-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το σωστα στημενο οχημα και ειδικα αυτα που οι χρηστες τα παιρνουν γιατι ειναι 'παιχνιδιαρικα' θα πρεπει να μπορουν να ενεργοποιησουν η οχι τετοια συστηματα, και ο 'οδηγος' τους να αποφασιζει αν του χρειαζονται σε μια διαδρομη που σκεφτεται να κανει. Τα οικογενειακα οχηματα που στην πλειοψηφια τους τα οδηγουν απλης οδηγικης ικανοτητας οδηγοι μεχρι ασχετοι απαιδευτοι κομπλεξικοι κ.λ.π. ας τα εχουνμονιμα για να τους γλυτωνουν απο μαμακιες.. ετσι να ξερουμε τι να προσεχουμε οταν αγοραζουμε.. δεν μου αρεσει να με βοηθανε ξαφνικα και να με τρομαζουν αυτες οι επεμβασεις οταν οδηγω, και εχω στο μυαλο μου μια ανεπηρεαστη συμπεριφορα των 1500 κιλων.Συμφωνουμε. Ελπιζω να συμφωνουμε κ στο οτι δεν μπορεις να φρεναρεις το καθε τροχο ξεχωριστα, αρα δεν μπορεις να υποκαταστησεις το ΕSP, γιατι δεν απαντησες σε αυτο το συγκεκριμενο που ρωτησα.
Απο εκει κ περα, σε αυτο που γραφεις εγω καταλαβαινω οτι λες καλος οδηγος+σωστο αυτοκινητο (ισως + διαδρομη που ξερεις/με καλη ασφαλτο και χαραξη) = δεν θα χρειαστει ποτε το ESP. Εδω εχω μια διαφωνια. Δεν θα σε ρωτησει η εκτακτη κατασταση για το ποτε θα σου εμφανιστει.
-
ναι σωστα το ESP δεν το θεωρω τοσο χρησιμο... π.χ. στο 2.24v δεν σου χρειαζεται... το εχω στη Thesis ASR το λεει απενεργοποιειται αν θελεις δεν ασχολουμαι μαζυ του αλλα οι δρομοι που κυκλοφορω δεν σε φτανουν στα ορια... καμερες, χαραξεις σαν Αττικη Οδο, ασφαλτος με αντιλησθηρα, κ.λ.π. το βλεπω σαν μαρκετινιστικο προσον για οδηγους που ισως δεν επρεπε να εχουν διπλωμα.. νομιζω το εχει και το μινι cooper S αλλα ειναι συνεχως στο OFF.
-
-
Οτι ειπε ο απο πανω.
-
asr είναι το αντισπιν.
Δεν θα σε ρωτησει η εκτακτη κατασταση για το ποτε θα σου εμφανιστει.
+1000 σε αυτό
-
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q= ... ntBSP2amrQ
Πριν μερικά χρόνια ερχόμενος από Ρέθυμνο προς Ηράκλειο και μην έχοντας κάτι να κάνω εκτός από το να οδηγώ, άρχισα και μετρούσα τα εκκλησάκια και στις 2 άκρες του δρόμου. Μάλιστα είχα ανοίξει και θέμα εδώ. Στις Σίσσες λοιπόν είχα δει τα περισσότερα εκκλησάκια από οποιοδήποτε άλλο μέρος της διαδρομής.
Η 'καλή' παράδοση συνεχίζεται!!! -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ναι σωστα το ESP δεν το θεωρω τοσο χρησιμο... π.χ. στο 2.24v δεν σου χρειαζεται... το εχω στη Thesis ASR το λεει απενεργοποιειται αν θελεις δεν ασχολουμαι μαζυ του αλλα οι δρομοι που κυκλοφορω δεν σε φτανουν στα ορια... καμερες, χαραξεις σαν Αττικη Οδο, ασφαλτος με αντιλησθηρα, κ.λ.π. το βλεπω σαν μαρκετινιστικο προσον για οδηγους που ισως δεν επρεπε να εχουν διπλωμα.. νομιζω το εχει και το μινι cooper S αλλα ειναι συνεχως στο OFF.Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν σχεδιαστεί για να υποβοηθούν τον οδηγό σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Δεν είναι για τους οδηγούς που οδηγούν στο όριο.
Ακόμα και αυτοί που τρέχουν υπερβολικά και νομίζουν πως είναι άριστοι οδηγοί πόσες φορές έχουν διορθώσει μια υπερστροφή για παράδειγμα; Την πρώτη φορά που θα χρειαστεί να το κάνουν ή θα κάνουν λάθος κινήσεις και θα ενισχύσουν την τάση υπερστροφής ή θα υπερδιορθώσουν. Χωρίς ESP μάλλον μόνο εκ θαύματος θα πετύχουν την ιδανική διόρθωση!
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Mad,Mάλλον δεν ξέρεις απο φορτηγά για αυτό λές για 'σιδεριές'.Το συγκεκριμένο οπως βλέπεις,έχει υδραυλική πόρτα και μάλιστα μεγάλη,που σημαίνει 1,5 τόνο+ οτι σηκώνει.Εχεις δει τι 'σιδεριά' έχουν αυτές οι πόρτες απο κάτω,εκτός απο τα μπράτσα και τις υδραυλικές μπουκάλες?? Πολύ απλά το xsara πήγαινε με πολλα χλμ και είναι σαν να έπεσε σε ακίνητο εμπόδιο.Αν δεν είχε την υδραυλική,κάτω απο τον τεμπέλη θα είχε φτάσει ,γιατί οπως φαίνεται για να το ξεσφινώσουν έχουν κόψει την πόρτα μαζί με τα υδραυλικά και την 'σιδεριά',απο το σασί του φορτηγού Οσο για το xsara με αυτά τα χλμ και πολύ άντεξε το αμαξωμά του.Μπορει να πηγαινε με πολλα χλμ, αλλα ναι η συγκεκριμενη κατασκευη πολυ απλα δε θα προστατευε τον οδηγο οπως και εχεις δικιο. Απλα εβλεπα στην Αμερικη οτι αυτη η συγκεκριμενη μπαρα, πρεπει να αντεχει την ωρα που γινεται ενα τρακαρισμα, για να μη χτυπαει η οροφη κατευθειαν στις γωνιες της νταλικας, προς αποφυγη σοβαρου τραυματισμου η θανατου. Αμα βρω το βιντεο που ειχα παρακολουθησει απο το euroncap θα το ποσταρω εδω.
-
Τρομακτικότατες εικόνες!!!
Ωραία λοιπόν, ας μήν έχουμε ηλεκτρονικά αυτόματου φρεναρίσματος/αποφυγής σύγκρουσης γιατι 'επεμβαίνουν στην απόλαυση' και 'ειμαστε 100% προσηλωμένοι και σώζουμε τον εαυτό μας'Σώστε ΑΥΤΟ ανδρίκελα!!!!!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Mad,Mάλλον δεν ξέρεις απο φορτηγά για αυτό λές για 'σιδεριές'.Το συγκεκριμένο οπως βλέπεις,έχει υδραυλική πόρτα και μάλιστα μεγάλη,που σημαίνει 1,5 τόνο+ οτι σηκώνει.Εχεις δει τι 'σιδεριά' έχουν αυτές οι πόρτες απο κάτω,εκτός απο τα μπράτσα και τις υδραυλικές μπουκάλες?? Πολύ απλά το xsara πήγαινε με πολλα χλμ και είναι σαν να έπεσε σε ακίνητο εμπόδιο.Αν δεν είχε την υδραυλική,κάτω απο τον τεμπέλη θα είχε φτάσει ,γιατί οπως φαίνεται για να το ξεσφινώσουν έχουν κόψει την πόρτα μαζί με τα υδραυλικά και την 'σιδεριά',απο το σασί του φορτηγού Οσο για το xsara με αυτά τα χλμ και πολύ άντεξε το αμαξωμά του.
Μπορει να πηγαινε με πολλα χλμ, αλλα ναι η συγκεκριμενη κατασκευη πολυ απλα δε θα προστατευε τον οδηγο οπως και εχεις δικιο. Απλα εβλεπα στην Αμερικη οτι αυτη η συγκεκριμενη μπαρα, πρεπει να αντεχει την ωρα που γινεται ενα τρακαρισμα, για να μη χτυπαει η οροφη κατευθειαν στις γωνιες της νταλικας, προς αποφυγη σοβαρου τραυματισμου η θανατου. Αμα βρω το βιντεο που ειχα παρακολουθησει απο το euroncap θα το ποσταρω εδω.
Mad, we are in europe,not usa Aπο αυτό που έγραψα ποιο πάνω,εσύ αυτό κατάλαβες??? Εγώ γράφω για το συγκεκριμένο φορτηγό που βλέπουμε και εσύ λες για αμερικάνικα επικαθήμενα τα οποία δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με τα ευρωπαικά
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Τρομακτικότατες εικόνες!!!
Ωραία λοιπόν, ας μήν έχουμε ηλεκτρονικά αυτόματου φρεναρίσματος/αποφυγής σύγκρουσης γιατι 'επεμβαίνουν στην απόλαυση' και 'ειμαστε 100% προσηλωμένοι και σώζουμε τον εαυτό μας'Σώστε ΑΥΤΟ ανδρίκελα!!!!!
Μπα μη το λες... Μια στιγμη θελει και εγινε... Ετσι την επαθα και εγω...
Mad,Mάλλον δεν ξέρεις απο φορτηγά για αυτό λές για 'σιδεριές'.Το συγκεκριμένο οπως βλέπεις,έχει υδραυλική πόρτα και μάλιστα μεγάλη,που σημαίνει 1,5 τόνο+ οτι σηκώνει.Εχεις δει τι 'σιδεριά' έχουν αυτές οι πόρτες απο κάτω,εκτός απο τα μπράτσα και τις υδραυλικές μπουκάλες?? Πολύ απλά το xsara πήγαινε με πολλα χλμ και είναι σαν να έπεσε σε ακίνητο εμπόδιο.Αν δεν είχε την υδραυλική,κάτω απο τον τεμπέλη θα είχε φτάσει ,γιατί οπως φαίνεται για να το ξεσφινώσουν έχουν κόψει την πόρτα μαζί με τα υδραυλικά και την 'σιδεριά',απο το σασί του φορτηγού Οσο για το xsara με αυτά τα χλμ και πολύ άντεξε το αμαξωμά του.
Μπορει να πηγαινε με πολλα χλμ, αλλα ναι η συγκεκριμενη κατασκευη πολυ απλα δε θα προστατευε τον οδηγο οπως και εχεις δικιο. Απλα εβλεπα στην Αμερικη οτι αυτη η συγκεκριμενη μπαρα, πρεπει να αντεχει την ωρα που γινεται ενα τρακαρισμα, για να μη χτυπαει η οροφη κατευθειαν στις γωνιες της νταλικας, προς αποφυγη σοβαρου τραυματισμου η θανατου. Αμα βρω το βιντεο που ειχα παρακολουθησει απο το euroncap θα το ποσταρω εδω.
Mad, we are in europe,not usa Aπο αυτό που έγραψα ποιο πάνω,εσύ αυτό κατάλαβες??? Εγώ γράφω για το συγκεκριμένο φορτηγό που βλέπουμε και εσύ λες για αμερικάνικα επικαθήμενα τα οποία δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με τα ευρωπαικά
Μα γιατι να μην γινουν και αυτα στην Ευρωπη? Δεν ειναι για κακο για καλο ειναι παντα!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.prismanews.gr%2Findex.php%2Fcrete%2Fitem%2F59717-troxaio-leofereio-ethniki&ei=pG5WUoL1JIXR7Aa1tIHABw&usg=AFQjCNEWN4Rl_G6UyOZq5DiUntBSP2amrQΠριν μερικά χρόνια ερχόμενος από Ρέθυμνο προς Ηράκλειο και μην έχοντας κάτι να κάνω εκτός από το να οδηγώ, άρχισα και μετρούσα τα εκκλησάκια και στις 2 άκρες του δρόμου. Μάλιστα είχα ανοίξει και θέμα εδώ. Στις Σίσσες λοιπόν είχα δει τα περισσότερα εκκλησάκια από οποιοδήποτε άλλο μέρος της διαδρομής.
Η 'καλή' παράδοση συνεχίζεται!!!Μιά απο τα ίδια. 2 αποθαμένους είχαμε πάλι. http://www.trelokouneli.gr/deite-binteo ... o-nekrous/
-
Δύο περιπτώσεις οδήγησης στο αντίθετο ρεύμα που κατέγραψα τον Αύγουστο σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο. Επειδή η κάμερα καταγράφει ευθεία μπροστά και δεν γυρίζει όπως κάνει ο οδηγός σε μία στροφή (στρέφει το βλέμμα του στο εσωτερικό της) ίσως τα αυτοκίνητα έχουν αρχίσει ήδη να μαζεύονται όταν τα πιάνει πρώτη φορά ο φακός (παρ' όλ' αυτά είναι ακόμη εκτεθειμένα στο αντίθετο ρεύμα).
-
Νεκρός σε τροχαίο με δύο λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Το τροχαίο σημειώθηκε στο δρόμο του Πανοράματος- Χορτιάτη κοντά στο Μοναστήρι Παναγίας Θεοτόκου. Εμπλέκονται δύο λεωφορεία του ΟΑΣΘ και ένα ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο.
Κατά πληροφορίες το ΙΧ, το οποίο κατευθύνονταν προς Πανόραμα, επιχείρησε να προσπεράσει το λεωφορείο της γραμμής 688 αλλά βρέθηκε μπροστά στο άλλο λεωφορείο το οποίο ανέβαινε από το Πανόραμα με αποτέλεσμα να συγκρουστούν μετωπικά.
Νεκρός είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου, 23 ετών. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν 6 επιβάτες του λεωφορείου ενώ ο οδηγός τραυματίστηκε στο πόδι. Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ κ. Στεφανίδη, ο οδηγός του λεωφορείου στο οποίο επιχειρήθηκε η προσπέραση, βλέποντας το αυτοκίνητο, τράβηξε το λεωφορείο στην άκρη με αποτέλεσμα αυτό να βγει από το δρόμο και να πλαγιάσει σε χαντάκι χωρίς όμως να ανατραπεί. Δεν προέκυψαν τραυματισμοί.
-
Τι κι αν έχει διπλή γραμμή κάτω; Εγώ θα προσπεράσω.
Δυστυχώς κανονάκι δεν έχει ... -
Προσπερνας αερατος 2 αστικα λεοφωρεια βαζοντας σε κινδυνο τοσο κοσμο... σε σημειο που απαγορευεται.
Insert coin & Game over. -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Τι κι αν έχει διπλή γραμμή κάτω; Εγώ θα προσπεράσω.Nα προσπερασεις αρκει να ξερεις τι εχεις κατω απ το δεξι σου ποδι ...με το ταπεινο κουβαδακι Πολο (αν διεκρινα καλα) απλα ΔΕΝ το κανεις
Και φυσικα με βροχη ειναι φονικος συνδυασμος -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Τι κι αν έχει διπλή γραμμή κάτω; Εγώ θα προσπεράσω.
Nα προσπερασεις αρκει να ξερεις τι εχεις κατω απ το δεξι σου ποδι ...με το ταπεινο κουβαδακι Πολο (αν διεκρινα καλα) απλα ΔΕΝ το κανεις
Και φυσικα με βροχη ειναι φονικος συνδυασμοςΑν όπως λένε οι 'Βόρειοι' - ντόπιοι - πρόκειται για μικρή ευθεία με τυφλή στροφή δεν προσπερνάς ούτε με Ferrari!!!!
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Τι κι αν έχει διπλή γραμμή κάτω; Εγώ θα προσπεράσω.
Δυστυχώς κανονάκι δεν έχει ...Πιο επικίνδυνοι απ' όσους παραβιάζουν διπλή διαχωριστική είναι όσοι προσπερνούν σε τυφλά σημεία (επομένως χωρίς ορατότητα απλά αφήνουν το αποτέλεσμα στην τύχη)!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Τι κι αν έχει διπλή γραμμή κάτω; Εγώ θα προσπεράσω.
Nα προσπερασεις αρκει να ξερεις τι εχεις κατω απ το δεξι σου ποδι ...με το ταπεινο κουβαδακι Πολο (αν διεκρινα καλα) απλα ΔΕΝ το κανεις
Και φυσικα με βροχη ειναι φονικος συνδυασμοςΠρωτίστως μετράει τί έχεις μπροστά από το παρμπρίζ. Μια χαρά 'χεράδες' έχουν σκοτωθεί με αυτοκίνητα εκατοντάδων ίππων επειδή νόμιζαν πως κάτω από το δεξί τους πόδι έχουν το κουμπί που έκανε το αυτοκίνητο των Men in Black να σκαρφαλώνει στους τοίχους
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#