-
cool η μικρουλα
-
-
...μερικες προσφατες...
http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=899529
Ειναι πιθανο να αποκαλυφθει πληρως, κατα τον μηνα που διανυουμε, μεσα απο την επισημη ιστοσελιδα της. Τον Νοεμβριο αρχιζει η διαδικασια παραγωγης, και θα κανει την πρωτη επισημη εμφανιση της στο Detroit Auto Show, τον προσεχη Γεναρη...
-
Βγάλτε κανά τουρμπίσιο 216 κουπέ να έχουμε ένα όνειρο να ελπίζουμε ότι θα το αγοράσουμε κάποτε...
-
ας βαλουν τα νεα φωτα στην σειρα 1.
Ψαχνει ο πατερας αμαξι και κοιταζει την Α class... -
-
-
Το π'ισω μέρος δε με τρελαίνει..
Αλλα κατα τα άλλα ωραία φαινεται... -
-
εχει ξεφυγει η κατασταση στη BMW
μιλαμε τωρα τα σχεδια τους δεν αποπνεουν ουτε κομψοτητα ουτε αυτο τον αθλητικο χαρακτηρα που ειχαν τα παλιοτερα μοντελα...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
εχει ξεφυγει η κατασταση στη BMWμιλαμε τωρα τα σχεδια τους δεν αποπνεουν ουτε κομψοτητα ουτε αυτο τον αθλητικο χαρακτηρα που ειχαν τα παλιοτερα μοντελα...
+1
-
Συμφωνώ με τον** 007.**
(τυχερός,πέτυχε τον Bangle σε τρελά κέφια)Η 2άρα μου αρέσει πιο πολύ απο την 4άρα , πολύ περισσότερο
απο την προηγούμενη 1 Coupe.H 1 Μ βέβαια ήταν άλλη ιστορία.
-
Εμένανενανενανε μου αρέσει περισσότερο η 1 coupe, πιο άκομψη και πιο αλήτικη, σε αντίθεση με την πολύ πιο κυριλέ 3αρα.
4,43 ήταν σε μήκος η Ε36 coupe, 4,48 ήταν η Ε46 coupe και νομίζω ότι δεν έχει νόημα να παρουσιάζεις το ένα μοντέλο συνέχεια πιο κοντινό στο άλλο. Θα συμφωνήσω βέβαια ότι στην ίδια χαοτική κατάσταση βρίσκεται και η Audi και όλες λίγο-πολύ (Renault, VW, Mercedes, κλπ.) το οποίο μου φαίνεται ότι δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικό σε κατάσταση αναπροσαρμογής που βρίσκεται γενικά η βιομηχανία αυτοκινήτου.
Παίζει πάντως να είναι από τα πιο ωραία κόκκινα εσωτερικά που έχω δει πλην Μαζεράτι κ.ά.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εμένανενανενανε μου αρέσει περισσότερο η 1 coupe, πιο άκομψη και πιο αλήτικη, σε αντίθεση με την πολύ πιο κυριλέ 3αρα.4,43 ήταν σε μήκος η Ε36 coupe, 4,48 ήταν η Ε46 coupe και νομίζω ότι δεν έχει νόημα να παρουσιάζεις το ένα μοντέλο συνέχεια πιο κοντινό στο άλλο. Θα συμφωνήσω βέβαια ότι στην ίδια χαοτική κατάσταση βρίσκεται και η Audi και όλες λίγο-πολύ (Renault, VW, Mercedes, κλπ.) το οποίο μου φαίνεται ότι δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικό σε κατάσταση αναπροσαρμογής που βρίσκεται γενικά η βιομηχανία αυτοκινήτου.
Μη μπουλάς πρόλογο στο λαό του ΠΑΟΚ ξερωγώ
Δηλαδή είσαι υπέρμαχος τακτικής Προκρούστη, φαλαινιάζουμε την 4άρα , μεγαλώνουμε λίγο και την 2άρα,
τσούπ και 0.75 coupe στο μέλλον? -
Αυτό ακριβώς θέλω να μη γίνει. Η 2αρα να παραμείνει μικρή και βρωμιάρα και η 4αρα αυτό που είναι τώρα. Άλλο το κουπέ του φραγκάτου 25-30αρη*, άλλο του 30-50αρη*. Όχι 0.75 coupe για να καλύψει το κενό της 2αρας.
Εννοείται ότι μιλάω κυρίως για Ευρωπαίους πολίτες και Αθηναίους φορουμάδες.
-
Συμφωνώ με τη λογική , όμως η 2άρα θα πρέπει να
γίνει λίγο πιο επιθετική για να ταιριάζει σε αυτό το ρόλο.Η 1Μ ελπίζω να δώσει κάποια μαθήματα στην M έκδοση της 2.
-
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
εχει ξεφυγει η κατασταση στη BMWμιλαμε τωρα τα σχεδια τους δεν αποπνεουν ουτε κομψοτητα ουτε αυτο τον αθλητικο χαρακτηρα που ειχαν τα παλιοτερα μοντελα...
Είναι η έμφυτη τάση του ανθρώπου να θεοποιεί ότι νοσταλγεί. Και έτσι να είναι αυτό που λες, από τη στιγμή που κάθε μήνα οι τύποι κάνουν ρεκόρ πωλήσεων, δε τους πολυενδιαφέρει.
-
Κούκλα!


-
γελοια φωτα πισω...αλλα θα την δουμε και απο κοντα...
Bmw 2 series (2014)















