Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 616
    • 617
    • 618
    • 619
    • 620
    • 731
    • 732
    • 618 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    128160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adam05 last edited by

      παιδια θελω την βοηθεια σας σε κατι που αντιμετωπιζω με το αυτοκινητο.λοιπον εχω ενα ford focus c-max 1.6 ti-vct εχει κανει 135500χλμ του 2005.του εβαλα υγραεριο vialle το 2009 και εχω κανει 50000 χλμ απροβληματιστα χωρις λαδιερα κλπ.....τις τελευταιες μερες οταν παω μονο με με βενζινη ρεταρει στο ρελαντη και τρεμει,οταν τρεχω πηγαινει λες και ειναι μπουκομενο. αλλα οταν γυριζει στο υγραεριο ολα καλα ουτε ρεταρισματα τρεμουλα τιποτα.οταν εν κινησει γυρναω σε βενζινη παλι τα ιδια τρεμουλο κλπ...οποτε τρεχω στην αντιπρωσωπεια και εχουμε μπουζι αλλαξα πολλαπλασιαστη αλλαξα βενζινη το ιδιο τιποτα αναβει και το λαμπακι του κινητηρα μετα απο λιγα χλμ σβηνει. μετα μου λενε μπερδευται το ενα καυσιμο με το αλλο και ο εκεφαλος....η αλλη ιδεα ειναι να παω σε συνεργειο ford που βαζει υγραεριο. κανενα καλο η καμια αλλη ιδεα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Ο χρήστης adam05 έγραψε:
        παιδια θελω την βοηθεια σας σε κατι που αντιμετωπιζω με το αυτοκινητο.λοιπον εχω ενα ford focus c-max 1.6 ti-vct εχει κανει 135500χλμ του 2005.του εβαλα υγραεριο vialle το 2009 και εχω κανει 50000 χλμ απροβληματιστα χωρις λαδιερα κλπ.....τις τελευταιες μερες οταν παω μονο με με βενζινη ρεταρει στο ρελαντη και τρεμει,οταν τρεχω πηγαινει λες και ειναι μπουκομενο. αλλα οταν γυριζει στο υγραεριο ολα καλα ουτε ρεταρισματα τρεμουλα τιποτα.οταν εν κινησει γυρναω σε βενζινη παλι τα ιδια τρεμουλο κλπ...οποτε τρεχω στην αντιπρωσωπεια και εχουμε μπουζι αλλαξα πολλαπλασιαστη αλλαξα βενζινη το ιδιο τιποτα αναβει και το λαμπακι του κινητηρα μετα απο λιγα χλμ σβηνει. μετα μου λενε μπερδευται το ενα καυσιμο με το αλλο και ο εκεφαλος....η αλλη ιδεα ειναι να παω σε συνεργειο ford που βαζει υγραεριο. κανενα καλο η καμια αλλη ιδεα?

        1ον τι κωδικο βλαβης γραφει?
        2ον με αδεια δεξαμενη υγραεριου κανει το ιδιο στην βενζινα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dathens last edited by

          Ο χρήστης adam05 έγραψε:
          παιδια θελω την βοηθεια σας σε κατι που αντιμετωπιζω με το αυτοκινητο.λοιπον εχω ενα ford focus c-max 1.6 ti-vct εχει κανει 135500χλμ του 2005.του εβαλα υγραεριο vialle το 2009 και εχω κανει 50000 χλμ απροβληματιστα χωρις λαδιερα κλπ.....τις τελευταιες μερες οταν παω μονο με με βενζινη ρεταρει στο ρελαντη και τρεμει,οταν τρεχω πηγαινει λες και ειναι μπουκομενο. αλλα οταν γυριζει στο υγραεριο ολα καλα ουτε ρεταρισματα τρεμουλα τιποτα.οταν εν κινησει γυρναω σε βενζινη παλι τα ιδια τρεμουλο κλπ...οποτε τρεχω στην αντιπρωσωπεια και εχουμε μπουζι αλλαξα πολλαπλασιαστη αλλαξα βενζινη το ιδιο τιποτα αναβει και το λαμπακι του κινητηρα μετα απο λιγα χλμ σβηνει. μετα μου λενε μπερδευται το ενα καυσιμο με το αλλο και ο εκεφαλος....η αλλη ιδεα ειναι να παω σε συνεργειο ford που βαζει υγραεριο. κανενα καλο η καμια αλλη ιδεα?

          Η η τρόμπα βενζίνης σου χερετησε η κάποιο μπεκ βενζίνης κακάρωσε , στείλε τα πρώτα για καθάρισμα μπας και τη γλυτώσουν και τα αλλάζεις μετα !!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitrios last edited by

            καποιο προβλημα εχεις στο συστημα τροφοδοσίας της βενζίνης.λογικά αντλία η ρυθμιστής πίεσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitriskia last edited by

              Τι εγινε ρε παιδια γιατι δεν γραφετε πια;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-chania last edited by

                Τι να γράψουμε ρε αδερφέ, πε κανένα θέμα.

                Άντε να πω εγώ:

                Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχει φίλτρο το ποίο παρεμβάλλεται μεταξύ πνεύμονα και μπεκιέρας το οποίο να είναι διάφανο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                  Τι να γράψουμε ρε αδερφέ, πε κανένα θέμα.

                  Άντε να πω εγώ:

                  Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχει φίλτρο το ποίο παρεμβάλλεται μεταξύ πνεύμονα και μπεκιέρας το οποίο να είναι διάφανο;

                  δεν εχω δει κατι τετοιο μεχρι τωρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kristos last edited by

                    Ο χρήστης kristos έγραψε:
                    Έχει βάλει κανείς σας αέριο σε suzuki samurai 1.3 injection (μονού ψεκασμού);;;;

                    Καμία γνώμη;;;;;;;;;;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                      Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχει φίλτρο το ποίο παρεμβάλλεται μεταξύ πνεύμονα και μπεκιέρας το οποίο να είναι διάφανο;

                      Αν το θες διάφανο για να ξέρεις πότε βουλώνει, υπάρχει απλός τρόπος. Πάρε ένα καινούργιο και φύσα μέσα του με το στόμα να δεις τι ζόρι έχει. Βγάλε και το παλιό και κάνε το ίδιο. Αν η διαφορά είναι μεγάλη, το φίλτρο σου είναι για πέταμα.

                      Άλλο.
                      Υπάρχει ένα ρημαδοφιλτράκι στην υγρή φάση του υγραερίου, στο οποίο δεν δίνει σημασία κανένας αλλά βουλώνει και θέλει άλλαγμα καμιά φορά. Την πάτησα!!! Ας έχουμε το νου μας. Το φίλτρο είναι συνήθως στην ηλεκτροβάνα ή και πάνω στον ίδιο τον πνεύμονα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        ezzypelias last edited by

                        Χαιρετω τους φιλους στο φορουμ φιλος εχει το Subaru Impreza Hatchback μοντελο του 2009 το 4κινητο και ενδιαφερεται να βαλει υγραεριο εχει βαλει κανεις στο συγκεκριμενο αμαξι? Και αν ναι τι πρεπει να προσεξει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
                          Χαιρετω τους φιλους στο φορουμ φιλος εχει το Subaru Impreza Hatchback μοντελο του 2009 το 4κινητο και ενδιαφερεται να βαλει υγραεριο εχει βαλει κανεις στο συγκεκριμενο αμαξι? Και αν ναι τι πρεπει να προσεξει?

                          παρα πολλα πραγματα πρεπει να προσεξει, να βγει η εισαγωγη απο πανω για το τρυπημα, να μπει καλο συστημα ψεκασμου με δυνατο πνευμονα και γρηγορα μπεκ, να γινει σωστη χαρτογραφηση στον δρομο, να ξερει οτι ειναι ευαισθητος πολυ στις βαλβιδες ο boxer της subaru θελει πολυ καλο προγραμματισμο και λιπανση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tonicentrino last edited by

                            καλημερα παιδια ειμαι κατοχος ενος peugeot 3008 1.6 150 ΤΗΡ 2009 μοντ. και με τυπο κινητηρα 5FX.Θα ηθελα της γνωσεις σας για το τι κιτ μπαινει στο συγκεκριμένο αυτοκινητο και τι θεματα να προσεξω.

                            Σας ευχαριστω εκ των προτέρων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-chania last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                              ...Υπάρχει ένα ρημαδοφιλτράκι στην υγρή φάση του υγραερίου, στο οποίο δεν δίνει σημασία κανένας αλλά βουλώνει και θέλει άλλαγμα καμιά φορά. Την πάτησα!!! Ας έχουμε το νου μας. ...

                              Ξέρω ποιο λες, το αλλάζω και αυτό προληπτικά μία στις τόσες.
                              Τι εννοείς ότι την πάτησες, τι έγινε δηλαδή;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montechristo last edited by

                                Kαλησπερα σε ολους. Εχω ενα Kangoo 1.4 βενζινα του 2002 με 270.000χλμ. Σκεφτομαι να τοποθετησω ενα συστημα υγραεριου. Nα προχωρησω ή θα εχω προβλημα λογω των αρκετων χιλιομετρων? Αν ναι, τι συστημα προτεινετε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dathens last edited by

                                  Ο χρήστης kristos έγραψε:

                                  Έχει βάλει κανείς σας αέριο σε suzuki samurai 1.3 injection (μονού ψεκασμού);;;;

                                  Καμία γνώμη;;;;;;;;;;;;;

                                  Ο μοατζανακης μου 800 € με ΚΤΕΟ στην QGAS με ΑΕΒ λεοναρντο μια χαρα παει για κυνήγι ! Mono point με λαμδα και μιξερ ιταλικό για το 1.3 το samurai ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitriskia last edited by

                                    Καλησπερα σε ολους, μεχρι πριν απο ενα χρονο ημουν κατοχος ενος ΚΙΑ ΣΟΡΕΝΤΟ 3.5, το οποιο χαρισα για 4000euro αλλα γλυτωσα απο ολα αυτα που μας φορτωσαν αυτοι που μας αγαπουν πολυ, στο κια ειχα βαλει ενα stag 300 με 95l μπουκαλα, μου ειχε κοστισει 1700euro το 2010 κ ισα που προλαβα να κανω αποσβεση, το συγκεκριμενο μηχανημα το ειχα βαλει σε εναν 'τυχαρπαστο μαστορα' διοτι εκεινη την εποχη ηταν ο μονος που μου το 'εφτιαξε' μεσα σε 1 εβδομαδα οταν οι αλλοι μου ελεγαν 2 μηνες αναμονη, το τι προβληματα μου εβγαλε κ το ποσες φορες πηγα για ρυθμιση δεν λεγετε ηταν κ μακρυα ο 'ΜΑΣΤΟΡΑΣ' κατοπιν τουτου η εμπειρια μου ειναι λιγο ασχημη κ τωρα που εχω αγορασει ενα skoda superb 1.8t ειμαι επιφυλακτικος στο αν πρεπει να βαλω η οχι, εαν υπαρχει καποιος φιλος που εχει βαλει στο συγκεκριμενο μοτερ κ τι συστημα εχει βαλει ας κανει τον κοπο να γραψει. Ευχαριστω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
                                      Καλησπερα σε ολους, μεχρι πριν απο ενα χρονο ημουν κατοχος ενος ΚΙΑ ΣΟΡΕΝΤΟ 3.5, το οποιο χαρισα για 4000euro αλλα γλυτωσα απο ολα αυτα που μας φορτωσαν αυτοι που μας αγαπουν πολυ, στο κια ειχα βαλει ενα stag 300 με 95l μπουκαλα, μου ειχε κοστισει 1700euro το 2010 κ ισα που προλαβα να κανω αποσβεση, το συγκεκριμενο μηχανημα το ειχα βαλει σε εναν 'τυχαρπαστο μαστορα' διοτι εκεινη την εποχη ηταν ο μονος που μου το 'εφτιαξε' μεσα σε 1 εβδομαδα οταν οι αλλοι μου ελεγαν 2 μηνες αναμονη, το τι προβληματα μου εβγαλε κ το ποσες φορες πηγα για ρυθμιση δεν λεγετε ηταν κ μακρυα ο 'ΜΑΣΤΟΡΑΣ' κατοπιν τουτου η εμπειρια μου ειναι λιγο ασχημη κ τωρα που εχω αγορασει ενα skoda superb 1.8t ειμαι επιφυλακτικος στο αν πρεπει να βαλω η οχι, εαν υπαρχει καποιος φιλος που εχει βαλει στο συγκεκριμενο μοτερ κ τι συστημα εχει βαλει ας κανει τον κοπο να γραψει. Ευχαριστω

                                      κανε σωστη επιλογη εγκαταστατη, αυτος θα σου προτεινει ενα συστημα που μπορει να μπει στο αυτοκινητο σου χωρις προβλημα, πηγαινε μιλα με αρκετους και κανε την επιλογη σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitriskia last edited by

                                        Σωστο αυτο που λες κ ευχαριστω για την απαντηση σου,εχω κανει καποια ερευνα κ ολοι λενε οτι το δικο τους ειναι το καλυτερο κ μπορουν να το υποστηριξουν, για μενα ομως ειναι σημαντικοτερη η εμπειρια καποιου που εβαλε ενα συγκεκριμενο συστημα στο συγκεκριμενο μοτερ που του εβγαλε τα ταδε προβληματα κ τα αντιμετωπισε με τον δεινα τροπο, γιατι οταν πας σε εναν εγκαταστατη θα στα παρουσιασει ολα αγγελικα πλασμενα κ ιδανικα (απολυτα λογικο) για αυτο που πουλαει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dathens last edited by

                                          Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
                                          Σωστο αυτο που λες κ ευχαριστω για την απαντηση σου,εχω κανει καποια ερευνα κ ολοι λενε οτι το δικο τους ειναι το καλυτερο κ μπορουν να το υποστηριξουν, για μενα ομως ειναι σημαντικοτερη η εμπειρια καποιου που εβαλε ενα συγκεκριμενο συστημα στο συγκεκριμενο μοτερ που του εβγαλε τα ταδε προβληματα κ τα αντιμετωπισε με τον δεινα τροπο, γιατι οταν πας σε εναν εγκαταστατη θα στα παρουσιασει ολα αγγελικα πλασμενα κ ιδανικα (απολυτα λογικο) για αυτο που πουλαει!

                                          Δεν εινσι ετσι λογική θέλει εδω ολα τα τουρκικά τα παραπουσιαζουν ως ιταλικά οπως και τα βουλγάρικο κιτ .. Κοίτα να εχει μπεκ njection και όχι ηλεκτροβαλβιδας .. και εγκέφαλο με σύνδεση can bus OBD !! Οπως ταυτόχρονη καύση βενζίνης και αερίου τη λεγόμενη αυτολίπανση ή petrol adition.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            famas last edited by

                                            Παίρνοντας το επίσημο δελτίο τιμών καυσίμων όπου δείχνει και τον μ.ο. ανά νομό και συγκρίνοντας τις καταναλώσεις με LPG με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ότι μέσα σε σχεδόν 18 μήνες(παρά 8 μέρες) και 20.444 χλμ έκανα απόσβεση τη δαπάνη του αερίου (1100+50κτέο+40 πρώτο γέμισμα για δοκιμές) = 1190 ευρώ.
                                            Για τα 20.444 εάν τα έκανα με βενζίνη με βάση τα 8 λίτρα ανά 100 που είχα για 30.000 χλμ περίπου προτού βάλω LPG θα πλήρωνα 2760 ευρώ, ενώ με LPG μόλις 1506 ευρώ. Οπότε 1506 + 1190 = 2696. Με άλλα λόγια ήδη αρχίζω να έχω κέρδος στη τσέπη μου.

                                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 616
                                            • 617
                                            • 618
                                            • 619
                                            • 620
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 618 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr