-
Να γράψει και ο γέρος!!!!!......
Έξω το καπάκι, έξω οι αυτορυθμιζόμενες , στον καπακά του Δημήτρη στην νέα Ιωνία, λαδιέρα φτηνή, καλό ρυθμιστή στο αέριο, και καλά χιλιόμετρα με πολύ αγάπη στους καλούς μου φίλους.
Και πάντα ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ με μολύβι και χαρτί.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Να γράψει και ο γέρος!!!!!......
Έξω το καπάκι, έξω οι αυτορυθμιζόμενες , στον καπακά του Δημήτρη στην νέα Ιωνία, λαδιέρα φτηνή, καλό ρυθμιστή στο αέριο, και καλά χιλιόμετρα με πολύ αγάπη στους καλούς μου φίλους.
Και πάντα ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ με μολύβι και χαρτί.
Α.Αντωνη αυτος ο Δημητρης στη νεα ιωνια βαζει κατι ενισχυμενο για το υγραεριο?? Δωσε μου στοιχεια αν θες να επικοινωνησω.
Το προβλημα δεν λυνεται αλλιως, μονο με αλλα μεταλλα. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ξέχασα να πω ότι εννοώ πλάνισμα κεφαλής 1 χιλιοστό ακριβώς για να ανεβεί η συμπίεση. Έτσι έχουμε χαμηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων λόγω μεγαλύτερης εκτόνωσής τους μέσα στον κύλινδρο (νόμος των αερίων). Ξαχνάμε τα γκαζιλίκια όμως αν τον θέλουμε τον κινητήρα.το 1mm δεν ειναι στανταρ σε ολους τους κινητηρες για να μας δωσει την σχεση συμπιεσης 12/1, πρεπει να γινει ογκομετρηση πριν και υστερα να βρουμε ποσο θα κατεβασουμε το καπακι ή το μπλοκ (προτιμω το μπλοκ) για να ειμαστε σωστοι.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ξέχασα να πω ότι εννοώ πλάνισμα κεφαλής 1 χιλιοστό ακριβώς για να ανεβεί η συμπίεση. Έτσι έχουμε χαμηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων λόγω μεγαλύτερης εκτόνωσής τους μέσα στον κύλινδρο (νόμος των αερίων). Ξαχνάμε τα γκαζιλίκια όμως αν τον θέλουμε τον κινητήρα.
το 1mm δεν ειναι στανταρ σε ολους τους κινητηρες για να μας δωσει την σχεση συμπιεσης 12/1, πρεπει να γινει ογκομετρηση πριν και υστερα να βρουμε ποσο θα κατεβασουμε το καπακι ή το μπλοκ (προτιμω το μπλοκ) για να ειμαστε σωστοι.
Πολύ πολύ σωστά τα λες. Το 12:1 ισχύει μόνο για το δικό μου με 1 χιλ κατέβασμα.
Το πόσο θα πάει η συμπίεση περίπου, μπορεί να βγει και με υπολογισμό αν ξέρουμε ακριβή κυβικά κινητήρα, αριθμό κυλίνδρων, διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ξέχασα να πω ότι εννοώ πλάνισμα κεφαλής 1 χιλιοστό ακριβώς για να ανεβεί η συμπίεση. Έτσι έχουμε χαμηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων λόγω μεγαλύτερης εκτόνωσής τους μέσα στον κύλινδρο (νόμος των αερίων). Ξαχνάμε τα γκαζιλίκια όμως αν τον θέλουμε τον κινητήρα.
το 1mm δεν ειναι στανταρ σε ολους τους κινητηρες για να μας δωσει την σχεση συμπιεσης 12/1, πρεπει να γινει ογκομετρηση πριν και υστερα να βρουμε ποσο θα κατεβασουμε το καπακι ή το μπλοκ (προτιμω το μπλοκ) για να ειμαστε σωστοι.
Πολύ πολύ σωστά τα λες. Το 12:1 ισχύει μόνο για το δικό μου με 1 χιλ κατέβασμα.
Το πόσο θα πάει η συμπίεση περίπου, μπορεί να βγει και με υπολογισμό αν ξέρουμε ακριβή κυβικά κινητήρα, αριθμό κυλίνδρων, διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου.
με αυτη την σχεση συμπιεσης με απλη αμολυβδη πως δουλευει το αυτοκινητο?
-
Μια χαρά, δεν έχει πρόβλημα.
-
Η JLM αν ρυθμιστεί σωστα δεν τρεχει θελει τροπο επιλογη της ροης και κοντρα την κατω βιδα οχι πολυ σφιχτά ωστε να μην επηρεασει τη ροη,
ΤΖΙΟΛΑΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 στο δικο μου το ford connect με το brc εχω τωρα 23.000 απο το καπακι με τις ενυσχυμένες βαλβιδες και εδρες !!!
Σημερα το ML ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 85.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ PRINS και jlm !!!
-
ρωτω τα μαστορια !!
Αγορασα μια δεξαμενη απο ενα πολωνικό καταστημα με αντλια ενσωματωμενη με ρυθμιστη πιεσης απο 4-6 μπαρ η δεξαμενη ειναι polmocon και η αντλια της μαπκο η πληρωση ειναι με ευκαμτο σωληνα 16 μμ αντιγραφο της stako που εχει η icom - prins-viale ...
αν τη συνδεσω στη μπεκιερα του ml εχει ρακορ 10 αλλα βρηκα ανταπτορα 8-10 που ταιριάζει σε σωληνα υγραεριου... και με το μηχανικό μου προσπαθησω να βάλω μπροστα με το υγραεριο σε υγρη μορφή μεσο των μπεκ της βενζινης θα δουλεψει ?
σημ.. ρυθμισα την αντλια στα 5 μπαρ που λεει η μερσεντες και ειμαι το ΣΚ ετοιμος για δοκιμες !! το μονο που εμεινε ειναι να παρακαμσουμε το φλοτερ της βενζινης στο τι στελνει μπροστά τα υπολοιπα ρευματα κλτ τα λυσαμε υγρο το υγραεριο υγρη η βενζινη υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξουμε ?
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
ρωτω τα μαστορια !!Αγορασα μια δεξαμενη απο ενα πολωνικό καταστημα με αντλια ενσωματωμενη με ρυθμιστη πιεσης απο 4-6 μπαρ η δεξαμενη ειναι polmocon και η αντλια της μαπκο η πληρωση ειναι με ευκαμτο σωληνα 16 μμ αντιγραφο της stako που εχει η icom - prins-viale ...
αν τη συνδεσω στη μπεκιερα του ml εχει ρακορ 10 αλλα βρηκα ανταπτορα 8-10 που ταιριάζει σε σωληνα υγραεριου... και με το μηχανικό μου προσπαθησω να βάλω μπροστα με το υγραεριο σε υγρη μορφή μεσο των μπεκ της βενζινης θα δουλεψει ?
σημ.. ρυθμισα την αντλια στα 5 μπαρ που λεει η μερσεντες και ειμαι το ΣΚ ετοιμος για δοκιμες !! το μονο που εμεινε ειναι να παρακαμσουμε το φλοτερ της βενζινης στο τι στελνει μπροστά τα υπολοιπα ρευματα κλτ τα λυσαμε υγρο το υγραεριο υγρη η βενζινη υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξουμε ?
σε περιπτωση διαρροης υγραεριου εχεις σκεφτει με ποιον τροπο θα κοβετε αυτοματα η παροχη του?
τις εναλλαγες απο το ενα καυσιμο στο αλλο πως θα τις κανεις?
πιστευω οτι αν λυσεις αυτα τα θεματα μπορει να δουλεψει το αυτοκιντο αλλα με το καταλληλο προγραμμα εγκεφαλου που θα δινει την μεγαλυτερη ποσοτητα υγραεριου που χρειαζεται, με την βενζινα ομως θα εισαι πολυ πλουσιος μετα. -
πειραμα θα κανουμε φιλε ηλια διαρροη υπαρχει και σημερα στα συστηματα υγραεριου εστω και μικρη σε μερικες περιπτωσεις δεν θελουμε εναλλαγες καυσιμου αλλα ενα καυσιμο μονο .... υπαρχει και η σκεψη του αγραφου εγκεφαλου απο το φιλο μηχανικο... εχει δουλεψει σε μινικουπερ αγωνιστικο με πνευμονα μπεκ και ηλεκτροβανες μονο χωρις εγκεφαλο υγραεριου οπου ο αγραφος οδηγει τα μπεκ του αεριου εδω θελουμε ενα βημα ακομα πιο μπροστα υγρος ψεκασμος σε μπεκ βενζινης οπως στα υγρου με την προσθηκη μπεκ ...
-
και λογω αγραφου εγκεφαλου θα φτιαξεις ΚΑΙ την καμπυλη αβανς οπως πρεπει.....
κι οχι στο περιπου που ειναι με τη χαρτογραφηση βενζινης
ακρως ενδιαφερον προτζεκτ!!! -
Ο χρήστης dathens έγραψε:
πειραμα θα κανουμε φιλε ηλια διαρροη υπαρχει και σημερα στα συστηματα υγραεριου εστω και μικρη σε μερικες περιπτωσεις δεν θελουμε εναλλαγες καυσιμου αλλα ενα καυσιμο μονο .... υπαρχει και η σκεψη του αγραφου εγκεφαλου απο το φιλο μηχανικο... εχει δουλεψει σε μινικουπερ αγωνιστικο με πνευμονα μπεκ και ηλεκτροβανες μονο χωρις εγκεφαλο υγραεριου οπου ο αγραφος οδηγει τα μπεκ του αεριου εδω θελουμε ενα βημα ακομα πιο μπροστα υγρος ψεκασμος σε μπεκ βενζινης οπως στα υγρου με την προσθηκη μπεκ ...με αγραφο σιγουρα θα δουλεψει και πολυ καλα μαλιστα. απλα καντε ενα καθαρισμα στα μπεκ πρωτα και αλλαξτε ολα τα oring των μπεκ τα πανω και τα κατω. η ανησυχια μου ειναι οτι αν καποια στιγμη υπαρξει καποια διαρροη απο σωληνακι του αυτοκινητου τοτε το ενδεχομενο εκρηξης ειναι πολυ πιθανο, υπαρχουν καποιες διαφορες με τα υπαρχον συστηματα υγραεριου, οπου περναει σε υγρη μορφη το lpg δεν εχουμε λαστιχενια σωληνακια και στα λαστιχενια σωληνακια των κιτ υγραεριου η πιεση ειναι μεχρι 1,5 bar συνηθως αρα η ιδια τρυπα και στην μια περιπτωση και στην αλλη εχει πολυ μεγαλη διαφορα στην ποσσοτητα καυσιμου που θα χαθει στον χωρο του κινητηρα. συγχωρα με που σου βαζω αυτους τους προβληματισμους (ισως και υπερβολικους) αλλα στο θεμα ασφαλεια ειμαι της αποψης καλυτερα γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε.
αλλα να ρωτησω και ποιος ο σκοπος αυτουνου του πειραματος αφου εχεις ηδη εγκατασταση υγραεριου στο αυτοκινητο σου και μαλιστα πολυ καλης εταιριας? -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
και λογω αγραφου εγκεφαλου θα φτιαξεις ΚΑΙ την καμπυλη αβανς οπως πρεπει.....
κι οχι στο περιπου που ειναι με τη χαρτογραφηση βενζινης
ακρως ενδιαφερον προτζεκτ!!!Πραγματικά!!! Προτείνω και σφάξιμο κεφαλής για να ανέβει η συμπίεση και να γίνουν εκμεταλλεύσιμα τα εξτρά οκτάνια!
-
-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
πως ανεβαζουμε φοτο σε απαντηση?Τις ανεβάσεις σε κάποιο σχετικό site, πχ flickr, photobucket, παίρνεις το λινκ για BBS από το share και το κάνεις επικόλληση στο ποστ σου. Ελπίζω να είναι κατανοητό
-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
πως ανεβαζουμε φοτο σε απαντηση?την ανεβαζεις στο ιντερνετ, πχ στο tinypic, ειναι ευκολο
παιρνεις τo URL της φωτο και το βαζεις στο κειμενο αναμεσα στα img και /img που σου βγαινουν αμα πατησεις το αντιστοιχο κουμπακι πανω απο το παραθυρο απαντησης -
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
πως ανεβαζουμε φοτο σε απαντηση?
την ανεβαζεις στο ιντερνετ, πχ στο tinypic, ειναι ευκολο
παιρνεις τo URL της φωτο και το βαζεις στο κειμενο αναμεσα στα img και /img που σου βγαινουν αμα πατησεις το αντιστοιχο κουμπακι πανω απο το παραθυρο απαντησηςσας ευχαριστω!
-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
Φοτο απο τα μπουζι που εβγαλα για να ελενξω.
Εχουν κατι το επιληψιμο?το ασπρο ειναι κατι σαν αλατα και ξυνετε με το νυχι.
τι μπορει να ειναι?Τα άσπρα είναι οι κλασικές επικαθήσεις που αφήνει το υγραέριο. Χημικά δεν ξέρω τι είναι.
Φαίνεται να έχεις σωστό μίγμα.
Τα μπουζί αυτά είναι φθαρμένα, έχει λιώσει δηλαδή η ακίδα της γείωσης και έχει στρογγυλέψει η κεντρική.
-
Εχω βρει impreza wrx σε υπερβολικα χαμηλη τιμη και σε παρα πολυ καλη κατασταση και σκεφτομαι σοβαρα να το παρω αλλα εννοειται οτι μονο με αεριο μπορεις να το κινεις χωρις να πουληθεις.
Το ερωτημα ειναι αν εχει βαλει κανεις αεριο σε wrx,στο forester xt που εχουν ιδιο μοτερ δουλευει ρολοι αλλα στο wrx ειναι και 50 αλογα πανω,θα τη παλεψει αν π.χ με αεριο το πηγαινω χαλαρα και γκαζια μονο με βενζινα;η να το ξεχασω εντελως;
Ενδεικτικα θα πω οτι αγορα και αεριο δεν θα περασουν τις 5 χιλιαδες.
Υγραεριοκίνηση!