Sep 7, 2013, 2:02 PM

Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Καπως ανεβηκε σημερα το πεταλ. Απο μονο του. Χωρις να εχει ομως, αισθηση υποβοηθησης. Θελει αρκετη προσπαθεια.
Κενο, εχω αρκετο απο την εισαγωγη, χωρις απωλειες. Αντ/σα και την αντεπιστροφη βαλβιδα, κομπλε, με τον σωληνα.
Με τον κινητηρα σβηστο, πρεσσαρω το πεταλ, μεχρι να φυγει το κενο. Μολις βαλεις εμπρος, μαλακωνει αρκετα..
Δειγμα ορθης λειτουργειας του σερβο. Το αυτ/το στο δρομο, φρεναρει σαν κολλημενες δαγκανες ενα πραγμα.
Οι τροχοι φυσικα, γυριζουν ελευθερα. Με αρκετη πιεση στο πεταλ ομως, για σωστο φρεναρισμα.
Εξαερωση στην αντλια, εκανα στον παγκο εργασιας. Και επανω στο αμαξι. Τι αλλο να πω.
Παραγειλα ειδη, τα νεα μαρκουτσια. Θα λυσω παλι τις δαγκανες, για επανελενχο.
Εβλεπα σημερα, τα αδεια κουτια των υγρων. Τα DOT 5.1 της BENDIX που εβαλα αρχικα, ειχαν ημερ. ληξης, το 2004.
Μηπως, λεω μηπως, αλειωσαν τα λαστιχα, και τα μαρκουτσια? Σφραγισμενα κουτια, 0,5 του λιτρου ηταν.
Ξεμεινα απο υγρα ομως τωρα, και παραγγειλα DOT 4 συνθετικα, της BENDIX. Αξιολογα πιστευω.
Φιλε Ηλια, το δοκιμασα με την ελευθερη ροη, και βγαζει ελευθερα υγρα, χωρις προσπαθεια, και φυσσαλιδες.
Τωρα κινω το αυτοκινητο, με τους παλιους δισκους-τακακια, και κατανεμητη.
Εμπλεξα με δαυτο, και να δω πως θα ξεμπλεξω.

σε καθε τροχο-κυλινδρακι ανοιξε τη βιδα εξαερωσης και πιεσε μεσα τη δαγκανα η το κυλινδρακι αντιστοιχα κλεινεις την βιδα εξαερωσεις και πρεσσαρεις 2λεπτα το πενταλ να πατησει η δαγκανα-κυλινδρακι επειτα κανεις εξαερωση στον τροχο που εκανες αυτη τη διαδικασια, αντιστοιχα κανε αυτη τη διαδικασια και για τους υπολοιπους τροχους, αυτο που θελουμε να πετυχουμε ειναι να βγει οτι υγρο-παγιδευμενος αερας υπαρχει μεσα απο τη δαγκανα η κυλινδρακι και δεν μπορει να διαφυγει ισως απο αναμμενο λαστιχακι εσωτερικα