-
Μόλις γύρισα από τον κινηματογράφο. Όπως είπε και ο Νίκος, 'φοβερή' και 'ανατριχιαστική' είναι οι λέξεις που την περιγράφουν καλύτερα! Με τους πρωταγωνιστές Chris Hemsworth και Daniel Brühl να 'παίζουν' καταπληκτικά, με ρεαλιστικές σκηνές οδήγησης και με συναρπαστικά ηχητικά εφέ είναι η καλύτερη ταινία που έχω δει του είδους! Την ζεις στο 100% και βρίσκεις τον εαυτό σου να ταυτίζεται και να υποστηρίζει και τους δύο οδηγούς!!!
-
Δία εισαι 100% λαθος για την ταινία. Απίστευτα καλογυρισμενη, σωστα εστιασμένη εκεί που ΕΠΡΕΠΕ να εστιάσει, μηδενιζεις κατι που δεν έχεις καν δει. Το εχουμε εμπεδωσει οτι πρεσβεύεις το δογμα 'η ομάδα uber alles' και οτι δε σου αρέσουν οι 'παλιατζουρες', αλλα ασε και τους αλλους να έχουν άποψη... στο κατω-κατω αν στη συντριπτική πλειοψηφία άρεσε, δεν είναι απαραίτητα στραβος ο γιαλός...
-
Θα μιλήσω εκτενώς όταν την δω, αλλά θα την κρίνω από την ιστορική της ακρίβεια. Για παράδειγμα, στην πραγματικότητα ο Lauda έφυγε από την πίστα στον τελευταίο αγώνα στο Fuji και το ότι έχασε τον Τίτλο του ανακοινώθηκε τηλεφωνικά όταν αυτός ήταν στο αεροδρόμιο. Στην ταινία δείχνει πως είναι στην πίστα... Ποιός από τους θεατές το γνώριζε για να διαμαρτυρηθεί;
ΥΓ: Κι ακόμα ένα μαργαριτάρι. Όταν γράφτηκε το αρχικό σενάριο, σε κάποια σκηνή ο Niki μπήκε στην Ferrari, γύρισε το κλειδί και ο V12 βρυχήθηκε... Βρείτε το λάθος.
-
Ταινία είναι...
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα μιλήσω εκτενώς όταν την δω, αλλά θα την κρίνω από την ιστορική της ακρίβεια. Για παράδειγμα, στην πραγματικότητα ο Lauda έφυγε από την πίστα στον τελευταίο αγώνα στο Fuji και το ότι έχασε τον Τίτλο του ανακοινώθηκε τηλεφωνικά όταν αυτός ήταν στο αεροδρόμιο. Στην ταινία δείχνει πως είναι στην πίστα... Ποιός από τους θεατές το γνώριζε για να διαμαρτυρηθεί;ΥΓ: Κι ακόμα ένα μαργαριτάρι. Όταν γράφτηκε το αρχικό σενάριο, σε κάποια σκηνή ο Niki μπήκε στην Ferrari, γύρισε το κλειδί και ο V12 βρυχήθηκε... Βρείτε το λάθος.
Αυτό το τελευταίο ή δε το είδα ή δε το πρόσεξα αλλά το πρώτο σιγά την σημαντική παράληψη, μην ξεχνάς ότι η επιμέλεια είναι από σκηνοθέτη όχι ιστορικό, υπόψιν ότι υπάρχει σκηνή στην ταινία που τον δείχνει να αναχωρεί με ελικόπτερο μετά τον τελευταίο αγώνα στο Fuji, και μάλιστα την ώρα που ο Hunt στέφθηκε πρωταθλητής.
Λόγια του Niki:
'I think he (Daniel Brühl) did an incredible job because when I first saw the movie, I said, 'S---! That's really me.''
'The sad thing is that he (James Hunt) isn't here now. I wish he could have seen the movie because I know for sure he would have enjoyed it.' -
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Αυτό το τελευταίο ή δε το είδα ή δε το πρόσεξαΑν αναφέρεσαι στο γύρισμα του κλειδιού, δεν υπάρχει στην τελική μορφή επειδή ο Νίκι τους το επισήμανε και μάλιστα τους αποκάλεσε ηλίθους. Υπάρχει ολόκληρη συνέντευξη του σκηνοθέτη στο Drive Σεπτεμβρίου που τα εξηγεί.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό το τελευταίο ή δε το είδα ή δε το πρόσεξα
Αν αναφέρεσαι στο γύρισμα του κλειδιού, δεν υπάρχει στην τελική μορφή επειδή ο Νίκι τους το επισήμανε και μάλιστα τους αποκάλεσε ηλίθους. Υπάρχει ολόκληρη συνέντευξη του σκηνοθέτη στο Drive Σεπτεμβρίου που τα εξηγεί.
Ναι για το κλειδί μιλούσα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Επίσης δεν υπάρχει 'Αμερικανός' στη συγκεκριμένη ταινία.
Υπάρχει όμως Αμερικανίδα
-
Συν αυτό περί 1976 http://www.freewebz.com/1f1/5090/10.html
Τι ωραίες ανέμελες του 2002 μέρες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα μιλήσω εκτενώς όταν την δω, αλλά θα την κρίνω από την ιστορική της ακρίβεια. Για παράδειγμα, στην πραγματικότητα ο Lauda έφυγε από την πίστα στον τελευταίο αγώνα στο Fuji και το ότι έχασε τον Τίτλο του ανακοινώθηκε τηλεφωνικά όταν αυτός ήταν στο αεροδρόμιο. Στην ταινία δείχνει πως είναι στην πίστα... Ποιός από τους θεατές το γνώριζε για να διαμαρτυρηθεί;ΥΓ: Κι ακόμα ένα μαργαριτάρι. Όταν γράφτηκε το αρχικό σενάριο, σε κάποια σκηνή ο Niki μπήκε στην Ferrari, γύρισε το κλειδί και ο V12 βρυχήθηκε... Βρείτε το λάθος.
Κάνεις τεράστιο λάθος που είσαι τόσο απόλυτος και αυστηρός, ιδιαίτερα δε τη στιγμή που δεν την έχεις δει.
Δεν μιλάμε για ντοκιμαντέρ.
Μιλάμε για ταινία.
By definition θα έχουμε διαφορές.
Να τη κρίνεις για αυτό που είναι. Μια ταινία για τη F1 στα 70s και τη κόντρα μεταξύ αυτών των δυο κορυφαίων οδηγών.
Αυτό το κάνει καλύτερα από κάθε άλλη του είδους της με διαφορά. Είναι απλά ανατριχιαστική. Believe me.
Κάτι που άλλο που μου άρεσε, για το Αμερικανικό κοινό, είναι ότι εξηγεί τα περιστατικά χωρίς μεγάλη πολυπλοκότητα και σίγουρα θα τους επηρεάσει θετικά στο να παρακολουθούν όλο και πιο στενά τη F1.
Υ.Γ. Δεν θυμάμαι κανένα κλειδί στη ταινία πάντως.
Y.Γ2. Ψήνομαι να τη ξαναδώ... -
ταινια ηταν και αυτο
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Συν αυτό περί 1976 http://www.freewebz.com/1f1/5090/10.html[/i]Πω ρε, της ανωμαλίας γινόταν και τότε. Πολύ θα ήθελα να δω τους αγώνες αλλά δεν βρίσκεις εύκολα τόσο παλιούς.
Μέχρι την δεκαετία του 80 κάτι γίνεται. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Θα μιλήσω εκτενώς όταν την δω, αλλά θα την κρίνω από την ιστορική της ακρίβεια. Για παράδειγμα, στην πραγματικότητα ο Lauda έφυγε από την πίστα στον τελευταίο αγώνα στο Fuji και το ότι έχασε τον Τίτλο του ανακοινώθηκε τηλεφωνικά όταν αυτός ήταν στο αεροδρόμιο. Στην ταινία δείχνει πως είναι στην πίστα... Ποιός από τους θεατές το γνώριζε για να διαμαρτυρηθεί;
ΥΓ: Κι ακόμα ένα μαργαριτάρι. Όταν γράφτηκε το αρχικό σενάριο, σε κάποια σκηνή ο Niki μπήκε στην Ferrari, γύρισε το κλειδί και ο V12 βρυχήθηκε... Βρείτε το λάθος.
Κάνεις τεράστιο λάθος που είσαι τόσο απόλυτος και αυστηρός, ιδιαίτερα δε τη στιγμή που δεν την έχεις δει.
Δεν μιλάμε για ντοκιμαντέρ.
Μιλάμε για ταινία.
By definition θα έχουμε διαφορές.
Να τη κρίνεις για αυτό που είναι. Μια ταινία για τη F1 στα 70s και τη κόντρα μεταξύ αυτών των δυο κορυφαίων οδηγών.
Αυτό το κάνει καλύτερα από κάθε άλλη του είδους της με διαφορά. Είναι απλά ανατριχιαστική. Believe me.
Κάτι που άλλο που μου άρεσε, για το Αμερικανικό κοινό, είναι ότι εξηγεί τα περιστατικά χωρίς μεγάλη πολυπλοκότητα και σίγουρα θα τους επηρεάσει θετικά στο να παρακολουθούν όλο και πιο στενά τη F1.
Υ.Γ. Δεν θυμάμαι κανένα κλειδί στη ταινία πάντως.
Y.Γ2. Ψήνομαι να τη ξαναδώ...Εγώ είδη ψάχνω διαφορετική παρέα για να πάω ξανά!
-
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς.Εγώ το πολύ-πολύ να τη δω για την Olivia Wilde.
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς.Εγώ το πολύ-πολύ να τη δω για την Olivia Wilde.13!!!
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς.Εγώ το πολύ-πολύ να τη δω για την Olivia Wilde.Το αμερικάνικο στοιχείο που λέγαμε κύριε Δία.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν μιλάμε για ντοκιμαντέρ.
Μιλάμε για ταινία.
By definition θα έχουμε διαφορές.
Να τη κρίνεις για αυτό που είναι. Μια ταινία για τη F1 στα 70s και τη κόντρα μεταξύ αυτών των δυο κορυφαίων οδηγών.
Αυτό το κάνει καλύτερα από κάθε άλλη του είδους της με διαφορά. Είναι απλά ανατριχιαστική. Believe me.
Συμφωνω.Σε μια ταινια που δεν ειναι documentary, η ιστορικη ακριβεια ενδιαφερει (κυριως) στο βαθμο που τηρειται ενα στοιχειωδως αληθοφανες πλαισιο μεσα στο οποιο ξετυλιγεται το σεναριο.
Moλονοτι το ιστορικο πλαισιο στο rush πασχει,τοσο απο αποψη αληθοφανειας (ελαχιστη χρηση αυθεντικων σκηνων εποχης και παρατραβηγμενα virtual in car πλανα....που ειναι απο αστεια,ως εκνευριστικα ψευτικα),οσο και απο αποψη ιστορικων λαθροχειριων (τιμονια στα μονοθεσια που αφαιρουνται οπως στα σημερινα,επιβατικα αυτοκινητα της δεκαετιας του 80,απουσια του Merzario,του οποιου ο ρολος στο ατυχημα του Lauda υπηρξε καταλυτικος κλπ),ενω δεν λειπουν και τα εκνευριστικα χρονικα αλματα εις τριπλουν (απο την F3 στην F1, με μια μονο λεκτικη αναφορα στην F2 στη συζητηση Lord Hesketh-Hunt),προκειμενου να χωρεσουν γεγονοτα ετων σε σκαρτο διωρο,το μεγαλυτερο προβλημα ειναι αλλου.Πασχει κυριως το σεναριο,που βασιζεται μεν σε μια πραγματικη ιστορια αντιπαλοτητας, την οποια ομως ο Howard φουσκωνει, 'τραβωντας την απο τα μαλλια', με αποτελεσμα να καταληγει στο μελοδραματισμο,για την εξυπηρετηση του οποιου επιστρατευονται μια σειρα μονομαχιων χωρις αυριο,ροδα με ροδα (που ουδεποτε συνεβησαν στην πραγματικοτητα και που εχουν σαν αποτελεσμα το film να μοιαζει σε καποιες στιγμες ..........με αυτοκινητιστικη εκδοχη του top gun),ενω οι χαρακτηρες υποβιβαζονται σε καρικατουρες φωτορομαντζου,με αυτον του Hunt να μην απεχει απο πρωταγωνιστη σαπουνοπερας (οι σκηνες με ερωτες και σεξ υπερβαινουν σε συχνοτητα αυτες της δρασης)και μοναδικο διασωζομενο αυτον της Merlene.
Δεδομενου οτι ειναι ετσι και αλλιως αδυνατο να διηγηθεις το sport σε καποιον που το εχει παρακολουθησει με παθος , το rush ειναι μια μετρια ταινια,που τουλαχιστον εχει γρηγορη εξελιξη και καλα ηχητικα εφφε,που μαλλον θα συγκινησει περισσοτερο τον ανυποψιαστο (που παρακολουθει περιστασιακα την f1) η τον νεοφωτιστο (που την γνωριζει μονον εξ ακοης),παρα τον φανατικο που θελει να (ξανα)ζησει την ατμοσφαιρα του 70.
Παραμενει μια ταινια περισσοτερο αμερικανικη παρα ευρωπαικη,χωρις να καταληγει 'αμερικανια' (μολονοτι περιστασιακα φλερταρει με αυτην),πραγμα φυσικο καθως ο happy days Ron δεν κατεχει την εμπειρια της ατερμονης παρακολουθησης του sport,ουτε φυσικα το παθος γι αυτο(αμφιβαλλω αν ξενυχτησε για να δει live το Fuji του 76).......Θεωρω πως το grand prix του Frankenheimer παραμενει η κορυφαια ταινια του ειδους, η οποια μολονοτι στηριζεται σε φανταστικα γεγονοτα,κατορθωνει με την αφθονη χρηση αυθεντικων σκηνων να ειναι αληθοφανης και να αιχμαλωτιζει το κλιμα και την ενταση των αγωνων της δεκαετιας του 60,προλεγοντας ταυτοχρονα τη ροη των εξελιξεων του sport στις επομενες δεκαετιες.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
αυτοκινητιστικη εκδοχη του top gunΑυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ όταν μίλησα πριν για τον κλασικό american hero.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
@Realzeus: Δες αυτο κι ασε την ταινια γιατι δεν το εχεις... -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Δεν το ειχα δει αυτο.
Συγκλονιστικες οι εικονες του ατυχηματος και του Λαουντα μετα την επιστροφη του...
ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΠΑΝΤΟΚ"