Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    • 1
    • 2
    • 534
    • 535
    • 536
    • 537
    • 538
    • 581
    • 582
    • 536 / 582
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    11626
    134137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-lappas last edited by

      Από standing start το πιο πιθανό είναι ότι η Lambo θα φύγει τόσο εμπρός λόγω τετρακίνησης που η Ferrari δεν θα την πιάσει ποτέ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης georgetz έγραψε:
        Δεν χρειάζεται να κρίνω κάτι, στο 1ο run ανοίγουν και τα 2 και είναι on par.
        Αλλαγή σχέσης, πέφτει η Aventador πίσω απο το ρυθμό της Ferrari , ξαναφτάνει την Berlinetta, αλλαγή
        σχέσης, ξανά πίσω η Aventador.

        Το ίδιο βίντεο βλέπουμε; Η διαφορά αυξάνει σταθερά και σε κανένα σημείο δεν πλησιάζει η Λάμπο. Η διαφορά δε στις 2 πρώτες περιπτώσεις είναι αρκετά μεγάλη και μόνο στην τελευταία κόντρα αργεί να ξεφύγει η F12 και αυτό γιατί ακούγεται καθαρά το σπινάρισμα της στο αρχικό πάτημα. Στα πολλά όμως της κουνάει μαντίλι κι αυτό δεν έχει να κάνει με αλλαγές ταχυτήτων καθώς ήδη έχουν κουμπώσει υψηλές σχέσεις. Να μιλούσαμε για κλιμάκωση να το καταλάβω, αλλά καθυστέρηση στις αλλαγές δεν διαφαίνεται και τα νούμερα που δίνει η Lambo είναι αντίστοιχα διπλοσύμπλεκτου.

        Από standing start το πιο πιθανό είναι ότι η Lambo θα φύγει τόσο εμπρός λόγω τετρακίνησης που η Ferrari δεν θα την πιάσει ποτέ.

        Γιατί βρε Χρήστο μου δεν κοιτάς τα νούμερα;

        Vehicles
        Ferrari F12 Berlinetta V S Lamborghini Aventador
        2012 - ... 2011 - ...
        ˜ 280 000 € ˜ 312 900 €
        Gearbox : automatic 7 gear
        with sequential mode automatic 7 gear
        with sequential mode
        Power : 740 PS @ 8250 700 PS @ 8250
        Torque : 690 Nm @ 6000 690 Nm @ 5500
        Weight claimed / verified EU 1 1525 kg / 1799 kg 1 1575 kg / 1939 kg 1
        Weight/Power ratio 2.4 kg/PS 1 2.8 kg/PS 1
        1 Weight (EU) heaviest verified in running order
        Top Speed claimed : 340 kph 350 kph
        0 to 100 kph claimed : 3.1 s. 2.9 s.
        Average Verified Performance *
        Max Real Speed : З44 kph ЗƼ1 kph
        400m : 10‚6 s. 10‚6 s.
        Km : 19‚1 s. 19‚З s.
        0 to 60 : 1‚8 s. 1‚6 s.
        0 to 100 : З s. 2‚9 s.
        0 to 130 : 4‚З s. 4‚З s.
        0 to 160 : 6 s. 6‚1 s.
        0 to 180 : 7‚З s. 7‚4 s.
        0 to 200 : 8‚8 s. 9 s.
        0 to 220 : 10‚6 s. 11 s.
        0 to 250 : 1З‚9 s. 14‚4 s.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dim8 last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Γιατί βρε Χρήστο μου δεν κοιτάς τα νούμερα;

          Vehicles
          Ferrari F12 Berlinetta V S Lamborghini Aventador
          2012 - ... 2011 - ...
          ˜ 280 000 € ˜ 312 900 €
          Gearbox : automatic 7 gear
          with sequential mode automatic 7 gear
          with sequential mode
          Power : 740 PS @ 8250 700 PS @ 8250
          Torque : 690 Nm @ 6000 690 Nm @ 5500
          Weight claimed / verified EU 1 1525 kg / 1799 kg 1 1575 kg / 1939 kg 1
          Weight/Power ratio 2.4 kg/PS 1 2.8 kg/PS 1
          1 Weight (EU) heaviest verified in running order
          Top Speed claimed : 340 kph 350 kph
          0 to 100 kph claimed : 3.1 s. 2.9 s.
          Average Verified Performance *
          Max Real Speed : З44 kph ЗƼ1 kph
          400m : 10‚6 s. 10‚6 s.
          Km : 19‚1 s. 19‚З s.
          0 to 60 : 1‚8 s. 1‚6 s.
          0 to 100 : З s. 2‚9 s.
          0 to 130 : 4‚З s. 4‚З s.
          0 to 160 : 6 s. 6‚1 s.
          0 to 180 : 7‚З s. 7‚4 s.
          0 to 200 : 8‚8 s. 9 s.
          0 to 220 : 10‚6 s. 11 s.
          0 to 250 : 1З‚9 s. 14‚4 s.

          γυρω στα 220 χλμ εαν ξεκινουσαν απο σταση θα περναγε μπροστα η φ12 συμφωνα με αυτες τις μετρησεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-lappas last edited by

            Κοινώς σε οποιοδήποτε μη αυτοκτονικό 'άνοιγμα' οπουδήποτε εκτός από πίστα με τεράστια ευθεία, η Lambo θα έμενε μπροστά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim8 last edited by

              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
              Κοινώς σε οποιοδήποτε μη αυτοκτονικό 'άνοιγμα' οπουδήποτε εκτός από πίστα με τεράστια ευθεία, η Lambo θα έμενε μπροστά.

              Αναλογα το πως θα πατησουν.
              τυχαια ανοιγματα στο δρομο γινονται συνηθως ρολλαριστα.Σε τετοια ανοιγματα η φ12 θα επερνε κεφαλι απο την αρχη,αρκει τα χλμ εκκινησης του πατηματος αυτου να ηταν 80-100 (αναλογα και την ποιοτητα του τερεν)και πανω ωστε να μπορει να αποφυγει την ελλειψη τρακσιον σε συγκριση με την Λαμπο.
              Εαν ανοιγαν απο σταση εκει ναι θελει πολλα μετρα μετα η φ12 για να ισοφαρησει και να περασει εμπρος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                γυρω στα 220 χλμ εαν ξεκινουσαν απο σταση θα περναγε μπροστα η φ12 συμφωνα με αυτες τις μετρησεις.

                Θα ενδιαφερόμουν να μάθω με ποιόν αλγόριθμο προκύπτει αυτό.

                Κοινώς σε οποιοδήποτε μη αυτοκτονικό 'άνοιγμα' οπουδήποτε εκτός από πίστα με τεράστια ευθεία, η Lambo θα έμενε μπροστά.

                Σιγά την αυτοκτονία τα 200+ με τέτοια αυτοκίνητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim8 last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Θα ενδιαφερόμουν να μάθω με ποιόν αλγόριθμο προκύπτει αυτό.

                  δεν υπαρχει αλγοριθμος Δια,απλα μια προχειρη ματια στις μετρησεις που εβαλες σε προηγουμενο ποστ.
                  Γυρω στα 200 με 220 δειχνει να ειναι το σημειο που η φ12 θα περασει μπροστα,μιας και εκει εχει καλυψει το 0,2 που τρωει στην εκκινηση λογω προσφυσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Εχει η Ferrari εσωτερικους κωδικους στα αυτοκινητα της?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ναι, ποιο ψάχνεις;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        481

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          http://www.cvsferrari.com/reachstackers.aspx

                          Sent from my Neo V using Tapatalk.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Μηπως υπαρχει κιβωτιο 481?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Γυρω στα 200 με 220 δειχνει να ειναι το σημειο που η φ12 θα περασει μπροστα

                              Τα 400 μέτρα τα περνάνε και τα δύο ταυτόχρονα (πιο πριν το Φ12 είναι πιο πίσω), μετά το Φ12 παίρνει κεφάλι (μπορεί να παίζει και αλλαγή ταχύτητας για το άλλο) , αλλά πιο πάνω το Λάμπο ξαναπαίρνει λόγω μεγαλύτερης τελικής, άγνωστο που. Και κάπου στις επιταχύνσεις υπάρχει κάποιο θέμα συμβατότητας με το 0-400.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                Μηπως υπαρχει κιβωτιο 481?

                                Τα 400 μέτρα τα περνάνε και τα δύο ταυτόχρονα (πιο πριν το Φ12 είναι πιο πίσω), μετά το Φ12 παίρνει κεφάλι (μπορεί να παίζει και αλλαγή ταχύτητας για το άλλο) , αλλά πιο πάνω το Λάμπο ξαναπαίρνει λόγω μεγαλύτερης τελικής, άγνωστο που. Και κάπου στις επιταχύνσεις υπάρχει κάποιο θέμα συμβατότητας με το 0-400.

                                Στο 400άρι έχουν ίδιο χρόνο μεν αλλά το γεγονός ότι από εκεί και πέρα παίρνει κεφάλι δείχνει πως έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου. Η διαφορά ανοίγει στα 1000 μέτρα, κάτι που φαίνεται και στο βίντεο σε αυτές τις ταχύτητες (πρέπει να ξεπερνάνε τα 300). Η διαφορά 7 χ.α.ω. στην τελική είναι καθαρά φιλολογική καθώς σημασία έχει πόσο γρήγορα την φτάνεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Τελικα ειναι το 7DCL650 κιβωτιο της ferrari και η getrac το λεει 481.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Και η Getrag 7DCL750 (?) το λέει http://www.getrag.com/media/products/powershift/7dcl750/7DCL750.pdf

                                    6 ή 7 ταχύτητες
                                    DC = Dual Clutch
                                    Τ = Εγκάρσια ή L = Διαμήκης τοποθέτηση
                                    και το τελευταίο νούμερο είναι τα Nm ροπής που 'σηκώνει'

                                    6DCT250 = ξηρού τύπου για τα μικρά 1.4T/1.6T
                                    6DCT450 = Evo X SST
                                    7DCL700 = BMW M-DCT
                                    7DCL750 = Ferrari και νομίζω και GT-R ? EDIT: Τσου, της BorgWarner είναι του GT-R όπως των VAG http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-clutch_transmission

                                    http://www.getrag.com/en/products/powershift/powershift.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Στο 400άρι έχουν ίδιο χρόνο μεν αλλά το γεγονός ότι από εκεί και πέρα παίρνει κεφάλι δείχνει πως έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου. Η διαφορά ανοίγει στα 1000 μέτρα, κάτι που φαίνεται και στο βίντεο σε αυτές τις ταχύτητες (πρέπει να ξεπερνάνε τα 300). Η διαφορά 7 χ.α.ω. στην τελική είναι καθαρά φιλολογική καθώς σημασία έχει πόσο γρήγορα την φτάνεις.

                                      Να τα ξαναπάρουμε από την αρχή. Με τα διαθέσιμα στοιχεία που έχουμε από τις μετρήσεις, τα πρώτα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Και η Getrag 7DCL750 (?) το λέει http://www.getrag.com/media/products/powershift/7dcl750/7DCL750.pdf

                                        6 ή 7 ταχύτητες
                                        DC = Dual Clutch
                                        Τ = Εγκάρσια ή L = Διαμήκης τοποθέτηση
                                        και το τελευταίο νούμερο είναι τα Nm ροπής που 'σηκώνει'

                                        6DCT250 = ξηρού τύπου για τα μικρά 1.4T/1.6T
                                        6DCT450 = Evo X SST
                                        7DCL700 = BMW M-DCT
                                        7DCL750 = Ferrari και νομίζω και GT-R ? EDIT: Τσου, της BorgWarner είναι του GT-R όπως των VAG http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-clutch_transmission

                                        http://www.getrag.com/en/products/powershift/powershift.html

                                        Ναι για αυτο μιλαω.Ευχαριστω Nass.
                                        Σε ολα τα μοντελα της Ferrari με dual clutch αυτο μπαινει?
                                        Εμαθα οτι η Ferrari κανει τρελο calibration και εξυπνες ρυθμισεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Νομίζω ναι το ίδιο είναι (δεν ξέρω για τη LaFerrari)
                                          Η Getrag δίνει το κιβώτιο και την Control Unit, το λογισμικό που τρέχει στην CU είναι του κάθε κατασκευαστή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Μάλλον ίδιο είναι και στη La απλά έχει προσαρμοστεί και ο ηλεκτροκινητήρας .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 534
                                            • 535
                                            • 536
                                            • 537
                                            • 538
                                            • 581
                                            • 582
                                            • 536 / 582
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr