Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 '08
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 '08
    • 1
    • 2
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 147
    • 148
    • 132 / 148
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    182
    2951
    10796
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikodemus last edited by

      Η ευχή σου υπήρξε ειρωνική ως προς το μοντέλο ή ειλικρινής ως προς τη διαμονή μου στο φορουμ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Κλασική ειρωνεία του touring

        Sent from my Note 2 using smoke signals.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexandr last edited by

          Το 120άρι μόνο ο billis100 το έχει από αυτούς που γράφουν εδώ (αν θυμάμαι καλά). Όλοι θα σου πουν να προτιμήσεις το 150άρι (156άρι από ένα σημείο και μετά). Το αμάξι είναι βαρύ, οι 120 ίπποι όμως υποθέτω (καθώς δεν το έχω οδηγήσει) ότι θα το κινούν αξιοπρεπώς (και μόνο). Ο Turbo κινητήρας βέβαια είναι πάρα πολύ καλός για το αμάξι αυτό, και προσφέρει πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια (ρεπρίζ). Τα 120άρια επίσης δεν έχουν την περίεργη αναρτησούλα πίσω που μειώνει τις κλίσεις (και η οποία είναι βέβαια πανάκριβη αν χρειαστεί να την αλλάξεις - δες μερικά post πίσω που το αναφέρουν).

          Όσο για την οικονομία, δεν είμαι και σίγουρος ότι ο 150άρης είναι λιγότερο οικονομικός από τον 120άρη (καθώς ο 2ος θα πρέπει να οδηγείται σε υψηλές στροφές για να αντεπεξέλθει). Εκεί που καίει σχετικά πολλά ο 150άρης είναι μέσα στην πόλη, αλλά εσύ λες ότι έχεις άλλο αυτοκίνητο για αυτό.

          Μια που λέμε για κατανάλωση, και μιας που έχω εξασκηθεί να το οδηγώ οικονομικά (χαμηλές στροφές, οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με 120-130, κτλ.), το trip computer μου δίνει κατανάλωση για τα τελευταία περίπου 4000χλμ 6,6lt/100χλμ (= ελαφρώς πάνω από 7 αληθινή). Οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακούς, λίγο πόλη και λίγοι χωματόδρομοι. Και τις περισσότερες φορές όλη η οικογένεια μέσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zonas last edited by

            Στα 108000 άλλαξα τις προάλλες μπαταρία για δεύτερη φορά. Ήμουν στο χωριό και κάλεσα ένα γνωστό από γειτονική κωμόπολη να μου την αλλάξει. Έκανε πάνω από μία ώρα να βγάλει το καπάκι. Ο καημένος έσταζε από ιδρώτα κάτω από τον ήλιο. Ώσπου τελικά βρήκα κάποιες εικόνες στο διαδίκτυο που περιγράφουν την όλη διαδικασία και βοηθήθηκε. Είναι ένα κλιψάκι κυκλωμένο με κόκκινο μαρκαδοράκι που είναι δύσκολο να το εντοπίσεις.

            http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=95223

            Μια εβδομάδα πριν μπήκε και ένα καρφί στη ρόδα...Ο αισθητήρας πάντως είναι πολύ βοηθητικός.

            Πάντως το αμάξι πήγε σε αρκετά κακοτράχαλους δρόμους έως βραχώδεις και τα κατάφερε. Μια φορά μάλιστα έτυχε να κάνω βόλτα την πεθερά μου και για κακή μου τύχη σε ένα σημείο το αμάξι ήταν στις δύο ρόδες. Τι άγχος τράβηξε...Μακάρι να είχα φωτογραφίες να δείτε το σημείο.

            Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να σπάσει το πλαστικό προστατευτικό στο πάτωμα του αμαξιού κάτω από τη θέση του οδηγού. Το έχω τώρα στερεωμένο με σύρμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikodemus last edited by

              alexandr σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
              Στα + του 120 αριού είναι η έλλειψη αυτού του συστήματος στην ανάρτηση που ΑΝ χαλάσει κάποιο αμορτισέρ πάει σετ ολο μαζί και για να τ'αγοράσεις πρέπει να πουλήσεις το 1 νεφρό σου,καθώς και το turbo που θεωρώ οτι θέλει κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση,π.χ λίγο ρελαντί πρίν σβήσει το αυτοκίνητο καθώς και το ζέσταμα το πρωί πριν το ξεκίνημα (αν και γι'αυτά δεν διάβασα κάτι απο εσάς τους κατόχους).
              Στα + του 150/156 αριού είναι φυσικά η ενεργητική ασφάλεια και γενικά οι +30 ίπποι.

              Σκούρα τα πράγματα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                billis100 last edited by

                Να ξεκαθαρισω το εξης : βρεθηκα με το 3008 γιατι ηταν στο οριο των χρηματων που διεθετα και οι 120 ιπποι ησαν υπεραρκετοι.Εκεινο με ανταμειψε πολυ καλα.Το τι θα ηθελα ειναι μια πονεμενη ιστορια. Γενικα ομως νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι απολυτα καλο η απολυτα κακο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Κλασική ειρωνεία του touring

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    8,85 l/100km μέση κατανάλωση δίνει το spritmonitor για το τούρμπο 3008. Μικρό το δείγμα, αλλά πολύ συγκεντρωμένα τα αποτελέσματα. Δυστυχώς δεν έχει το 120άρι, αλλά θα εκπλαγώ πολύ αν έχει στην πράξη ακόμη μεγαλύτερη μέση από το τούρμπο. Αν συμβαίνει αυτό θα είναι μια πρωτιά για το γκρουπ, ακόμη και το βαρύ C5 ή το C4 Πικάσο με τη μεγάλη μετωπική επιφάνεια σε 120άρι έχουν λιγότερη από το τουρμπίδιο.

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/36-Peugeot/1150-3008.html?fueltype=2&constyear_s=2010&power_s=150&power_e=160&powerunit=2

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexandr last edited by

                      Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
                      Στα 108000 άλλαξα τις προάλλες μπαταρία για δεύτερη φορά. Ήμουν στο χωριό και κάλεσα ένα γνωστό από γειτονική κωμόπολη να μου την αλλάξει. Έκανε πάνω από μία ώρα να βγάλει το καπάκι. Ο καημένος έσταζε από ιδρώτα κάτω από τον ήλιο. Ώσπου τελικά βρήκα κάποιες εικόνες στο διαδίκτυο που περιγράφουν την όλη διαδικασία και βοηθήθηκε. Είναι ένα κλιψάκι κυκλωμένο με κόκκινο μαρκαδοράκι που είναι δύσκολο να το εντοπίσεις.

                      Ζαλάδα με έπιασε Λίγο ακόμη και θα ήθελε να κατεβάσεις όλη τη μηχανή για να αλλάξεις την μπαταρία. Για να σε αναγκάσουν να πας στην αντιπροσωπεία; Έτσι είναι και σε άλλα μοντέλα; Πάντως, ευτυχώς, η δικιά μου μπαταρία στα 94000χλμ δεν έχει ακόμη αλλαχτεί.

                      http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=95223

                      Μια εβδομάδα πριν μπήκε και ένα καρφί στη ρόδα...Ο αισθητήρας πάντως είναι πολύ βοηθητικός.

                      Πάντως το αμάξι πήγε σε αρκετά κακοτράχαλους δρόμους έως βραχώδεις και τα κατάφερε. Μια φορά μάλιστα έτυχε να κάνω βόλτα την πεθερά μου και για κακή μου τύχη σε ένα σημείο το αμάξι ήταν στις δύο ρόδες. Τι άγχος τράβηξε...Μακάρι να είχα φωτογραφίες να δείτε το σημείο.

                      Next time photos please
                      Πού πήγες, Κίσσαβο; Μου φαίνεται πάντως σου αρέσει το 'living on the edge' (όχι για το ότι πας σε κακοτράχαλους, για το ότι όταν πας εκεί βάζεις και την πεθερά σου μέσα ). Πρέπει πάντως κάποιο καλοκαίρι να με οδηγήσεις στα ωραία μέρη εκεί πάνω, φέτος δεν 'έκατσε' πάλι.

                      Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να σπάσει το πλαστικό προστατευτικό στο πάτωμα του αμαξιού κάτω από τη θέση του οδηγού. Το έχω τώρα στερεωμένο με σύρμα.

                      Μιλάς για το πλαστικό προστατευτικό που έχει κάτω από το κάρτερ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexandr last edited by

                        Ο χρήστης billis100 έγραψε:
                        Να ξεκαθαρισω το εξης : βρεθηκα με το 3008 γιατι ηταν στο οριο των χρηματων που διεθετα και οι 120 ιπποι ησαν υπεραρκετοι.Εκεινο με ανταμειψε πολυ καλα.Το τι θα ηθελα ειναι μια πονεμενη ιστορια. Γενικα ομως νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι απολυτα καλο η απολυτα κακο.

                        Εννοείται ότι πάμε για αυτό που θεωρούμε καλύτερο για τα χρήματα που διαθέτουμε. Το τι θα θέλαμε όλοι μας αν διαθέταμε τα χρήματα είναι μια άλλη κουβέντα! Πάντως κι εμένα με αντάμειψε πολύ καλά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexandr last edited by

                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                          8,85 l/100km μέση κατανάλωση δίνει το spritmonitor για το τούρμπο 3008. Μικρό το δείγμα, αλλά πολύ συγκεντρωμένα τα αποτελέσματα. Δυστυχώς δεν έχει το 120άρι, αλλά θα εκπλαγώ πολύ αν έχει στην πράξη ακόμη μεγαλύτερη μέση από το τούρμπο. Αν συμβαίνει αυτό θα είναι μια πρωτιά για το γκρουπ, ακόμη και το βαρύ C5 ή το C4 Πικάσο με τη μεγάλη μετωπική επιφάνεια σε 120άρι έχουν λιγότερη από το τουρμπίδιο.

                          http://www.spritmonitor.de/en/overview/36-Peugeot/1150-3008.html?fueltype=2&constyear_s=2010&power_s=150&power_e=160&powerunit=2

                          Βασικά είχα στο μυαλό μου την οδήγηση εκτός πόλης (δεν το ξεκαθάρισα καλά), μια που μέσα στην πόλη το turbo καίει αρκετά. Τελικά μάλλον η Peugeot με επιβεβαιώνει, καθώς για το εκτός πόλης δίνει (στο peugeot.gr) ακριβώς ίδια κατανάλωση για τα δύο μοντέλα, 5,6 (ας μη σχολιάσουμε βέβαια αν μπορείς ποτέ να πετύχεις τέτοιο νούμερο στην πραγματικότητα), ενώ για μέσα στην πόλη το turbo το δίνει περισσότερο, ως αναμενόμενο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zonas last edited by

                            Ο χρήστης alexandr έγραψε:

                            Στα 108000 άλλαξα τις προάλλες μπαταρία για δεύτερη φορά. Ήμουν στο χωριό και κάλεσα ένα γνωστό από γειτονική κωμόπολη να μου την αλλάξει. Έκανε πάνω από μία ώρα να βγάλει το καπάκι. Ο καημένος έσταζε από ιδρώτα κάτω από τον ήλιο. Ώσπου τελικά βρήκα κάποιες εικόνες στο διαδίκτυο που περιγράφουν την όλη διαδικασία και βοηθήθηκε. Είναι ένα κλιψάκι κυκλωμένο με κόκκινο μαρκαδοράκι που είναι δύσκολο να το εντοπίσεις.

                            Ζαλάδα με έπιασε Λίγο ακόμη και θα ήθελε να κατεβάσεις όλη τη μηχανή για να αλλάξεις την μπαταρία. Για να σε αναγκάσουν να πας στην αντιπροσωπεία; Έτσι είναι και σε άλλα μοντέλα; Πάντως, ευτυχώς, η δικιά μου μπαταρία στα 94000χλμ δεν έχει ακόμη αλλαχτεί.

                            http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=95223

                            Μια εβδομάδα πριν μπήκε και ένα καρφί στη ρόδα...Ο αισθητήρας πάντως είναι πολύ βοηθητικός.

                            Πάντως το αμάξι πήγε σε αρκετά κακοτράχαλους δρόμους έως βραχώδεις και τα κατάφερε. Μια φορά μάλιστα έτυχε να κάνω βόλτα την πεθερά μου και για κακή μου τύχη σε ένα σημείο το αμάξι ήταν στις δύο ρόδες. Τι άγχος τράβηξε...Μακάρι να είχα φωτογραφίες να δείτε το σημείο.

                            Next time photos please
                            Πού πήγες, Κίσσαβο; Μου φαίνεται πάντως σου αρέσει το 'living on the edge' (όχι για το ότι πας σε κακοτράχαλους, για το ότι όταν πας εκεί βάζεις και την πεθερά σου μέσα ). Πρέπει πάντως κάποιο καλοκαίρι να με οδηγήσεις στα ωραία μέρη εκεί πάνω, φέτος δεν 'έκατσε' πάλι.

                            Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να σπάσει το πλαστικό προστατευτικό στο πάτωμα του αμαξιού κάτω από τη θέση του οδηγού. Το έχω τώρα στερεωμένο με σύρμα.

                            Μιλάς για το πλαστικό προστατευτικό που έχει κάτω από το κάρτερ;

                            Ναι, δίπλα στην αριστερή μπροστινή ρόδα.

                            Κίσσαβο και Μαυροβούνι πήγα ως συνήθως. Ωραία ήταν, όχι όμως για τα λάστιχα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zonas last edited by

                              http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231262726

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silversurfergr last edited by

                                καλημέρα.

                                Με γκαντέμιασε ένας φίλος που μου έλεγε ότι σε έναν γνωστό του χάλασε η οθόνη του σε 408 και προχθές μαύρισε η δικιά μου !
                                Αύριο έχω προγραμματισμένο service.
                                Δεν δείχνει τίποτα αλλά παίζει το ραδιόφωνο, cd κ.λ.π.
                                Άραγε θα είναι κάτι απλό ή θα μου πούνε ότι θέλει άλλαγμα όλο το κομμάτι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iomy last edited by

                                  Συνήθως καίγεται το backlight δηλαδή τα λαμπάκια που είναι πίσω από την οθόνη.Κόστος μηδαμινό αρκεί να ξέρεις (καί να μπορείς ) να λύσεις το ηχοσύστημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silversurfergr last edited by

                                    Αυτή τι στιγμή είναι συνεργείο. Με πήραν αν μου αναφέρουν διαρροή στα πίσω αμορισέρ !!

                                    Θα δουν αν είναι μεγάλη και χρειαστεί αλλαγή με το όλο σύστημα .
                                    Ελπίζω όχι.
                                    Πονάει !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iomy last edited by

                                      Δεν είναι τίποτα κανένα 700αρι .Το ίδιο μου είπαν κι εμένα,αλλά δεν έκανα τίποτα ακόμη.Θα το αφήσω μέχρι να φτάσουν σε σημείο που να ενοχλούν στην οδήγηση και μετά θα το ξανασυζητήσουμε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        silversurfergr last edited by

                                        Μόλις γύρισα.
                                        Το αυτοκίνητο που αγάπησα με πόνεσε πολύ.

                                        Για την οθόνη θέλουν 250 για αντικατάσταση της .
                                        Για το αμορτισέρ μου είπαν ότι 'μπορεί' κάποια στιγμή αυτή η μικρή διαροή να παρουσιάσει πρόβλημα και να θέλει αντικατάσταση.
                                        Επειδή αλλάζει όλο το πίσω σύστημα (αυτό το έξυπνο με την απόσβεση της κλίσης) , δεν αλλάζει μόνο αμορτισέρ , έχει κόστος γύρω στο 1000 !!

                                        Δεν άλλαξα τίποτα από αυτά φυσικά.

                                        Βοήθεια παιδιά , πείτε κανα συνεργείο ή ηλεκτρονικό να πάω να δω το θέμα της οθόνης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mr-cleaner last edited by

                                          Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
                                          Μόλις γύρισα.
                                          Το αυτοκίνητο που αγάπησα με πόνεσε πολύ.

                                          Για την οθόνη θέλουν 250 για αντικατάσταση της .
                                          Για το αμορτισέρ μου είπαν ότι 'μπορεί' κάποια στιγμή αυτή η μικρή διαροή να παρουσιάσει πρόβλημα και να θέλει αντικατάσταση.
                                          Επειδή αλλάζει όλο το πίσω σύστημα (αυτό το έξυπνο με την απόσβεση της κλίσης) , δεν αλλάζει μόνο αμορτισέρ , έχει κόστος γύρω στο 1000 !!

                                          Δεν άλλαξα τίποτα από αυτά φυσικά.

                                          Βοήθεια παιδιά , πείτε κανα συνεργείο ή ηλεκτρονικό να πάω να δω το θέμα της οθόνης.

                                          http://www.ebay.com/itm/Peugeot-1007-207-3008-307-308-5008-807-Expert-Partner-Display-Screen-LCD-/380621260457?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item589ecb86a9&vxp=mtr

                                          άλλαξα κι εγώ όταν μου κάηκε μία ολόκληρη 'γραμμή' ! 10' δουλειά είναι και αφού σου το αντικαταστήσει μετά το 'μπριζώνει' για να σου περάσει τα Menu.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            silversurfergr last edited by

                                            Προτείνετε με pm κανα μάστορα-συνεργείο στη θεσσαλονίκη για την παραπάνω δουλειά.

                                            Για λάστιχα πήγα σήμερα να δω τιμές και βρήκα τα michelin latitute tour hp 215 / 60 R16 95 H 560 ευρώ.

                                            Κάποιος άλλος μου πρότεινε κάποια wrangler με 480 πάλι m+s.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 132 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr