Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tune A4 1.8TFSI 120HP B8
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Tune A4 1.8TFSI 120HP B8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    49
    1145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      1410 το Α4 απ' ότι βλέπω, κοντά είναι.Τεσπά, το ότι δεν είναι καλή κατανάλωση αυτή φαίνεται από το 160άρι Α4.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Σωστο αυτο.Εγω νομιζα οτι εκαιγε λιγοτερο το 120.Προφανως εκανα λαθος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          120 άλογα στις 4000 είναι σαν να οδηγάς ένα αυτοκίνητο 160+ αλόγων χωρίς να ανεβάζεις στροφές, όπως οδηγάνε οι περισσότεροι. Φίλος μου αγόρασε αυτό το αυτοκίνητο, ήταν η αναβάθμισή του από το προηγούμενο σε 1600. Δεν κυνηγάει τα άλογα, δεν είναι γκαζιάρης. Μια χαρά σωστό αυτοκίνητο είναι για αυτόν και πιο ασφαλές και μάλλον του καίει λιγότερο.

          Ο χρήστης dstou έγραψε:
          ... μια αλλαγή στις 6.000 σαλ, αν είναι φυσιολογική και οι σαλ πέσουν κατά 900-1.000 (πολύ σύνηθες), παίζει η ιπποδύναμη να πέσει κατά 10-15 άλογα, μια γλήγορη αλλαγή, στις 400-500 σαλ παρακάτω είναι ζήτημα αν σου φεύγουν 5-8 άλογα. Σε καμμία περίπτωση 20 εκτός αν αφήσεις τις σαλ να πέσουν αρκετά. Μιλάμε πάντα για κινητήρες αυτής της ιπποδύναμης και χαρακτήρα.

          Οι 1000+ στροφές σε κοινά μη σπορ αυτοκίνητα με μέχρι 5 ταχύτητες είναι πολύ σύνηθες. Οι 500 είναι υπερβολικά μικρό νούμερο. Εμένα πάντως από τις 4-5000 βγάζει πάνω από 25 άλογα και από 5-6000 άλλα περίπου 18 (επί συνόλου 150). Η διαφορά είναι σαφώς μεγαλύτερη από τα 5-8 άλογα. Δε λέω ότι δεν είναι καλύτερα να έχεις τα 160 αλλά στην πράξη τα 120 σε μεγάλο εύρος (4-6000) είναι πολύ πιο εύχρηστο και αποτελεσματικό από τα 120 στις 6000.
          Όσο για τα κυβικά και τα άλογα, τι να πούμε, μας έχουν μάθει να μετράμε με κυβικά, δύσκολο να ξεφύγουμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thednick last edited by

            Αν είχα να διαλέξω για καθημερινή οδήγηση ανάμεσα σε ένα ατμοσφαιρικό με 120 άλογα στις 6000στρ και ένα τούρμπο με 120 στις 4000 (και ας ψοφούσε παραπάνω) χαλαρά θα διάλεγα το δεύτερο... Το δεύτερο κάθε φορά που θα πατούσες γκάζι θα σε άκουγε, ενώ στο πρώτο θα έπρεπε να κατεβάσεις ταχύτητα. Οκ, αν είχα να διαλέξω τα 160 ή τα 120 θα διάλεγα τα 160...

            Επίσης λογικό να έχει την ίδια κατανάλωση με το 160 αφού μέχρι τις 3500-4000 βγάζουν περίπου την ίδια δύναμη και στην καθημερινή οδήγηση δεν ξεπερνάς αυτές τις στροφές.

            Σχετικά με την βελτίωση (στα 200+ άλογα) θα κρατούσα μικρό καλάθι. Μπορεί οι εταιρίες να δίνουν δυναμομετρήσεις με 200+ άλογα αλλά επιδόσεις που δίνουν είναι παρόμοιες (και χειρότερες) με το 160αρι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              droemmen last edited by

              Ο χρήστης thednick έγραψε:
              Αν είχα να διαλέξω για καθημερινή οδήγηση ανάμεσα σε ένα ατμοσφαιρικό με 120 άλογα στις 6000στρ και ένα τούρμπο με 120 στις 4000 (και ας ψοφούσε παραπάνω) χαλαρά θα διάλεγα το δεύτερο... Το δεύτερο κάθε φορά που θα πατούσες γκάζι θα σε άκουγε, ενώ στο πρώτο θα έπρεπε να κατεβάσεις ταχύτητα. Οκ, αν είχα να διαλέξω τα 160 ή τα 120 θα διάλεγα τα 160...

              Βασικά δεν ψοφάει απλά έχει flat ιπποδύναμη περίπου μέχρι τις 6200 (πρακτικά παραπάνω).
              Προφανώς το 160 είναι καλύτερη επιλογή αλλά για βασική έκδοση είναι οκ το προηγούμενο ήταν ψιλοτραγικό!

              Άμα κατάλαβες αυτό είσαι πολύ μακρυά ξυπνημένος...ΥES

              Αν θέλεις εξήγησε μου τότε γιατί σε thread του Α4 ανέφερες τις... επιδόσεις του Avensis.
              Ευχαριστώ.
              Μην τα παίρνεις ούτε να προσπαθείς να πικάρεις, κουβέντα κάνουμε και προσωπικά έχω μεγαλώσει αρκετά για να τσακώνομαι μέσω διαδικτύου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                run_like_hell last edited by

                Έ όχι και δεν ψοφάει ψηλά..... στις 4000 rpm έχει τη ροπή ένος 1.4 turbo. Στις 5000 ενός 1,6 άτμο και στις 6000 ενός 1,4 άτμο ( Λίγο πολύ 14 κιλά) . Θα μπορούσαν να του είχαν βάλει τον κόφτη στις 4.500 rpm γιατί πιο ψηλά δεν έχει κανένα νόημα να πάς. Κοντολογής είναι κινητήρας με χαρακτηριστικά λειτουργίας τουρμποντήζελ και κατανάλωση τούρμπο βενζίνης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  droemmen last edited by

                  120 άλογα flat για 2000 στροφές δεν είναι λόγος να το πας? Μας καλομάθανε τα τουρμπο νομίζω
                  Σε όλους τους κινητήρες όταν επιτυγχάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη η ροπή πέφτει. Στις 5000-6000 στροφές τι να την κάνεις την ροπή θα προσπεράσεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                    Στις 5000-6000 στροφές τι να την κάνεις την ροπή θα προσπεράσεις?

                    Πως φαίνεται ο άνθρωπος που έχει μάθει σε τούρμπο! Εγώ πριν προσπεράσω κοιτάζω το κοντέρ για να ξέρω αν μπορώ να κατεβάσω 2α ή θα πρέπει να την κάνω με 3η!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      droemmen last edited by

                      We τουρμποροπή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ετσι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 3 / 3
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr