναι πολυ γνωστος μου. Απλα σε σχεση με αγροτικα που εχω οδηγησει, τα αγροτικα κι ομως μου φανηκαν πολυ ποιο σταθερα σε σχεση με το jimny!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Παραπροχωρησε το νημα απο το πρωι!!!!!!!!!!!

              Αν λοιπον το παντακι το θες για αυτα που εδειχνε στο video νομιζω οτι θα εισαι - οριακα - μια χαρα.

              Απλά σε αυτου του ειδους τα αυτοκινητα σε συγκριση πχ με κατι πιο καθαροαιμο ειναι και κατα ποσον αυτα που μπορουν να κανουν, μπορουν να τα κανουν και επαναλαμβανόμενα σε βαθος χρονου και δε θα 'σκορπισει' οπως εχει δειξει η πειρα σε suv.

              Απο κει και περα πρεπει σε συγκρισεις να ειμαστε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ προσεκτικοι στο να συγκρινουμε παρομοια πραγματα, το jimny ακομα και μαμα ειναι σκαλες ανωτερο εκτος δρομου και σκαλες χειροτερο εντος, ποσο δε οταν ειναι και φτιαγμενο οπου αλλος το εφτιαξε για να πηγαινει 'γρηγορα' και αλλος το εφτιαξε για να 'σκαρφαλωνει' με τις αντιστοιχες θυσιες...
              ειτε σε θεματα μεταξονιου μετατροχιου, πχ ναι σαφως το jimny ειναι πιο νευρικό σε σχεση με ενα αγροτικό πχ, απο την στιγμη που του λειπουν καμια 10αρια ποντοι σε μετατροχιο και ενας θεος ξερει ποσο σε μεταξονιο....

              Απο κει και περα το νταστερ ειναι το πιο κοντινο με το παντα σε χαρακτηρα το τεριος λιγο πιο χωματινο οποτε και λιγο λιγοτερο ασφαλτινο ( και παλι αναλλογως και της επιγνωσης του τι τελικά οδηγης ετσι??? ) και παει λεγοντας....

              Γι αυτο και η πρωτη ερωτηση μου ηταν 'τι το θες' και κατα δευτερον ( θα επρεπε να εχω πει ) 'ποσο συχνα το θες'...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                mike-gannena last edited by

                Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                Ωπ, σόρρυ, δεν το 'χα προσέξει. Ε, καθώς βλέπεις μια χαρά ανταποκρίνεται το αρκούδι. Και με μια τετράδα χωμάτινα θα κάνει παπαδάκια (γι' αυτό που είναι πάντα).

                Youtube Video

                Δικό σου το αρκούδι αυτό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sinanai last edited by

                  Γιεπ. Πάντως σ' αυτά που λέει ο Φωκίων έχει δίκιο περί του όχι μόνο πόσο σκληρή χρήση θα υποστεί, αλλά και πόσο συχνά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • P
                    pointer last edited by

                    Αν θες απλούς πατημένους χωματόδρομους,το πάντα καλό είναι,αλλά αν θές λίγο πιο προχωρημένα πράγματα τότε νομίζω ότι θες κάτι πιο Off...Το jimny ας πούμε,με τα κοντά θα ανέβαινε για πλάκα στα μέρη που είδαμε στο βίντεο.Έχοντας 10 χρόνια jimny,μπορώ να πω ότι είναι σχετικά επικίνδυνο αν θες να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς,αλλά στο βουνό θα σε πάει εκεί που δεν φαντάζεσαι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Εγώ θα τα τοποθετούσα ως εξής:
                      Αν το θές μικρό το Πάντα για εντός εκτός και το Jimny για εκτός σε ανώτερο επίπεδο.
                      Αν δέχεσαι λίγο πιο μεγάλο Terios-Duster για εντός και αρκετό εκτός ή SX4/Sedici για πιο πολύ εντός.
                      Μετά ζυγίζεις τιμές, χώρους, αξιοπιστία, σέρβις κλπ....
                      Πάντως το Jimny και SX4 θα έλεγα να τα απορρίψεις και να σκεφτείς για τα άλλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexis-5 last edited by

                        Για εμενα σε ικανο τετρακινητο θα επελεγα 1ο το Παντα 2ο το Τεριος για κατι καλυτερο στις εκτος δρομου αναγκες και αν ηθελα και χωρους θα πηγενα με κλειστα ματια σε Duster!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fotismt last edited by

                          Θα σου πρότεινα Terios. Στην δεύτερη γενιά του, έχει καλή συμπεριφορά εντός και είναι εξαιρετικά καλή εκτός (υπολόγισε και το LSD που έχει ο πίσω άξονας).

                          • ότι έχει και πολύ καλούς χώρους.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kilomeater last edited by

                            Εγώ επιμένω στο πάντα μας και τα κάνει όλα όσα φαίνεται ότι ζητάς (δεν αναφέρθηκε πουθενά για extreme καταστάσεις)και έχει και τρομερή κατανάλωση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sinanai last edited by

                              +1

                              Το Terios απ' όσο θυμάμαι καίει αρκετά. Το 1.5 εννοώ. Σίγουρα θα πάει σε κάποια σημεία που το Panda δε θα πάει, αλλά θα συμβεί αυτό από πλευράς σου; Και με τι συχνότητα; Και μήπως με μια τετράδα all terrain, π.χ., καλύπτεις και με το Panda τις όποιες εκτός δρόμου απαιτήσεις σου;

                              Το Panda είναι το πρώτο τετρακίνητο που 'χουμε στην οικογένεια. Ok, έχω οδηγήσει κι άλλα, αλλά όχι με την άνεση του δικού μου και καταλαβαίνω, όσο περνά ο καιρός, ότι φτάνει - ισχύει για όλα τα τετρακίνητα θαρρώ - πολύ παραπέρα απ' αυτό που νομίζεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fotismt last edited by

                                Όντως στο 1.5, πλακωμένο (140-160χαω) βλέπω εύκολα νούμερα 11++. Σε προσπάθειες οικονομικής οδήγησης ~8,5-9 λίτρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mike-gannena last edited by

                                  κάποια άλλη πρόταση εκτός του αρκουδιού υπάρχει;κάτι πιο καλό οφφ αλλά όχι σκουπίδι στον δρόμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vaggman last edited by

                                    To terios,ειναι αρκετα ικανο off road,αλλα δεν παλευεται on road...
                                    Ισως και το εταιρικο που ειχα δοκιμασει ηταν πολυ κουρασμενο...
                                    Χαλαρα panda...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexis-5 last edited by

                                      Ο χρήστης mike.gannena έγραψε:
                                      κάποια άλλη πρόταση εκτός του αρκουδιού υπάρχει;κάτι πιο καλό οφφ αλλά όχι σκουπίδι στον δρόμο.

                                      Duster 1.5 dCi....

                                      Με 20.000 περνεις ενα αμαξι πολυ καλο στον δρομο, αρκετα οικονομικο, με χωρους, και καλες εκτος δρομου ικανοτητες!!!!

                                      Καταναλωσεις Duster
                                      http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

                                      Καταναλωσεις Terios 1.5
                                      http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

                                      Εγω αν ημουν σε χωριο και ειχα πραγματικη αναγκη το 4Χ4 θα επελεγα το Terios... αλλα αν ειχα και αναγκη για μετακινησεις με την φαμιλια τοτε μονοδρομος ο Σκονουλης!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eltassos last edited by

                                        to ΝΙΒΑ ειναι εξαιρετικο ΚΑΙ στο δρομο, ταξειδι....ουδεμια σχεση με Τζιμνυ. Ακουγεται περιεργο αλλα εγω αυτη την αισθηση εχω (τα ειχα και τα δυο και πολλα αλλα 4χ4). Στο τζιμνυ (μαμα) πανω απο 90 κανεις το σταυρο σου. Στο ΝΙΒΑ στα 130 πατας και στριβεις τραινο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexis-5 last edited by

                                          Θα πω και εγω την βλακεια μου....

                                          Εχω μια μικρη αποψη και απο τα δυο καθως τα ειχε φιλος μου... πρωτα το Νιβα και μετα το Τζιμνι..
                                          Μπορει κατα μεγαλο ποσοστο να τα εχω ζησει σαν συνοδηγος και βασικα σε ασφαλτο αλλα τα εχω ζησει και ακολουθοντας τον με το δικο μου αμαξι απο πισω....
                                          Το Σουζουκι το μονο θετικο που εχει ειναι η πιο πολιτισμενη λειτουργεια του κινητηρα και η καταναλωση.... κατα τα αλλα ειτε ειμαι μεσα... ειτε ακολουθω απο πισω το Νιβα διχνει (ειναι?) πιο σταθερο στον δρομο και με πολυ μεγαλυτερες δυνατοτητες σε εκτος δρομου!!!!
                                          ΜΕ το Σουζουκι μια φορα τον πηρα τηλεφωνο και του ειπα να κοψει γιατι αν δει το αμαξι τι κλισεις περνει στις στροφες θα κατεβει και θα παρει το ΚΤΕΛ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ermis1975 last edited by

                                            Το jimny έχει τσιμπιμένη κατανάλωση. Περίπου στα 9lt/100χλμ εντός και εκτός πόλης. Σε ταξίδι πάς σχετικά άνετα με 130-140. Το ατού του πάντως ειναι το εκτός δρόμου. Ελαφρύ, σκαρφαλώνει παντού, και κυρίως με καλά a/t λάστιχα. Δε κολάει πουθενά και φυσικά έχει και αργή τετρακίνηση! Απο χώρους τωρα απλά δεν έχει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr