-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου (ή μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αν βρω) από το οποίο ζητάω πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
Αρχικά να πω ότι η εμφάνιση δεν με απασχολεί καθόλου. Κάτω από 2000 κυβικά.
Θα τραβάω πολύ συχνά λόγω δουλειάς τρέιλερ βάρους μαζί με το φορτίο 450 κιλά σε πολύ ανηφορικούς δρόμους (Κρήτη....)
Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη η όσο μικρότερη κατανάλωση όμως ναι γιατί κάνω πολλά χλμ (τους καλοκαιρινούς μήνες 2000-3000χλμ κάθε μήνα).
Υπάρχει τίποτα μεταχειρισμένο κάτω από 10000€ ή καινούργιο όχι πάνω από 15000€;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου (ή μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αν βρω) από το οποίο ζητάω πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
Αρχικά να πω ότι η εμφάνιση δεν με απασχολεί καθόλου. Κάτω από 2000 κυβικά.
Θα τραβάω πολύ συχνά λόγω δουλειάς τρέιλερ βάρους μαζί με το φορτίο 450 κιλά σε πολύ ανηφορικούς δρόμους (Κρήτη....)
Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη η όσο μικρότερη κατανάλωση όμως ναι γιατί κάνω πολλά χλμ (τους καλοκαιρινούς μήνες 2000-3000χλμ κάθε μήνα).
Υπάρχει τίποτα μεταχειρισμένο κάτω από 10000€ ή καινούργιο όχι πάνω από 15000€;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου (ή μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αν βρω) από το οποίο ζητάω πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
Αρχικά να πω ότι η εμφάνιση δεν με απασχολεί καθόλου. Κάτω από 2000 κυβικά.
Θα τραβάω πολύ συχνά λόγω δουλειάς τρέιλερ βάρους μαζί με το φορτίο 450 κιλά σε πολύ ανηφορικούς δρόμους (Κρήτη....)
Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη η όσο μικρότερη κατανάλωση όμως ναι γιατί κάνω πολλά χλμ (τους καλοκαιρινούς μήνες 2000-3000χλμ κάθε μήνα).
Υπάρχει τίποτα μεταχειρισμένο κάτω από 10000€ ή καινούργιο όχι πάνω από 15000€;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
-
Η λύση είναι απλούστατη: βάζεις κοντές σχέσεις στα πολύ ζόρικα σημεία, βάζεις και υγραέριο (για να μη σε νοιάζει καθόλου η κατανάλωση) και γλιτώνεις ένα σκασμό χρήματα.
-
Ο χρήστης asmar έγραψε:
Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.Κατηφόρες δεν έχει;
Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να τραβήξουν περισσότερο βάρος απ' όσο μπορούν να φρενάρουν και τόσο μικρά τρέιλερ δεν έχουν φρένα.
Τα μεγάλα φορτηγά/λεωφορεία έχουν ειδικά φρένα (retarder κλπ) για να κατεβαίνουν τις κατηφόρες.
-
Θέλεις λοιπόν ντίζελ για οικονομία και ροπές και καλύτερα πισωκίνητο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Η λύση είναι απλούστατη: βάζεις κοντές σχέσεις στα πολύ ζόρικα σημεία, βάζεις και υγραέριο (για να μη σε νοιάζει καθόλου η κατανάλωση) και γλιτώνεις ένα σκασμό χρήματα.Διάβασες τι έχω γράψει;
Με 1η ανεβαίνω τι πιο κοντή σχέση να βάλω;
Υγραέριο έχει είδη το αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2963261/Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις τι έγραφα δεν θα απαντούσες με την πρόταση των 3500 κυβικών...
-
Duster ή Juke με τον 1,5 diesel προσθιοκινητα βεβαια, βγαινουν καινουρια γυρω στα 16χιλ. νομιζω οτι θα σε καλυψουν για τη χρηση που θες.
-
Ο χρήστης asmar έγραψε:
Η λύση είναι απλούστατη: βάζεις κοντές σχέσεις στα πολύ ζόρικα σημεία, βάζεις και υγραέριο (για να μη σε νοιάζει καθόλου η κατανάλωση) και γλιτώνεις ένα σκασμό χρήματα.
Διάβασες τι έχω γράψει;
Με 1η ανεβαίνω τι πιο κοντή σχέση να βάλω;
Υγραέριο έχει είδη το αυτοκίνητο.Το βιτάρα σου δεν έχει κοντές; (αργό που λέμε)
-
Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.
Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.
-
Ο χρήστης asmar έγραψε:
Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.
Τεχνικοι της Ασπροφος που επιβλεπουν το έργο με τον αγωγο του ΦΑ που πάει στην Μεγαλόπολη και έχουν jimny βενζινη και duster diesel και στην κυριολεξία οργώνουν τις βουνοκορφές με δαύτα μου λένε οτι τα νταστερ είναι ωραία στον δρόμο αλλά καμιά σχέση με το σουζουκι που δεν κολώνει πουθενα.Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.
Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.
Τεχνικοι της Ασπροφος που επιβλεπουν το έργο με τον αγωγο του ΦΑ που πάει στην Μεγαλόπολη και έχουν jimny βενζινη και duster diesel και στην κυριολεξία οργώνουν τις βουνοκορφές με δαύτα μου λένε οτι τα νταστερ είναι ωραία στον δρόμο αλλά καμιά σχέση με το σουζουκι που δεν κολώνει πουθενα.Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .
Επιβεβαιώνω τις πληροφορίες σου από την ίδια πηγή! Χαχα! Απλά οι ίδιες πηγές λένε ότι το Duster με ένα σετ χωμάτινα ανεβάζουν κι άλλο την απόδοσή τους. Πάντως ισχύει ότι στο χώμα κατά ένα κλικ υπερισχύουν τα Jimny αλλά συνολικά σε πρακτικότητα το Duster.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.
Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.
Τεχνικοι της Ασπροφος που επιβλεπουν το έργο με τον αγωγο του ΦΑ που πάει στην Μεγαλόπολη και έχουν jimny βενζινη και duster diesel και στην κυριολεξία οργώνουν τις βουνοκορφές με δαύτα μου λένε οτι τα νταστερ είναι ωραία στον δρόμο αλλά καμιά σχέση με το σουζουκι που δεν κολώνει πουθενα.Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .
Επιβεβαιώνω τις πληροφορίες σου από την ίδια πηγή! Χαχα! Απλά οι ίδιες πηγές λένε ότι το Duster με ένα σετ χωμάτινα ανεβάζουν κι άλλο την απόδοσή τους. Πάντως ισχύει ότι στο χώμα κατά ένα κλικ υπερισχύουν τα Jimny αλλά συνολικά σε πρακτικότητα το Duster.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .hint: αυτό συμβαίνει με όλες τις ανηφόρες, είναι λόγω της βαρύτητος του πλανήτεως Γή
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .
hint: αυτό συμβαίνει με όλες τις ανηφόρες, είναι λόγω της βαρύτητος του πλανήτεως Γή
Με τραβηγμένο χειρόφρενο ή πατώντας τα φρένα;
-
Αυτό έχει να κάνει με το βάρος και την τριβή της επιφάνειας και μόνο.
Το jimny είναι όντως αλλου εκτός δρόμου, μόνο 2-3 άλλα πολύ μεγαλύτερα και ακρβότερα μοντέλα το πλησιάζουν αλλά το duster όντας πολύ βαρύτερο μπορεί να έχει πλεονέκτημα στη ρημοουλκηση.
Με jimny που είχα παλια, είχα δοκιμάσει να ξεκολλήσω ένα τακαρισμένο στη λάσπη cherokee, απλά σπίναραν και οι 4 ρόδες του, δεν ήταν αρκετά βαρύ για να έχει την απαιτούμενη ελκτική δύναμη. Ένα RR που ήρθε μετά το ξεκόλλησε αμμέσως (αλλά ζύγιζε το διπλάσιο+).
-
Εγω ως κατοχος duster 1.5 diesel εχω γυρισει σε παρα πολλα μερη ρυμoυλκωντας ενα τροχοσπιτο 850 κιλων και δεν μασαει καθολου.Σαν εξαταχυτο εχει μια πρωτη σαν αργο που βοηθαει τα μεγιστα!!
SUV ή μη με πολύ ροπή για τρέιλερ