Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mεγαλες Ζαντες?!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Mεγαλες Ζαντες?!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    34
    140
    1430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cliodriver last edited by

      Ο χρήστης dstou έγραψε:
      Δεν νομίζω να πήρες χαμπάρι ότι το ερώτημα το έβαλα για να σκεφτείς ότι οι επιδόσεις του νεώτερου φερραρικού σε σχέση με το παλιό είναι τέτοιες που δεν θα μπορούσε να έχει τα φρένα που θα ήθελε αν φορούσε και αυτό μικρές ζάντες όπως το παλιό. Μιλάμε για διπλάσια κινητική ενέργεια το μεν από το δε όταν πιάσουν την τελική τους, ανάλογα πάνε και οι λοιπές ταχύτητες.

      Ρε γλυκιά μου αγορίνα, ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΕΡΡΑΡΙ;; Ποιός μίλησε για Φερράρι και πράσινα άλογα;; Μιλάμε για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - HELLO!!

      Πάρε το ΜΕΣΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που βλέπεις στο δρόμο με 17άρα (μην πας παραπάνω), ρίξε μια ματιά και έλα πες μας αν έβαλε τις 17άρες επειδή δεν.. χωράνε τα φρένα!!

      Καλά σοβαρολογείς? Για να στο κάνω όσο μονόλεπτα του ευρώ είναι δυνατόν, ξαναδιάβασε το παραπάνω για τα φερραρικά, εφαρμόζεται και σε κουβαδάκια (είναι λυπηρό για τα πρώτα να συγχρωτίζωνται αυτά όσο αφορά τον τρόπο λειτουργίας των φρένων, αλλά τι να κάνουμε ), ο μηχανισμός είναι ο ίδιος. Επαύξηση στη μάζα και στην τελική ταχύτητα, άρα τεράστια διαφορά στην κινητική ενέργεια του οχήματος, άρα ανάγκη για μεγαλύτερα φρένα, άρα μαγαλύτερα ζαντικά. Όχι τόσο μεγάλα όσο μπαίνουν βέβαια, εκεί παρεμβαίνει και η κονόμα μέσω της καθιέρωσης της μόδας της μεγάλης ρόδας, και νάσου οι 17άρες στο Μίτο.
      Στο λέει και ο Κουαντρά με άλλα λόγια, τον συγχωρώ κι ας έχει βάλει το όνομά μου στο δικό σου κουότ.

      Επαύξηση στη μάζα και παπάρια μάντολες!

      Στο ξαναλέω: πρόσεξε το Μ-Ε-Σ-Ο αυτοκίνητο με 17άρια. Αν βρεις Ε-Ν-Α που να τις έχει επειδή δεν χωράνε τα φρένα, θα πάω να βάλω στο Γκολφ 19άρες, για να τιμήσω την πρόοδο στην τεχνολογία.. (και να έχουν τα φρένα μου άπλες..)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

          Καλά σοβαρολογείς? Για να στο κάνω όσο μονόλεπτα του ευρώ είναι δυνατόν, ξαναδιάβασε το παραπάνω για τα φερραρικά, εφαρμόζεται και σε κουβαδάκια (είναι λυπηρό για τα πρώτα να συγχρωτίζωνται αυτά όσο αφορά τον τρόπο λειτουργίας των φρένων, αλλά τι να κάνουμε ), ο μηχανισμός είναι ο ίδιος. Επαύξηση στη μάζα και στην τελική ταχύτητα, άρα τεράστια διαφορά στην κινητική ενέργεια του οχήματος, άρα ανάγκη για μεγαλύτερα φρένα, άρα μαγαλύτερα ζαντικά. Όχι τόσο μεγάλα όσο μπαίνουν βέβαια, εκεί παρεμβαίνει και η κονόμα μέσω της καθιέρωσης της μόδας της μεγάλης ρόδας, και νάσου οι 17άρες στο Μίτο.
          Στο λέει και ο Κουαντρά με άλλα λόγια, τον συγχωρώ κι ας έχει βάλει το όνομά μου στο δικό σου κουότ.

          Επαύξηση στη μάζα και παπάρια μάντολες!

          Στο ξαναλέω: πρόσεξε το Μ-Ε-Σ-Ο αυτοκίνητο με 17άρια. Αν βρεις Ε-Ν-Α που να τις έχει επειδή δεν χωράνε τα φρένα, θα πάω να βάλω στο Γκολφ 19άρες, για να τιμήσω την πρόοδο στην τεχνολογία.. (και να έχουν τα φρένα μου άπλες..)

          Γιατί παπαριές?? Με μεγαλύτερο όγκο δε θες μεγαλύτερη ζάντα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nintza last edited by

            δεν εχεις δει βανακια και φορτηγακια με 15ρες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Kαι λεωφορεία έχω δει και SUV, που θες να καταλήξεις?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nintza last edited by

                οτι μεγαλυτερος ογκος =/ αναγκη για μεγαλυτερη ζαντα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Υπάρχει και ένα προφιλ όμως, αν θες πάτημα πρέπει να είναι μικρό, αν θες αντοχή σε πιεσεις (βάρος πχ) θες μεγάλο. Αναλογικά πάνε αυτά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    heras last edited by

                    Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                    Να δωσω ενα παραδειγμα που μου ρθε τωρα....peugeot 106 rallye 16v ερχοταν με 14αρες απ το εργοστασιο....εδω οι περισσοτεροι ηλιθιοι εβαζαν 15αρες και 16αρες
                    Τα συμπερασματα δικα σας ως προς τη συμπεριφορα και την προοδευτικοτητα

                    Η δικια μου slk φοραγε 16αρες...σημερα πουλιουνται με 18αρες για ''ομορφια''...τελικα μονο αυτο μας ενδιαφερει, ποιος νοιαζεται για το στησιμο, την καταναλωση ή/και το θαψιμο των επιδοσεων

                    Θες να πεις ότι η καινούργια SLK έχει 18αρες μόνο για ομορφιά?? Αν συγκρίνεις τη δικια σου SLK με την τωρινή θα δεις πως η τελευταία είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και περισσότερο βάρος. Σαφώς και δε θα μπορούσαν να μπουν 16αρες.

                    Δεν αναφερομαι στην καινουρια αλλα στη δικια μου οπου αν δεις αγγελιες οι περισσοτερες φορουν μεγαλυτερες διαστασεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                      Kαι το ξαναλέω, αυτό δε σημαίνει ότι απαγορεύεται να πούμε τη γνώμη μας για κάτι λανθασμένο.

                      Εννοείται.....έτερον-εκάτερον...

                      Αρα αμα ξαναμπει κανεις εδω μεσα και ζητησει γνωμη για κατι να μην πουμε τιποτα καθως τα πρεπει και τα δεν πρεπει ο καθενας τα κραταει για την παρτη του.

                      Όχι βέβαια....τη γνώμη μας ασφαλώς και θα τη πούμε!!!Άλλο όμως το:'εγώ σε 1.6 δέ θα έβαζα 17άρα ζάντα'....και άλλο το:'Εδώ βλέπεις 1.6άρια με 17άρια'...i'm sure you know what i mean....(σε Α3 συγκεκριμένα)...
                      υγ.ποτέ δε ξέρεις τι κρύβει κάποιος κάτω από το καπώ του..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        ποτέ δε ξέρεις τι κρύβει κάποιος κάτω από το καπώ του..

                        Ειδικά όταν πρόκειται για Group VAG

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos_krhth_91 last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                          ποτέ δε ξέρεις τι κρύβει κάποιος κάτω από το καπώ του..

                          Ειδικά όταν πρόκειται για Group VAG

                          Που να δεις τι εχω παθει απο mercedes χαχα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestis-d last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                            ποτέ δε ξέρεις τι κρύβει κάποιος κάτω από το καπώ του..

                            Ειδικά όταν πρόκειται για Group VAG

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Αν κρύβει κάποιος δράκους κάτω από το καπώ του, καλό είναι να βάλει και κανα δισκόφρενο της προκοπής, γιατί ειναι γελοίο να βλέπεις Α3-1600-και-καλά-δρακουλεμένο με τα cd που αποκαλεί δισκόφρενα να κρύβονται πίσω από τον αφαλό της ζάντας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                Η πλάκα είναι οτι οι ζάντες 'ελαφρού κράματος' είναι βαρύτερες απο τις αντίστοιχες σιδερένιες.

                                Είχα ζυγίσει τις ζάντες του Peugeot παλιότερα: viewtopic.php?p=1400332#p1400332

                                Η σιδερένια 16άρα είναι 1,2 κιλά ελαφρύτερη απο την 16άρα 'αλουμινένια'

                                Αντιθέτως, στις δικές μου 13άρες (Borman) ισχύει το αντίθετο.
                                Δεν τις ζύγισα.Η διαφορά φαινόταν με το χέρι...

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Κάποιες είναι βαρύτερες, κάποιες είναι ελαφρύτερες, εξαρτάται από τις τεχνολογίες και τα υλικά που ενσωματώνουν, αλλά και τις προτεραιότητες στο σχεδιασμό τους. Και συνήθως έχουν και μεγαλύτερη στροφορμή, και αυτό είναι πάντα μειονέκτημα.Πάμε επιτέλους παρακάτω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                                    Η πλάκα είναι οτι οι ζάντες 'ελαφρού κράματος' είναι βαρύτερες απο τις αντίστοιχες σιδερένιες.

                                    Είχα ζυγίσει τις ζάντες του Peugeot παλιότερα: viewtopic.php?p=1400332#p1400332

                                    Η σιδερένια 16άρα είναι 1,2 κιλά ελαφρύτερη απο την 16άρα 'αλουμινένια'

                                    Αντιθέτως, στις δικές μου 13άρες (Borman) ισχύει το αντίθετο.
                                    Δεν τις ζύγισα.Η διαφορά φαινόταν με το χέρι...

                                    edit: Borbet...

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Φρενάρουν καλύτερα και αυτός είναι ένας λόγος ασφάλειας... (τουλάχιστον για το ένα φρενάρισμα... μετά ίσως ο βαρύτερος τροχός να έχει κουράσει περισσότερο τα φρένα...)
                                      Στα βαριά αυτοκίνητα το χαμηλό προφίλ δεν επηρεάζει αρνητικά την άνεση όπως σε ένα ελαφρύ. Κι αυτό επειδή όπως έχει αναφερθεί κάπου στο παρόν φόρουμ οι αναρτήσεις του βαριού θα είναι πιο σκληρές και ανάλογες της σκληρότητας του χαμηλού ελαστικού το οποίο δηλαδή συνεργάζεται, λειτουργεί σαν μέρος της ανάρτησης. Αντίθετα σε ένα ελαφρύ που θα έχει και μαλακές αναρτήσεις το σκληρό λάστιχο θέτει πολύ πιο σημαντικό περιορισμό στην άνεση.
                                      Το πιο αστείο πάντως είναι οι τεράστιες ζάντες στα SUV ειδικά στα χαμηλωμένα SUV.... παίρνεις SUV για να μην βρίσκεις από κάτω όταν πηγαίνεις στους χωματόδρομους και μετά τα χαμηλώνεις γιατί δεν πας σε κακούς δρόμους και τους βάζεις και 20τόσων ιντσών λάστιχα φλούδες προσπαθώντας να τα κάνεις κανονικά αυτοκίνητα.... όταν μπορούσες με λιγότερα λεφτά να είχες κανονικό αυτοκίνητο που θα πήγαινε καλύτερα και πιο οικονομικά.... αλλά δεν θα ήταν SUV που είναι της μόδας....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        παίρνεις SUV για να τονώσεις τον εγωϊσμό σου (ειδικά απέναντι σε γείτονες, συναδέλφους) και να δείξεις πως είσαι λεφτάς..

                                        fixed.

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Φρενάρουν καλύτερα και αυτός είναι ένας λόγος ασφάλειας... (τουλάχιστον για το ένα φρενάρισμα... μετά ίσως ο βαρύτερος τροχός να έχει κουράσει περισσότερο τα φρένα...)

                                          Αυτό θα ήθελα να το εξετάσουμε λίγο... εφόσον μιλάμε για το ίδιο πλάτος πέλματος και το ίδιο μέγεθος φρένων, η μεγαλύτερη ζάντα θα έχει και μεγαλύτερη στροφορμή λόγω μεγαλύτερου βάρους, έτσι δεν είναι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nintza last edited by

                                            και επειδη το βαρος ειναι σε μεγαλυτερη αποσταση απο το κεντρο,χειροτερευει ακομα περισσοτερο η κατασταση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr