-
Kαλημερα απο καβαλα!σκεφτομαι να αγορασω το i20-1400 diezel 90ps.επειδη ακουω και διαβαζω διαφορα, υπαρχουν μηχανικα-ηλεκτρολογικα προβληματα στα diezel Hyundai?(πολυ τεχνολογια, αυτοματισμοι, ρελε, ηλεκτρικα τιμονια..κτλ)ειναι γενικα αξιοπιστα αυτοκινητα τα diezel?ως βενζινοκινητηρες τα Hyundai τα ξερουμε. !!!!ευχαριστω εκ το προτερω!
-
Kαλημερα απο καβαλα!σκεφτομαι να αγορασω το i20-1400 diezel 90ps.επειδη ακουω και διαβαζω διαφορα, υπαρχουν μηχανικα-ηλεκτρολογικα προβληματα στα diezel Hyundai?(πολυ τεχνολογια, αυτοματισμοι, ρελε, ηλεκτρικα τιμονια..κτλ)ειναι γενικα αξιοπιστα αυτοκινητα τα diezel?ως βενζινοκινητηρες τα Hyundai τα ξερουμε. !!!!ευχαριστω εκ το προτερω!
-
Kαλημερα απο καβαλα!σκεφτομαι να αγορασω το i20-1400 diezel 90ps.επειδη ακουω και διαβαζω διαφορα, υπαρχουν μηχανικα-ηλεκτρολογικα προβληματα στα diezel Hyundai?(πολυ τεχνολογια, αυτοματισμοι, ρελε, ηλεκτρικα τιμονια..κτλ)ειναι γενικα αξιοπιστα αυτοκινητα τα diezel?ως βενζινοκινητηρες τα Hyundai τα ξερουμε. !!!!ευχαριστω εκ το προτερω!
-
Ένα θα σου πω, ότι κανένας δε μπορεί να προβλέψει το μέλλον και επομένως κανένας δε μπορεί να πει αν το αμάξι αυτό θα σου βγει γερό ή ποια θα είναι η πορεία της τιμής των καυσίμων.
-
τελευταια γενικοτερα τα ντιζελ και κατα προτιμηση τα hyundai εχουν βγαλει πολυ καλο ονομα στην αγορα και πολοι μενουν ευχαριστιμενοι. Αλλα θα συμφωνησω και με το παραπανω σχολιο το αν ενα αμαξι θα σου βγει γερο ειναι κωρονα, γραμματα παντως σιγουρα αν εχεις σκοπο να το κρατησεις θα αναγκαστεις καποια στιγμη να πληρωσεις καποια λεφτα για μια πιθανη βλαβη η φθορα.
Οπως επισης εγραψε πολυ σωστα καποιος εδω μεσα '' η τεχνολογια προχωρησε πολυ μπροστα, η αξιοπιστια εμεινε αρκετα πισω'' -
Εγώ θα σου πω ότι όλα τα αυτοκίνητα πλέον έχουν ημερομηνία λήξης και είναι σχεδιασμένα να αντέξουν κάποια συγκεκριμμένα χιλιόμετρα. Σίγουρα υπάρχουν διαφορές από εταιρεία σε εταιρεία από άποψη αξιοπιστίας αλλά πλέον έχουν μικρύνει σε μεγάλο βαθμό. Επίσης έχει μετακιλυθεί ένα μεγαλό μέρος από την τιμή αγοράς στο κόστος συντήρησης.
-
Κι εγω θα σου πω πως μηχανικα ειναι πολυ πιο αξιοπιστα τα σημερινα αυτοκινητα. Ποσα μπιρουσαν να βγαλουν 300.000 χλμ πριν 30 χρονια χωρις ρεκτιφιε;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποσα μπιρουσαν να βγαλουν 300.000 χλμ πριν 30 χρονια χωρις ρεκτιφιε;Sent from my Neo V using Tapatalk.
????????????? O_o ποσα?
Απαντηση = ΠΟΛΛΑ! ας μην λεμε και οτι θελουμε τα αμαξια κυριως των δεκαετιων 80-90ς ειχαν 1000 φορες περισσοτερη αξιοπιστια απο οτι τα σημερινα με την βασικη συντηρηση.
Θα ξεχασουμε κοριφαιες μαρκες οπως Τοyota, mitsubishi, vw, honda κ.α. που ειχανε γραψει το ονομα τις αξιοπιστιας με χρυσα γραμματα ακριβως γιατι ξεπερνουσαν τα 300.000 χλμ. με τον κινητηρα να κελαειδαει?(πληροφοριακα - τοyota του θειου μου δεκαετιας 70' με σχεδον αθλια συντηρηση εκτος απο τα βασικα παρεδωσε το πνευμα στα 970.000 χλμ. πριν κανα 2 χρονια. ρεκτιφιε? ποιο εργοστασιακο το αμαξι δεν επαιζε. ασχετα με καποια ανταλακτικα που επρεπε να αλαχτουν ολα τα κυρια μεροι του κινητηρα ηταν τα αρχικα του εργοστασιου)
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Kαλημερα απο καβαλα!σκεφτομαι να αγορασω το i20-1400 diezel 90ps.επειδη ακουω και διαβαζω διαφορα, υπαρχουν μηχανικα-ηλεκτρολογικα προβληματα στα diezel Hyundai?(πολυ τεχνολογια, αυτοματισμοι, ρελε, ηλεκτρικα τιμονια..κτλ)ειναι γενικα αξιοπιστα αυτοκινητα τα diezel?ως βενζινοκινητηρες τα Hyundai τα ξερουμε. !!!!ευχαριστω εκ το προτερω!καλος ειναι ο 1.4diesel αλλα ριξε μια ματια και τον 1.1diesel τρικυλινδρο ειναι ο ιδιος που μπαινει στο picanto 1.1crdi απο 2004< αλλα με μειωμενους ρυπους δεν εχει ουτε ενοχλητικους θορυβους ουτε κραδασμους με πολυ καταναλωση μεσα στην πολη αλλα και στον αυτοκινητοδρομο 260.000χλμ και μονο λαδια χρειαζεται δεν πιανεται!
-
και εγω πιστευω ειναι αξιοπιστοι οι κινητηρες τους!και γενικα ολο το αμαξι δεν βγαζει προβληματα!σημερα ειδα και το γιαρις diesel πολυ καλο και μεγαλοι χωροι, αλλα η ποιο φτωχη του εκδοση ξεπερναει κατα πολυ την πλουσια εκδοση του i20 σε χρηματα!!
-
αν φτασει καποιος σε σημειο να πληρωσει το yaris πετρελαιο ενα 14.000Ε περιπου τοτε θα προτεινα σε citroen c4 1.6diesel(το ειχαν βγαλει καποια στιγμη προσφορα 12.500 η 13.500 περιπου) περνα να δεις μονο πως δουλευει αυτος ο κινητηρας βελουδινη λειτουργια σε σχεση με τα diesel του ανταγωνισμου!
-
Ολοι οι diesel στην αρχη βελουδινα λειτουργουν. Το αν συνεχισουν εξαρταται απο τον χρηστη και τη συντηρηση.
Ο κινητηρας του yaris ειναι παρα πολυ καλος...με τσουχτερη τιμη ομως για τετοιο αμαξι.
Κορυφαιοι κινητηρες οι multijet 2 του fiat group. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ολοι οι diesel στην αρχη βελουδινα λειτουργουν. Το αν συνεχισουν εξαρταται απο τον χρηστη και τη συντηρηση.
Ο κινητηρας του yaris ειναι παρα πολυ καλος...με τσουχτερη τιμη ομως για τετοιο αμαξι.
Κορυφαιοι κινητηρες οι multijet 2 του fiat group.ανεξαρτητως τιμης τους 1.3 multijet τους θεωρω κατασκευασμενους με ευτελες υλικα ειναι ο κινητηρας που τον θεωρω blacklist και δεν θα τον επελεγα ποτε, του yaris ειναι απροβληματιστος δεν μπορω να πω αλλα απο θεμα λειτουργιας-καταναλωσης βαζω πρωτα στη λιστα γαλλικους-αγγλικους πετρελαιοκινητηρες επειτα του vag group, επομενους τους κορεατικους και προς το τελος της toyota, και ναι εχει διαφορα στη λειτουργια απο τον ενα πετρελαιοκινητηρα στον αλλο δεν ειναι ολοι ιδιοι, καποιοι παραγουν θορυβο απο την αρχη και με τις αλλαγες λαδιων καθε 30.000χλμ ακουγονται σαν τρακτερ ξερεις ποιοι....
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Ολοι οι diesel στην αρχη βελουδινα λειτουργουν. Το αν συνεχισουν εξαρταται απο τον χρηστη και τη συντηρηση.
Ο κινητηρας του yaris ειναι παρα πολυ καλος...με τσουχτερη τιμη ομως για τετοιο αμαξι.
Κορυφαιοι κινητηρες οι multijet 2 του fiat group.ανεξαρτητως τιμης τους 1.3 multijet τους θεωρω κατασκευασμενους με ευτελες υλικα ειναι ο κινητηρας που τον θεωρω blacklist και δεν θα τον επελεγα ποτε, του yaris ειναι απροβληματιστος δεν μπορω να πω αλλα απο θεμα λειτουργιας-καταναλωσης βαζω πρωτα στη λιστα γαλλικους-αγγλικους πετρελαιοκινητηρες επειτα του vag group, επομενους τους κορεατικους και προς το τελος της toyota, και ναι εχει διαφορα στη λειτουργια απο τον ενα πετρελαιοκινητηρα στον αλλο δεν ειναι ολοι ιδιοι, καποιοι παραγουν θορυβο απο την αρχη και με τις αλλαγες λαδιων καθε 30.000χλμ ακουγονται σαν τρακτερ ξερεις ποιοι....
Eνταξει διαφωνουμε πληρως ως προς τους multijet αλλα δεν εχει ουσια να το συζητησουμε, αναφερομαστε βαση των εμπειριων μας χωρις τεχνικα στοιχεια.
-
δηλαδη ρε παιδια με νορμαλ οδηγηση, ποση διαφορα μπορει να εχει στην καταναλωση ο diesel κινητηρας του yaris απο τον κινητηρα του i20 η απο εναν γαλλικο,ιταλικο diesel κινητηρα?πανω κατω στα ιδια δεν εναι η καταναλωση ,παντα με νορμαλ οδηγηση?
-
Το θεμα ειναι φιλε τι σου δινει ο καθε κινητηρας.
Εγω ειχα παθει πλακα με τον 1.3 multijet 2 σε ενα λαντζια που ειχα δανεικο καμποσο καιρο. 95 αλογα παρακαλω..οικονομικοτατο και ΑΘΟΡΥΒΟ. Τωρα το citroen με 68 αλογα δεν το προτιμω καθαρα λογο δυναμης. Το hyundai καλο ακουγεται..δεν το χω οδηγησει..
Η λογικη λεει οτι ο γαλλικος με τα μολις 68 αλογα θα ειναι οικονομικοτερος ολων. -
τα 68 άλογα θεωρώ πως είναι πολύ λίγα.εκτός και αν κινήσαι ΜΟΝΟ μέσα σε πόλεις επίπεδες χωρίς ανηφοριές!Αλλιώς από 89-90 άλογα και πάνω είναι καλά.Το yaris είναι οικονομικό και με βενζινοκινητήρα!Αφού σου άρεσε το i20 τότε πάρτο!εκτός και αν θέτεις και άλλες επιλογές προς συζήτηση.Σε βλέπω όμως να κλείνεις προς το i20
-
...ειμαι...μπερδεμενος..εμφανισιακα και τα δυο μου αρεσουν.το yaris το θεωρω σχετικα ποιο αξιοπιστο αμαξι με πολυ καλους χωρους και η πρωτη εκδοση του εχει μονο το στανταρ εξοπλισμο που ειναι αρκετος για μενα. το i20 εχει εξισου πολυ καλους χωρους και πολυ πλουσιο εξοπλισμο(πολλα ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα που τα φοβαμαι εγω αυτα..αν αρχιζουν και αναβουν τα λαμπακια ποιος θα τα σβησει...) και ειναι αρκετα ποιο φτηνο απο το yaris.τελικα συντηρηση ποιο εχει ακριβοτερη και ανταλακτικα? και απο οικονομια καυσιμου?πρεπει να παρω μια αποφαση....
-
πάνε απο τις ανάλογες αντιπροσωπείες να σε ενημερώσουν.πάρε τα φυλάδια τους να τα μελετήσεις με την ησυχία σου.Δες και τα αυτοκίνητα απο κοντά(ξανά αν το έχεις ήδη κάνει) και μετά διάλεξε ένα..
-
το εχω κανει αυτο για αυτο και κατεληξα στο i20 η το yaris. οι αντιπροσωπιες ολα καλα τα λενε..εγω ρωταω εδω που ειναι η ΄πιατσα΄ απο προσωπικες εμπειριες του καθενος αν μπορει ο καποιος να βοηθησει.
i20-1400 diesel 90ps