-
Γαμάτο για μικρό, ειδικά μέσα. Αλλά τούρκικο δεν αγοράζω και ας με πείτε ρατσιστή.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Γαμάτο για μικρό, ειδικά μέσα. Αλλά τούρκικο δεν αγοράζω και ας με πείτε ρατσιστή.Ξέρεις πόσα σπίρτα έχεις αγοράσει και είναι απο εκεί;
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Γαμάτο για μικρό, ειδικά μέσα. Αλλά τούρκικο δεν αγοράζω και ας με πείτε ρατσιστή.Ο ποιοτικός έλεγχος είναι Γιαπωνέζικος
-
Λάθος, είναι κορεάτικος.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Λάθος, είναι κορεάτικος.Σωστά
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Λάθος, είναι κορεάτικος.
Σωστά
Δλδ σκέψου τον PSY, να ελέγχει την ποιότητα, καθώς χορεύει gangman style.
Αλλα σκέψου τον ίδιο ποιοτικό έλεγχο να τον κάνει ο Κιμ Γιονγκ ΟυνΤι νότια τι βόρεια Κορέα, λεπτομέριες
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Λάθος, είναι κορεάτικος.
Σωστά
Δλδ σκέψου τον PSY, να ελέγχει την ποιότητα, καθώς χορεύει gangman style.
Αλλα σκέψου τον ίδιο ποιοτικό έλεγχο να τον κάνει ο Κιμ Γιονγκ ΟυνΤι νότια τι βόρεια Κορέα, λεπτομέριες
-
Το θεμα ειναι να ερθει σε ντιζελ και να μην κανουν παλι οτι να ειναι για να προωθησουν τα Rio και δεν ξερω τι αλλο!
Ειχαν πει οτι θα ερθει σε ντιζελ στην Ελλαδα και τωρα αναφερθηκε,οτι θα φερουν βενζινοκινητες εκδοσεις και υγραεριο! -
-
Πολυ πιο ωραίο απο τα up,citigo,mii και εξωτερικά και εσωτερικά. Η Hyundai τελικά έχει κάνει άλματα προοδου. Εγω εχω ενα getz 1.3 και πρόσφατα οδήγησα το νεο i30 και έπαθα πλάκα απο την ποιότητα του εσωτερικού, απο την οδική συμπεριφορά, την ποιότητα κύλισης.
-
Hyundai και ξερό ψωμί δηλαδή ...
-
πράγματι είναι ωραίο και μου αρέσει πολύ το εσωτερικό του!
-
Ανακοινωθηκαν κι οι τιμες- εξοπλισμοι
Σε ανακοίνωση τιμών και εκδόσεων για το νέο i10 προχώρησε η εγχώρια αντιπροσωπεία της Hyundai.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Hyundai i10 προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης, έναν 3κύλινδρο 1.0 με απόδοση 66 PS και έναν 4κύλινδρο 1,2 λίτρων με απόδοση 87 PS που συνδυάζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Υπάρχει βέβαια και δυνατότητα τοποθέτησης αυτόματου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων, αλλά σε συνδυασμό με τον 1.2.
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι πέντε, με το βασικό Access να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ABS, ESP, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδίου, κεντρικό κλείδωμα, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και ράδιο CD MP3 με θύρες USB και AUX.
Το αμέσως πλουσιότερο Comfort διαθέτει επιπλέον της Access, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, cruise control (όχι στο αυτόματο), κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, κιτ καπνιστού, αλεξήλιο συνοδηγού με καθρέφτη και φωτισμό στο πορτμπαγκάζ. Ακολουθεί η Comfort Eco που συνδυάζεται μόνο με τον 1.0 και προσφέρει επιπλέον της Comfort σύστημα stop/start, 4θέσιο εσωτερικό, αυτόματο κλιματισμό, κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού και τροχούς 13” με ελαστικά χαμηλής τριβής (αντί για 14”). Αμέσως μετά βρίσκεται η έκδοση Comfort Plus που διαθέτει επιπλέον της Comfort, φώτα ημέρας τύπου LED, προβολείς ομίχλης και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες.
Τέλος, η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Premium διαθέτει επιπλέον της Comfort Plus, αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και λεβιέ, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, bluetooth με δυνατότητα streaming, hill holder, cornering lights, ρυθμιζόμενες σε ύψος ζώνες ασφαλείας, πίσω ηχεία, και ζάντες αλουμινίου 14”.
Η τιμή για την βασική έκδοση Access με τον 1.0, σε συνδυασμό με την έκπτωση των 950 ευρώ που συνοδεύει όλη την γκάμα και το όφελος απόσυρσης, έχει καθοριστεί στα 8.990 ευρώ, ενώ για την πλούσια 1.2 Premium, με τις ίδιες προϋποθέσεις, η τιμή είναι 10.990 ευρώ.
http://www.drive.gr/news/agora/neo-hyun ... -8990-eyro
-
αν εβγαζαν το 1.0 στην πλουσια εκδοση premium στα 10 χιλιαρικα θα εσκιζε.........πλεον σκεφτομαι το 1.2 premium αφου η διαφορα στην τιμη σε σχεση με το 1.0 ειναι μικρη
HYUNDAI i10 (2014)