-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
+1
γι' αυτο αλλωστε γραφουμε και εδω για να μπορει οποιοσδηποτε να αντικρουσει αυτα που εχει να πει καποιος αλλος.
αλλιως θα τα κραταγε για τον εαυτο του.Ναι σωστά, αλλά όταν τα γραφόμενα ξεπερνούν τα όρια άποψης και αποτυπώνουν σημεία διαρκής εμμονής και επανάληψης των ίδιων και των ίδιων, που συνήθως συναντάμε σε ανθρώπους νηπιακών ηλικιών (κοινώς παιδάκια), τότε όσο να'ναι αυτό κουράζει και απομακρύνει όσους θα ήθελαν να διαβάσουν ή να γράψουν κάτι διαφορετικό ή και κάτι παρόμοιο.
Και αυτό αφορά όχι μόνο το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και άλλα θέματα άλλων ενοτήτων.
Τέσπα. Σόρυ για το Offtopic.
-
Καθόλου off topic. Ζήτα από τους mods να βάλουν στον τίτλο 'protected by Storm' ...
Τεσπα! Δίκιο έχεις! http://www.bestdrives.org/hyundai-cars/hyundai-atos.htm
-
-
Δε ξερω τι λετε εσεις, αλλα μετα απο καμποσες ωρες Ποντιακα και αφθονη βοτκα, καπου εξω απο τη Θεσσαλονικη, στην επιστροφη σε εκκινηση απο φαναρι εριξα μια καροτσα στην 146 του μπατζανακη...
-
Atos αναφερθηκε; Μαλλον ζουμε ακομα στην εποχη του;
Χμμ...οχι, δειχνει να ζουμε στο 2013 (σχεδον 2014), κι επειδη ο λαος λεει οτι ο κουλουρας πουλαει φρεσκα κουλουρια κι οχι μπαγιατικα, ας δουμε την τωρινη προταση της Hyundai που λεγεται i10:Οδηγούμε στην Ιταλία
Hyundai i10 2014: Η εξέλιξη του αστικού είδουςΔημοσίευση: 19 Οκτ. 2013, 13:44
http://auto.in.gr/presentations/article/?aid=1231269816(οποιος θελει να δει περισσοτερες φωτογραφιες μπορει να ανατρεξει στο αρθρο)
Παρά το γεγονός ότι η παρουσία της Hyundai στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 -η αρχή έγινε το 1998 με το δημοφιλέστατο στη χώρα μας Atos- κανείς δεν θα τολμούσε να προβλέψει ότι 15 χρόνια μετά, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία θα διαθέτει στην γκάμα της μία από τις κορυφαίες προτάσεις του A-Segment.
Δεν είναι μόνο η κατά γενική ομολογία ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος ή η εξίσου αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων που επιτρέπουν στο νέο Hyundai i10 να διαφοροποιείται από το μετριοπαθές παράδειγμα των ανταγωνιστών του.
Η θεαματική αναβάθμιση των ποιοτικών του χαρακτηριστικών, η βελτίωση της συμπεριφοράς του στην άσφαλτο, ο εξοπλισμός ή ακόμη και η άνεση στο πενταθέσιο εσωτερικό δίνουν το δικαίωμα να μιλάς για ένα από τα καλύτερα city cars των ημερών μας.
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το μεγαλύτερο κατά 8 εκατοστά μήκος του νέου i10, του πρώτου που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, είναι ενδεικτικό της προσπάθειας της Hyundai να 'ανέβει' κατηγορία.
Οι σμιλεμένες μεταλλικές επιφάνειες, τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα, συμπληρώνουν την εικόνα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες προτάσεις της κορεατικής φίρμας.
Το ίδιο θα μπορούσες να ισχυριστείς και για το εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, καθώς τόσο ο σχεδιασμός όσο και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών παραπέμπουν στις προδιαγραφές του ανώτερου, θεωρητικά, i20.
Με το τιμόνι αλλά και το κάθισμα του οδηγού να βρίσκονται στο σωστό ύψος, τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων να έχει πλησιάσει ακόμη περισσότερο στο δεξί σου χέρι και τον εξοπλισμό να προσφέρει ό,τι θα μπορούσες να ζητήσεις από ένα σύγχρονο τετράτροχο, το i10 δεύτερης γενιάς ανοίγει ακόμη περισσότερο την απόσταση από τον ανταγωνισμό του.
Η εικόνα από την πίσω σειρά καθισμάτων επιβεβαιώνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, κατά 4 εκατοστά, την ίδια στιγμή που το διαμέρισμα των αποσκευών ξεκινά, πλέον, από τα 252 λίτρα.
Για το πλαίσιο, η αύξηση της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής ήταν αρκετή ώστε η στρεπτική ακαμψία να ενισχυθεί κατά 27%. Η απουσία κραδασμών από τον θάλαμο επιβατών το επιβεβαιώνει, φροντίζοντας παράλληλα να επισημάνει την αλλαγή στη γεωμετρία της ανάρτησης.
Ακόμη και σε ταχύτητες εθνικού δικτύου το νέο i10 εντυπωσιάζει, όχι μόνο με τη σταθερότητά του αλλά και με την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει σε ένα μακρινό ταξίδι.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με τις 2,9 στροφές από άκρη σε άκρη υποστηρίζει τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα πέδησης με τα τέσσερα δισκόφρενα διαχειρίζεται με ευκολία το βάρος των 941 κιλών, ενώ ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου, χωρίς να 'κλέβει καρδιές', κρίνεται απολύτως ικανοποιητικός.
Στη χώρα μας το i10 δεύτερης γενιάς θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, το τετρακύλινδρο σύνολο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποδίδει 87 ίππους και 120 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Η πολιτισμένη λειτουργία του αποτελεί ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στα τρικύλινδρα -κατά κανόνα- σύνολα του ανταγωνισμού, ωστόσο, η αδικαιολόγητη απουσία εφαρμογών εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το σύστημα start&stop, και συνεπώς η αδυναμία του να 'πιάσει' το όριο των 100 γραμμάριων διοξειδίου του άνθρακα, αφήνει ερωτηματικά για τις επιλογές των Κορεατών.
Η διάθεση του νέου Hyundai i10 στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, με τιμή που θα ξεκινά λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ για την βασική εξοπλιστική έκδοση.
Απουσία κινητήρων diesel, το δημοφιλές 'μικρό' της κορεατικής φίρμας πρόκειται να αποκτήσει στο μέλλον μία ακόμα βενζινοκίνητη έκδοση χωρητικότητας 1,0 λίτρου, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης.
Το νέο Hyundai i10 με μία ματιά:
Διαστάσεις (μέτρα): Μ/Π/Υ: 3,67/ 1,66 / 1,50
Κινητήρας (κ.εκ.): 1.248
Iσχύς (Ίπποι/σ.α.λ.): 87/6.000
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.000
Βάρος (κιλά): Aπό 941
Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο): 4,9
Εκπομπή CO2 (γραμ./χλμ.): 114
Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα): 12,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 171 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ζήτα από τους mods να βάλουν στον τίτλο 'protected by Storm' ...
Αφού ξέρεις, ότι αυτό δεν παίζει εδώ μέσα για κανένα μέλος , τι κάθεσαι και ζητάς.
Ειδικά για μένα, ακόμη και οι mods ευκαιρία αναζητούν να με ειρωνευτούν. Αποδεδειγμένο.
Τι να κάνουμε όμως;
Με το ζόρι, να γράφω αυτό που θέλει να διαβάσει το πλήθος; Χλωμό.Τεσπα! Δίκιο έχεις! http://www.bestdrives.org/hyundai-cars/hyundai-atos.htm
ok. Εγώ ξέρω να πω ότι από Hyundai ATOS βγήκε ζωντανή η αδελφή μου, ο γαμπρός μου και ο ανιψιός μου 2 ετών μετά από πλαγιομετωπική σύγκρουση με το φοβερό και τρομερό ευρωπαϊκό GOLF ενός μαlάκα 25χρονου που πέρασε ένα STOP χωρίς να ελέγξει, σε διασταύρωση κατηφορικού δρόμου. Και όταν πάτησε το φρένο απλά κόλλησε το ABS και ήταν ήδη αργά. Βλέπεις ο 25χρονος καθόταν και κοιτούσε τα μπούτια της γκόμενας που είχε δίπλα και το έπαιζε ΚΑΝΚΟΥΝΕΝ και ξερόλας μέσα στην πόλη της Ρόδου.
Το GOLF διαλύθηκε και μέσα από το αναποδυγυρισμένο ATOS βγήκαν ζωντανοί οι άνθρωποι μου χωρίς ούτε μία αμυχή.
Με λίγα λόγια εγώ εστιάζω στον οδηγό, στα τερτίπια του και στο πόσο καλά έχει 'σπουδάσει' το αυτοκίνητο που οδηγεί ώστε να γνωρίζει τα όρια του και τα τυχόν θέματα που μπορεί να έχει.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Atos αναφερθηκε; Μαλλον ζουμε ακομα στην εποχη του;
Χμμ...οχι, δειχνει να ζουμε στο 2013 (σχεδον 2014), κι επειδη ο λαος λεει οτι ο κουλουρας πουλαει φρεσκα κουλουρια κι οχι μπαγιατικα, ας δουμε την τωρινη προταση της Hyundai που λεγεται i10:Οδηγούμε στην Ιταλία
Hyundai i10 2014: Η εξέλιξη του αστικού είδουςΔημοσίευση: 19 Οκτ. 2013, 13:44
http://auto.in.gr/presentations/article/?aid=1231269816(οποιος θελει να δει περισσοτερες φωτογραφιες μπορει να ανατρεξει στο αρθρο)
Παρά το γεγονός ότι η παρουσία της Hyundai στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 -η αρχή έγινε το 1998 με το δημοφιλέστατο στη χώρα μας Atos- κανείς δεν θα τολμούσε να προβλέψει ότι 15 χρόνια μετά, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία θα διαθέτει στην γκάμα της μία από τις κορυφαίες προτάσεις του A-Segment.
Δεν είναι μόνο η κατά γενική ομολογία ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος ή η εξίσου αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων που επιτρέπουν στο νέο Hyundai i10 να διαφοροποιείται από το μετριοπαθές παράδειγμα των ανταγωνιστών του.
Η θεαματική αναβάθμιση των ποιοτικών του χαρακτηριστικών, η βελτίωση της συμπεριφοράς του στην άσφαλτο, ο εξοπλισμός ή ακόμη και η άνεση στο πενταθέσιο εσωτερικό δίνουν το δικαίωμα να μιλάς για ένα από τα καλύτερα city cars των ημερών μας.
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το μεγαλύτερο κατά 8 εκατοστά μήκος του νέου i10, του πρώτου που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, είναι ενδεικτικό της προσπάθειας της Hyundai να 'ανέβει' κατηγορία.
Οι σμιλεμένες μεταλλικές επιφάνειες, τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα, συμπληρώνουν την εικόνα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες προτάσεις της κορεατικής φίρμας.
Το ίδιο θα μπορούσες να ισχυριστείς και για το εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, καθώς τόσο ο σχεδιασμός όσο και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών παραπέμπουν στις προδιαγραφές του ανώτερου, θεωρητικά, i20.
Με το τιμόνι αλλά και το κάθισμα του οδηγού να βρίσκονται στο σωστό ύψος, τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων να έχει πλησιάσει ακόμη περισσότερο στο δεξί σου χέρι και τον εξοπλισμό να προσφέρει ό,τι θα μπορούσες να ζητήσεις από ένα σύγχρονο τετράτροχο, το i10 δεύτερης γενιάς ανοίγει ακόμη περισσότερο την απόσταση από τον ανταγωνισμό του.
Η εικόνα από την πίσω σειρά καθισμάτων επιβεβαιώνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, κατά 4 εκατοστά, την ίδια στιγμή που το διαμέρισμα των αποσκευών ξεκινά, πλέον, από τα 252 λίτρα.
Για το πλαίσιο, η αύξηση της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής ήταν αρκετή ώστε η στρεπτική ακαμψία να ενισχυθεί κατά 27%. Η απουσία κραδασμών από τον θάλαμο επιβατών το επιβεβαιώνει, φροντίζοντας παράλληλα να επισημάνει την αλλαγή στη γεωμετρία της ανάρτησης.
Ακόμη και σε ταχύτητες εθνικού δικτύου το νέο i10 εντυπωσιάζει, όχι μόνο με τη σταθερότητά του αλλά και με την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει σε ένα μακρινό ταξίδι.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με τις 2,9 στροφές από άκρη σε άκρη υποστηρίζει τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα πέδησης με τα τέσσερα δισκόφρενα διαχειρίζεται με ευκολία το βάρος των 941 κιλών, ενώ ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου, χωρίς να 'κλέβει καρδιές', κρίνεται απολύτως ικανοποιητικός.
Στη χώρα μας το i10 δεύτερης γενιάς θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, το τετρακύλινδρο σύνολο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποδίδει 87 ίππους και 120 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Η πολιτισμένη λειτουργία του αποτελεί ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στα τρικύλινδρα -κατά κανόνα- σύνολα του ανταγωνισμού, ωστόσο, η αδικαιολόγητη απουσία εφαρμογών εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το σύστημα start&stop, και συνεπώς η αδυναμία του να 'πιάσει' το όριο των 100 γραμμάριων διοξειδίου του άνθρακα, αφήνει ερωτηματικά για τις επιλογές των Κορεατών.
Η διάθεση του νέου Hyundai i10 στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, με τιμή που θα ξεκινά λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ για την βασική εξοπλιστική έκδοση.
Απουσία κινητήρων diesel, το δημοφιλές 'μικρό' της κορεατικής φίρμας πρόκειται να αποκτήσει στο μέλλον μία ακόμα βενζινοκίνητη έκδοση χωρητικότητας 1,0 λίτρου, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης.
Το νέο Hyundai i10 με μία ματιά:
Διαστάσεις (μέτρα): Μ/Π/Υ: 3,67/ 1,66 / 1,50
Κινητήρας (κ.εκ.): 1.248
Iσχύς (Ίπποι/σ.α.λ.): 87/6.000
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.000
Βάρος (κιλά): Aπό 941
Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο): 4,9
Εκπομπή CO2 (γραμ./χλμ.): 114
Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα): 12,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 171εύγε για το κόπι πειστ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ok. Εγώ ξέρω να πω ότι από Hyundai ATOS βγήκε ζωντανή η αδελφή μου, ο γαμπρός μου και ο ανιψιός μου 2 ετών μετά από πλαγιομετωπική σύγκρουση με το φοβερό και τρομερό ευρωπαϊκό GOLF ενός μαlάκα 25χρονου που πέρασε ένα STOP χωρίς να ελέγξει, σε διασταύρωση κατηφορικού δρόμου. Και όταν πάτησε το φρένο απλά κόλλησε το ABS και ήταν ήδη αργά. Βλέπεις ο 25χρονος καθόταν και κοιτούσε τα μπούτια της γκόμενας που είχε δίπλα και το έπαιζε ΚΑΝΚΟΥΝΕΝ και ξερόλας μέσα στην πόλη της Ρόδου.
Το GOLF διαλύθηκε και μέσα από το αναποδυγυρισμένο ATOS βγήκαν ζωντανοί οι άνθρωποι μου χωρίς ούτε μία αμυχή.
κρίμα γιατί είσαι και μορφωμένος άνθρωπος...
όσο για τα υπόλοιπα, είναι φανερό οτι οι μοντς έχουν θέμα μαζί σου...
-
Ρε παιδιά τί παίζει με το φόρουμ?
Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε 'κόντρες' άνευ αξίας υπέρ της μίας ή της άλλης φίρμας...
Είναι κανείς μέτοχος στην τάδε αυτοκινητοβιομηχανία ή στη δείνα? Ή απλά ικανοποιεί το 'εγώ' του μέσω της λαμαρίνας που οδηγάει?Ο χρήστης Storm έγραψε:
Με λίγα λόγια εγώ εστιάζω στον οδηγό, στα τερτίπια του και στο πόσο καλά έχει 'σπουδάσει' το αυτοκίνητο που οδηγεί ώστε να γνωρίζει τα όρια του και τα τυχόν θέματα που μπορεί να έχει.
Ας εστιάσουμε επιτέλους στην ασφαλή και υγιή αυτοκίνηση και όχι στους τσαμπουκάδες άνευ σημασίας.
sorry για το -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τι να κάνουμε όμως;
Με το ζόρι, να γράφω αυτό που θέλει να διαβάσει το πλήθος; Χλωμό.Οι σχέσεις σου με τους mods δεν με ενδιαφέρουν. Απλώς να δέχεσαι και διαφορετικές απόψεις και να μη τις απορρίπτεις ως παραλήρημα, εμμονές ή 'χεράδες'.
Τουλάχιστον εγώ κατά καιρούς έχω υπάρξει θετικός σε συγκεκριμένα μοντέλα της εταιρίας και με θεωρώ εκτός αυτών των χαρακτηρισμών.ok. Εγώ ξέρω να πω ότι από Hyundai ATOS βγήκε ζωντανή η αδελφή μου, ο γαμπρός μου και ο ανιψιός μου 2 ετών μετά από παγιομετωπική σύγκρουση με το φοβερό και τρομερό ευρωπαϊκό GOLF ενός μαlάκα 25χρονου που πέρασε ένα STOP χωρίς να ελέγξει, σε διασταύρωση κατηφορικού δρόμου. Και όταν πάτησε το φρένο απλά κόλλησε το ABS και ήταν ήδη αργά. Βλέπεις ο 25χρονος καθόταν και κοιτούσε τα μπούτια της γκόμενας που είχε δίπλα και το έπαιζε ΚΑΝΚΟΥΝΕΝ και ξερόλας μέσα στην πόλη της Ρόδου.
Το GOLF διαλύθηκε και μέσα από το αναποδυγυρισμένο ATOS βγήκαν ζωντανοί οι άνθρωποι μου χωρίς ούτε μία αμυχή.
Με λίγα λόγια εγώ εστιάζω στον οδηγό, στα τερτίπια του και στο πόσο καλά έχει 'σπουδάσει' το αυτοκίνητο που οδηγεί ώστε να γνωρίζει τα όρια του και τα τυχόν θέματα που μπορεί να έχει.
Εστιάζεις στον οδηγό αλλά στο ποστ σου φαίνεται να φταίει το Golf (φοβερό και τρομερό) για ότι συνέβει στο Atos. Αν ο 25χρονος οδηγούσε Rio και κοιταζε τα μπούτια της γκόμενας δίπλα του λογικά θα ήταν απλώς ένα ατύχημα που ευτυχώς γλύτωσαν οι επιβάτες του Atos.
Atos αναφερθηκε; Μαλλον ζουμε ακομα στην εποχη του;
Χμμ...οχι, δειχνει να ζουμε στο 2013 (σχεδον 2014), κι επειδη ο λαος λεει οτι ο κουλουρας πουλαει φρεσκα κουλουρια κι οχι μπαγιατικα, ας δουμε την τωρινη προταση της Hyundai που λεγεται i10:H περίπτωση να συναντήσεις κάπου γύρω σου 'μπαγιάτικο' Atos μάλλον δεν παίζει! Μέσα σε αντιπροσωπία της Hyundai στη Γενεύη ζεις ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
κρίμα γιατί είσαι και μορφωμένος άνθρωπος...
Δεν κατάλαβα το παραπάνω.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι σχέσεις σου με τους mods δεν με ενδιαφέρουν. Απλώς να δέχεσαι και διαφορετικές απόψεις και να μη τις απορρίπτεις ως παραλήρημα, εμμονές ή 'χεράδες'.
Τουλάχιστον εγώ κατά καιρούς έχω υπάρξει θετικός σε συγκεκριμένα μοντέλα της εταιρίας και με θεωρώ εκτός αυτών των χαρακτηρισμών.Εσύ αναφέρθηκες στους Mods και μου ζήτησες επικοινωνία μαζί τους. Όχι εγώ.
Κανείς δεν θα μου πει και δεν θα μου υποδείξει τι θα δέχομαι ή τι θα απορρίπτω.
Εγώ μία λέξη έβαλα στα γραφόμενά σου. Την λέξη: υπερβολές. Και ακόμη αυτό θεωρώ.
Και ούτε έγραψα κάπου για σένα ότι έχεις εμμονές, παραληρείς ή ότι είσαι 'χεράς'.
Και γιατί να το κάνω άλλωστε. Το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει στη ζωή μου είναι οι προσωπικοί διαξιφισμοί σε ένα φόρουμ.Εστιάζεις στον οδηγό αλλά στο ποστ σου φαίνεται να φταίει το Golf (φοβερό και τρομερό) για ότι συνέβει στο Atos. Αν ο 25χρονος οδηγούσε Rio και κοιταζε τα μπούτια της γκόμενας δίπλα του λογικά θα ήταν απλώς ένα ατύχημα που ευτυχώς γλύτωσαν οι επιβάτες του Atos.
Τις λέξεις 'φοβερό' και 'τρομερό' τις χρησιμοποιούν κατά κόρον οι οπαδοί κατασκευαστών για να υμνήσουν τις 'αγάπες τους'.
Αν ο συγκεκριμένος οδηγός ήξερε εξαρχής ότι δεν έχει αγοράσει το αυτοκίνητο του batman θα είχε το νου του και την αντίληψή του στην οδήγηση και στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Οπότε ίσως και να μην είχε συμβεί τίποτα. Και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα, είτε είναι RIO, είτε PRIDE, είτε είναι BMW ή MERCEDES ή οτιδήποτε άλλο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Atos αναφερθηκε; Μαλλον ζουμε ακομα στην εποχη του;
Χμμ...οχι, δειχνει να ζουμε στο 2013 (σχεδον 2014), κι επειδη ο λαος λεει οτι ο κουλουρας πουλαει φρεσκα κουλουρια κι οχι μπαγιατικα, ας δουμε την τωρινη προταση της Hyundai που λεγεται i10:Οδηγούμε στην Ιταλία
Hyundai i10 2014: Η εξέλιξη του αστικού είδουςΔημοσίευση: 19 Οκτ. 2013, 13:44
http://auto.in.gr/presentations/article/?aid=1231269816(οποιος θελει να δει περισσοτερες φωτογραφιες μπορει να ανατρεξει στο αρθρο)
Παρά το γεγονός ότι η παρουσία της Hyundai στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 -η αρχή έγινε το 1998 με το δημοφιλέστατο στη χώρα μας Atos- κανείς δεν θα τολμούσε να προβλέψει ότι 15 χρόνια μετά, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία θα διαθέτει στην γκάμα της μία από τις κορυφαίες προτάσεις του A-Segment.
Δεν είναι μόνο η κατά γενική ομολογία ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος ή η εξίσου αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων που επιτρέπουν στο νέο Hyundai i10 να διαφοροποιείται από το μετριοπαθές παράδειγμα των ανταγωνιστών του.
Η θεαματική αναβάθμιση των ποιοτικών του χαρακτηριστικών, η βελτίωση της συμπεριφοράς του στην άσφαλτο, ο εξοπλισμός ή ακόμη και η άνεση στο πενταθέσιο εσωτερικό δίνουν το δικαίωμα να μιλάς για ένα από τα καλύτερα city cars των ημερών μας.
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το μεγαλύτερο κατά 8 εκατοστά μήκος του νέου i10, του πρώτου που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, είναι ενδεικτικό της προσπάθειας της Hyundai να 'ανέβει' κατηγορία.
Οι σμιλεμένες μεταλλικές επιφάνειες, τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα, συμπληρώνουν την εικόνα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες προτάσεις της κορεατικής φίρμας.
Το ίδιο θα μπορούσες να ισχυριστείς και για το εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, καθώς τόσο ο σχεδιασμός όσο και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών παραπέμπουν στις προδιαγραφές του ανώτερου, θεωρητικά, i20.
Με το τιμόνι αλλά και το κάθισμα του οδηγού να βρίσκονται στο σωστό ύψος, τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων να έχει πλησιάσει ακόμη περισσότερο στο δεξί σου χέρι και τον εξοπλισμό να προσφέρει ό,τι θα μπορούσες να ζητήσεις από ένα σύγχρονο τετράτροχο, το i10 δεύτερης γενιάς ανοίγει ακόμη περισσότερο την απόσταση από τον ανταγωνισμό του.
Η εικόνα από την πίσω σειρά καθισμάτων επιβεβαιώνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, κατά 4 εκατοστά, την ίδια στιγμή που το διαμέρισμα των αποσκευών ξεκινά, πλέον, από τα 252 λίτρα.
Για το πλαίσιο, η αύξηση της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής ήταν αρκετή ώστε η στρεπτική ακαμψία να ενισχυθεί κατά 27%. Η απουσία κραδασμών από τον θάλαμο επιβατών το επιβεβαιώνει, φροντίζοντας παράλληλα να επισημάνει την αλλαγή στη γεωμετρία της ανάρτησης.
Ακόμη και σε ταχύτητες εθνικού δικτύου το νέο i10 εντυπωσιάζει, όχι μόνο με τη σταθερότητά του αλλά και με την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει σε ένα μακρινό ταξίδι.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με τις 2,9 στροφές από άκρη σε άκρη υποστηρίζει τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα πέδησης με τα τέσσερα δισκόφρενα διαχειρίζεται με ευκολία το βάρος των 941 κιλών, ενώ ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου, χωρίς να 'κλέβει καρδιές', κρίνεται απολύτως ικανοποιητικός.
Στη χώρα μας το i10 δεύτερης γενιάς θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, το τετρακύλινδρο σύνολο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποδίδει 87 ίππους και 120 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Η πολιτισμένη λειτουργία του αποτελεί ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στα τρικύλινδρα -κατά κανόνα- σύνολα του ανταγωνισμού, ωστόσο, η αδικαιολόγητη απουσία εφαρμογών εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το σύστημα start&stop, και συνεπώς η αδυναμία του να 'πιάσει' το όριο των 100 γραμμάριων διοξειδίου του άνθρακα, αφήνει ερωτηματικά για τις επιλογές των Κορεατών.
Η διάθεση του νέου Hyundai i10 στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, με τιμή που θα ξεκινά λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ για την βασική εξοπλιστική έκδοση.
Απουσία κινητήρων diesel, το δημοφιλές 'μικρό' της κορεατικής φίρμας πρόκειται να αποκτήσει στο μέλλον μία ακόμα βενζινοκίνητη έκδοση χωρητικότητας 1,0 λίτρου, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης.
Το νέο Hyundai i10 με μία ματιά:
Διαστάσεις (μέτρα): Μ/Π/Υ: 3,67/ 1,66 / 1,50
Κινητήρας (κ.εκ.): 1.248
Iσχύς (Ίπποι/σ.α.λ.): 87/6.000
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 120/4.000
Βάρος (κιλά): Aπό 941
Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο): 4,9
Εκπομπή CO2 (γραμ./χλμ.): 114
Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα): 12,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 171εύγε για το κόπι πειστ...
Προς τι η ειρωνεία; Sorry που δεν πετάχτηκα προχτές να το κάνω test drive εγώ στην Ιταλία για να τρέξω να μεταφέρω εδώ τις προσωπικές μου απόψεις ε....
Οπότε παρέθεσα αυτού που πήγε. Γιατί δεν πετάγεσαι εσύ να μας πεις;Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Eγώ θεωρώ ότι αυτά είναι εντυπωσιακά δείγματα βελτίωσης και θέλησης για πρόοδο
στα κορεατικα νομιζω οτι hyundai σημαινει ''προοδος''........
-
Μοντέρνο, τωρινό σημαίνει ...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Eγώ θεωρώ ότι αυτά είναι εντυπωσιακά δείγματα βελτίωσης και θέλησης για πρόοδο
στα κορεατικα νομιζω οτι hyundai σημαινει ''προοδος''........
The name 'Hyundai' comes from the Korean word 現代 (hanja form), which means 'modernity'
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai -
μοντερνο=προοδευτικο;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μοντερνο=προοδευτικο;;;;Who cares?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μοντερνο=προοδευτικο;;;;Όχι! Μοντέρνο=σημερινό.
-
Σε τέτοιες διαφωνίες μέσα σε forum πάντα αιτία είναι ένα Hyundai, δε νομίζω ότι είναι τυχαίο!
Τα κριτήρια που βάζει κάποιος για να επιλέξει ένα αυτοκίνητο είναι πολλά. Άλλοι το επιλέγουν με την χώρα προέλευσης πχ Γερμανία ή Ιαπωνία και συνήθως οι πρώτοι απαξιώνουν τα Κορεάτικα(κάποιοι το μετανιώνουν στη πορεία). Άλλοι από τη τιμή του, άλλοι το επιλέγουν για τους χώρους, άλλοι για την ιπποδύναμη και την εμφάνιση(θα έλεγα κάτι για τα Γερμανικά γκρούπ και κάτι 25άρηδες οδηγούς αλλά θα πέσετε να με φάτε), άλλοι κοιτάνε πολλοί την ασφάλεια, την αίσθηση στην οδήγηση ,κάποιοι άλλοι ένα συνδυασμό των παραπάνω!
Ακόμα θυμάμαι τα λόγια κάποιοι forumιτη που λίγο πολύ παραδεχόταν ότι το αμάξι του παρότι μιάς κάποιας αξίας βγάζει προβληματα αλλά είναι ασφαλές και έχει καλή οδηγική συμμπεριφορά, βάζει δλδ δε δεύτερη μοίρα την αξιοπιστία παρότι το αμάξι του έχει την τριπλάσια αξία. Άρα οι διαφωνίες θα υπάρχουν όσο υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις.
Επίσης καθένας αντιλαμβανέται διαφορετικά τα πράματα, ανάλογα και με το τι αυτοκίνητο οδηγούσε πριν, δε περνάς από BMW σε Hyundai χωρις να σχολιάσεις. Πως για παράδειγμα έγω θα κρίνω αρνητικά το Accent μου(2001) όταν τα προηγούμενα που είχα οδηγήσει ήταν ένα Νissan Cherry 91', ένα Daihatsu Charmant του 70' , BMW E21 και φυσικά το πρώτο αμάξι του πατέρα μου, το θρυλικό Citroen 2CV που έγερνε σαν ιστιοπλοϊκό και άνοιγαν οι πόρτες στις στροφές Λογικό λοιπόν να το βλέπω λιμουζίνα, όμως στη πορεία οδήγησα και Renault Μegane 1.6 2004 και Renault Laguna 1.8 2004 που έχουν εντελώς διαφορετική αίσθηση ειδικά σε ανάρτηση και δίνουν μία αίσθηση στιβαρότητας αλλά δε τα ζηλεύω καθόλου γτ και οι δύο περιπτώσεις όσο καλές και να είναι οδηγικά έχουν συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και αδικαιολόγητες αν σκεφτούμε ότι το Megane έχει 30.000 χιλιόμετρα. Πως θα μιλήσω αρνητικά για το Accent όταν δεν έχω αλλάξει ποτέ ούτε λάμπα, ούτε ασφάλεια εδώ και 10 χρόνια. Δε μπορω όμως ούτε εγώ να εκφέρω γνώμη για τα νεότερα μοντέλα αλλά αν είναι εξίσου αξιόπιστα με τα τότε μοντέλα, τότε τα προτιμώ κι ας μην παίρνουν άριστα σε οδηγική συμπεριφόρα, ας θυσιάσω και λίγο οδηγική απόλαυση για την αξιοπιστία.
Όλα είναι θέμα το τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο και με τι κριτήρια το επιλέγεις.
HYUNDAI FORUM