Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV ή μη με πολύ ροπή για τρέιλερ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV ή μη με πολύ ροπή για τρέιλερ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    18
    171
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asmar last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Είμαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου (ή μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αν βρω) από το οποίο ζητάω πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

      Αρχικά να πω ότι η εμφάνιση δεν με απασχολεί καθόλου. Κάτω από 2000 κυβικά.
      Θα τραβάω πολύ συχνά λόγω δουλειάς τρέιλερ βάρους μαζί με το φορτίο 450 κιλά σε πολύ ανηφορικούς δρόμους (Κρήτη....)
      Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.

      Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη η όσο μικρότερη κατανάλωση όμως ναι γιατί κάνω πολλά χλμ (τους καλοκαιρινούς μήνες 2000-3000χλμ κάθε μήνα).

      Υπάρχει τίποτα μεταχειρισμένο κάτω από 10000€ ή καινούργιο όχι πάνω από 15000€;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asmar last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        Είμαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου (ή μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αν βρω) από το οποίο ζητάω πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

        Αρχικά να πω ότι η εμφάνιση δεν με απασχολεί καθόλου. Κάτω από 2000 κυβικά.
        Θα τραβάω πολύ συχνά λόγω δουλειάς τρέιλερ βάρους μαζί με το φορτίο 450 κιλά σε πολύ ανηφορικούς δρόμους (Κρήτη....)
        Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.

        Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη η όσο μικρότερη κατανάλωση όμως ναι γιατί κάνω πολλά χλμ (τους καλοκαιρινούς μήνες 2000-3000χλμ κάθε μήνα).

        Υπάρχει τίποτα μεταχειρισμένο κάτω από 10000€ ή καινούργιο όχι πάνω από 15000€;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asmar last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          Είμαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου (ή μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αν βρω) από το οποίο ζητάω πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

          Αρχικά να πω ότι η εμφάνιση δεν με απασχολεί καθόλου. Κάτω από 2000 κυβικά.
          Θα τραβάω πολύ συχνά λόγω δουλειάς τρέιλερ βάρους μαζί με το φορτίο 450 κιλά σε πολύ ανηφορικούς δρόμους (Κρήτη....)
          Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.

          Η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη η όσο μικρότερη κατανάλωση όμως ναι γιατί κάνω πολλά χλμ (τους καλοκαιρινούς μήνες 2000-3000χλμ κάθε μήνα).

          Υπάρχει τίποτα μεταχειρισμένο κάτω από 10000€ ή καινούργιο όχι πάνω από 15000€;

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2963261/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Η λύση είναι απλούστατη: βάζεις κοντές σχέσεις στα πολύ ζόρικα σημεία, βάζεις και υγραέριο (για να μη σε νοιάζει καθόλου η κατανάλωση) και γλιτώνεις ένα σκασμό χρήματα.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης asmar έγραψε:
                Με ένα Vitara 1.6 2001 που έχω τώρα μου βγαίνει η πίστη, ανεβαίνω με 1η αρκετές ανηφόρες, δεν τραβάει καθόλου.

                Κατηφόρες δεν έχει;

                Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να τραβήξουν περισσότερο βάρος απ' όσο μπορούν να φρενάρουν και τόσο μικρά τρέιλερ δεν έχουν φρένα.

                Τα μεγάλα φορτηγά/λεωφορεία έχουν ειδικά φρένα (retarder κλπ) για να κατεβαίνουν τις κατηφόρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Θέλεις λοιπόν ντίζελ για οικονομία και ροπές και καλύτερα πισωκίνητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asmar last edited by

                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                    Η λύση είναι απλούστατη: βάζεις κοντές σχέσεις στα πολύ ζόρικα σημεία, βάζεις και υγραέριο (για να μη σε νοιάζει καθόλου η κατανάλωση) και γλιτώνεις ένα σκασμό χρήματα.

                    Διάβασες τι έχω γράψει;
                    Με 1η ανεβαίνω τι πιο κοντή σχέση να βάλω;
                    Υγραέριο έχει είδη το αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      asmar last edited by

                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2963261/

                      Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις τι έγραφα δεν θα απαντούσες με την πρόταση των 3500 κυβικών...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Duster ή Juke με τον 1,5 diesel προσθιοκινητα βεβαια, βγαινουν καινουρια γυρω στα 16χιλ. νομιζω οτι θα σε καλυψουν για τη χρηση που θες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης asmar έγραψε:

                          Η λύση είναι απλούστατη: βάζεις κοντές σχέσεις στα πολύ ζόρικα σημεία, βάζεις και υγραέριο (για να μη σε νοιάζει καθόλου η κατανάλωση) και γλιτώνεις ένα σκασμό χρήματα.

                          Διάβασες τι έχω γράψει;
                          Με 1η ανεβαίνω τι πιο κοντή σχέση να βάλω;
                          Υγραέριο έχει είδη το αυτοκίνητο.

                          Το βιτάρα σου δεν έχει κοντές; (αργό που λέμε)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asmar last edited by

                            Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.

                            Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης asmar έγραψε:
                              Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.

                              Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.

                              Τεχνικοι της Ασπροφος που επιβλεπουν το έργο με τον αγωγο του ΦΑ που πάει στην Μεγαλόπολη και έχουν jimny βενζινη και duster diesel και στην κυριολεξία οργώνουν τις βουνοκορφές με δαύτα μου λένε οτι τα νταστερ είναι ωραία στον δρόμο αλλά καμιά σχέση με το σουζουκι που δεν κολώνει πουθενα.Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                samatistas last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.

                                Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.

                                Τεχνικοι της Ασπροφος που επιβλεπουν το έργο με τον αγωγο του ΦΑ που πάει στην Μεγαλόπολη και έχουν jimny βενζινη και duster diesel και στην κυριολεξία οργώνουν τις βουνοκορφές με δαύτα μου λένε οτι τα νταστερ είναι ωραία στον δρόμο αλλά καμιά σχέση με το σουζουκι που δεν κολώνει πουθενα.Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .

                                Επιβεβαιώνω τις πληροφορίες σου από την ίδια πηγή! Χαχα! Απλά οι ίδιες πηγές λένε ότι το Duster με ένα σετ χωμάτινα ανεβάζουν κι άλλο την απόδοσή τους. Πάντως ισχύει ότι στο χώμα κατά ένα κλικ υπερισχύουν τα Jimny αλλά συνολικά σε πρακτικότητα το Duster.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης samatistas έγραψε:

                                  Δεν γίνεται να σταματάω όποτε έχει ανηφόρα να βάζω τα αργά και ξανά. Θα κάνω δέκα χρόνια να φτάσω στον προορισμό μου. Μόνο σε χώμα το χρησιμοποιώ.

                                  Τα Duster & Juke φαίνονται αξιόλογα,δεν γνώριζα την ύπαρξη τους, ευχαριστώ πολύ. Θα ρίξω μια ματιά να δω τα χαρακτηριστικά τους.

                                  Τεχνικοι της Ασπροφος που επιβλεπουν το έργο με τον αγωγο του ΦΑ που πάει στην Μεγαλόπολη και έχουν jimny βενζινη και duster diesel και στην κυριολεξία οργώνουν τις βουνοκορφές με δαύτα μου λένε οτι τα νταστερ είναι ωραία στον δρόμο αλλά καμιά σχέση με το σουζουκι που δεν κολώνει πουθενα.Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .

                                  Επιβεβαιώνω τις πληροφορίες σου από την ίδια πηγή! Χαχα! Απλά οι ίδιες πηγές λένε ότι το Duster με ένα σετ χωμάτινα ανεβάζουν κι άλλο την απόδοσή τους. Πάντως ισχύει ότι στο χώμα κατά ένα κλικ υπερισχύουν τα Jimny αλλά συνολικά σε πρακτικότητα το Duster.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .

                                    hint: αυτό συμβαίνει με όλες τις ανηφόρες, είναι λόγω της βαρύτητος του πλανήτεως Γή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                      Ανεβαίνουν ανηφόρες με τέτοια κλίση που αν σταματήσεις σε τραβάει πίσω .

                                      hint: αυτό συμβαίνει με όλες τις ανηφόρες, είναι λόγω της βαρύτητος του πλανήτεως Γή

                                      Με τραβηγμένο χειρόφρενο ή πατώντας τα φρένα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Αυτό έχει να κάνει με το βάρος και την τριβή της επιφάνειας και μόνο.

                                        Το jimny είναι όντως αλλου εκτός δρόμου, μόνο 2-3 άλλα πολύ μεγαλύτερα και ακρβότερα μοντέλα το πλησιάζουν αλλά το duster όντας πολύ βαρύτερο μπορεί να έχει πλεονέκτημα στη ρημοουλκηση.

                                        Με jimny που είχα παλια, είχα δοκιμάσει να ξεκολλήσω ένα τακαρισμένο στη λάσπη cherokee, απλά σπίναραν και οι 4 ρόδες του, δεν ήταν αρκετά βαρύ για να έχει την απαιτούμενη ελκτική δύναμη. Ένα RR που ήρθε μετά το ξεκόλλησε αμμέσως (αλλά ζύγιζε το διπλάσιο+).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          teohunter last edited by

                                          Εγω ως κατοχος duster 1.5 diesel εχω γυρισει σε παρα πολλα μερη ρυμoυλκωντας ενα τροχοσπιτο 850 κιλων και δεν μασαει καθολου.Σαν εξαταχυτο εχει μια πρωτη σαν αργο που βοηθαει τα μεγιστα!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr