-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για πειτε τωρα, πως στρωνουμε τη Giulietta μας??
Italian tuning κι ετσι??Βασικα με γαργαλαει η πατουσα μου παρα πολυ... λεω να κρατηθω για 200-300 χλμ και μετα να της τα χωσω...
Τα πρώτα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.000σαλ.
Τα επόμενα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.500σαλ.
Τα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.000σαλ
Tα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.500σαλ
Και μετά δώσε τα όλα.
Το μυστικό στα πρώτα 2000χλμ είναι να μην κάνεις απότομα φορτία. Προοδευτικό γκάζι, όχι φόρτωμα σε ανηφόρες, όχι 17 άτομα μέσα, 126 βαλίτσες και 8 σκυλιά.Ο σκοπός που θα κάνεις το παραπάνω είναι το σταδιακό 'άνοιγμα' του κινητήρα με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση σε διάρκεια και η αποφυγή τυχόν κατανάλωσης λαδιού.
Επίσης το στρώσιμο πρέπει να περιλαμβάνει αυξομειώσεις περιστροφών. Δηλαδή ταξίδι στην εθνική με σταθερά 120χλμ είναι λάθος. Στρώσιμο μέσα στην πόλη λοιπόν. Σταμάτα ξεκίνα etc...Καλορίζικη η κούκλα.
πανω κατω οπως στα ειπε ο Giuseppe Busso
αλλά και κατι ακομα πολυ σημαντικο
στα 1000-1500 χιλιομετρα να της αλλαξεις λαδια και φιλτρο λαδιουκαι πολυ προσοχη στο τι λαδι θα της βαζεις
οχι οτι λαδι να ναι
λογικα καποιο 0-30 ή 5-30 παιρνει?
αλλά μην ακουσω για κανα 10-40 -
Ρε δώκε της εκεί πέρα. Πάνε φυλαγμένα για καμιά 500αρια χλμ μέχρι να πατήσουν λάστιχα, τακάκια κτλ και μετά πιές της το αίμα.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Νταξ περισσοτερο ψυχολογικα ειν αυτα κοβαθε! Απλα μην εισαι καφρος... (βαζελος δλδ ασχετος για να θυμηθουμε τα παλια... )Καλοταξιδο το εργαλειο και καλα κερασματα...
+100
Πλέον τα τυπικά... Στα πρώτα 150κμ μετρημένα να πατήσουν αναρτήσεις λάστιχα φρένα κλπ
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Για πειτε τωρα, πως στρωνουμε τη Giulietta μας??
Italian tuning κι ετσι??Βασικα με γαργαλαει η πατουσα μου παρα πολυ... λεω να κρατηθω για 200-300 χλμ και μετα να της τα χωσω...
Τα πρώτα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.000σαλ.
Τα επόμενα 500χλμ να ανεβάζεις μέχρι 3.500σαλ.
Τα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.000σαλ
Tα επόμενα 500χλμ μέχρι 4.500σαλ
Και μετά δώσε τα όλα.
Το μυστικό στα πρώτα 2000χλμ είναι να μην κάνεις απότομα φορτία. Προοδευτικό γκάζι, όχι φόρτωμα σε ανηφόρες, όχι 17 άτομα μέσα, 126 βαλίτσες και 8 σκυλιά.Ο σκοπός που θα κάνεις το παραπάνω είναι το σταδιακό 'άνοιγμα' του κινητήρα με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση σε διάρκεια και η αποφυγή τυχόν κατανάλωσης λαδιού.
Επίσης το στρώσιμο πρέπει να περιλαμβάνει αυξομειώσεις περιστροφών. Δηλαδή ταξίδι στην εθνική με σταθερά 120χλμ είναι λάθος. Στρώσιμο μέσα στην πόλη λοιπόν. Σταμάτα ξεκίνα etc...Καλορίζικη η κούκλα.
πανω κατω οπως στα ειπε ο Giuseppe Busso
αλλά και κατι ακομα πολυ σημαντικο
στα 1000-1500 χιλιομετρα να της αλλαξεις λαδια και φιλτρο λαδιουκαι πολυ προσοχη στο τι λαδι θα της βαζεις
οχι οτι λαδι να ναι
λογικα καποιο 0-30 ή 5-30 παιρνει?
αλλά μην ακουσω για κανα 10-40Γιατι να τα αλλάξει τόσο νωρίς, για να φύγουν τα γρεζια;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατι να τα αλλάξει τόσο νωρίς, για να φύγουν τα γρεζια;ναι
νομιζεις οτι δεν εχει? -
Πιστευω οτι ειναι ακομη χειροτερο αυτο που κανουν μερικοι,δηλαδη που το στρωνουν τα πρωτα 1000 χλμ,κανουν και κανα δυο ανοιγματα μεχρι τα 1500, υστερα αλλαζουν λαδια-φιλτρο και κατευθειαν μετα την αλλαγη το σκιζουν.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Γιατι να τα αλλάξει τόσο νωρίς, για να φύγουν τα γρεζια;
ναι
νομιζεις οτι δεν εχει?Οχι δεν εχει.Το 1900 μπορει.Στα πρωτα φορντ..
-
απο συνεργειο ακουσα οτι ακομα και το προγραμμα που εχουν ειναι ρυθμισμενα να αλλαξουν σταδιακα συμπεριφορα μετα καποια χλμ.. π.χ. 10000 και ολοι νομιζουμε οτι 'ανοιξε το μοτερ' αληθευει κατι τεοιο?? παντως για το στρωσιμο κατι θα πρεπει να λεει και το μανουαλ...
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Γιατι να τα αλλάξει τόσο νωρίς, για να φύγουν τα γρεζια;
ναι
νομιζεις οτι δεν εχει?Με τορνο φαντάζεται οτι ανοίγουν τα μπλοκ ... ;
-
μπορει να μην εχουν τα (μικροσκοπικα) γρεζια που ειχανε οι κινητηρες πιο παλια, αλλά εξακολουθουν να εχουν
αν συζητησετε με καποιον μηχανολογο μηχανικο που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων (οχι μαστορα) ισως το πιστεψετε -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
απο συνεργειο ακουσα οτι ακομα και το προγραμμα που εχουν ειναι ρυθμισμενα να αλλαξουν σταδιακα συμπεριφορα μετα καποια χλμ.. π.χ. 10000 και ολοι νομιζουμε οτι 'ανοιξε το μοτερ' αληθευει κατι τεοιο?? παντως για το στρωσιμο κατι θα πρεπει να λεει και το μανουαλ......αν οχι στα περισσοτερα, παντως το εχω ακουσει και εγω αυτο, περι του software, αλλα για λιγοτερα χλμ, δηλαδη γυρω στα 1,500-2,000χλμ και συγκεκριμενα για τα νεα Bmw. Για αρκετα μεγαλυτερο αριθμο χλμ , απο 10-20κ και πανω, ενδεχομενως εχει να κανει και με τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα, και απο τον εκαστοτε χειριστη. Παντως στα δικα μου χερια, τουλαχιστον δυο μοτερ, με ψεκασμο πολλ/λων σημειων 2εκκ 16βαλβιδα, δουλευοντας τα απο την αρχη, αρχισαν να αποδιδουν -τουλαχιστον σε αισθση- τα μεγιστα, γυρω στις 30κ χλμ...
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
μπορει να μην εχουν τα (μικροσκοπικα) γρεζια που ειχανε οι κινητηρες πιο παλια, αλλά εξακολουθουν να εχουν
αν συζητησετε με καποιον μηχανολογο μηχανικο που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων (οχι μαστορα) ισως το πιστεψετεΤο 'που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων' μου κατσε καπως,αλλα τελος παντων. Μηχανολογοι μηχανικοι ειμαστε αδερφε, τι να συζητησουμε με συναδελφους; Εν πασει περιπτωσει, γρεζια δεν υπαρχουν (και δη στα πρωτα 1000 χλμ) .
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
μπορει να μην εχουν τα (μικροσκοπικα) γρεζια που ειχανε οι κινητηρες πιο παλια, αλλά εξακολουθουν να εχουν
αν συζητησετε με καποιον μηχανολογο μηχανικο που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων (οχι μαστορα) ισως το πιστεψετεΤο 'που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων' μου κατσε καπως,αλλα τελος παντων. Μηχανολογοι μηχανικοι ειμαστε αδερφε, τι να συζητησουμε με συναδελφους; Εν πασει περιπτωσει, γρεζια δεν υπαρχουν (και δη στα πρωτα 1000 χλμ) .
ξαδερφε, εχω δει μηχανολογους μηχανικους που δεν ξερουν την τυφλα τους
εξάλλου μηχανολογια δεν ειναι μονο οι ΜΕΚ
επειδη εχεις σπουδασει μηχανολογος μηχανικος (οχι εσυ συγκεκριμενα) δεν σε κανει αυθεντία
και ουτε μπορεις να τα ξερεις ολα παίρνοντας ενα πτυχιο
πτυχιο εχω κι εγω (σε αλλο τομεα)
για τον φιλο που σου ειπα, εχει δουλεψει σε R&D κινητηρων αυτοκινητων
η εμπειρια ειναι που μετραει, οχι (μονο) τα πτυχια
τεσπα
να στο πω κι αλλιως?
βαλε σε ενα καινουριο μοτερ μαγνητικη ταπα καρτερ κι ελα πες μου τι ειναι αυτη η 'λασπη' που θα κολλήσει πανω της μεσα στα πρωτα 1000χλμ -
Ok.
-
ωραια τα ειπες
-
Φιλε δεν θα ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου για ενα θεμα που σου ειπε καποιος και δεν μπορεις να υποστηριξεις. Ειμαστε και οφφ τοπικ πλεον.
Μεταξυ μας,εχεις καμια σχεση με τον κικιζα;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Φιλε δεν θα ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου για ενα θεμα που σου ειπε καποιος και δεν μπορεις να υποστηριξεις.ποιος σου ειπε οτι δεν μπορω?
μηπως δεν μπορεις εσυ?
και δεν μου το ειπε 'καποιος'
πολλοι ειναι αυτοι που εχουν την ιδια γνωμηΜεταξυ μας,εχεις καμια σχεση με τον κικιζα;
ουτε τον ξερω, ουτε με ξερει
-
Προβλεπεται αμεσα qiulietta qv με τον νεο κινητηρα και με tct? ή μπα?
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
μπορει να μην εχουν τα (μικροσκοπικα) γρεζια που ειχανε οι κινητηρες πιο παλια, αλλά εξακολουθουν να εχουν
αν συζητησετε με καποιον μηχανολογο μηχανικο που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων (οχι μαστορα) ισως το πιστεψετεΤο 'που ασχολειται με κατασκευη κινητηρων' μου κατσε καπως,αλλα τελος παντων. Μηχανολογοι μηχανικοι ειμαστε αδερφε, τι να συζητησουμε με συναδελφους; Εν πασει περιπτωσει, γρεζια δεν υπαρχουν (και δη στα πρωτα 1000 χλμ) .
ξαδερφε, εχω δει μηχανολογους μηχανικους που δεν ξερουν την τυφλα τους
εξάλλου μηχανολογια δεν ειναι μονο οι ΜΕΚ
επειδη εχεις σπουδασει μηχανολογος μηχανικος (οχι εσυ συγκεκριμενα) δεν σε κανει αυθεντία
και ουτε μπορεις να τα ξερεις ολα παίρνοντας ενα πτυχιο
πτυχιο εχω κι εγω (σε αλλο τομεα)
για τον φιλο που σου ειπα, εχει δουλεψει σε R&D κινητηρων αυτοκινητων
η εμπειρια ειναι που μετραει, οχι (μονο) τα πτυχια
τεσπα
να στο πω κι αλλιως?
βαλε σε ενα καινουριο μοτερ μαγνητικη ταπα καρτερ κι ελα πες μου τι ειναι αυτη η 'λασπη' που θα κολλήσει πανω της μεσα στα πρωτα 1000χλμΤο κόλπο που έκανε ο παππούς μου πριν 30+ χρόνια στο ζασταβα
Μπαγασα με συγκινησες...
Παω να ακούσω στο γραμμοφωνο Μαιρη Λιντα...
-
Εμένα φίλος automotive engineer που δουλεύει σε μεγάλη εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων αυτοκίνητων μου είπε ότι γρέζια δεν υπάρχουν.
Σε αυτό που λέει ο 224 και ο Γρηγόρης ξέρω για τους TFSI της Audi ότι στα πρώτα 1500km δουλεύουν με μεγαλύτερη πίεση λαδιού.Έτσι μάλιστα αρχικά δικαιολογούσαν το θέμα με τις υψηλές καταναλώσεις λαδιού.
ΑLFA ROMEO FORUM