-
Εχω το εξης προβλημα.Διαπιστωσα διαρροη στην κρεμαργιερα,πηγα στη Nissan (primera p12 το αμαξι μου) και μου το επιβεβαιωσαν.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης,επειδη λογω οικονομικων δυσκολιων ειναι αδυνατο να δωσω 900 ευρω μονο για το ανταλλακτικο (τοσο μου ειπαν!!!Και αλλα 200 περιπου εργατικα!!) σκεφτομαι να την αφησω και απλα να συμπληρωνω λαδι,αλλα ο τεχνικος της Nissan μου ειπε οτι αν το αφησω επειδη το λαδι πεφτει πανω στο σινεμπλοκ θα μου το κοψει!!!Ειναι τοσο τοξικο το λαδι???Θα εχω μηπως και κανενα αλλο προβλημα εκτος απο το σινεμπλοκ???Ειναι επικινδυνο να το αφησω και απλα να συμπληρωνω??? -
Εχω το εξης προβλημα.Διαπιστωσα διαρροη στην κρεμαργιερα,πηγα στη Nissan (primera p12 το αμαξι μου) και μου το επιβεβαιωσαν.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης,επειδη λογω οικονομικων δυσκολιων ειναι αδυνατο να δωσω 900 ευρω μονο για το ανταλλακτικο (τοσο μου ειπαν!!!Και αλλα 200 περιπου εργατικα!!) σκεφτομαι να την αφησω και απλα να συμπληρωνω λαδι,αλλα ο τεχνικος της Nissan μου ειπε οτι αν το αφησω επειδη το λαδι πεφτει πανω στο σινεμπλοκ θα μου το κοψει!!!Ειναι τοσο τοξικο το λαδι???Θα εχω μηπως και κανενα αλλο προβλημα εκτος απο το σινεμπλοκ???Ειναι επικινδυνο να το αφησω και απλα να συμπληρωνω??? -
Εχω το εξης προβλημα.Διαπιστωσα διαρροη στην κρεμαργιερα,πηγα στη Nissan (primera p12 το αμαξι μου) και μου το επιβεβαιωσαν.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης,επειδη λογω οικονομικων δυσκολιων ειναι αδυνατο να δωσω 900 ευρω μονο για το ανταλλακτικο (τοσο μου ειπαν!!!Και αλλα 200 περιπου εργατικα!!) σκεφτομαι να την αφησω και απλα να συμπληρωνω λαδι,αλλα ο τεχνικος της Nissan μου ειπε οτι αν το αφησω επειδη το λαδι πεφτει πανω στο σινεμπλοκ θα μου το κοψει!!!Ειναι τοσο τοξικο το λαδι???Θα εχω μηπως και κανενα αλλο προβλημα εκτος απο το σινεμπλοκ???Ειναι επικινδυνο να το αφησω και απλα να συμπληρωνω??? -
Ο χρήστης K2LINOS έγραψε:
Εχω το εξης προβλημα.Διαπιστωσα διαρροη στην κρεμαργιερα,πηγα στη Nissan (primera p12 το αμαξι μου) και μου το επιβεβαιωσαν.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης,επειδη λογω οικονομικων δυσκολιων ειναι αδυνατο να δωσω 900 ευρω μονο για το ανταλλακτικο (τοσο μου ειπαν!!!Και αλλα 200 περιπου εργατικα!!) σκεφτομαι να την αφησω και απλα να συμπληρωνω λαδι,αλλα ο τεχνικος της Nissan μου ειπε οτι αν το αφησω επειδη το λαδι πεφτει πανω στο σινεμπλοκ θα μου το κοψει!!!Ειναι τοσο τοξικο το λαδι???Θα εχω μηπως και κανενα αλλο προβλημα εκτος απο το σινεμπλοκ???Ειναι επικινδυνο να το αφησω και απλα να συμπληρωνω???Δεν μπορούν να την επιδιορθώσουν ;Μόνο να την αλλάξουν;
-
Mην αφήσεις να τρέχει λάδι, πήγαινε στα παληά και πάρε μία. Στην αγορά υπάρχουν και ανακατασκευασμένες από Ισπανία στο 1/4 τη; καινούργιας, εγώ έχω 8 χρόνια ανακατασκευασμ΄λενη και δεν έχει κάνει τσίκ. Όχι σε Νισσάν, αλλά δεν παίζει ρόλο.
Aυτός έχει κρεμαγιέρες, ρώτα τιμή
http://www.mantagaris.gr/index.php/�% ... ducts.htmlκαι εδώ
http://www.ecocarparts.gr/90-nissan-kre ... tails.html
εδώ
http://meimaridis.car.gr/parts/view/3459448/και εδώ
https://www.google.gr/search?q=κ%C ... =firefox-a -
τσούζει αρκετά. Για κάποιες κρεμαγίερες υπάρχουν κιτ επισκευής = σετ ανταλλακτικών που φθείρονται και αλλάζοντας τα έχεις μια απροβλημάτιστη κρεμαγιέρα για πολλά πολλά χιλιόμετρα. Ρώτα και σε κανένα συνοικιακό συνεργείο.
-
Διαβάζω 'κρέμα' - 'καμαργιερα' και μπαίνω με όρεξη να διαβάσω αλλα..... απογοήτευση
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Διαβάζω 'κρέμα' - 'καμαργιερα' και μπαίνω με όρεξη να διαβάσω αλλα..... απογοήτευσηΤο έφτιαξα
-
Αν δεν την αλλαξω και απλα συμπληρωνω (υπολογιζω 1 λιτρο τον χρονο θα θελει,αρα 8 ευρω!!) θα εχω προβλημα???Ρωταω γιατι το αμαξι εχει ηδη 200 000 χλμ τα εχει τα χρονακια του.
-
Θα σου χαλάσουν όλα τα ελαστικά μέρη της ανάρτησης και της γέφυρας που θα δέχονται το λάδι, με την ταχύτητα το λάδι θα φτάσει σιγά σιγά μέχρι πίσω σε ένα χρόνο.
-
Eπισκευαζετε φιλε μου.
Σε λιγο καιρο, θα τρεχει λαδι περισοτερο. Δεν θα την προλαβαινεις.
Με την ασφαλεια σου, δεν θα παιζεις. Βγαλτην στο συνεργειο σου, και δωστην προς επισκευη.
Υπολογισε κανα 200αρι, μονο η κρεμμαγιερα.
Πλατεια Τσοκρη, Λ. Συγγρου. Στις στηλες Ολ. Διος. (Ο Βαγγελης)
Σωστος στην εργασια του, και στις τιμες του. Δεν θυμαμαι διευθηνση και τηλφ. -
Στο συνεργειο που θα πας προσεξε μην στον πιασουν. Ειχα ιδιο θεμα και για επισκευη ακουσα απο 200 μεχρι 600. Τα συνεργεια απλωσ την βγαζουν και τη βαζουν. Την επισκευη την κανουν ειδικα εργαστηρια 100-160 ευρω οπου την στελνουν. Το θεμα ειναι να μη σου χρεωσουν χ 2 την επισκευη., στο συνεργειο. Το σωστ0-για μενα- ειναι οτι πρωτα βρισκεις εργαστηριο επισκευηης και συμφωνεις την τιμη και μετα πας στο συνεργειο και ρωτας για τα εργατικα. Αν δεν εχεις συνεργειο που να εμπιστευεσαι για αυτη τη δουλεια, ρωτα στο εργαστηριο ποιον εμπιστευονται πιο πολυ στο βγαλε βαλε, και πες τους με εστειλε συστημενο το ταδε εργαστηριο.(ωστε σε περιπτωση αστοχιας να εχουν ευθυνη και να μη σε κανουν μπαλακι).
Ειναι ευκαιρια για εναν καλο ελεγχο του συστημετος διευθυνσης. Τις πρωτες 10-15 ημερες μετα την επισκευη να εισαι προσεκτικος και να τσεκαρεις τα υγρα καθε 2-3 μερες μηπως κατι δεν εχει κατσει σωστα
εμενα για καινουργια κρεμαγιερα, σε ΙΜΠΡΕΖΑ, μου ειπαν απο 2,000 + εργατικα οποτε τα 900 ειναι οκ αλλα η επισκευη θα σου παει το 1/3....τελικα μου ειχε παει η επισκευη 280 (πριν 2 μηνες) αν θυμαμαι καλα, μαζι με αλλαγη σε τακακια μπροστα.
Στη Ν.Ιωνια το πηγα και ηταν πολυ ενταξει η συνεργασια. Αν σε βολευει η περιοχη, στειλε μου ΠΜ να σου πω λεπτομερειες.
Το αφησα 2 μερες μεσα. -
Εάν είναι μόνον τα πλαστικά παρεμβύσματα, αυτά υπάρχουν και τοποθετούνται χωρίς να βγεί η κρεμαγιέρα!.
Μαζί με την ευθυγράμμιση, σκάρτα 80 – 90ε .
Α. -
υπαρχει καποιο συγκεκριμενο συνεργειο που κανει αυτη τη δουλεια???Αν ειναι στην περιοχη Βολου-Λαρισας ακομα καλυτερα!!!Η' ακομα και Θεσ/κη
-
Ο χρήστης K2LINOS έγραψε:
υπαρχει καποιο συγκεκριμενο συνεργειο που κανει αυτη τη δουλεια???Αν ειναι στην περιοχη Βολου-Λαρισας ακομα καλυτερα!!!Η' ακομα και Θεσ/κηYπάρχει ένα συνεργείο στην Αγιά, ο μηχανικός είναι Αθηναίος και πήγε εκεί στο χωριό της γυναίκας του πριν 10 χρόνια και άνοιξε το συνεργείο, αν θέλεις αύριο να σου στείλω το Τηλ. να τον ρωτήσεις.
-
Οι τιμές παίζουν ανάλογα με το αυτοκίνητο για δυο κυρίως λόγους:
-
κάποια τιμονια έχουν πολύ μεγαλύτερο μπελά να επισκευαστούν από κάποια αλλά, καθώς και ενδεχομένως μεγαλύτερο κόστος υλικών.
-
Κάποιες φορές μπορεί απλώς να χρειαστούν αλλαγμα οι τσιμουχες, ενώ άλλες φορές μπορεί πρακτικά να χρειαστεί ευρύτερη ανακατασκευή.
-
-
Φίλε και εγώ 2η φορά παώ για κρεμαγιέρα...! Στον Κυριακούδη άκουσα γίνεται ανακατασκευή, δεν βγαίνουν καινούργιες και είναι εισαγωγής απο Γερμανία. Όσο και να τους μισείς, πρέπει να σώσεις τον Ιάπωνα! Επίσης έβγαλε ζημιά στα λουριά επειδή τα πλαστικά που το έσφιγγαν το έλιωναν σιγά σιγά και στην πίσω αριστερή βάση μηχανής! Άστα, 1160 ευρώ κοστίζει στην nissan αυτό το πακέτο.
-
Τον ιμαντα τον ειχες αλλαξει ποτε? Service-ιμαντες θελει ή εκοψε ιμαντα?
Παντως τη βγαζει σα προβλημα τη κρεμαγιερα το p12.
-
Εμ, όχι τώρα στα 120.000 είναι ξανά το μεγάλο service... Του χρόνου δηλαδή! Πρώτα έλεγχος και αμα χρειαστεί αντικατάσταση λέει το βιβλιαράκι. Αν και έχω με έναν πατέρα ενός φίλου ραντεβού για μεθαύριο και είπε θα μας φέρει κρεμαγιέρα με εγγύηση αλλά πιο ακριβά θα την πληρώσουμε... Επειδή ούτος η άλλος θα χαλάσει ξανά, οπότε γλιτώνουμε μια για πάντα! Μετά αμα έχουμε ρευστό :Ρ (Εφάπαξ κάτω απο 20.000) γιατί όχι, να πάρουμε ένα audi a3 ή ένα qashqai! Ονειρικά αμάξια.. αν και δύσκολο να αλλάξουμε nissan...
Σημείωση: Είμαι 14 εγώ, απλά ψάχνω καλύτερες λύσεις! Το αμάξι είναι του πατέρα μου αλλά αυτή η δουλειά μ'αρέσει πάρα πολύ -
εγω εχω ενα nissan vanet κλουβα 2000 μοντ στα τεσσερα χρονια αρχισε να σταζει η κρεμαριερα. σετ επισκευης η νισσαν δε δινει
(κοροιδα ειναι?) μου ειπαν στο συνεργιο οτι πρεπει να αλλαχτει κτλ. το λαδι που εχανε ηταν ενα λιτρο περιπου το χρονο.
πηγα εσκασα 700 ευρω την αλλαξα στα 4 χρονια παλι τα ιδια. τωρα την εχω αφησει ετσι και συμπληρωνω. δεν εχει κανενα προβλημα αστη ετσι. -
Ανακατασκεύασε την και θα γίνει σαν καινούρια. Ψάξε στο ίντερνετ και θα βρεις πάρα πολλά.
Κρεμαγιέρα