-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το ότι η βαζελίνη ( pure petroleum jelly ) είναι κατάλληλη για δερματική χρήση δεν εξασφαλίζει ότι είναι κατάλληλη για χρήση σε ελαστικά εξαρτήματα από Kαουτσούκ, Viton, Nεοπρένιο, Ηypalon, κλπ.
Εξασφαλιζει οτι σιγουρα δεν θα κανει ζημια στα πλαστικα επειδη δεν εχει διαλυτες,
δεν ειπα οτι ειναι το πλεων καταληλο σαν υλικο ουτε οτι αλειφουμε ανεξελεγκτα οτι πλαστικο βρουμε
ειδικα οταν αυτο βρισκεται κοντα σε υλικα τριβης.
Εχουν κυκλοφορησει ομως και σπρευ βαζελινης αποκλειστικα για την λιπανση πλαστικων εξαρτηματων.
Επισης το λευκο γρασο που λες ειναι και αυτο παραγωγο του πετρελαιου, παρ ολα αυτα ειναι συμβατο με πλαστικα.Το γράσο χαλκού είναι καλό για άλλη χρήση ( πχ στην πλάτη των τακακιών ) και όχι για τις γλύστρες στις δαγκάνες.
Αν δείς ένα καινούργιο αυτοκίνητο οι γλύστρες στις δαγκάνες έχουν λευκό γράσο, ούτε βαζελίνη, ούτε γράσο χαλκού, το γιατί είναι προφανές.Εχω δει σε συσκευασιες γρασου χαλκου να υποδεικνυουν την χρηση του σε γλυστρες, οποτε σιγουρα δεν κανω λαθος,
http://www.tradeindia.com/fp1318140/Crc ... ound-.html
οι συσκευασιες σε παστα με το πινελακι προοριζονται ακριβως για τετοια σημεια,
ενω αυτες σε σπρευ για την πλατη των τακακιων οπου απλωνονται πιο ομοιομορφα για ευνοητους λογους.
Για τα καινουργια αυτοκινητα που λες ειναι πολυ πιθανο να ειναι θεμα κοστους. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Το ότι η βαζελίνη ( pure petroleum jelly ) είναι κατάλληλη για δερματική χρήση δεν εξασφαλίζει ότι είναι κατάλληλη για χρήση σε ελαστικά εξαρτήματα από Kαουτσούκ, Viton, Nεοπρένιο, Ηypalon, κλπ.
Εξασφαλιζει οτι σιγουρα δεν θα κανει ζημια στα πλαστικα επειδη δεν εχει διαλυτες,
δεν ειπα οτι ειναι το πλεων καταληλο σαν υλικο ουτε οτι αλειφουμε ανεξελεγκτα οτι πλαστικο βρουμε
ειδικα οταν αυτο βρισκεται κοντα σε υλικα τριβης.
Εχουν κυκλοφορησει ομως και σπρευ βαζελινης αποκλειστικα για την λιπανση πλαστικων εξαρτηματων.
Επισης το λευκο γρασο που λες ειναι και αυτο παραγωγο του πετρελαιου, παρ ολα αυτα ειναι συμβατο με πλαστικα.Το γράσο χαλκού είναι καλό για άλλη χρήση ( πχ στην πλάτη των τακακιών ) και όχι για τις γλύστρες στις δαγκάνες.
Αν δείς ένα καινούργιο αυτοκίνητο οι γλύστρες στις δαγκάνες έχουν λευκό γράσο, ούτε βαζελίνη, ούτε γράσο χαλκού, το γιατί είναι προφανές.Εχω δει σε συσκευασιες γρασου χαλκου να υποδεικνυουν την χρηση του σε γλυστρες, οποτε σιγουρα δεν κανω λαθος,
http://www.tradeindia.com/fp1318140/Crc ... ound-.html
οι συσκευασιες σε παστα με το πινελακι προοριζονται ακριβως για τετοια σημεια,
ενω αυτες σε σπρευ για την πλατη των τακακιων οπου απλωνονται πιο ομοιομορφα για ευνοητους λογους.
Για τα καινουργια αυτοκινητα που λες ειναι πολυ πιθανο να ειναι θεμα κοστους.Παστα χαλκου βαζουν καποιοι σε γλυστρες, το θεμα ειναι οτι με τις θερμοκρασιες που αναπτυσσοναι, θα εξατμιστει η βαση και θα σου μεινει ο χαλκος, που δεν ειναι λιπαντικο. Επισης ενδεχετι το ορυκτο λιπαντικο που εχει σα βαση να σου λωσει/χαλασει τις τσιμουχες. Στις ακρες απο τα τακακια βαλτο, συμφωνοι.
Δες τι προτεινει η Honda... παστα σιλικονης.
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=112145&d=1267923350
Για να σε προλαβω, πηρα ενα τηλ στο Σαρακακη, ο ανθρωπος ειπε 'τι ειναι αυτο, δε βαζουμε τετοιο εμεις' και μετα το εψαξε και το βρηκε. Η τιμη που δινει ειναι 89€ +ΦΠΑ αλλα δεν ξερει σε τι ποσοτητα αντιστοιχει... αν και με τις τιμες που παιζουν σε αυτα δεν ειναι σιγουρα παραπανω απο κιλό, να μη σου πω ειναι max 200-500γρ. Μαλιστα φαινεται να εχει αλλαξει ο κωδικος απο τότε με τον κωδικο που δινεται για την 'απλη' σιλικονη δυο θεσεις παρακατω στο TSB (ετσι ειπε).
Αντιστοιχη παστα Motorcraft (XG3A) κανει ~31€ τα 85γρ. Το Dow Corning 111 κανει 20κατι τα 100γρ.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Παστα χαλκου βαζουν καποιοι σε γλυστρες, το θεμα ειναι οτι με τις θερμοκρασιες που αναπτυσσοναι, θα εξατμιστει η βαση και θα σου μεινει ο χαλκος, που δεν ειναι λιπαντικο. Επισης ενδεχετι το ορυκτο λιπαντικο που εχει σα βαση να σου λωσει/χαλασει τις τσιμουχες. Στις ακρες απο τα τακακια βαλτο, συμφωνοι..Επειδη μαλλον δεν καταλαβες μιλαω για το σημειο που τα ακρα των τακακιων ακουμπανε στην δαγκανα,
ακριβως αυτο το σημειο που υποδεικνυεις και εσυ,
και οχι τα αξονακια με το γρασο και την ελαστικη φυσουνα οπου μετακινειται ολη δαγκανα μεσα-εξω.Το γρασο χαλκου αντεχει μεχρι 1100 βαθμους και αυτο ακριβως ειναι το πλεονεκτημα του σε σχεση με τα υπολοιπα.
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Παστα χαλκου βαζουν καποιοι σε γλυστρες, το θεμα ειναι οτι με τις θερμοκρασιες που αναπτυσσοναι, θα εξατμιστει η βαση και θα σου μεινει ο χαλκος, που δεν ειναι λιπαντικο. Επισης ενδεχετι το ορυκτο λιπαντικο που εχει σα βαση να σου λωσει/χαλασει τις τσιμουχες. Στις ακρες απο τα τακακια βαλτο, συμφωνοι..
Επειδη μαλλον δεν καταλαβες μιλαω για το σημειο που τα ακρα των τακακιων ακουμπανε στην δαγκανα,
ακριβως αυτο το σημειο που υποδεικνυεις και εσυ,
και οχι τα αξονακια με το γρασο και την ελαστικη φυσουνα οπου μετακινειται ολη δαγκανα μεσα-εξω.Το γρασο χαλκου αντεχει μεχρι 1100 βαθμους και αυτο ακριβως ειναι το πλεονεκτημα του σε σχεση με τα υπολοιπα.
Συννενοηση κουδουνι . Οντως μιλουσα για τα αξονακια.
-
Τι το ηθελα το service στα φρενα? Καλα φρεναριζε το golf.
Απο καιρο ελεγα, θα συμαζεψω λιγο τα φρενα. Περασα και ΚΤΕΟ προσφατα, χωρις ιδιαιτερο θεμα ομως.
Λιγο το χειροφρενο δεν κρατουσε, το φρενο ομως αριστο. (δεν εχει ABS το αυτοκινητο)
Το golf III 1400 λοιπον, εγινε 1600, με τον ΑΕΚ κινητηρα. (Πριν 4χρονια δηλαδη, και το δηλωσα)
Εμπροσθια ακρα, βρηκα στα μεταχ. και με τον πισω αξωνα, απο το GT. Εχει και αντιστρεπτικη.
Σερβοφρενο αφησα το ιδιο, με νεα αντλια 22 χιλ ΑΤΕ. Καινουργια. Και φυσικα, νεα υγρα φρενων DOT 4
Μαρκουτσια, 6 τον αριθμο, καινουργια, ΑΤΕ. Αυτα εγιναν τοτε. (2008) Εφτιαξε φρενα πολυ καλα.
Πηρα προσφατα, δισκους εμπροσθιους, οπισθιους, και τακακια μπρος πισω JURID.
Σετ επισκευης δαγκανων παντου, με ποιρακια και φουσκες, και τα λιπαντικα αυτων, στα σετ μεσα.
Για υγρα αυτη την φορα, BENDIX DOT 5.1 Ανοιχτηκαν λοιπον οι δαγκανες, καθαριστηκαν επιμελως, και περασα τα νεα σετ.
Μια μικρη διαρροη υπηρχε ομως, και στον κατανεμητη. Ειχα καβαντζα καινουργιο. Αλλαγη και αυτος.
Περασα τους δισκους, και τα τακακια, μονο μπροστα. Τα πισω, κρατουν ακομα αρκετα. Εμειναν τα ιδια.
Μονταρω δαγκανες, καθαρισμος του δοχειου υγρων, και κανω εξαερωση. Λαστιχο. Σφουγγαρι.
Το χειροτερο, το αμαξι δεν κοβει. Τα υγρα μαπα λεω, η λαθος προδιαγραφη. (Τα ειχα στην αποθηκη, 4 χρονια.)
Πεταμα, και νεα DOT 4. Τα ιδια. Αερας στο κυκλωμα δεν υπαρχει. Η εξαερωση, γινετε με μηχαν. εξαερωσης.
Την αντλια σκεφτηκα. Το σερβο, δουλεβει κανονικα. Ξανα αγορα αντλιας, 80 ευρω το κουστουμι.
Την εβαλα επανω, εξαερωση ξανα, φρενο αρχ@@@@δια. ΛΑΣΤΙΧΟ. Ξαναβαλα για δοκιμη, τους παλιους δισκους-τακακια.
Δεν αλλαζει τιποτα.. Πως χαθηκε ομως το φρενο?
38 χρονια, δουλεβωντας στα συνεργεια, ειχα να αντιμετ. διαφορα θεματα. Παντα εβρισκα την ακρη.
Τωρα κολλησα στο αμαξι μου. Φαντασου, να ηταν αυτ/το πελατου. Ρομπα θα ειχα γινει. Και τι να του πεις ομως?
Η επομενη μου κινηση, νεα μαρκουτσια, αεροπορικου τυπου. Αλλο 150αρι. Απο ευδομαδα αυτα τωρα.
Φορτωσα τα ψαρικα μου αποψε, και παω για ψαρεμα, να ξεκαθαρισει το μυαλλο.
Δεν ξερω τι μαλ@@@κια εκανα, εμεινα τωρα χωρις αμαξι.
Εχω και την γκρινια της κυρας.ΥΓ. Το χειροφρενο, πιανει πλεον αριστα.
Δυναμωσα και την κορνα. -
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Τι το ηθελα το service στα φρενα? Καλα φρεναριζε το golf.
Απο καιρο ελεγα, θα συμαζεψω λιγο τα φρενα. Περασα και ΚΤΕΟ προσφατα, χωρις ιδιαιτερο θεμα ομως.
Λιγο το χειροφρενο δεν κρατουσε, το φρενο ομως αριστο. (δεν εχει ABS το αυτοκινητο)
Το golf III 1400 λοιπον, εγινε 1600, με τον ΑΕΚ κινητηρα. (Πριν 4χρονια δηλαδη, και το δηλωσα)
Εμπροσθια ακρα, βρηκα στα μεταχ. και με τον πισω αξωνα, απο το GT. Εχει και αντιστρεπτικη.
Σερβοφρενο αφησα το ιδιο, με νεα αντλια 22 χιλ ΑΤΕ. Καινουργια. Και φυσικα, νεα υγρα φρενων DOT 4
Μαρκουτσια, 6 τον αριθμο, καινουργια, ΑΤΕ. Αυτα εγιναν τοτε. (2008) Εφτιαξε φρενα πολυ καλα.
Πηρα προσφατα, δισκους εμπροσθιους, οπισθιους, και τακακια μπρος πισω JURID.
Σετ επισκευης δαγκανων παντου, με ποιρακια και φουσκες, και τα λιπαντικα αυτων, στα σετ μεσα.
Για υγρα αυτη την φορα, BENDIX DOT 5.1 Ανοιχτηκαν λοιπον οι δαγκανες, καθαριστηκαν επιμελως, και περασα τα νεα σετ.
Μια μικρη διαρροη υπηρχε ομως, και στον κατανεμητη. Ειχα καβαντζα καινουργιο. Αλλαγη και αυτος.
Περασα τους δισκους, και τα τακακια, μονο μπροστα. Τα πισω, κρατουν ακομα αρκετα. Εμειναν τα ιδια.
Μονταρω δαγκανες, καθαρισμος του δοχειου υγρων, και κανω εξαερωση. Λαστιχο. Σφουγγαρι.
Το χειροτερο, το αμαξι δεν κοβει. Τα υγρα μαπα λεω, η λαθος προδιαγραφη. (Τα ειχα στην αποθηκη, 4 χρονια.)
Πεταμα, και νεα DOT 4. Τα ιδια. Αερας στο κυκλωμα δεν υπαρχει. Η εξαερωση, γινετε με μηχαν. εξαερωσης.
Την αντλια σκεφτηκα. Το σερβο, δουλεβει κανονικα. Ξανα αγορα αντλιας, 80 ευρω το κουστουμι.
Την εβαλα επανω, εξαερωση ξανα, φρενο αρχ@@@@δια. ΛΑΣΤΙΧΟ. Ξαναβαλα για δοκιμη, τους παλιους δισκους-τακακια.
Δεν αλλαζει τιποτα.. Πως χαθηκε ομως το φρενο?
38 χρονια, δουλεβωντας στα συνεργεια, ειχα να αντιμετ. διαφορα θεματα. Παντα εβρισκα την ακρη.
Τωρα κολλησα στο αμαξι μου. Φαντασου, να ηταν αυτ/το πελατου. Ρομπα θα ειχα γινει. Και τι να του πεις ομως?
Η επομενη μου κινηση, νεα μαρκουτσια, αεροπορικου τυπου. Αλλο 150αρι. Απο ευδομαδα αυτα τωρα.
Φορτωσα τα ψαρικα μου αποψε, και παω για ψαρεμα, να ξεκαθαρισει το μυαλλο.
Δεν ξερω τι μαλ@@@κια εκανα, εμεινα τωρα χωρις αμαξι.
Εχω και την γκρινια της κυρας.ΥΓ. Το χειροφρενο, πιανει πλεον αριστα.
Δυναμωσα και την κορνα.μαστορα κανε αλλη μια εξερωση χωρις το μηχανιμα και χωρις πατα-ασε του φρενου, μονο με την βαρυτητα που εχουν τα υγρα, αν δεν στρωσει δοκιμασε με τον παλιο κατανεμητη.
-
Φαντάζομαι ότι κάνεις εξαέρωση στην αντλία πριν την τοποθέτηση.
Youtube Video – [03:02..] -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Φαντάζομαι ότι κάνεις εξαέρωση στην αντλία πριν την τοποθέτηση.
Youtube Video – [03:02..]+1 σε μερικα μοντελα μπορει εαν δεν γεμισεις την καινουρια αντλια με υγρα, να μην καταφερεις να βγαλεις ολο τον αερα απο την αντλια.
@Τζαβαρας
η ροη οπως εκανες εξαερωση ηταν ικανοποιητικη και στα 4 ακρα? θα σε βοηθουσε να το δεις αυτο εαν εκανες εξαερωση με τον κλασικο τροπο. -
Καπως ανεβηκε σημερα το πεταλ. Απο μονο του. Χωρις να εχει ομως, αισθηση υποβοηθησης. Θελει αρκετη προσπαθεια.
Κενο, εχω αρκετο απο την εισαγωγη, χωρις απωλειες. Αντ/σα και την αντεπιστροφη βαλβιδα, κομπλε, με τον σωληνα.
Με τον κινητηρα σβηστο, πρεσσαρω το πεταλ, μεχρι να φυγει το κενο. Μολις βαλεις εμπρος, μαλακωνει αρκετα..
Δειγμα ορθης λειτουργειας του σερβο. Το αυτ/το στο δρομο, φρεναρει σαν κολλημενες δαγκανες ενα πραγμα.
Οι τροχοι φυσικα, γυριζουν ελευθερα. Με αρκετη πιεση στο πεταλ ομως, για σωστο φρεναρισμα.
Εξαερωση στην αντλια, εκανα στον παγκο εργασιας. Και επανω στο αμαξι. Τι αλλο να πω.
Παραγειλα ειδη, τα νεα μαρκουτσια. Θα λυσω παλι τις δαγκανες, για επανελενχο.
Εβλεπα σημερα, τα αδεια κουτια των υγρων. Τα DOT 5.1 της BENDIX που εβαλα αρχικα, ειχαν ημερ. ληξης, το 2004.
Μηπως, λεω μηπως, αλειωσαν τα λαστιχα, και τα μαρκουτσια? Σφραγισμενα κουτια, 0,5 του λιτρου ηταν.
Ξεμεινα απο υγρα ομως τωρα, και παραγγειλα DOT 4 συνθετικα, της BENDIX. Αξιολογα πιστευω.
Φιλε Ηλια, το δοκιμασα με την ελευθερη ροη, και βγαζει ελευθερα υγρα, χωρις προσπαθεια, και φυσσαλιδες.
Τωρα κινω το αυτοκινητο, με τους παλιους δισκους-τακακια, και κατανεμητη.
Εμπλεξα με δαυτο, και να δω πως θα ξεμπλεξω. -
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Καπως ανεβηκε σημερα το πεταλ. Απο μονο του. Χωρις να εχει ομως, αισθηση υποβοηθησης. Θελει αρκετη προσπαθεια.
Κενο, εχω αρκετο απο την εισαγωγη, χωρις απωλειες. Αντ/σα και την αντεπιστροφη βαλβιδα, κομπλε, με τον σωληνα.
Με τον κινητηρα σβηστο, πρεσσαρω το πεταλ, μεχρι να φυγει το κενο. Μολις βαλεις εμπρος, μαλακωνει αρκετα..
Δειγμα ορθης λειτουργειας του σερβο. Το αυτ/το στο δρομο, φρεναρει σαν κολλημενες δαγκανες ενα πραγμα.
Οι τροχοι φυσικα, γυριζουν ελευθερα. Με αρκετη πιεση στο πεταλ ομως, για σωστο φρεναρισμα.
Εξαερωση στην αντλια, εκανα στον παγκο εργασιας. Και επανω στο αμαξι. Τι αλλο να πω.
Παραγειλα ειδη, τα νεα μαρκουτσια. Θα λυσω παλι τις δαγκανες, για επανελενχο.
Εβλεπα σημερα, τα αδεια κουτια των υγρων. Τα DOT 5.1 της BENDIX που εβαλα αρχικα, ειχαν ημερ. ληξης, το 2004.
Μηπως, λεω μηπως, αλειωσαν τα λαστιχα, και τα μαρκουτσια? Σφραγισμενα κουτια, 0,5 του λιτρου ηταν.
Ξεμεινα απο υγρα ομως τωρα, και παραγγειλα DOT 4 συνθετικα, της BENDIX. Αξιολογα πιστευω.
Φιλε Ηλια, το δοκιμασα με την ελευθερη ροη, και βγαζει ελευθερα υγρα, χωρις προσπαθεια, και φυσσαλιδες.
Τωρα κινω το αυτοκινητο, με τους παλιους δισκους-τακακια, και κατανεμητη.
Εμπλεξα με δαυτο, και να δω πως θα ξεμπλεξω.αν δεν εχουν κατσει τα τακακια ακριβως οπως τα εβγαλες με την θεση τους πανω απο τις δισκοπλακες πρεπει να ξαναπατησουν πανω στους δισκους για να στρωσει η αισθηση του πεταλιου σου και η αποτελεσματιοτητα του φρεναρισματος.
να προλαβαν τα υγρα να διμιουργησουν προβλημα σε καινουρια εξαρτηματα τοσο γρηγορα μου φαινεται απιθανο. -
Καποια αξιοπιστα και καλα υγρα φρενων 5.1 μπορειτε να μου προτεινεται?
Δε με ενδιαφερει να ειναι το κορυφαιο των κορυφαιων... Απλα να ναι καλο και δοκιμασμενο!Eπισης αυτο παρ'οτι ειναι DOT4 αξιζει?
http://www.ate-na.com/generator/www/us/ ... l6_us.html
-
Με τα μαρκουτσια θα πετάξεις και αλλα χρήματα.........δες αν παταει το τακακι σε όλο το μήκος και πλάτος του
-
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Καπως ανεβηκε σημερα το πεταλ. Απο μονο του. Χωρις να εχει ομως, αισθηση υποβοηθησης. Θελει αρκετη προσπαθεια.
Κενο, εχω αρκετο απο την εισαγωγη, χωρις απωλειες. Αντ/σα και την αντεπιστροφη βαλβιδα, κομπλε, με τον σωληνα.
Με τον κινητηρα σβηστο, πρεσσαρω το πεταλ, μεχρι να φυγει το κενο. Μολις βαλεις εμπρος, μαλακωνει αρκετα..
Δειγμα ορθης λειτουργειας του σερβο. Το αυτ/το στο δρομο, φρεναρει σαν κολλημενες δαγκανες ενα πραγμα.
Οι τροχοι φυσικα, γυριζουν ελευθερα. Με αρκετη πιεση στο πεταλ ομως, για σωστο φρεναρισμα.
Εξαερωση στην αντλια, εκανα στον παγκο εργασιας. Και επανω στο αμαξι. Τι αλλο να πω.
Παραγειλα ειδη, τα νεα μαρκουτσια. Θα λυσω παλι τις δαγκανες, για επανελενχο.
Εβλεπα σημερα, τα αδεια κουτια των υγρων. Τα DOT 5.1 της BENDIX που εβαλα αρχικα, ειχαν ημερ. ληξης, το 2004.
Μηπως, λεω μηπως, αλειωσαν τα λαστιχα, και τα μαρκουτσια? Σφραγισμενα κουτια, 0,5 του λιτρου ηταν.
Ξεμεινα απο υγρα ομως τωρα, και παραγγειλα DOT 4 συνθετικα, της BENDIX. Αξιολογα πιστευω.
Φιλε Ηλια, το δοκιμασα με την ελευθερη ροη, και βγαζει ελευθερα υγρα, χωρις προσπαθεια, και φυσσαλιδες.
Τωρα κινω το αυτοκινητο, με τους παλιους δισκους-τακακια, και κατανεμητη.
Εμπλεξα με δαυτο, και να δω πως θα ξεμπλεξω.σε καθε τροχο-κυλινδρακι ανοιξε τη βιδα εξαερωσης και πιεσε μεσα τη δαγκανα η το κυλινδρακι αντιστοιχα κλεινεις την βιδα εξαερωσεις και πρεσσαρεις 2λεπτα το πενταλ να πατησει η δαγκανα-κυλινδρακι επειτα κανεις εξαερωση στον τροχο που εκανες αυτη τη διαδικασια, αντιστοιχα κανε αυτη τη διαδικασια και για τους υπολοιπους τροχους, αυτο που θελουμε να πετυχουμε ειναι να βγει οτι υγρο-παγιδευμενος αερας υπαρχει μεσα απο τη δαγκανα η κυλινδρακι και δεν μπορει να διαφυγει ισως απο αναμμενο λαστιχακι εσωτερικα
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Καπως ανεβηκε σημερα το πεταλ. Απο μονο του. Χωρις να εχει ομως, αισθηση υποβοηθησης. Θελει αρκετη προσπαθεια.
Κενο, εχω αρκετο απο την εισαγωγη, χωρις απωλειες. Αντ/σα και την αντεπιστροφη βαλβιδα, κομπλε, με τον σωληνα.
Με τον κινητηρα σβηστο, πρεσσαρω το πεταλ, μεχρι να φυγει το κενο. Μολις βαλεις εμπρος, μαλακωνει αρκετα..
Δειγμα ορθης λειτουργειας του σερβο. Το αυτ/το στο δρομο, φρεναρει σαν κολλημενες δαγκανες ενα πραγμα.
Οι τροχοι φυσικα, γυριζουν ελευθερα. Με αρκετη πιεση στο πεταλ ομως, για σωστο φρεναρισμα.
Εξαερωση στην αντλια, εκανα στον παγκο εργασιας. Και επανω στο αμαξι. Τι αλλο να πω.
Παραγειλα ειδη, τα νεα μαρκουτσια. Θα λυσω παλι τις δαγκανες, για επανελενχο.
Εβλεπα σημερα, τα αδεια κουτια των υγρων. Τα DOT 5.1 της BENDIX που εβαλα αρχικα, ειχαν ημερ. ληξης, το 2004.
Μηπως, λεω μηπως, αλειωσαν τα λαστιχα, και τα μαρκουτσια? Σφραγισμενα κουτια, 0,5 του λιτρου ηταν.
Ξεμεινα απο υγρα ομως τωρα, και παραγγειλα DOT 4 συνθετικα, της BENDIX. Αξιολογα πιστευω.
Φιλε Ηλια, το δοκιμασα με την ελευθερη ροη, και βγαζει ελευθερα υγρα, χωρις προσπαθεια, και φυσσαλιδες.
Τωρα κινω το αυτοκινητο, με τους παλιους δισκους-τακακια, και κατανεμητη.
Εμπλεξα με δαυτο, και να δω πως θα ξεμπλεξω.σε καθε τροχο-κυλινδρακι ανοιξε τη βιδα εξαερωσης και πιεσε μεσα τη δαγκανα η το κυλινδρακι αντιστοιχα κλεινεις την βιδα εξαερωσεις και πρεσσαρεις 2λεπτα το πενταλ να πατησει η δαγκανα-κυλινδρακι επειτα κανεις εξαερωση στον τροχο που εκανες αυτη τη διαδικασια, αντιστοιχα κανε αυτη τη διαδικασια και για τους υπολοιπους τροχους, αυτο που θελουμε να πετυχουμε ειναι να βγει οτι υγρο-παγιδευμενος αερας υπαρχει μεσα απο τη δαγκανα η κυλινδρακι και δεν μπορει να διαφυγει ισως απο αναμμενο λαστιχακι εσωτερικα
Αν δεν κατάλαβες, μηχανικός σε συνεργείο είναι ο άνθρωπος, απλά μπήκε κάποιος καλικάτζαρος στο σύστημα των φρένων και τον τρελαίνει, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Δημήτρη τα υγρά που είναι παληά, είχαν ανοιχτεί τα μπουκάλια τους ? Αν όχι ήταν κολλημένο στο στόμιο αλουμινόχαρτο ? Αν δεν ήταν αεροστεγώς κλειστά έχουν απορροφήσει υγρασία και θέλουν πέταμα.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Ξερει κανεις, που μπορουμε να βρουμε τα Ate type 200 σε καλη τιμη?Εγω τα παίρνω απο την autocarb (Σερρών 67 Ακαδημία Πλάτωνος ) νομίζω είναι και ο εισαγωγέας. Υπολόγιζε για 14ε το λίτρο
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν δεν κατάλαβες, μηχανικός σε συνεργείο είναι ο άνθρωπος, απλά μπήκε κάποιος καλικάτζαρος στο σύστημα των φρένων και τον τρελαίνει, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Δημήτρη τα υγρά που είναι παληά, είχαν ανοιχτεί τα μπουκάλια τους ? Αν όχι ήταν κολλημένο στο στόμιο αλουμινόχαρτο ? Αν δεν ήταν αεροστεγώς κλειστά έχουν απορροφήσει υγρασία και θέλουν πέταμα.δεν πουλησα ειρωνεια ουτε του υποδειξα τον τροπο με το οποιο δουλευει απλα αναφερω στο δικο μου ειχα εγκλωβισμενο αερα μεσα στις μπροστινες δαγκανες ειχα αφιερωσει ανω απο 1 ωρα να κανω εξαερωσεις και δεν εβγαινε ο εγκλωβισμενος αερας απο τις δαγκανες εβγαινε καθαρο υγρο φρενων επειτα δοκιμασα τον τροπο που περιγραφω παραπανω
-
Προσπαθω να βρω μια αιτια, να καταληξω καπου.
Τα υγρα Παναγιωτη, ηταν σφραγισμενα. Σε μετταλικο δοχειο, με πλαστικη ασφαλεια. Τυπικη συσκευασια υγρων, και πιστευω
απολυτα ασφαλης. Υγρασια λογικα, δεν περνα. (Μπηκε ομως, ο καλικαντζαρος.)
Πριν κανα τριμηνο, ειχα αλλαξει, τα εμπροσθια ρουλμαν. Οποτε, σημαδεψα τακακια-δισκους.
Ξαναμπηκαν λοιπον, στην αρχικη τους θεση. Δεν εχουμε θεμα, πατηματος στους δισκους.
Ειχα πριν στο αμαξι, φρενα citroen GS. Σαν να ειχα αντλια υψηλης πιεσης. Εκοβε στο φρενο, με το παραμικρο αγγιγμα.
Τωρα, εχουν αισθηση, σαν να ανοιγει ενα σκληρο ελατηριο.
Το περπατησα αποψε, σε δρομο με μηδεν κυκλοφορια. Κατηφορες, πεταλλα, εσακια, και μικρες ευθειες.
Φρενα, για κλαμματα λεμε. Αναψαν πολυ γρηγορα, και εμεινα τελειως. (TEXTAR φοραω εμπρος, ΑΤΕ πισω)
Επομενη κινηση, ο καθαρισμος του κυκλωματος με οινοπνευμα. Αλλαγη ξανα λαστιχα δαγκανων, και τα μαρκουτσια.
Και βλεπουμε. Αρκετη ζαλαδα σας εδωσα. Και πολλα ευχαριστω, σε ολους, για τις απαντησεις.
Καλο ΣΚ. -
το οτι αναψαν αμεσως ειναι σημαδι οτι δεν εχουν πατησει.
-
Φίλος που συμμετέχει σχετικά συχνά σε track days με το καθημερινό του 106R ψήνεται να δοκιμάσει αυτά εδώ, με floating rotors:
http://pbbrakes.com/brake-kits/peugeot/ ... e-kit.htmlΈχει κανείς άποψη από πρώτο χέρι?
-
Τα 6 ζευγάρια που μας δείχνει με τις τιμές τους αναφέρονται σε fixed rotors, oι full floating δίσκοι είναι αρκετά ακριβώτεροι, έχει και τα παραδείγματα αμέσως πιο κάτω.
Για το Peugeot στα Μέγαρα δεν χρειάζονται full floating δίσκοι, είναι πολυτέλεια, ένα ζευγάρι fixed είναι αρκετό.
Δες εδώ, ίσως κατατοπιστεί καλύτερα, και σε πιο πίσω σελίδες υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες για επιλογές τακακιών ανάλογα τη χρήση του αυτοκινήτου κλπ, αν δεν βαριέται να ψάξει και πιο πίσω θα λύσει όλες του τις απορίες.
viewtopic.php?f=6&t=6926&start=2160
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις