-
Πάρε καινούριους δίσκους, αυτοί τελείωσαν.
Αν τα κυλινδράκια της αντλίας ήταν σε κάποιο σημείο γυαλισμένα (φαγωμένα), η αντλία θέλει αντικατάσταση.Μακάρι να άλλαζαν κι άλλοι λαστιχάκια στις αντλίες.
Όσους ξέρω τις αλλάζουν και δεν τις επισκευάζουν. -
απλα ξερεις δεν εχουν κερδος να σου πουλανε κιτ επισκευης, το βρισκεις μεσω ebay απο το να πληρωσεις 140-200Ε για καινουρια αντλια
τα κυλινδρακια φυσικα και δεν ειχαν ιχνος φθορας, το σημειο που εχανε ηταν στο 1 απο τα 2 λαστιχακια που πατουσε το πλαστικο δοχειο πανω στην αντλια και απλα αφου το κιτ επισκευης ηταν επωνυμο και λυθηκε η αντλια αντικατασταθηκαν ολα και εγινε σωστη δουλεια σαν καινουρια, ολα οσα βγηκαν τα κυλινδρακια απο την αντλια αλλα και μεσα η αντλια ηταν σε πολυ καλη κατασταση οπτικα διχως φθορα αν εστω και ενα μεταλλο ειχε φθορα φυσικα και δεν θα επισκευαζονταν αλλα και το συστημα φρενων θα ειχε ανεπαρκη πιεση προτου λυθει, στην περιπτωση τη δικη μου ειχε μικρη διαρροη απο το πλαστικο δοχειο στο κουμπωμα με την αντλια και απλα δεν ηθελα να λερωνει στο σασι max-min στους 3-4μηνες
μαλλον σκεφτομαι για καινουριους εκανα μια δοκιμη εβγαλα το δισκο βιδωσα τον τροχο και του εδωσα να παρει στροφες χωρις δισκο χωρις δυσκολια εκανα 3-4περιστροφες, ενω με τους τωρινους δισκους και τα καινουρια τακακια με την ιδια δυναμη για να περισταφει κανει 1περιστροφη, φυσικα και καθαρισα μεταλλικα ελασματα που μπηκαν τα τακακια και εβαλα γρασσο εκει και εβγαλα 2μακριες να το περιγραψω βιδες χωρις σπειρωμα που ειχαν παλια γρασσα τα καθαρισα και εβαλα και εκει γρασσο για υψηλες θερμοκρασιες, τελικα ο μπροστινος τροχος με δισκοφρενα αν του δωθει με το χερι δυναμη ειναι καλα να κανει μια περιστροφη μονο; -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
απλα ξερεις δεν εχουν κερδος να σου πουλανε κιτ επισκευης, το βρισκεις μεσω ebay απο το να πληρωσεις 140-200Ε για καινουρια αντλια
τα κυλινδρακια φυσικα και δεν ειχαν ιχνος φθορας, το σημειο που εχανε ηταν στο 1 απο τα 2 λαστιχακια που πατουσε το πλαστικο δοχειο πανω στην αντλια και απλα αφου το κιτ επισκευης ηταν επωνυμο και λυθηκε η αντλια αντικατασταθηκαν ολα και εγινε σωστη δουλεια σαν καινουρια, ολα οσα βγηκαν τα κυλινδρακια απο την αντλια αλλα και μεσα η αντλια ηταν σε πολυ καλη κατασταση οπτικα διχως φθορα αν εστω και ενα μεταλλο ειχε φθορα φυσικα και δεν θα επισκευαζονταν αλλα και το συστημα φρενων θα ειχε ανεπαρκη πιεση προτου λυθει, στην περιπτωση τη δικη μου ειχε μικρη διαρροη απο το πλαστικο δοχειο στο κουμπωμα με την αντλια και απλα δεν ηθελα να λερωνει στο σασι max-min στους 3-4μηνες
μαλλον σκεφτομαι για καινουριους εκανα μια δοκιμη εβγαλα το δισκο βιδωσα τον τροχο και του εδωσα να παρει στροφες χωρις δισκο χωρις δυσκολια εκανα 3-4περιστροφες, ενω με τους τωρινους δισκους και τα καινουρια τακακια με την ιδια δυναμη για να περισταφει κανει 1περιστροφη, φυσικα και καθαρισα μεταλλικα ελασματα που μπηκαν τα τακακια και εβαλα γρασσο εκει και εβγαλα 2μακριες να το περιγραψω βιδες χωρις σπειρωμα που ειχαν παλια γρασσα τα καθαρισα και εβαλα και εκει γρασσο για υψηλες θερμοκρασιες, τελικα ο μπροστινος τροχος με δισκοφρενα αν του δωθει με το χερι δυναμη ειναι καλα να κανει μια περιστροφη μονο;υπαρχουν αντλιες φρενων επωνυμες πολυ καλης ποιοτητας σε πολυ χαμηλωτερη τιμη.
μεγαλυτερο κερδος εχει η επισκευη της αντλιας απο την αντικατασταση της για τον τεχνικο, αλλα στις 8 απο τις 10 που θα χρειαστουν επισκευη εχει φθορα ο κυλινδρος.
οι δισκοπλακες σου εχουν υπερβει το οριο φθορας τους και θελουν αντικατασταση αμεσα, οταν ο δισκος εχει πατουρα αγκαλιαζει το τακακι εχει περισσοτερη τριβη αρα μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμου και υψηλοτερες θερμοκρασιες στο συστημα πεδησης με οτι συνεπαγεται αυτο.
γρασο στα συρταρια που κινουνται τα τακακια δεν θα εβαζα γιατι το γρασο θα μαζεψει την σκονη απο το τακακι και θα γινει σαν κολλα σε λιγο καιρο εμποδιζοντας την μετακινηση προς τα πισω απο τα τακακια οταν αφηνουμε το φρενο. -
Μεχρι στιγμης, καλα τα πηγες.
Τους δισκους, σιγουρα τους πετας. Εφτασαν στο τελος τους. Θα προτιμουσα σε καινουργιους, τους nippon δισκους.
Και οι TRW, μια χαρα ειναι ομως. Ακομα καλυτεροι, αν βρεις FTE. Ειναι θυγατρικη της FAG, και ποιοτικα καλα αντ/κα.
Ελπιζω να σου κρατησει, το σετ επισκευης στην αντλια. Καμποσες φορες, ειχαμε αστοχια.
Εξαερωσε την αντλια αρχικα, και κατοπιν τους τροχους.
Το γρασσο, σταδιακα, χαλα τα λαστιχα στις γλυστρες. (Τα καιει.) Εναλακτικα, βαζελινη.
Περιστρεφουμε τον δισκο, παντα με τον τροχο επανω. Με το χερι μονο, λογικα θα μαγκωνει.
Καλα φρεναρισματα φιλε.ΥΓ. Ηλια, ετσι ακριβως , οπως τα περιγραφεις.
Σημερινη μου αγορα, δισκους μπρος-πισω στο golf, και τακακια, 180 ευρω.
ΑΤΕ δισκοπλακες, και jurid τακακια. -
Για τις γλύστρες υπάρχει λευκό γράσο συμβατό με τα λάστιχα ( φυσούνες ) που δεν τις καταστρέφει, και η βαζελίνη είναι επιθετική με τα λάστχα αφού είναι παράγωγο του πετρελαίου, και τα αλλοιώνει.
-
-
Ξερει κανεις, που μπορουμε να βρουμε τα Ate type 200 σε καλη τιμη?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Για τις γλύστρες υπάρχει λευκό γράσο συμβατό με τα λάστιχα ( φυσούνες ) που δεν τις καταστρέφει, και η βαζελίνη είναι επιθετική με τα λάστχα αφού είναι παράγωγο του πετρελαίου, και τα αλλοιώνει.Για πες, γιατι το κουτακι 3Μ παραπανω δεν ερχεται καν στην Ευρωπη,
ποσο μαλλον στην Ελλαδα -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Για τις γλύστρες υπάρχει λευκό γράσο συμβατό με τα λάστιχα ( φυσούνες ) που δεν τις καταστρέφει, και η βαζελίνη είναι επιθετική με τα λάστχα αφού είναι παράγωγο του πετρελαίου, και τα αλλοιώνει.Χρησιμοποιω βαζελινη στις τσιμουχες στις πορτες και στα πλαστικα ταμπλω εδω και δεκαετιες και σε ολα τα αυτοκινητα που εφυγαν απο τα χερια μου μετα απο 12 και 13 χρονια παρεμεναν σαν καινουργιες (ελαστικες και χωρις ιχνος ρωγμης) οποτε δεν μπορει ισχυει αυτο που λες Quadra.
Εχω ακουσει οτι η βαζελινη ειναι παραγωγο του πετρελαιου αλλα ειναι υλικο που προοριζεται και για δερματικη χρηση σε αντιθεση με το πετρελαιο, αρα πρεπει να υπαρχει καποια σημαντικη διαφορα στην συσταση τους.Το λευκο γρασο που λες ειναι συμβατο με τα πλαστικα και ελαστικα εξαρτηματα,
αλλα δεν εχει την αντοχη και την προσφυση στα μεταλλα που εχει το γρασο χαλκου. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Για τις γλύστρες υπάρχει λευκό γράσο συμβατό με τα λάστιχα ( φυσούνες ) που δεν τις καταστρέφει, και η βαζελίνη είναι επιθετική με τα λάστχα αφού είναι παράγωγο του πετρελαίου, και τα αλλοιώνει.
Χρησιμοποιω βαζελινη στις τσιμουχες στις πορτες και στα πλαστικα ταμπλω εδω και δεκαετιες και σε ολα τα αυτοκινητα που εφυγαν απο τα χερια μου μετα απο 12 και 13 χρονια παρεμεναν σαν καινουργιες (ελαστικες και χωρις ιχνος ρωγμης) οποτε δεν μπορει ισχυει αυτο που λες Quadra.
Εχω ακουσει οτι η βαζελινη ειναι παραγωγο του πετρελαιου αλλα ειναι υλικο που προοριζεται και για δερματικη χρηση σε αντιθεση με το πετρελαιο, αρα πρεπει να υπαρχει καποια σημαντικη διαφορα στην συσταση τους.Το λευκο γρασο που λες ειναι συμβατο με τα πλαστικα και ελαστικα εξαρτηματα,
αλλα δεν εχει την αντοχη και την προσφυση στα μεταλλα που εχει το γρασο χαλκου.Το ότι η βαζελίνη ( pure petroleum jelly ) είναι κατάλληλη για δερματική χρήση δεν εξασφαλίζει ότι είναι κατάλληλη για χρήση σε ελαστικά εξαρτήματα από Kαουτσούκ, Viton, Nεοπρένιο, Ηypalon, κλπ.
**NEVER put Vaseline or any other hydrocarbon on brake parts. It or grease might be OK on radiator hoses, bushings, and other things made out of modern Neoprene, Hypalon, etc. that are formulated to resist hydrocarbons. For protection and appearance sake, something thin such as Armoral made for the purpose should be good. Thicker stuff may hold dust.
For brakes and other mechanical parts, I firmly agree with jthorner, Sylglide. Watch the brake assembly lubes. I think some of the older ones were cellulose based and would be hygroscopic. Sylglide would give caliper pistons much better protection.
Rubber often is dusted with what ever is around cheap, talc or a stearate, to keep it from sticking to itself.**
Το γράσο χαλκού είναι καλό για άλλη χρήση ( πχ στην πλάτη των τακακιών ) και όχι για τις γλύστρες στις δαγκάνες.
Αν δείς ένα καινούργιο αυτοκίνητο οι γλύστρες στις δαγκάνες έχουν λευκό γράσο, ούτε βαζελίνη, ούτε γράσο χαλκού, το γιατί είναι προφανές.To ότι χρησιμοποιείς εσύ για χρόνια την βαζελίνη παντού, δεν μου λέει τίποτα, περισσότερο εμπιστεύομαι τους χημικούς.
https://www.google.gr/search?q=sylglide ... 20&bih=941
-
-
Σε πρόχειρη μέτρηση του εξωτερικού των εμπρός δισκοπλακών με παχύμετρο η ένδειξη βάθους της αυλάκωσης της εξωτερικής επιφάνειας των δίσκων ήταν στα 1.4 με 1.5 χιλ. Αντίστοιχα στις πίσω ήταν στα 0.8 χιλ. Τα διανυθέντα χλμ είναι 129000 (σε 8 χρόνια) ενώ τα μπροστά τακάκια αλλάχτηκαν 1 φορά στα 90000 χλμ (αυτά που είναι πάνω έχουν τώρα 39000 χλμ). Με βάση αυτά που διαβάζω εδώ και αλλού οι δίσκοι είναι μάλλον στα τελειώματα από άποψη φθοράς. Στην πράξη βέβαια δεν έχω παρατηρήσει κάποια ένδειξη επιτακτικής ανάγκης αντικατάστασης (κραδασμοί - τριγμοί τιμονιού, μη ικανοποιητική απόδοση κλπ) ακόμα.
Να υποθέσω ότι σε καμιά 20αριά χιλ. χλμ (1-1,5 χρόνο από τώρα) θα πρέπει να προχωρήσω σε αντικατάσταση;
Επίσης, όποτε πάω για αλλαγή, σκέφτομαι να κοιτάξω και προς διάτρητες δισκόπλακες.
Ερωτήσεις: Αξίζει τον κόπο μια τέτοια αλλαγή (διάτρητες αντί για απλές), σαν βελτίωση στην απόδοση βασικά και δευτερευόντως σε σχέση με τη διαφορά κόστους...Ποια τα συν και ποια τα πλην των διάτρητων σε σχέση με τις συμβατικές, πέραν της θεωρητικά τουλάχιστον, ταχύτερης ψύξης και πιο σπορ εμφάνισης;
Μιλάμε πάντα για ένα μέσο αμάξι όπως το δικό μου (opel astra h GTC 1.8 125 ίπποι, 1280 κιλά απόβαρο). Μπροστά φοράω 5 μπούλωνες 280 χ 25 χιλ και πίσω 264 χ 25 χιλ. σε ζάντες 17άρες 7,5 χ 17 κι ελαστικά 225/45/17.
Τέλος,από μάρκες, μεταξύ brembo, ate, zimmermann, trw, ποια θα προτείνατε κατά σειρά; Οι μαμά δεν πολυπαίζουν γιατί έχουν τιμή γύρω στα 180-200 ευρώ όταν οι άλλες παίζουν από 50-100 ευρώ.
Παρακαλώ τα φώτα σας (Πάνος και λοιποί )
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Επιστημονας ο Λευκορωσος, κάνει 'ρεμόντ' τα μπρεμποδάγκαναEίναι επαγγελματίας, χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία και υλικά, γνήσια ανταλλακτικά, και είναι Mercedes οι δαγκάνες, της Brembo.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Σε πρόχειρη μέτρηση του εξωτερικού των εμπρός δισκοπλακών με παχύμετρο η ένδειξη βάθους της αυλάκωσης της εξωτερικής επιφάνειας των δίσκων ήταν στα 1.4 με 1.5 χιλ. Αντίστοιχα στις πίσω ήταν στα 0.8 χιλ. Τα διανυθέντα χλμ είναι 129000 (σε 8 χρόνια) ενώ τα μπροστά τακάκια αλλάχτηκαν 1 φορά στα 90000 χλμ (αυτά που είναι πάνω έχουν τώρα 39000 χλμ). Με βάση αυτά που διαβάζω εδώ και αλλού οι δίσκοι είναι μάλλον στα τελειώματα από άποψη φθοράς. Στην πράξη βέβαια δεν έχω παρατηρήσει κάποια ένδειξη επιτακτικής ανάγκης αντικατάστασης (κραδασμοί - τριγμοί τιμονιού, μη ικανοποιητική απόδοση κλπ) ακόμα.
Να υποθέσω ότι σε καμιά 20αριά χιλ. χλμ (1-1,5 χρόνο από τώρα) θα πρέπει να προχωρήσω σε αντικατάσταση;
Επίσης, όποτε πάω για αλλαγή, σκέφτομαι να κοιτάξω και προς διάτρητες δισκόπλακες.
Ερωτήσεις: Αξίζει τον κόπο μια τέτοια αλλαγή (διάτρητες αντί για απλές), σαν βελτίωση στην απόδοση βασικά και δευτερευόντως σε σχέση με τη διαφορά κόστους...Ποια τα συν και ποια τα πλην των διάτρητων σε σχέση με τις συμβατικές, πέραν της θεωρητικά τουλάχιστον, ταχύτερης ψύξης και πιο σπορ εμφάνισης;
Μιλάμε πάντα για ένα μέσο αμάξι όπως το δικό μου (opel astra h GTC 1.8 125 ίπποι, 1280 κιλά απόβαρο). Μπροστά φοράω 5 μπούλωνες 280 χ 25 χιλ και πίσω 264 χ 25 χιλ. σε ζάντες 17άρες 7,5 χ 17 κι ελαστικά 225/45/17.
Τέλος,από μάρκες, μεταξύ brembo, ate, zimmermann, trw, ποια θα προτείνατε κατά σειρά; Οι μαμά δεν πολυπαίζουν γιατί έχουν τιμή γύρω στα 180-200 ευρώ όταν οι άλλες παίζουν από 50-100 ευρώ.
Παρακαλώ τα φώτα σας (Πάνος και λοιποί )
Ευχαριστώ.Να μην πας σε διάτρητους, θα έχεις θόρυβο ειδικά όταν ζεσταίνονται, και αν δεν είναι πολύ ποιοτικοί ( με θερμική επεξεργασία ) θα ραγίσουν στις τρύπες τους. Σερ ένα χρόνο που λές το ξανακοιτάς, τι ψάχνεις από τώρα ?
-
Μια καταστροφή που δεν έπρεπε να γίνει
Μου έφερε φίλος τους καμπανάτους του δίσκους που είχε φτιάξει πριν 5 χρόνια σε γνωστό βελτιωτή Renault, εγώ ακόμα δεν είχα ασχοληθεί με τους δίσκους, τους είχε στην άκρη όμως γιατί δεν το πολυκυκλοφορούσε το αμάξι, τους έβαλε επανω πριν 4 περίπου μήνες, και πριν 2 μήνες μπήκε στα Μέγαρα, το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε, να πω εδώ ότι πριν μπεί στα Μέγαρα είχε παραπονεθεί ότι είχε τρέμουλο όταν πατούσε φρένο, και στο συνεργείο του ( άλλο από το συνεργείο που έφτιαξε τις καμπάνες ) είχαν σφίξει τις βίδες της καμπάνας στους δίσκους.
Να προσθέσω ότι οι βίδες ήταν ανοξείδωτες με grade 4.4, ένας σημαντικός παράγοντας της καταστροφής των δίσκων, που είχαν πληρωθεί 500 ή 550€ τότε, ήταν και η λάθος επιλογή του καινούργιου τακακιού που μπήκαν κατά την τοποθέτηση των δίσκων, ήταν τακάκι κάρμπον με αρκετά υψηλή αντοχή στη θερμοκρασία, 750c αλλά με μικρό συντελεστή τριβής, όταν προσπαθούσε να σταματήσει μετά τη μεγάλη ευθεία των Μεγάρων, απλά δεν σταματούσε γιαό το αυτοκίνητο είναι βαρύ, 1450 kg και τούρμπο με 290 ΗΡ, σε 2 γύρους λοιπόν έβγαλε καπνούς από τα φρένα, του είπαμε να κάνει 2 γύρους cool down, μόλις βγήκε από την πίστα, έτυχε να έχω μαζί μου το Laser θερμόμετρο και μέτρησα 550c μετά από 2 χαλαρούς γύρους, υποθέτω ότι στην πίεση πρέπει να πέρασε τους 800c.οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους, δεν το παίζω έξυπνος, ούτε καταδικάζω κανένα, απλά θέλω να δείξω τι σημαίνει σωστή κατασκευή, γνώση του αντικειμένου, και σωστή επιλογή υλικών και τακακιού, να πω ότι ο δίσκος ήταν καλός με 3πλή βάνα, που σημαίνει ότι είναι και καλό εσωτερικό αερισμό. Επειδή φτιάχνω όπως ξέρετε και εγώ δίσκους αυτά τα λάθη προσπαθώ να αποφύγω και το πολυψειρίζω το θέμα φρένα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μια καταστροφή που δεν έπρεπε να γίνειΜου έφερε φίλος τους καμπανάτους του δίσκους που είχε φτιάξει πριν 5 χρόνια σε γνωστό βελτιωτή Renault, εγώ ακόμα δεν είχα ασχοληθεί με τους δίσκους, τους είχε στην άκρη όμως γιατί δεν το πολυκυκλοφορούσε το αμάξι, τους έβαλε επανω πριν 4 περίπου μήνες, και πριν 2 μήνες μπήκε στα Μέγαρα, το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε, να πω εδώ ότι πριν μπεί στα Μέγαρα είχε παραπονεθεί ότι είχε τρέμουλο όταν πατούσε φρένο, και στο συνεργείο του ( άλλο από το συνεργείο που έφτιαξε τις καμπάνες ) είχαν σφίξει τις βίδες της καμπάνας στους δίσκους.
Να προσθέσω ότι οι βίδες ήταν ανοξείδωτες με grade 4.4, ένας σημαντικός παράγοντας της καταστροφής των δίσκων, που είχαν πληρωθεί 500 ή 550€ τότε, ήταν και η λάθος επιλογή του καινούργιου τακακιού που μπήκαν κατά την τοποθέτηση των δίσκων, ήταν τακάκι κάρμπον με αρκετά υψηλή αντοχή στη θερμοκρασία, 750c αλλά με μικρό συντελεστή τριβής, όταν προσπαθούσε να σταματήσει μετά τη μεγάλη ευθεία των Μεγάρων, απλά δεν σταματούσε γιαό το αυτοκίνητο είναι βαρύ, 1450 kg και τούρμπο με 290 ΗΡ, σε 2 γύρους λοιπόν έβγαλε καπνούς από τα φρένα, του είπαμε να κάνει 2 γύρους cool down, μόλις βγήκε από την πίστα, έτυχε να έχω μαζί μου το Laser θερμόμετρο και μέτρησα 550c μετά από 2 χαλαρούς γύρους, υποθέτω ότι στην πίεση πρέπει να πέρασε τους 800c.οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους, δεν το παίζω έξυπνος, ούτε καταδικάζω κανένα, απλά θέλω να δείξω τι σημαίνει σωστή κατασκευή, γνώση του αντικειμένου, και σωστή επιλογή υλικών και τακακιού, να πω ότι ο δίσκος ήταν καλός με 3πλή βάνα, που σημαίνει ότι είναι και καλό εσωτερικό αερισμό. Επειδή φτιάχνω όπως ξέρετε και εγώ δίσκους αυτά τα λάθη προσπαθώ να αποφύγω και το πολυψειρίζω το θέμα φρένα.
ειναι μια πολυ κακη εως και επικινδυνη δουλεια αφου ειναι φρενα. ο τεχνιτης (αν μπορουμε να τον αποκαλουμε ετσι) πρεπει να μπει φυλακη γιατι παιζει με τις ζωες των ανθρωπων.
-
Συ είπας, εγώ τώρα τι άλλο να πω ?
-
Ποση διαφορα στο βαρος μπορει να εχουν εμπρος δισκοφρενα διαφορετικων εταιριων για το ιδιο αυτοκινητο;
Υπαρχει καποια εταιρια που κατεξοχην βγαζει πχ πιο ελαφριους ή βαρεις δισκους; -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ποση διαφορα στο βαρος μπορει να εχουν εμπρος δισκοφρενα διαφορετικων εταιριων για το ιδιο αυτοκινητο;
Υπαρχει καποια εταιρια που κατεξοχην βγαζει πχ πιο ελαφριους ή βαρεις δισκους;Tα κοινά δισκόφρενα για τα κοινά αυτοκίνητα είναι όλα τα ίδια στη διαμόρφωση του σχήματος αλλά και στο βάρος αφού ακολουθούν το σχέδιο και το υλικό του κατασκευαστή, από το οποίο δεν δικαιούνται να ξεφύγουν, και αν υπάρχουν μικροδιαφορές, αυτές αφορούν κάποια 0.1- 0.2 mm στις διαστάσεις και κάποια gr στο βάρος.
-
Ευχαριστω πολυ για την πληροφορια!
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις