-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ανεκτικό......όχι τόσο σκληρό κατα κάποιο τρόπο......Αερίου-Λαδιού και τα δύο.....Περίπου ίδιες τιμές,με εύρος40 ευρώ ένθεν κακείθεν,στα 300 με περαστικά!!Βρήκα τιμή για τα kayba 240 μεργατικα και ευθυγραμμιση και αποδειξη φυσικά. Μήπως στα 300 που λες ειναι και αλλαγη τοπ μαουντ; Και κατι αλλο εχω 69000χλμ με τα μαμα αμορτισερ. Σε λιγο που θα αλλαξω αμορτισερ χρειαζεται να αλλαξω και τοπ μαουντ, δεδομενου οτι τα αμορτισερ που θα βαλω πανω θα κατσουν για καμια οκταετια παλι; Και κατι χαζο ισως αλλά τοπ μαουντ αλλαζονται και στο πισω αξονα; Υπενθυμιζω αυτ. corsa c
-
Θα τα δείς εκείνη την ώρα με τον μηχανικό...άμα χρειαστεί τ'αλλάζεις.Εκτός κι'άν θέλεις να πάρεις after market.......
-
Δεν θα παω σε μηχανικο σε βουλκανιζατερα μαλλον θα τα αλλαξω. Και εννοειτε οτι αν θελουν αλλαγμα τα τοπομαουντ θα βαλω αφτερμαρκετ. Επηρεαζονται και με τα χρονια ομως η αναλογα τα χιλιομετρα. Και αλλαζονται και πισω τοπμαουντ η μονο μπροστα;
-
Ναι εχει και πισω top mount. Βγαζοντας τα τα βλεπετε σε τι κατασταση ειναι.
Προσωπικη γνωμη, δεν θα αλλαζα αμορτισερ σε βουλκανιζατερ ποτε! -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Δεν θα παω σε μηχανικο σε βουλκανιζατερα μαλλον θα τα αλλαξω. Και εννοειτε οτι αν θελουν αλλαγμα τα τοπομαουντ θα βαλω αφτερμαρκετ. Επηρεαζονται και με τα χρονια ομως η αναλογα τα χιλιομετρα. Και αλλαζονται και πισω τοπμαουντ η μονο μπροστα;Ευθυγράμμιση θα σου κάνει ο λαστιχάς;
-
θα παει σε ευθυγραμμισα!
Περα απο την πλακα, οσες φορες εχω κανει ευθυγραμμιση μεσα σε συνεργειο, περα απο ασχετοι, ειναι και πιο ακριβοι απο το να το πας εξω για ευθυγραμμιση. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν θα παω σε μηχανικο σε βουλκανιζατερα μαλλον θα τα αλλαξω. Και εννοειτε οτι αν θελουν αλλαγμα τα τοπομαουντ θα βαλω αφτερμαρκετ. Επηρεαζονται και με τα χρονια ομως η αναλογα τα χιλιομετρα. Και αλλαζονται και πισω τοπμαουντ η μονο μπροστα;
Ευθυγράμμιση θα σου κάνει ο λαστιχάς;
Κάνουν αρκετοί Βill.Εγώ έκανα στην 5αρα μόλις άλλαξα λάστιχα .Μια χαρά. Μάλιστα μου την έκανε δώρο.
-
Ναι ο λαστιχας θα μου κανει και ευθυγραμιση μετα την αλλαγη αμορτισερ. Οι περισσοτεροι παντως αλλαζουν αμορτισερ σε λαστιχαδες. Σπανια εχω δει σε συνεργεια αυτοκινητα για αλλαγη αμορτισερ. Γιατι πρεπει την αλλαγη αμορτισερ να την κανει μηχανικος;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Ναι ο λαστιχας θα μου κανει και ευθυγραμιση μετα την αλλαγη αμορτισερ. Οι περισσοτεροι παντως αλλαζουν αμορτισερ σε λαστιχαδες. Σπανια εχω δει σε συνεργεια αυτοκινητα για αλλαγη αμορτισερ. Γιατι πρεπει την αλλαγη αμορτισερ να την κανει μηχανικος;σε μια τοσο σοβαρη ερωτηση πρεπει να δωσω μια σοβαρη απαντηση, οταν αρρωστησεις μην πας ποτε σου στον γιατρο πηγαινε κατευθειαν στον φαρμακοποιο, αυτος θα ξερει καλυτερα.
-
-
εχει να πρετεινει κανεις αμορτισερ για KIA PRO CEED? Απο το sacks της μανας του μπορω να πω οτι ημουν ευχαριστημενος πολυ.Κατι ομως καλυτερο απο τα Sacks?
-
Ο χρήστης veider έγραψε:
εχει να πρετεινει κανεις αμορτισερ για KIA PRO CEED? Απο το sacks της μανας του μπορω να πω οτι ημουν ευχαριστημενος πολυ.Κατι ομως καλυτερο απο τα Sacks?μαλλον επειδη τα αμορτισερ σου sucks βαλε kayaba exel g ,η bilstein b6
sachs λεγοντε οχι sacks....
επισης μπορεις να βαλεις και τα sachs advantage αλλα τσιμπανε αρκετα σε τιμη
-
να ξερεις ομως καλυτερο=ακριβοτερο
πχ κονι fsd -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
να ξερεις ομως καλυτερο=ακριβοτερο
πχ κονι fsdθα συμφωνησω με το φιλο,τα fsd ειναι τα αυτορυθμιζομενα αν θυμαμαι καλα,δες επισης και τα koni τα κιτρινα,(ρυθμιζομενα σε αποσβεση επαναφορας)γυρω στο 500αρικο πρεπει να χουν.
-
τα κονι που ρωτησα μπαινουν λεει μονο με μετατροπη αρα αποριπτονται
-
Μάθε εταιρεία κατασκευής των μαμά...και 'ψάξου'..!!
-
Μόλις τοποθέτησα στην W211 τα καινούργια bilstein B6 και καινούργια λάστιχα goodyear efficient grip performance (225 55 16R 95W). Σύντομα θα ανεβάσω εντυπώσεις (και από τα αμορτισέρ, αλλά κυρίως από τα λάστιχα που είναι η πρώτη φορά που τα δοκιμάζω).
-
Ο χρήστης veider έγραψε:
τα κονι που ρωτησα μπαινουν λεει μονο με μετατροπη αρα αποριπτονταιΤι μετατροπη?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
τα κονι που ρωτησα μπαινουν λεει μονο με μετατροπη αρα αποριπτονται
Τι μετατροπη?
κοβεις τα μαμα αμορτησερ απο πανω τα τρυπας απο κατω και μπαινουν τα φυσιγγια ΚΟΝΙ, δεν ειναι κατι το οποιο εχει προβλημα με την ασφαλεια αρκει να ξερει ο τεχνιτης το σημειο που θα κοψει το μαμα αμορτισερ.
-
Για πολλά μοντέλα η ΚΟΝΙ δεν βγάζει ολόκληρο γόνατο αλλά φυσίγγιο.
Αφαιρείται το επάνω μέρος 10-15 mm από το παληό γόνατο, βγαίνει το έμβολο με το στέλεχος του. αδειάζουν προφανώς και τα λάδια, και γίνεται μια τρύπα Μ8 ή Μ10 ανάλογα το φυσίγγιο, στο κάτω μέρος του παλιού γόνατου.
Στον χώρο που ήταν το αμορτισέρ μέσα στο γόνατο τοποθετείται το φυσίγγιο και βιδώνεται με την βίδα στο κάτω μέρος, είναι ασφαλές 100% και έχει έγκριση, ποτέ δεν θα έκανε η ΚΟΝΙ κάτι που δεν θα ήταν ασφαλές, απλά ο φόβος που προέρχεται από την άγνοια περί τα μηχανολογικά αποτρέπει πολλούς να ακολουθήσουν αυτή τη λύση.
Στις φωτό είναι τα φυσίγγια και τα γόνατα από το δικό μου Quadra που τα έβγαλα, τα έλεγξα και τους άλλαξα λάδια, έβαλα συνθετικό 5-20 fork oil, ότι καλύτερο, όσο ζεσταίνεται το αμορτισέρ τόσο παραμένει ίδιο, δεν μαλακώνει καθόλου γιατί χοντραίνει το λάδι με τη θερμοκρασία.
Συνολικό κόστος 12€ που κόστισε το 1λίτρο λάδι, τα υπόλοιπα είναι δική μου εργασία.
Το φυσίγγιο
screenshot captureτο ίδιο το φυσίγγιο ανοιγμένο για καθάρισμα
print screen windowsτοποθετημένα τα φυσίγγια στα γόνατα
photo sharing sites
Περί Αναρτήσεων