-
ρε φιλε, πρεπει με το ζορι να εχουμε διαβασει ? οταν αυτα τα περιοδικα που αναφερεις καναν τεστ στα φιλτρα εσυ γιατι δεν τα πηρες? παρε ενα τηλεφωνο και μαθε αν καναν και ποτε και ψαξε να βρεις το τευχος να το παρεις.
διαφορετικα πηγαινε παρε ενα φιλτρο και χωστο επανω και πες μας κι εμας αν ειδες κατι!μη το ταλαιωπρεις αλλο το θεμα! ημαρτον!
-
Φίλε μου έχεις κάποιο πρόβλημα με εμένα? Για σε παρακαλώ κοίτα την δουλειά σου. Τα forums είναι για να ενημερωνόμαστε και εγώ αυτό προσπαθώ για το καλό όλων. Σε γνωρίζω και από εχτές που μου μιλάς με αυτόν τον τρόπο?
-
tm προσεξε πως εκφραζεσε
Αν δε σε ενδιαφερει το θεμα , ειναι απλο , μη το παρακολουθεις .και μη πεζεις το ξυπνιο -
photis υπαρχει ενα μαθημα στα σχολεια που λεγεται ορθογραφια!
πρωτ' απ' ολα, λοιπον, μαθε την και υστερα ελα να κανουμε διαλογο!
δευτερον αν κανατε τον κοπο να ριξετε μια ματια στα ευρετηρια, θα βρισκατε θεματα αντιστοιχα που θα μπορουσε να λυσει τις αποριες σας
τριτον, οτι απαντησεις ηταν να παρει τις εχει παρε ηδη!
δεν ειναι κοσμιο (αν εχετε υπ' οψιν σας τι παει να πει) να ανεβαζει το θεμα επανω, τη στιγμη που δεν εχει κατι να πει, απο το να γκρινιαξει επειδη κανεις αλλος δεν εχει διαβασει ή δεν εχει απαντησει!
δειχνει οτι δεν εχετε σεβασμο στους αλλους!
εκτος αν δε μπορειτε να 'πιασετε' το νοημα, οποτε δικο μου λαθος εξ' αρχης..
νομιζα οτι ησασταν νοημοντα οντα!!
(sorry!) -
Ρε nascar1,να το πουμε απλα,τα φίλτρα ειναι μια απάτη και μισή.
Πηγαινε σε ενα καγκουροφόρουμ και θα διαβασεις για το πως ζωντανεψε το αυτοκινητο με το φιλτρο,πως πηρε 10 αλογα,και πως θεραπεύτηκε απο την χρόνια ποδάγρα.Εδω δεν ασχολούμαστε τόσο με αυτα -
Όντως, το Drive είχε κάνει ένα συγκριτικό για φιλτροχοάνες. Σαν ιδέα ήταν καλό. Αν θυμάμαι καλά, είχαν Citroen Saxo VTS 120 ως πειραματόζωο, αλλά ο δοκιμαστής (ο Αργύρης Μαρίνος, ο οποίος, όταν έφυγε από το περιοδικό, προχώρησε σε παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων 'δανειζόμενος' φωτογραφίες και τους έβρισε καλά-καλά χωρίς να του φταίνε σε τίποτα) πήρε πολύ λίγες μετρήσεις για κάθε φίλτρο.
-
Óå ìéá åôáéñßá âåëôéþóåùí ôïõ åîùôåñéêïý åß÷å ãåíéêü ïäçãü âåëôßùóçò
Ôá âÞìáôá:
1.Åêêåíôñïöüñïò åéóáãùãÞò
2.Åíá ðéï åëåýèåñï ößëôñï
3.Ðñïãñáìáìôéóìüò
4 ÅîÜôìéóç
5.êáôáëõôçò ü÷é ðÝôáìá ÁëëáãìáÁõôÜ ôá ðåñé ðñþôùí äåýôåñùí 21þí êáé üõôù êáèåîÞò óôáäßùí âåëôßùóçò åßíáé åëëçíéêÞò ðñïÝëåõóçò êáé áñêåôÜ ìïõöÝí öéäÝí êëð
Êáëü : Ìç÷áíéêüò óïâáñüò êáé ü÷é öéäÝìðïñáò /âåëôéùôÞò óå åñþôçóç ãéá âåëôéþóåéò ôÝôïéïõ ôýðïõ ' Áí âñåßò 15 Üëïãá ìå áõôÜ ðïõ ëÝíå íá êÜôóù íá ìå ã....ïõí' -
Θα διαφωνήσω εν μέρει. Τα στάδια βελτίωσης είναι ορολογία που την πήραμε απ'έξω. Για παράδειγμα θα σου αναφέρω το online κατάστημα του MG Owners' Club, που πουλά κινητήρες με βελτίωση πρώτου, δευτέρου και τρίτου σταδίου για MG B, C και Midget. Αντίστοιχα έχω δει και σε Lorinser, Brabus, Carlsson. 10-20 άλογα με φίλτρο και τελικό γενικά ΔΕΝ παίρνεις. Εκτός και αν το φιλτροκούτι του αυτοκινήτου σου ήταν τελείως πνιγμένο. Τότε παίζει να πάρεις 3-5 άλογα, αλλά για παραπάνω το κόβω χλωμό. Αν και η εξάτμισή σου καταπίεζε πολύ τον κινητήρα, μπορεί με αντικατάστασή της να πάρεις άλλα 3-4 άλογα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ρε nascar1,να το πουμε απλα,τα φίλτρα ειναι μια απάτη και μισή.
Πηγαινε σε ενα καγκουροφόρουμ και θα διαβασεις για το πως ζωντανεψε το αυτοκινητο με το φιλτρο,πως πηρε 10 αλογα,και πως θεραπεύτηκε απο την χρόνια ποδάγρα.Εδω δεν ασχολούμαστε τόσο με αυταοι 4Τ παντως αλλαζουν φιλτρο ή τοποθετουν φιλτροχοανη στα αυτοκινητα που βελτιωνουν, λες να ειναι και αυτοι καγκουρομοντιφαδες?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
photis υπαρχει ενα μαθημα στα σχολεια που λεγεται ορθογραφια!
πρωτ' απ' ολα, λοιπον, μαθε την και υστερα ελα να κανουμε διαλογο!
δευτερον αν κανατε τον κοπο να ριξετε μια ματια στα ευρετηρια, θα βρισκατε θεματα αντιστοιχα που θα μπορουσε να λυσει τις αποριες σας
τριτον, οτι απαντησεις ηταν να παρει τις εχει παρε ηδη!
δεν ειναι κοσμιο (αν εχετε υπ' οψιν σας τι παει να πει) να ανεβαζει το θεμα επανω, τη στιγμη που δεν εχει κατι να πει, απο το να γκρινιαξει επειδη κανεις αλλος δεν εχει διαβασει ή δεν εχει απαντησει!
δειχνει οτι δεν εχετε σεβασμο στους αλλους!
εκτος αν δε μπορειτε να 'πιασετε' το νοημα, οποτε δικο μου λαθος εξ' αρχης..
νομιζα οτι ησασταν νοημοντα οντα!!
(sorry!)Δεν νομίζω πως αξίζει τον κόπο να κατέβω στο επίπεδό σου και να σου απαντήσω. Όχι τίποτα άλλο αλλά φοβάμαι τα ορθογραφικά μου λάθη. ..
Φίλε ποιος νομίζεις ότι είσαι? Κανένας καθηγητής πανεπιστημίου? Πρόσεχε αγόρι μου να μιλάς καλά και να μην προσβάλεις οποιονδήποτε έχει αντίθετη άποψη με την δική σου. Το σταματάω εδώ γιατί δεν θέλω να χαλάσω το topic....
-
ÁëëáãÞ ößëôñïõ Þ åîÜôìéóçò ðïõ åßíáé ðïëý ðíéãìÝíá íá ìðïñïýí íá öÝñïõí Üëïãáôá áëëÜ ðñÝðåé íá áëëÜîåéò êáé êáðïéá óôïé÷åßá óôï ðñüãñáììá ãéáôß ðïëý áðëÜ èá áëëÜîïõí êÜðïéá ÷áñáêôçñéóôéêÜ ëåéôïõñãßáò .Ôþñá êáôá ðüóï áõôÝò ïé áëëáãÝò èá ëåéôïõñãïýí ôï ßäéï êáëÜ óå üëï ôï öÜóìá èåñìïêñáóéþí & öüñôïõ ðïõ èá êëçèåß íá ëåéôïõñãÞóåé ôï áõôïêßíçôï ðÜóï -áí êáé ðïëý äýóêïëá ãßíåôáé - áëëÜ áí êÜíåéò êáé ñùôÞóåéò ôßðïôá ôÝôïéï êáíÝíá ìáóôüñé åßôå èá áñ÷ßóåé íá ëÝåé ãéá åîùãÞéíïõò åßôå ãéá ôçí äéêÞ ôïõ åöáñìïóìÝíç ôå÷íéêÞ áðüëõôá åããõçìÝíùí áëïãüöéäùí ,áðÜíôçóç óôï åñþôçìá ? Ìüëéò âãåß êáé ï Þëéïò áðï ôçí äýóç.
Ôþñá ãéá âåëôßùóç ðñáãìáôéêÞ êáëü èá Þôáí íá ìáèáßíïõìå ðñþôá ôá áõôïêßíçôÜ ìáò íá âñßóêïõìå ôá áñíçôéêÜ ôïõò êáé ìå Ýíá ëïãéêü êüóôïò þò ðñïò ôçí ôéìÞ áãïñÜò íá êÜíïõìå êÜðïéåò áëëáãÝò þóôå íá ôá åîáëåßøïõìå (ü÷é âåëôßùóç 3000€ óå áõôïêßíçôï áîßáò 10000€ äåí åßíáé ëïãéêü êüóôïò ).
Áí üíôùò åßíáé âåëôßùóç ôï ÖÐÅ êáé äßíåé Üëïãá ôüôå ôï íá ÷ñçóéìïðïßçóù æÜíôåò ìå ôï ìéóü âÜñïò áðï ôéò õðÜñ÷ïõóåò ìå êáëýôåñï áåñéóìü ãéá ôá öñÝíá ,êáëýôåñá áìïñôéóÝñ & ëÜóôé÷á èá ìïõ äþóåé ðåñéóóüôåñá 'Üëïãá' Þ ü÷é ?
@skullone Üóôïõò áõôïýò ôÝôïéá êÜíïõí êáé ìåôÜ ðÜíå üëïé êáé áãïñÜæïõí ïôéäÞðïôå Üëëï ...(êáìßá ìïìöÞ ãéá ôá áõôïêßíçôá ãéá áõôïýò ðïõ ôá öôéÜ÷íïõí ìüíï) -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Αλλαγή φίλτρου ή εξάτμισης που είναι πολύ πνιγμένα να μπορούν να φέρουν άλογατα αλλά πρέπει να αλλάξεις και καποια στοιχεία στο πρόγραμμα γιατί πολύ απλά θα αλλάξουν κάποια χαρακτηριστικά λειτουργίας .Τώρα κατα πόσο αυτές οι αλλαγές θα λειτουργούν το ίδιο καλά σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών & φόρτου που θα κληθεί να λειτουργήσει το αυτοκίνητο πάσο -αν και πολύ δύσκολα γίνεται - αλλά αν κάνεις και ρωτήσεις τίποτα τέτοιο κανένα μαστόρι είτε θα αρχίσει να λέει για εξωγήινους είτε για την δική του εφαρμοσμένη τεχνική απόλυτα εγγυημένων αλογόφιδων ,απάντηση στο ερώτημα ? Μόλις βγεί και ο ήλιος απο την δύση.
Τώρα για βελτίωση πραγματική καλό θα ήταν να μαθαίνουμε πρώτα τα αυτοκίνητά μας να βρίσκουμε τα αρνητικά τους και με ένα λογικό κόστος ώς προς την τιμή αγοράς να κάνουμε κάποιες αλλαγές ώστε να τα εξαλείψουμε (όχι βελτίωση 3000€ σε αυτοκίνητο αξίας 10000€ δεν είναι λογικό κόστος ).
Αν όντως είναι βελτίωση το ΦΠΕ και δίνει άλογα τότε το να χρησιμοποίησω ζάντες με το μισό βάρος απο τις υπάρχουσες με καλύτερο αερισμό για τα φρένα ,καλύτερα αμορτισέρ & λάστιχα θα μου δώσει περισσότερα 'άλογα' ή όχι ?
@skullone άστους αυτούς τέτοια κάνουν και μετά πάνε όλοι και αγοράζουν οτιδήποτε άλλο ...(καμία μομφή για τα αυτοκίνητα για αυτούς που τα φτιάχνουν μόνο)ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ οι ελαφρύτερες ζάντες κάνουν θαύματα! Για κάποιον που ενδιαφέρεται πραγματικά και μπορεί αξίζει η επένδυση. Εγώ έχω να πω δύο παραδείγματα, ένα σε Σιέρρα Κόσγουορθ με 17αρες αλουμινίου που άλλαξε με μαγνήσιο και ένα σε 145 1.4 (!) με 15αρες. Απίστευτη διαφορά σε κάθε επίπεδο και συνθήκη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ρε nascar1,να το πουμε απλα,τα φίλτρα ειναι μια απάτη και μισή.
Πηγαινε σε ενα καγκουροφόρουμ και θα διαβασεις για το πως ζωντανεψε το αυτοκινητο με το φιλτρο,πως πηρε 10 αλογα,και πως θεραπεύτηκε απο την χρόνια ποδάγρα.Εδω δεν ασχολούμαστε τόσο με αυταοι 4Τ παντως αλλαζουν φιλτρο ή τοποθετουν φιλτροχοανη στα αυτοκινητα που βελτιωνουν, λες να ειναι και αυτοι καγκουρομοντιφαδες?
Ναι,αλλα περισσότερο έμποροι και διαφημιστές.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ρε nascar1,να το πουμε απλα,τα φίλτρα ειναι μια απάτη και μισή.
Πηγαινε σε ενα καγκουροφόρουμ και θα διαβασεις για το πως ζωντανεψε το αυτοκινητο με το φιλτρο,πως πηρε 10 αλογα,και πως θεραπεύτηκε απο την χρόνια ποδάγρα.Εδω δεν ασχολούμαστε τόσο με αυταοι 4Τ παντως αλλαζουν φιλτρο ή τοποθετουν φιλτροχοανη στα αυτοκινητα που βελτιωνουν, λες να ειναι και αυτοι καγκουρομοντιφαδες?
Ναι,αλλα περισσότερο έμποροι και διαφημιστές.
Λες???
Το ιδιο τοτε ισχυει και με δεκαδες σοβαρες εταιριες βελτιωσης! Μπραβο, δεν το περιμενα οτι τοσος κοσμος ασχολειται με 'αερα'.
-
Σίγουρα μια βελτίωση της εισαγωγής του αέρα με ένα ελεύθερο φίλτρο και μια πατέντα ίσως για την εισαγωγή πολύ και κρύου αέρα μόνο ευεργετικά αποτελέσματα μπορεί να δώσει. Ακόμα και 2 άλογα να κερδίσεις νομίζω ότι είναι ένα όφελος. Μικρό μεν αλλά υπαρκτό. Και πάνω από όλα ανέξοδο μπροστά σε άλλα έξοδα που κάνουμε για τα αυτοκίνητα μας. Συν ότι ικανοποιούμε και το κέφι μας βρε αδερφέ...
-
Τα περισσότερα φίλτρα δεν δινουν ούτε ένα αλογο,απλως μερικα δίνουν την δυνατότητα για ταχύτερη εισαγωγή αέρα.
Οσο για την βιομηχανία του 'αέρα',δεν θα μπορούσα να το περιγραψω καλύτερα,και να προσθέσω ότι πολλες 'βελτιωσεις' ειναι τελικα υποβαθμίσεις,όπως πχ τα τεραστια δισκόφρενα. -
[quote='kpsig'][quote='gskarmou']Αλλαγή φίλτρου ή εξάτμισης που είναι πολύ πνιγμένα να μπορούν να φέρουν άλογατα αλλά πρέπει να αλλάξεις και καποια στοιχεία στο πρόγραμμα γιατί πολύ απλά θα αλλάξουν κάποια χαρακτηριστικά λειτουργίας .Τώρα κατα πόσο αυτές οι αλλαγές θα λειτουργούν το ίδιο καλά σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών & φόρτου που θα κληθεί να λειτουργήσει το αυτοκίνητο πάσο -αν και πολύ δύσκολα γίνεται - αλλά αν κάνεις και ρωτήσεις τίποτα τέτοιο κανένα μαστόρι είτε θα αρχίσει να λέει για εξωγήινους είτε για την δική του εφαρμοσμένη τεχνική απόλυτα εγγυημένων αλογόφιδων ,απάντηση στο ερώτημα ? Μόλις βγεί και ο ήλιος απο την δύση.
Τώρα για βελτίωση πραγματική καλό θα ήταν να μαθαίνουμε πρώτα τα αυτοκίνητά μας να βρίσκουμε τα αρνητικά τους και με ένα λογικό κόστος ώς προς την τιμή αγοράς να κάνουμε κάποιες αλλαγές ώστε να τα εξαλείψουμε (όχι βελτίωση 3000 -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ρε nascar1,να το πουμε απλα,τα φίλτρα ειναι μια απάτη και μισή.
Πηγαινε σε ενα καγκουροφόρουμ και θα διαβασεις για το πως ζωντανεψε το αυτοκινητο με το φιλτρο,πως πηρε 10 αλογα,και πως θεραπεύτηκε απο την χρόνια ποδάγρα.Εδω δεν ασχολούμαστε τόσο με αυταοι 4Τ παντως αλλαζουν φιλτρο ή τοποθετουν φιλτροχοανη στα αυτοκινητα που βελτιωνουν, λες να ειναι και αυτοι καγκουρομοντιφαδες?
Ναι,αλλα περισσότερο έμποροι και διαφημιστές.
Φίλε Tiger, είναι εύκολο να μηδενίζεις την δουλειά κάποιων, πίσω από ένα πληκτρολόγιο.
Συμφωνώ ότι υπάρχει βιομηχανία που εκμεταλλεύται ανασφάλειες και ανεπάρκειες, αλλά υπάρχουν και κάποιοι σοβαροί κατασκευαστές, με καλά προϊόντα και βέβαια είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε αυτά που έχουν να μας προσφέρουν κάτι για την χρήση που κάνουμε στο αυτοκίνητο μας.
Και εκεί βρίσκεται η αξία βελτιώσεων σαν και αυτές των 4τροχών, αφού ψάχνουν, επιλέγουν και δοκιμάζουν ώστε να προσφέρουν έτοιμες λύσεις, αποφεύγοντας τις υπερβολές.
Για την ιστορία, ένα απλό ελεύθερο φίλτρο έδωσε στο Focus 1.6, 4 άλογα στις μεσαίες και σχεδόν 1 κιλό ροπής, την στιγμή που στο Yaris έδωσε μόλις 1 ίππο. H σκούπα της Peugeot Sport δίνει 7-10 άλογα σε ένα 16βάλβιδο 106, δυναμομετρημένη πολλάκις και σε διαφορετικά δυναμόμετρα ενώ σε ένα 106 xsi δεν δίνει σχεδόν τίποτα.
Το συμπέρασμα; υπάρχει κάποιο όφελος από τα 'ελεύθερα' φίλτρα, αλλά όχι σε όλους τους κινητήρες, αφού ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις.
Από την άλλη τα 4,5 μέτρα που φρενάρει νωρίτερα από τα 100χλμ/ώρα το Focus του 0-100-0, τα δευτερόλεπτα διαφοράς στις ρεπρίζ και το κράτημα-τρένο που διέθετε, προσωπικά τα βλέπω περισσότερο σαν αυξημένα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας και οδηγικής ευχαρίστησης, παρά σαν 'καγκουρομοντίφες'. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα Yaris και VTS που παρουσιάστηκαν πρόσφατα στο 0-100-0.
-
Βρηκα το τεστ που ειχε κανει το POWER από αλλαγή φίλτρου σε ενα Subaru WRX ’03 παραθέτω τα αποτελέσματα πιο κατω για αυτούς που δεν το ειχαν διαβάσει.
Οσο για την παραπανω ιπποδυναμη απο αυτη που ανακοινωνει το εργοστασιο, μαλλον πρεπει να οφειλεται στην αλλαγη εξατμισης.
Τα συμπερασματα δικα σας!SUBARU Φιλτρο
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 253.7 / 5688
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 32.8 / 5297ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 244 / 5859
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 31,7 / 4837APEX
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 263.5 / 5804
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 34.1 / 5085BMC
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 256.1 / 5740
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33 / 4810GREEN
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 257.7 /5772
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33.3 /4813ITG
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 260.2 /5751
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33.7 / 4726JR
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 257.8 / 5828
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33.3 / 4940K&N
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 261.3 / 5713
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33.5 / 4679PIPERCROSS
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 264.8 / 5719
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 34.1 / 4929RAMAIR
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 255.3 / 5816
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33.5 / 3694STI Φιλτρο
Μέγιστη ισχύς (Ps / rpm) 262.5 / 5790
Μέγιστη ροπή (kgm / rpm 33.9 / 5080 -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλλαγή φίλτρου ή εξάτμισης που είναι πολύ πνιγμένα να μπορούν να φέρουν άλογατα αλλά πρέπει να αλλάξεις και καποια στοιχεία στο πρόγραμμα γιατί πολύ απλά θα αλλάξουν κάποια χαρακτηριστικά λειτουργίας .Τώρα κατα πόσο αυτές οι αλλαγές θα λειτουργούν το ίδιο καλά σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών & φόρτου που θα κληθεί να λειτουργήσει το αυτοκίνητο πάσο -αν και πολύ δύσκολα γίνεται - αλλά αν κάνεις και ρωτήσεις τίποτα τέτοιο κανένα μαστόρι είτε θα αρχίσει να λέει για εξωγήινους είτε για την δική του εφαρμοσμένη τεχνική απόλυτα εγγυημένων αλογόφιδων ,απάντηση στο ερώτημα ? Μόλις βγεί και ο ήλιος απο την δύση.
Τώρα για βελτίωση πραγματική καλό θα ήταν να μαθαίνουμε πρώτα τα αυτοκίνητά μας να βρίσκουμε τα αρνητικά τους και με ένα λογικό κόστος ώς προς την τιμή αγοράς να κάνουμε κάποιες αλλαγές ώστε να τα εξαλείψουμε (όχι βελτίωση 3000� σε αυτοκίνητο αξίας 10000� δεν είναι λογικό κόστος ).
Αν όντως είναι βελτίωση το ΦΠΕ και δίνει άλογα τότε το να χρησιμοποίησω ζάντες με το μισό βάρος απο τις υπάρχουσες με καλύτερο αερισμό για τα φρένα ,καλύτερα αμορτισέρ & λάστιχα θα μου δώσει περισσότερα 'άλογα' ή όχι ?
@skullone άστους αυτούς τέτοια κάνουν και μετά πάνε όλοι και αγοράζουν οτιδήποτε άλλο ...(καμία μομφή για τα αυτοκίνητα για αυτούς που τα φτιάχνουν μόνο)ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ οι ελαφρύτερες ζάντες κάνουν θαύματα! Για κάποιον που ενδιαφέρεται πραγματικά και μπορεί αξίζει η επένδυση. Εγώ έχω να πω δύο παραδείγματα, ένα σε Σιέρρα Κόσγουορθ με 17αρες αλουμινίου που άλλαξε με μαγνήσιο και ένα σε 145 1.4 (!) με 15αρες. Απίστευτη διαφορά σε κάθε επίπεδο και συνθήκη.
Στη συμπεριφορά φαντάζομαι περισσότερο, λόγω μείωσης της μη αναρτημένης μάζας.
Βέβαια και το καταλαβαίνεις σε λακούβες, κατσαρό οδόστρωμα φρενάρισμα και συνεχείς αλλαγές πορείας... Α, και σπινιάρεις περισσότερο παντού
Drive και Power Techniques Συγκριτικό για Φίλτρα Αέρος