-
Ο χρήστης giorgosgd13 έγραψε:
Μεταπωληση κλπ μην τα μπλεκεις, παρε αυτο που σου αρεσει τωρα και μην ανησυχεις. Αν το φτανεις οικονομικα το Λεον παρ'το ιδιο σασι και κινητηρες με το γκολφ εχει, και μη σου πω εμφανισιακα ειναι πιο ενδιαφερον. Αν ψαχνεις μεχρι 16 χιλιαδες αποκλειστικα, δες το megane με τα 110 αλογα υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα με καλο εξοπλισμο (πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3605858/ ) ενω και στο C4 καλυτερα να βρεις με τους 110 ιππους. Αν μπορεις να φτασεις τα 18Κ κοιτα αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3940162/ το αυτοματο θα ειναι μεγαλο 'συν' στο ταξιδι
Ευθημη ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση και να σου πω το εξης. Το Megane νομιζω οτι βγαινει αρχες του ετους καινουριο μοντελο οποτε αν το παρω (αν και δεν μου πολυαρεσει) και βγει το καινουριο, θα τραβαω τις βυζοτριχες μου.
Επισης τα χρηματα τα τραβαω απο δω, τα τραβαω απο κει, τιποτα τα ρημαδια δεν λενε να αυξηθουν οποτε αρκουμαι στα 16.000. Το 115hp citroen ειναι καλυτερη επιλογη απο το 90hp αλλα...?? Θελω να ξεκαθαρισω επισης οτι καλες οι πολυτελεις αλλα κακα τα ψεματα στις εποχες κοιταμε την οικονομια παντου. Εχω κοιταξει την εκδοση trend plus αλλα νομιζω αξιζει να δωσω το κατι παραπανω να παρω μια εκδοση που εχει καποια επιπλεον extra.
Oποτε για την δικια μου τσεπη βρισκω ως καλυτερη επιλογη το Citroen c4 attraction 90hp. Βεβαια ο οπιοσδηποτε κατοχος αυτοκινητου πιστευω οτι υποστηριζει την εταιρια που οδηγει και την εχει για πολλα χρονια αλλα νομιζω οτι το θεμα του αυτοκινητου οσων αφορα την τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ. Στις λεπτομερειες παιζουν ολα. Αποψη.
Ε ναι, αν το μπατζετ ειναι αυστηρα εκει, η ατραξιόν ακομα κ με τα 90 αλογα ειναι μια χαρα, εφοσον μαλιστα δε σου αρεσει το μεγκαν
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Αφού είναι όπως λες 'ονειρεμένη επιλογή' το golf και είναι και ο father τρελαμένος golfάκιας,γιατί δε παίρνεις ένα.....μεταχειρισμένο;!;!Και να ψάχνετε μετά μαζί με το πατέρα σου ...'το κουτί με τα σπίρτα'......Μετα απο 23 χιλιαες χιλιομετρα με το C4 επιβεβαιωνω το ¨ορθον¨ της επιλογης! Παρε οτι σου αρεσει , αυτο μετραει. Παρε το Γκολφ σε tdi για 3 χιλιαδες παραπανω. Εγω δεντο πηρα γιατι 5.5 χιλιαδες παραπανω που εκανε τοτε η αντιστοιχη εκδοση συν τα τελη για 5 χρονια 750 ευρω , ηταν το diesel μουγια 100 χιλιαδες χιλιομετρα. Δεν το μετανιωσα ποτε!
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Αφού είναι όπως λες 'ονειρεμένη επιλογή' το golf και είναι και ο father τρελαμένος golfάκιας,γιατί δε παίρνεις ένα.....μεταχειρισμένο;!;!Και να ψάχνετε μετά μαζί με το πατέρα σου ...'το κουτί με τα σπίρτα'......
Μετα απο 23 χιλιαες χιλιομετρα με το C4 επιβεβαιωνω το ¨ορθον¨ της επιλογης! Παρε οτι σου αρεσει , αυτο μετραει. Παρε το Γκολφ σε tdi για 3 χιλιαδες παραπανω. Εγω δεντο πηρα γιατι 5.5 χιλιαδες παραπανω που εκανε τοτε η αντιστοιχη εκδοση συν τα τελη για 5 χρονια 750 ευρω , ηταν το diesel μουγια 100 χιλιαδες χιλιομετρα. Δεν το μετανιωσα ποτε!
Φιλε μου dasimo καλημερα. εχω κανει εγγραφη στο citroen club και εχω διαβασει σχεδον ολο το forum καθως και τις διιες σου αποψεις και νομιζω οτι η citroen attraction 1600 hdi ειναι η καλυτερη επιλογη στα λευτα των 16.000 ευρω που διαθετω. Οποτε μαλλον προς τα εκει καταλληγω. Βεβαια αν ξερεις να μου πεις το εξης. Επειδη το συγγεκριμενο μοντελο βγαινει απο το 2011 και αισιως φτανουμε στο 2014 δεν ξερω αν θα βγαλει καποιο καινουριο facelift. (αν το παρω τωρα και σε κανα 6μηνο βγει καινουριο θα απογοητευτω) Βεβαια στην αντιπροσωπεια που ρωτησα μου ειπαν οτι ειναι πολυ νωρις ακομα καθως και στο internet που μπηκα να δω δεν βγαζει κατι για καινουριο μοντελο η για facelift.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Rapid TDI;Το Rapid πηγα και το ειδα. Η εκδοση ellegance που ειναι και η πιο πλουσια και πιο ενδιαφερουσα. Το αυτοκινητο δεν περναει απαρατηρητο, με πολλους χωρους, αλλα αν μπεις μεσα και χτυπησεις το ταμπλο του, τοτε θα διαπιστωσεις ποση πλαστικουρα υπαρχει σε αυτο το αμαξι. Ειναι ιδιας κατηγοριας με το citroen c-ellysee, peugeot 301. Ειναι κατασκευασμενα για ταξι. Φτηνα αμαξια με φτηνα υλικα. Κατα τα λεγομενα βεβαια του ανθρωπου της αντιπροσωπειας.
-
Ο χρήστης giorgosgd13 έγραψε:
αν μπεις μεσα και χτυπησεις το ταμπλο του, τοτε θα διαπιστωσεις ποση πλαστικουρα υπαρχει σε αυτο το αμαξι.Χαρη Θεοφραστου, εσυ εισαι;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
αν μπεις μεσα και χτυπησεις το ταμπλο του, τοτε θα διαπιστωσεις ποση πλαστικουρα υπαρχει σε αυτο το αμαξι.
Χαρη Θεοφραστου, εσυ εισαι;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Οχι δεν ειμαι αυτος που λες. Το ονομα μου ειναι Γιωργος. Το γραφω και στην υπογραφη μου. giorgosgd13.
-
Ο χρήστης giorgosgd13 έγραψε:
αν μπεις μεσα και χτυπησεις το ταμπλο του, τοτε θα διαπιστωσεις ποση πλαστικουρα υπαρχει σε αυτο το αμαξι.
Χαρη Θεοφραστου, εσυ εισαι;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Οχι δεν ειμαι αυτος που λες. Το ονομα μου ειναι Γιωργος. Το γραφω και στην υπογραφη μου. giorgosgd13.
Είναι με την άλλη προσωπικότητα, του αναποφάσιστου
-
Γιατί ρε παιδιά, ψέμματα λέει ο άνθρωπος ;
-
Ο χρήστης giorgosgd13 έγραψε:
Καλησπερα στο forum. Το ονομα μου ειναι Γιωργος και ειμαι στο διλλημα για την επιλογη του καινουριου αυτοκινητου, μιας και ο ερχομος του νεου μελους στην οικογενεια ειναι γεγονος. Η επιλογη ειναι diesel μιας και οι διαδρομες Αθηνα-Αγρινιο-Αρτα και παλι πισω ειναι πολλα χλμ. Εν ολιγης, η ερευνα αγορας εχει γινει, οποτε μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Toyota auris, καλες εντυπωσεις σχεδιαστικα αλλα ενα αυτοκινητο που κοστιζει 18.500 ευρω χωρις πισω ηλεκτρικα παραθυρα θεωρω οτι ειναι μειων. Ford focus, 17.500, πολυ καλη επιλογη (επισης χωρις ηλ. παρ. πισω, αλλα εχει προβολεις ομιχλης αλλα και ζαντες αλουμινιου.) Seat leon, πολυ καλοι χωροι (μιας και τους θελω), αλλα αποψη μου ειναι οτι στην εκδοση που το θελω, τα 18.500 ευρω ειναι παρα πολλα. VW golf, μια απο τις ονειρεμενες μου επιλογες μιας και μεγαλωσα με πατερα τρελαμενο golfακια αλλα απλησιαστο. Δεν θα ηθελα να παω σε KIA και σε HUNDAI διοτι μαλλον ειμαι προκατειλλημενος με τις συγγεκριμενες εταιριες αν και πιστευω οτι εχουν κανει βηματα προοδου αρκετα. Εχω αφησει ως τελευταια επιλογη το CITROEN C4 hdi attraction 90hp 1600 και το λεω αυτο διοτι αν συνυπολογισουμε τα χρηματα που διαθετω (γυρω στις 16.000 ευρω), το vfm που σου προσφερει η συγγεκριμενη εταιρια, τη μεταπωληση του αυτοκινητου και συναμα τον κινητηρα diesel (νιμιζω απο τους καλυτερους κινητηρες λογω πολλων ετων παραγωγης), μου εχει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις. Θα ηθελα να πω το εξης, δεν εχω διαθεση να μειωσω καμια απο τις παραπανω εταιριες. Απλα παραθετω τις δικες μου αποψεις εστω κι αν αυτες ειναι λαθος.θα το εκτιμουσα αν ειχα καποια βοηθεια απο εσας. Ευχαριστω εκ των προταιρων.
Μακριά απο CITROEN HDi κινητήρα, μπορεί να φταίει και το καύσιμο (βιοντίζελ ή νοθεία, κλπ), αλλά όπως και να έχει φαίνεται τόχουν πολύ εύκολο να σβήνει η μηχανή στο δρόμο (εν κινήσει).
Ψάξε στο google με τις λέξεις 1.6 HDi engine cut problem και θα δεις τι θα βρείς. -
Ο χρήστης giorgosgd13 έγραψε:
Rapid TDI;
Το Rapid πηγα και το ειδα. Η εκδοση ellegance που ειναι και η πιο πλουσια και πιο ενδιαφερουσα. Το αυτοκινητο δεν περναει απαρατηρητο, με πολλους χωρους, αλλα αν μπεις μεσα και χτυπησεις το ταμπλο του, τοτε θα διαπιστωσεις ποση πλαστικουρα υπαρχει σε αυτο το αμαξι. Ειναι ιδιας κατηγοριας με το citroen c-ellysee, peugeot 301. Ειναι κατασκευασμενα για ταξι. Φτηνα αμαξια με φτηνα υλικα. Κατα τα λεγομενα βεβαια του ανθρωπου της αντιπροσωπειας.
Με ολο το σεβασμο στο γκρουπ PSA που τιμω πολλα χρονια, αλλα το 301 και το C-elysse δεν ειναι αμαξια για το 2013 που να εκπροσωπουν επαξια το γκρουπ. Το rapid tdi μου φαινεταιναπειρως καλυτερη επιλογη. Το 301 που ειδα προσφατα νομιζα οτι μεσα ειναι φτιαγμενο απο νοβοπαν. Μπηκα στο C4 μου μετα και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley!
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Καλησπερα στο forum. Το ονομα μου ειναι Γιωργος και ειμαι στο διλλημα για την επιλογη του καινουριου αυτοκινητου, μιας και ο ερχομος του νεου μελους στην οικογενεια ειναι γεγονος. Η επιλογη ειναι diesel μιας και οι διαδρομες Αθηνα-Αγρινιο-Αρτα και παλι πισω ειναι πολλα χλμ. Εν ολιγης, η ερευνα αγορας εχει γινει, οποτε μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Toyota auris, καλες εντυπωσεις σχεδιαστικα αλλα ενα αυτοκινητο που κοστιζει 18.500 ευρω χωρις πισω ηλεκτρικα παραθυρα θεωρω οτι ειναι μειων. Ford focus, 17.500, πολυ καλη επιλογη (επισης χωρις ηλ. παρ. πισω, αλλα εχει προβολεις ομιχλης αλλα και ζαντες αλουμινιου.) Seat leon, πολυ καλοι χωροι (μιας και τους θελω), αλλα αποψη μου ειναι οτι στην εκδοση που το θελω, τα 18.500 ευρω ειναι παρα πολλα. VW golf, μια απο τις ονειρεμενες μου επιλογες μιας και μεγαλωσα με πατερα τρελαμενο golfακια αλλα απλησιαστο. Δεν θα ηθελα να παω σε KIA και σε HUNDAI διοτι μαλλον ειμαι προκατειλλημενος με τις συγγεκριμενες εταιριες αν και πιστευω οτι εχουν κανει βηματα προοδου αρκετα. Εχω αφησει ως τελευταια επιλογη το CITROEN C4 hdi attraction 90hp 1600 και το λεω αυτο διοτι αν συνυπολογισουμε τα χρηματα που διαθετω (γυρω στις 16.000 ευρω), το vfm που σου προσφερει η συγγεκριμενη εταιρια, τη μεταπωληση του αυτοκινητου και συναμα τον κινητηρα diesel (νιμιζω απο τους καλυτερους κινητηρες λογω πολλων ετων παραγωγης), μου εχει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις. Θα ηθελα να πω το εξης, δεν εχω διαθεση να μειωσω καμια απο τις παραπανω εταιριες. Απλα παραθετω τις δικες μου αποψεις εστω κι αν αυτες ειναι λαθος.
θα το εκτιμουσα αν ειχα καποια βοηθεια απο εσας. Ευχαριστω εκ των προταιρων.
Μακριά απο CITROEN HDi κινητήρα, μπορεί να φταίει και το καύσιμο (βιοντίζελ ή νοθεία, κλπ), αλλά όπως και να έχει φαίνεται τόχουν πολύ εύκολο να σβήνει η μηχανή στο δρόμο (εν κινήσει).
Ψάξε στο google με τις λέξεις 1.6 HDi engine cut problem και θα δεις τι θα βρείς.Excuse me ?
-
Dasimo νομίζω είμαι σαφής. Κάνε ένα google search και διάβασε
Να σου δώσω ένα δείγμα που διάβασα και ακούγονται τόσο παρόμοια με αυτά που διηγήθηκε φίλος με C5 που είχε έρθει πρόσφατα Ελλάδα (εδώ άρχισε το δικό του πρόβλημα). Στο γυρισμό είχε να περάσει σήραγγες στις Άλπεις ... εκεί να δεις αδρεναλίνη!
http://www.peugeotcentral.co.uk/ftopic- ... c&&start=0
Tudder1
PostPosted: Wed 21 Nov, 2012 3:12 pm Reply with quote
Hi, I am having the exact same problem with my 2006 307sw 1.6Hdi. Initially, the DPF warning came on and we found out that the fluid bag that is injected into the diesel was emply. Got a new bag of eoyls fluid (like an IV bag) attached but did not solve the stalling problem. Car would drive for 1 day with no problem and the same eveninb as my wife and kids were driving, the car suddenly stopped in middle of motor way - they were so close to being rear ended that is scared the life of them and me. Car back with the mechanic and he thinks is might be a faulty fuel cut off valve ? This is getting costly Sadhttp://www.peugeotcentral.co.uk/ftopic- ... &&start=10
*Matto
PostPosted: Tue 28 May, 2013 7:17 am Reply with quote
Solution to hiccuping and engine cut out/stalling while driving.My 307 HDi was having this problem. It was getting progressively worse and was eventually happening every 20 kilometres or so. I was become somewhat of an expert at emergency rolling stops on major roads. It got to the point though where we were planning journeys around roads without emergency stopping lanes and avoiding bridges and tunnels! *
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Dasimo νομίζω είμαι σαφής. Κάνε ένα google search και διάβασεΝα σου δώσω ένα δείγμα που διάβασα και ακούγονται τόσο παρόμοια με αυτά που διηγήθηκε φίλος με C5 που είχε έρθει πρόσφατα Ελλάδα (εδώ άρχισε το δικό του πρόβλημα). Στο γυρισμό είχε να περάσει σήραγγες στις Άλπεις ... εκεί να δεις αδρεναλίνη!
http://www.peugeotcentral.co.uk/ftopic-10693.html&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Tudder1
PostPosted: Wed 21 Nov, 2012 3:12 pm Reply with quote
Hi, I am having the exact same problem with my 2006 307sw 1.6Hdi. Initially, the DPF warning came on and we found out that the fluid bag that is injected into the diesel was emply. Got a new bag of eoyls fluid (like an IV bag) attached but did not solve the stalling problem. Car would drive for 1 day with no problem and the same eveninb as my wife and kids were driving, the car suddenly stopped in middle of motor way - they were so close to being rear ended that is scared the life of them and me. Car back with the mechanic and he thinks is might be a faulty fuel cut off valve ? This is getting costly Sadhttp://www.peugeotcentral.co.uk/ftopic-10693.html&postdays=0&postorder=asc&&start=10
*Matto
PostPosted: Tue 28 May, 2013 7:17 am Reply with quote
Solution to hiccuping and engine cut out/stalling while driving.My 307 HDi was having this problem. It was getting progressively worse and was eventually happening every 20 kilometres or so. I was become somewhat of an expert at emergency rolling stops on major roads. It got to the point though where we were planning journeys around roads without emergency stopping lanes and avoiding bridges and tunnels! *
Φιλε μου καλημερα. Θα τα λαβω υποψην μου αυτα που μου γραφεις διοτι ειναι σοβαρα. Παντως αποτι βλεπω ο πρωτος που ειχε το προβλημα ειχε παρει το αμαξι μεταχειρισμενο με 75.000 χλμ, οποτε ενα τετοιο αμαξι ποτε δεν ξερεις πως θα σου συμπεριφερθει.
Παντως ειναι πρωτη φορα που διαβαζω κατι τετοιο (προβλημα μηχανης), γιατι και στο forum της citroen club δεν εχω δει κατι παρομοιο απο τους εκει κατοχους. (μεχρι στιγμης.) Αλλα οντως αν ψαξεις υπαρχουν καποιες μεμονωμενες περιπτωσεις, κατ εμε σε ολες τις εταιριες με καποια προβληματα. Αλλου λιγοτερα και αλλου περισσοτερα. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά, ψέμματα λέει ο άνθρωπος ;Μαλλον ειμαι κατασκοπος...
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Rapid TDI;
Το Rapid πηγα και το ειδα. Η εκδοση ellegance που ειναι και η πιο πλουσια και πιο ενδιαφερουσα. Το αυτοκινητο δεν περναει απαρατηρητο, με πολλους χωρους, αλλα αν μπεις μεσα και χτυπησεις το ταμπλο του, τοτε θα διαπιστωσεις ποση πλαστικουρα υπαρχει σε αυτο το αμαξι. Ειναι ιδιας κατηγοριας με το citroen c-ellysee, peugeot 301. Ειναι κατασκευασμενα για ταξι. Φτηνα αμαξια με φτηνα υλικα. Κατα τα λεγομενα βεβαια του ανθρωπου της αντιπροσωπειας.
Με ολο το σεβασμο στο γκρουπ PSA που τιμω πολλα χρονια, αλλα το 301 και το C-elysse δεν ειναι αμαξια για το 2013 που να εκπροσωπουν επαξια το γκρουπ. Το rapid tdi μου φαινεταιναπειρως καλυτερη επιλογη. Το 301 που ειδα προσφατα νομιζα οτι μεσα ειναι φτιαγμενο απο νοβοπαν. Μπηκα στο C4 μου μετα και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley!
Εχεις δικιο. Το rapid πολυ καλυτερο απο τα αλλα δυο. Συμφωνω απολυτα.
-
Εμ..ναι ..παιδια δεν ξερω αν ειδε κανεις πως ξεκινησε το τοπικ στο φορουμ ε ?! .. Απο δικο μου προβληματισμο και ηρθε εκει ο φιλος και κοτσαρε το δικο του προβλημα .. Παρακαλω μαθετε να ανοιγετε καινουργια θεματα αναλογα με τον προβληματισμο σας και μην ποσταρετε σε αλλων τις δημοσιευσεις .
-
Βάλε κάνα emoticon ακόμα.....
-
Ο χρήστης Basilis.am έγραψε:
Εμ..ναι ..παιδια δεν ξερω αν ειδε κανεις πως ξεκινησε το τοπικ στο φορουμ ε ?! .. Απο δικο μου προβληματισμο και ηρθε εκει ο φιλος και κοτσαρε το δικο του προβλημα .. Παρακαλω μαθετε να ανοιγετε καινουργια θεματα αναλογα με τον προβληματισμο σας και μην ποσταρετε σε αλλων τις δημοσιευσεις .τι λες ρε φιλε.
το φορουμ για αυτο ειναι και μαλλον σου συνιστω να ανοιξεις και να διαβασεις τους ορους χρησης του φορουμ. απο την στιγμη που εχεις ενα γενικο τιτλο σαφος και δεν πρεπει οι αλλοι να ανοιξουν νεο θεμα.
bill33 ενημερωσε τον χρηστη οτι δεν ειμαστε αυτοτσικνοπεμπτη
υ.γ στον προβληματισμο σου για το τι αμαξι να παρεις ειναι θεμα υποκειμενικο
παρε κατι το οποιο να σε ικανοποιει σε βαθος 10ετιας γιατι ειναι δυσκολοι καιροι. -
Ο χρήστης Basilis.am έγραψε:
Εμ..ναι ..παιδια δεν ξερω αν ειδε κανεις πως ξεκινησε το τοπικ στο φορουμ ε ?! .. Απο δικο μου προβληματισμο και ηρθε εκει ο φιλος και κοτσαρε το δικο του προβλημα .. Παρακαλω μαθετε να ανοιγετε καινουργια θεματα αναλογα με τον προβληματισμο σας και μην ποσταρετε σε αλλων τις δημοσιευσεις .Και τι φοβάσαι; Μην σε χρεώσουμε παραπάνω;
Τι αμαξι να παρω λετε?