-
αγριογούρουνο μάλλον.
-
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 21&catid=6
Ζώνες δε πρέπει να φόραγαν....πάντως....
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=246121&catid=6Ζώνες δε πρέπει να φόραγαν....πάντως....
Γιατί υπάρχουν αυτές οι εσοχές στο τούνελ; Χώρος για στάθμευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=246121&catid=6
Ζώνες δε πρέπει να φόραγαν....πάντως....
Γιατί υπάρχουν αυτές οι εσοχές στο τούνελ; Χώρος για στάθμευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;
Ειναι και αυτο αλλα ισως ειναι και διαμορφωση εξοδου κινδυνου πεζων... δεν μπορει να μν εχεις κατι τετοιο σε μεγαλο μηκος συραγγων ενδεικτικο δε ειναικαι τοο γεγονος οτι μαλλον πρωτη φορα συμβανει παρομοιο ατυχημα, μιας και να το χασεις μεσα σε συραγγα (αν κρατας το οριο των 80 ..λεμε τωρα ) ειναι σχετικα δυσκολο και παραλληλα να συμβει αυτο σε τετοιο σημειο με εσοχη....
-
Η παραμορφωση της καμπίνας του οχήματος δεν δικαιολογεί νεκρούς μετά απο προσκρουση σε τσιμεντένιο τοίχο...
Παρόμοιο ατύχημά ήταν και αυτό με το λεωφορείο πέρσι στο Ελβετικό τούνελ. -
Πριν μια βδομάδα, εν τω μεταξύ, που περνούσα, παρατηρούσα ακριβώς αυτό το σημείο και αναρωτιόμουν γιατί να μην είναι διαμορφωμένη αυτή η επιφάνεια υπό κλίση και να είναι κάθετη ως προς τη διεύθυνση της κίνησης...
Edit: υ.γ. Ή έστω να υπήρχε μπαριέρα...
-
κριμα για τις κοπελες! συνηθως τα παρκινγκ και ο εξοδοι κινδυνου σε τουνελ και αυτοκινητοδρομους ειναι
σχεδιασμενα σαν ημικυκλιο και οχι σε σχημα Π. -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Πριν μια βδομάδα, εν τω μεταξύ, που περνούσα, παρατηρούσα ακριβώς αυτό το σημείο και αναρωτιόμουν γιατί να μην είναι διαμορφωμένη αυτή η επιφάνεια υπό κλίση και να είναι κάθετη ως προς τη διεύθυνση της κίνησης...Edit: υ.γ. Ή έστω να υπήρχε μπαριέρα...
Εξαρχής 'φάουλ' το συγκεκριμένο. Αναμενόμενο κάποιο θανατηφόρο.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
πρέπει να σκασαν με πολύ λίγα αφού το αμαξι δεν παραμορφωθηκε καθόλου. Προφανώς δεν φοράγαν ζώνη
-
Το αυτοκίνητο έχει αστεία παραμόρφωση κι όλοι απορούν γιατί σκοτώθηκαν οι δύο κοπέλες. Μα είναι προφανές: τις σκότωσαν οι 3 καθισμένες στο πίσω κάθισμα, οι οποίες απλώς τραυματίστηκαν. Πώς τις σκότωσαν; Δε φορούσαν ζώνες και τις συνέθλιψαν πάνω στο ταμπλό και στο τιμόνι. Θυμάστε το αντίστοιχο video από crash test, όπου οι πίσω επιβάτες συνέθλιβαν τους μπροστινούς επιβάτες.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=246121&catid=6
Ζώνες δε πρέπει να φόραγαν....πάντως....
Γιατί υπάρχουν αυτές οι εσοχές στο τούνελ; Χώρος για στάθμευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;
Ειναι και αυτο αλλα ισως ειναι και διαμορφωση εξοδου κινδυνου πεζων... δεν μπορει να μν εχεις κατι τετοιο σε μεγαλο μηκος συραγγων ενδεικτικο δε ειναικαι τοο γεγονος οτι μαλλον πρωτη φορα συμβανει παρομοιο ατυχημα, μιας και να το χασεις μεσα σε συραγγα (αν κρατας το οριο των 80 ..λεμε τωρα ) ειναι σχετικα δυσκολο και παραλληλα να συμβει αυτο σε τετοιο σημειο με εσοχη....
Στην Περιμετρική της Πάτρας δεν υπάρχουν εσοχές για τις εξόδους κινδύνου. Απλά υπάρχουν ανοίγματα στα τοιχώματα του τούνελ!
Ιδού:
Δείτε στο 10:00 όπου υπάρχει καταγεγραμμένο το μεγαλύτερο τούνελ. Εύκολα μπορεί να δει κανείς ότι δεν υπάρχουν εσοχές και με λίγη προσοχή παραπάνω μπορεί να δει τα ανοίγματα στα οποία αναφέρθηκα.
-
@dimsabas σωστο σε βρησκω! το ελεγε και ο ιαβερης, πως αν ο πισω δε φοραει ζωνη πεφτει στο μπροστινο του
με δυναμη 1 τονου! -
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
@dimsabas σωστο σε βρησκω! το ελεγε και ο ιαβερης, πως αν ο πισω δε φοραει ζωνη πεφτει στο μπροστινο του
με δυναμη 1 τονου!Αν δε φορά κανείς ζώνη και να μην υπάρχουν πίσω επιβάτες ακόμα και σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες είναι δύσκολα τα πράγματα.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=246121&catid=6
Ζώνες δε πρέπει να φόραγαν....πάντως....
Γιατί υπάρχουν αυτές οι εσοχές στο τούνελ; Χώρος για στάθμευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;
Ειναι και αυτο αλλα ισως ειναι και διαμορφωση εξοδου κινδυνου πεζων... δεν μπορει να μν εχεις κατι τετοιο σε μεγαλο μηκος συραγγων ενδεικτικο δε ειναικαι τοο γεγονος οτι μαλλον πρωτη φορα συμβανει παρομοιο ατυχημα, μιας και να το χασεις μεσα σε συραγγα (αν κρατας το οριο των 80 ..λεμε τωρα ) ειναι σχετικα δυσκολο και παραλληλα να συμβει αυτο σε τετοιο σημειο με εσοχη....
Στην Περιμετρική της Πάτρας δεν υπάρχουν εσοχές για τις εξόδους κινδύνου. Απλά υπάρχουν ανοίγματα στα τοιχώματα του τούνελ!
Εύκολα μπορεί να δει κανείς ότι δεν υπάρχουν εσοχές και με λίγη προσοχή παραπάνω μπορεί να δει τα ανοίγματα στα οποία αναφέρθηκα.
Πόσα μέτρα έχει μήκος αυτό το τούνελ...ξέρεις...???
Μάλλον είναι μικρότερο απο 500μ....γι αυτό και δεν έχει parking εκτάκτου ανάγκης...αλλά ούτε και συνδετήριες οδούς διαφυγής στο τούνελ του αντίθετου ρεύματος κυκλοφορίας.Στο ατύχημα η σήραγγα είναι μήκους 880 μέτρων πάντως...
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=246121&catid=6
Ζώνες δε πρέπει να φόραγαν....πάντως....
Γιατί υπάρχουν αυτές οι εσοχές στο τούνελ; Χώρος για στάθμευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;
Ειναι και αυτο αλλα ισως ειναι και διαμορφωση εξοδου κινδυνου πεζων... δεν μπορει να μν εχεις κατι τετοιο σε μεγαλο μηκος συραγγων ενδεικτικο δε ειναικαι τοο γεγονος οτι μαλλον πρωτη φορα συμβανει παρομοιο ατυχημα, μιας και να το χασεις μεσα σε συραγγα (αν κρατας το οριο των 80 ..λεμε τωρα ) ειναι σχετικα δυσκολο και παραλληλα να συμβει αυτο σε τετοιο σημειο με εσοχη....
Στην Περιμετρική της Πάτρας δεν υπάρχουν εσοχές για τις εξόδους κινδύνου. Απλά υπάρχουν ανοίγματα στα τοιχώματα του τούνελ!
Εύκολα μπορεί να δει κανείς ότι δεν υπάρχουν εσοχές και με λίγη προσοχή παραπάνω μπορεί να δει τα ανοίγματα στα οποία αναφέρθηκα.
Πόσα μέτρα έχει μήκος αυτό το τούνελ...ξέρεις...???
Μάλλον είναι μικρότερο απο 500μ....γι αυτό και δεν έχει parking εκτάκτου ανάγκης...αλλά ούτε και συνδετήριες οδούς διαφυγής στο τούνελ του αντίθετου ρεύματος κυκλοφορίας.Στο ατύχημα η σήραγγα είναι μήκους 880 μέτρων πάντως...
Από το Google Earth το βγάζω γύρω στα 830 μέτρα...
-
Ένας θεος ξέρει πώς μπορείς να πέσεις εκει πάνω
Εκτός αν κάποιος άλλος τους έκανε τρελό τζαρτζάρισμα και ουσιαστικά τις έσπρωξε
-
Αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι εσοχή κάποιου πάρκινγκ, είναι όπως μπαίνεις στην σήραγγα Καλαμιών στον κόμβο Μετσόβου, όπου υπάρχει λωρίδα επιτάχυνσης.
Αν είναι το σημείο που λέω, χρειάζεται προσπάθεια να σκάσεις στον τοίχο!
Εξάλλου, στο τμήμα αυτό της Εγνατίας οδού, δεν υπάρχει κανένα πάρκινγκ.
Μάλλον η οδηγός ήταν άπειρη, ερχόταν κάποιος στην δεξιά λωρίδα, κλείστηκε, κι αντί να πατήσει φρένο, έσκασε στον τοίχο.
Η σήραγγα έχει εκεί κάμερα και οι κάμερες καταγράφουν διαρκώς, οπότε η υπηρεσία θα έχει δει ακριβώς τι έγινε.
Όσο για τις νεκρές, παίζει να μην ήταν στα εμπρός καθίσματα, αλλά στα πίσω και να μην φορούσαν ζώνη, οπότε εξφενδονίστηκαν εμπρός...
Δεν νομίζω να είχε συμβεί το παραμικρό αν φορούσαν όλες ζώνη.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
-
Θεός σχωρέσ'τες και Θεός να με σχωρνάει, αλλά έχουν δίκηο οι Σαουδάραβες που δεν επιτρέπουν την οδήγηση στις γυναίκες...
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Δείτε στο 10:00 όπου υπάρχει καταγεγραμμένο το μεγαλύτερο τούνελ.Εγώ πάντως είδα ότι έχεις μεγάλη με την αριστερή λωρίδα... Κανονική κατασκήνωση, κλασικός Ελληνάρας που τους προσπερνάει όλους. Είναι ιδιαιτέρως γελοίο όταν είσαι μόνος σου στον δρόμο και εξακολουθείς να είσαι στην αριστερή. Ξέρω off topic, αγνοήστε με, τι παράξενος κι εγώ ε;
Θεός σχωρέσ'τες και Θεός να με σχωρνάει, αλλά έχουν δίκηο οι Σαουδάραβες που δεν επιτρέπουν την οδήγηση στις γυναίκες...
Quoted for reference.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Δείτε στο 10:00 όπου υπάρχει καταγεγραμμένο το μεγαλύτερο τούνελ.
Εγώ πάντως είδα ότι έχεις μεγάλη με την αριστερή λωρίδα... Κανονική κατασκήνωση, κλασικός Ελληνάρας που τους προσπερνάει όλους. Είναι ιδιαιτέρως γελοίο όταν είσαι μόνος σου στον δρόμο και εξακολουθείς να είσαι στην αριστερή. Ξέρω off topic, αγνοήστε με, τι παράξενος κι εγώ ε;
Γιατί όχι; Τσεκάρω συνέχεια τον κεντρικό καθρέπτη και όταν υπάρχει αυτοκίνητο που προτίθεται να προσπεράσει κάνω πάντα δεξιά. Πολύ σπάνια τυχαίνει να με προσπερνάει αυτοκίνητο από δεξιά γιατί στο 95% των περιπτώσεων το έχω δει ενώ βρίσκεται ακόμη μακριά και μετακινούμε εγκαίρως. Επίσης πάντα ελέγχω καθρέπτες όταν αλλάζω λωρίδα επομένως από όπου κι αν με προσπερνάει κανείς (είτε από αριστερά, είτε από δεξιά) δεν κινδυνεύει.
Εγώ στον άδειο δρόμο δε βλέπω το πρόβλημα εφόσον ο οδηγός ελέγχει τι γίνεται πίσω του. Εκτός κι αν δεν κάνει τον κόπο να μετακινηθεί και αναγκάζει τους πάντες να περνάνε από δεξιά.
Πιο επικίνδυνο θεωρώ ότι είναι να μένεις δεξιά. Σε μια πιο κλειστή καμπή για παράδειγμα δεν ξέρεις τι υπάρχει στη ΛΕΑ ή πως μετακινείται κάποιος από τη λωρίδα επιτάχυνσης για να μπει στις λωρίδες κυκλοφορίας. Καλύτερα να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το άκρο του δρόμου και επομένως περιθώριο αντίδρασης.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#