-
Η ευχή σου υπήρξε ειρωνική ως προς το μοντέλο ή ειλικρινής ως προς τη διαμονή μου στο φορουμ?
-
Κλασική ειρωνεία του touring
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Το 120άρι μόνο ο billis100 το έχει από αυτούς που γράφουν εδώ (αν θυμάμαι καλά). Όλοι θα σου πουν να προτιμήσεις το 150άρι (156άρι από ένα σημείο και μετά). Το αμάξι είναι βαρύ, οι 120 ίπποι όμως υποθέτω (καθώς δεν το έχω οδηγήσει) ότι θα το κινούν αξιοπρεπώς (και μόνο). Ο Turbo κινητήρας βέβαια είναι πάρα πολύ καλός για το αμάξι αυτό, και προσφέρει πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια (ρεπρίζ). Τα 120άρια επίσης δεν έχουν την περίεργη αναρτησούλα πίσω που μειώνει τις κλίσεις (και η οποία είναι βέβαια πανάκριβη αν χρειαστεί να την αλλάξεις - δες μερικά post πίσω που το αναφέρουν).
Όσο για την οικονομία, δεν είμαι και σίγουρος ότι ο 150άρης είναι λιγότερο οικονομικός από τον 120άρη (καθώς ο 2ος θα πρέπει να οδηγείται σε υψηλές στροφές για να αντεπεξέλθει). Εκεί που καίει σχετικά πολλά ο 150άρης είναι μέσα στην πόλη, αλλά εσύ λες ότι έχεις άλλο αυτοκίνητο για αυτό.
Μια που λέμε για κατανάλωση, και μιας που έχω εξασκηθεί να το οδηγώ οικονομικά (χαμηλές στροφές, οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με 120-130, κτλ.), το trip computer μου δίνει κατανάλωση για τα τελευταία περίπου 4000χλμ 6,6lt/100χλμ (= ελαφρώς πάνω από 7 αληθινή). Οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακούς, λίγο πόλη και λίγοι χωματόδρομοι. Και τις περισσότερες φορές όλη η οικογένεια μέσα.
-
Στα 108000 άλλαξα τις προάλλες μπαταρία για δεύτερη φορά. Ήμουν στο χωριό και κάλεσα ένα γνωστό από γειτονική κωμόπολη να μου την αλλάξει. Έκανε πάνω από μία ώρα να βγάλει το καπάκι. Ο καημένος έσταζε από ιδρώτα κάτω από τον ήλιο. Ώσπου τελικά βρήκα κάποιες εικόνες στο διαδίκτυο που περιγράφουν την όλη διαδικασία και βοηθήθηκε. Είναι ένα κλιψάκι κυκλωμένο με κόκκινο μαρκαδοράκι που είναι δύσκολο να το εντοπίσεις.
http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=95223
Μια εβδομάδα πριν μπήκε και ένα καρφί στη ρόδα...Ο αισθητήρας πάντως είναι πολύ βοηθητικός.
Πάντως το αμάξι πήγε σε αρκετά κακοτράχαλους δρόμους έως βραχώδεις και τα κατάφερε. Μια φορά μάλιστα έτυχε να κάνω βόλτα την πεθερά μου και για κακή μου τύχη σε ένα σημείο το αμάξι ήταν στις δύο ρόδες. Τι άγχος τράβηξε...Μακάρι να είχα φωτογραφίες να δείτε το σημείο.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να σπάσει το πλαστικό προστατευτικό στο πάτωμα του αμαξιού κάτω από τη θέση του οδηγού. Το έχω τώρα στερεωμένο με σύρμα.
-
alexandr σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Στα + του 120 αριού είναι η έλλειψη αυτού του συστήματος στην ανάρτηση που ΑΝ χαλάσει κάποιο αμορτισέρ πάει σετ ολο μαζί και για να τ'αγοράσεις πρέπει να πουλήσεις το 1 νεφρό σου,καθώς και το turbo που θεωρώ οτι θέλει κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση,π.χ λίγο ρελαντί πρίν σβήσει το αυτοκίνητο καθώς και το ζέσταμα το πρωί πριν το ξεκίνημα (αν και γι'αυτά δεν διάβασα κάτι απο εσάς τους κατόχους).
Στα + του 150/156 αριού είναι φυσικά η ενεργητική ασφάλεια και γενικά οι +30 ίπποι.Σκούρα τα πράγματα!
-
Να ξεκαθαρισω το εξης : βρεθηκα με το 3008 γιατι ηταν στο οριο των χρηματων που διεθετα και οι 120 ιπποι ησαν υπεραρκετοι.Εκεινο με ανταμειψε πολυ καλα.Το τι θα ηθελα ειναι μια πονεμενη ιστορια. Γενικα ομως νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι απολυτα καλο η απολυτα κακο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κλασική ειρωνεία του touring -
8,85 l/100km μέση κατανάλωση δίνει το spritmonitor για το τούρμπο 3008. Μικρό το δείγμα, αλλά πολύ συγκεντρωμένα τα αποτελέσματα. Δυστυχώς δεν έχει το 120άρι, αλλά θα εκπλαγώ πολύ αν έχει στην πράξη ακόμη μεγαλύτερη μέση από το τούρμπο. Αν συμβαίνει αυτό θα είναι μια πρωτιά για το γκρουπ, ακόμη και το βαρύ C5 ή το C4 Πικάσο με τη μεγάλη μετωπική επιφάνεια σε 120άρι έχουν λιγότερη από το τουρμπίδιο.
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Στα 108000 άλλαξα τις προάλλες μπαταρία για δεύτερη φορά. Ήμουν στο χωριό και κάλεσα ένα γνωστό από γειτονική κωμόπολη να μου την αλλάξει. Έκανε πάνω από μία ώρα να βγάλει το καπάκι. Ο καημένος έσταζε από ιδρώτα κάτω από τον ήλιο. Ώσπου τελικά βρήκα κάποιες εικόνες στο διαδίκτυο που περιγράφουν την όλη διαδικασία και βοηθήθηκε. Είναι ένα κλιψάκι κυκλωμένο με κόκκινο μαρκαδοράκι που είναι δύσκολο να το εντοπίσεις.Ζαλάδα με έπιασε Λίγο ακόμη και θα ήθελε να κατεβάσεις όλη τη μηχανή για να αλλάξεις την μπαταρία. Για να σε αναγκάσουν να πας στην αντιπροσωπεία; Έτσι είναι και σε άλλα μοντέλα; Πάντως, ευτυχώς, η δικιά μου μπαταρία στα 94000χλμ δεν έχει ακόμη αλλαχτεί.
http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=95223
Μια εβδομάδα πριν μπήκε και ένα καρφί στη ρόδα...Ο αισθητήρας πάντως είναι πολύ βοηθητικός.
Πάντως το αμάξι πήγε σε αρκετά κακοτράχαλους δρόμους έως βραχώδεις και τα κατάφερε. Μια φορά μάλιστα έτυχε να κάνω βόλτα την πεθερά μου και για κακή μου τύχη σε ένα σημείο το αμάξι ήταν στις δύο ρόδες. Τι άγχος τράβηξε...Μακάρι να είχα φωτογραφίες να δείτε το σημείο.
Next time photos please
Πού πήγες, Κίσσαβο; Μου φαίνεται πάντως σου αρέσει το 'living on the edge' (όχι για το ότι πας σε κακοτράχαλους, για το ότι όταν πας εκεί βάζεις και την πεθερά σου μέσα ). Πρέπει πάντως κάποιο καλοκαίρι να με οδηγήσεις στα ωραία μέρη εκεί πάνω, φέτος δεν 'έκατσε' πάλι.Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να σπάσει το πλαστικό προστατευτικό στο πάτωμα του αμαξιού κάτω από τη θέση του οδηγού. Το έχω τώρα στερεωμένο με σύρμα.
Μιλάς για το πλαστικό προστατευτικό που έχει κάτω από το κάρτερ;
-
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
Να ξεκαθαρισω το εξης : βρεθηκα με το 3008 γιατι ηταν στο οριο των χρηματων που διεθετα και οι 120 ιπποι ησαν υπεραρκετοι.Εκεινο με ανταμειψε πολυ καλα.Το τι θα ηθελα ειναι μια πονεμενη ιστορια. Γενικα ομως νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι απολυτα καλο η απολυτα κακο.Εννοείται ότι πάμε για αυτό που θεωρούμε καλύτερο για τα χρήματα που διαθέτουμε. Το τι θα θέλαμε όλοι μας αν διαθέταμε τα χρήματα είναι μια άλλη κουβέντα! Πάντως κι εμένα με αντάμειψε πολύ καλά.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
8,85 l/100km μέση κατανάλωση δίνει το spritmonitor για το τούρμπο 3008. Μικρό το δείγμα, αλλά πολύ συγκεντρωμένα τα αποτελέσματα. Δυστυχώς δεν έχει το 120άρι, αλλά θα εκπλαγώ πολύ αν έχει στην πράξη ακόμη μεγαλύτερη μέση από το τούρμπο. Αν συμβαίνει αυτό θα είναι μια πρωτιά για το γκρουπ, ακόμη και το βαρύ C5 ή το C4 Πικάσο με τη μεγάλη μετωπική επιφάνεια σε 120άρι έχουν λιγότερη από το τουρμπίδιο.Βασικά είχα στο μυαλό μου την οδήγηση εκτός πόλης (δεν το ξεκαθάρισα καλά), μια που μέσα στην πόλη το turbo καίει αρκετά. Τελικά μάλλον η Peugeot με επιβεβαιώνει, καθώς για το εκτός πόλης δίνει (στο peugeot.gr) ακριβώς ίδια κατανάλωση για τα δύο μοντέλα, 5,6 (ας μη σχολιάσουμε βέβαια αν μπορείς ποτέ να πετύχεις τέτοιο νούμερο στην πραγματικότητα), ενώ για μέσα στην πόλη το turbo το δίνει περισσότερο, ως αναμενόμενο.
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Στα 108000 άλλαξα τις προάλλες μπαταρία για δεύτερη φορά. Ήμουν στο χωριό και κάλεσα ένα γνωστό από γειτονική κωμόπολη να μου την αλλάξει. Έκανε πάνω από μία ώρα να βγάλει το καπάκι. Ο καημένος έσταζε από ιδρώτα κάτω από τον ήλιο. Ώσπου τελικά βρήκα κάποιες εικόνες στο διαδίκτυο που περιγράφουν την όλη διαδικασία και βοηθήθηκε. Είναι ένα κλιψάκι κυκλωμένο με κόκκινο μαρκαδοράκι που είναι δύσκολο να το εντοπίσεις.
Ζαλάδα με έπιασε Λίγο ακόμη και θα ήθελε να κατεβάσεις όλη τη μηχανή για να αλλάξεις την μπαταρία. Για να σε αναγκάσουν να πας στην αντιπροσωπεία; Έτσι είναι και σε άλλα μοντέλα; Πάντως, ευτυχώς, η δικιά μου μπαταρία στα 94000χλμ δεν έχει ακόμη αλλαχτεί.
http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=95223
Μια εβδομάδα πριν μπήκε και ένα καρφί στη ρόδα...Ο αισθητήρας πάντως είναι πολύ βοηθητικός.
Πάντως το αμάξι πήγε σε αρκετά κακοτράχαλους δρόμους έως βραχώδεις και τα κατάφερε. Μια φορά μάλιστα έτυχε να κάνω βόλτα την πεθερά μου και για κακή μου τύχη σε ένα σημείο το αμάξι ήταν στις δύο ρόδες. Τι άγχος τράβηξε...Μακάρι να είχα φωτογραφίες να δείτε το σημείο.
Next time photos please
Πού πήγες, Κίσσαβο; Μου φαίνεται πάντως σου αρέσει το 'living on the edge' (όχι για το ότι πας σε κακοτράχαλους, για το ότι όταν πας εκεί βάζεις και την πεθερά σου μέσα ). Πρέπει πάντως κάποιο καλοκαίρι να με οδηγήσεις στα ωραία μέρη εκεί πάνω, φέτος δεν 'έκατσε' πάλι.Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να σπάσει το πλαστικό προστατευτικό στο πάτωμα του αμαξιού κάτω από τη θέση του οδηγού. Το έχω τώρα στερεωμένο με σύρμα.
Μιλάς για το πλαστικό προστατευτικό που έχει κάτω από το κάρτερ;
Ναι, δίπλα στην αριστερή μπροστινή ρόδα.
Κίσσαβο και Μαυροβούνι πήγα ως συνήθως. Ωραία ήταν, όχι όμως για τα λάστιχα.
-
-
καλημέρα.
Με γκαντέμιασε ένας φίλος που μου έλεγε ότι σε έναν γνωστό του χάλασε η οθόνη του σε 408 και προχθές μαύρισε η δικιά μου !
Αύριο έχω προγραμματισμένο service.
Δεν δείχνει τίποτα αλλά παίζει το ραδιόφωνο, cd κ.λ.π.
Άραγε θα είναι κάτι απλό ή θα μου πούνε ότι θέλει άλλαγμα όλο το κομμάτι; -
Συνήθως καίγεται το backlight δηλαδή τα λαμπάκια που είναι πίσω από την οθόνη.Κόστος μηδαμινό αρκεί να ξέρεις (καί να μπορείς ) να λύσεις το ηχοσύστημα.
-
Αυτή τι στιγμή είναι συνεργείο. Με πήραν αν μου αναφέρουν διαρροή στα πίσω αμορισέρ !!
Θα δουν αν είναι μεγάλη και χρειαστεί αλλαγή με το όλο σύστημα .
Ελπίζω όχι.
Πονάει !!! -
Δεν είναι τίποτα κανένα 700αρι .Το ίδιο μου είπαν κι εμένα,αλλά δεν έκανα τίποτα ακόμη.Θα το αφήσω μέχρι να φτάσουν σε σημείο που να ενοχλούν στην οδήγηση και μετά θα το ξανασυζητήσουμε!
-
Μόλις γύρισα.
Το αυτοκίνητο που αγάπησα με πόνεσε πολύ.Για την οθόνη θέλουν 250 για αντικατάσταση της .
Για το αμορτισέρ μου είπαν ότι 'μπορεί' κάποια στιγμή αυτή η μικρή διαροή να παρουσιάσει πρόβλημα και να θέλει αντικατάσταση.
Επειδή αλλάζει όλο το πίσω σύστημα (αυτό το έξυπνο με την απόσβεση της κλίσης) , δεν αλλάζει μόνο αμορτισέρ , έχει κόστος γύρω στο 1000 !!Δεν άλλαξα τίποτα από αυτά φυσικά.
Βοήθεια παιδιά , πείτε κανα συνεργείο ή ηλεκτρονικό να πάω να δω το θέμα της οθόνης.
-
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
Μόλις γύρισα.
Το αυτοκίνητο που αγάπησα με πόνεσε πολύ.Για την οθόνη θέλουν 250 για αντικατάσταση της .
Για το αμορτισέρ μου είπαν ότι 'μπορεί' κάποια στιγμή αυτή η μικρή διαροή να παρουσιάσει πρόβλημα και να θέλει αντικατάσταση.
Επειδή αλλάζει όλο το πίσω σύστημα (αυτό το έξυπνο με την απόσβεση της κλίσης) , δεν αλλάζει μόνο αμορτισέρ , έχει κόστος γύρω στο 1000 !!Δεν άλλαξα τίποτα από αυτά φυσικά.
Βοήθεια παιδιά , πείτε κανα συνεργείο ή ηλεκτρονικό να πάω να δω το θέμα της οθόνης.
άλλαξα κι εγώ όταν μου κάηκε μία ολόκληρη 'γραμμή' ! 10' δουλειά είναι και αφού σου το αντικαταστήσει μετά το 'μπριζώνει' για να σου περάσει τα Menu.
-
Προτείνετε με pm κανα μάστορα-συνεργείο στη θεσσαλονίκη για την παραπάνω δουλειά.
Για λάστιχα πήγα σήμερα να δω τιμές και βρήκα τα michelin latitute tour hp 215 / 60 R16 95 H 560 ευρώ.
Κάποιος άλλος μου πρότεινε κάποια wrangler με 480 πάλι m+s.
Peugeot 3008 '08