-
Τελικα τα προσθετα που πουλανε ειναι αναγκαια η περιττα?
-
Περιττά
-
Προτεινω να αναφερουμε εδω, μιας και ειναι περι diesel διαφορα πρατηρια ανα την Ελλαδα τα οποια μας εχουν κινησει σοβαρες υποψιες για την ποιοτητα του diesel που προμηθευουν καθως και αλλα πρατηρια που χρονια τωρα εμπιστευομαστε.
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Προτεινω να αναφερουμε εδω, μιας και ειναι περι diesel διαφορα πρατηρια ανα την Ελλαδα τα οποια μας εχουν κινησει σοβαρες υποψιες για την ποιοτητα του diesel που προμηθευουν καθως και αλλα πρατηρια που χρονια τωρα εμπιστευομαστε.Υπάρχει ανάλογο νήμα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=53605&p=2867812&hilit=πρατηρια+ντιζελ#p2867812
-
-
Οι αποδόσεις των diesel είναι θεαματικές, αλλά αρχίσαν νέα προβλήματα με το Biodiesel!
Αν σκεφτούμε ότι αυτά συμβαίνουν σε χώρες όπως η UK με εμπειρία στο diesel και κάποιο υπαρκτό σύστημα ελέγχου καυσίμων, τι να περιμένεις εδώ .... πού έχουμε και πολλά τηγανέλαια για πέταμα στα νησιά!Διαβάστε το παρακάτω άρθρο, με ένα ενδεικτικό απόσπασμα
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... gines.html
But experts say the new fuel is having a crippling effect on some vehicles, because not all garage tanks have been properly cleaned.
It means bacteria is getting into the fuel and turning into 'blobby' lumps that can clog filters, increase engine wear and destroy pipes and seals.
Since the fuel additive was introduced across the country, garages claim to have taken an increasing number of complaints from motorists who have filled up as usual - and unwittingly introduced the contamination into their tanks.
Garages are now being warned they must flush out their tanks regularly to prevent problems.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z2d9kkuLPQ
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook -
Νομιζω κ στην Ελλαδα κ σε ολες τις χωρες της ΕΕ εχουμε ενα ποσοστο βιοκαυσιμου μεσα στο ντιζελ.
Τωρα για τους μικροοργανισμους κ τις φθορες στον κινητηρα κ σωληνωσεις... ο θεος βοηθος.
Λεει ομως το αρθρο πως αυτο συμβαινει σε μερικους κινητηρες κ οχι ολλους ανεξαρτητως
-
7% είναι η προσθήκη biodiesel.
-
Επιβεβαίωσα το 7% στο site του Υπουργείου:
http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=292'..... Το ποσοστό ανάμειξης βαίνει αυξανόμενο. Η ανάμειξη ξεκίνησε από το τέλος του 2005 με ένα ποσοστό 2,5% κατ’ όγκο σε βιοντίζελ, σύντομα ανέβηκε στο 4,5%, για να αυξηθεί από τις αρχές του 2010 στο 6,5%. Μετά από επτά χρόνια, στις αρχές του 2013, αποκτούμε και στην Ελλάδα το καύσιμο Β7, το οποίο είναι ένα πετρέλαιο κίνησης, αποτελούμενο από αυτούσιο βιοντίζελ σε ποσοστό που φτάνει το 7%. ...'
Μιά καλή ιδιότητα που όμως προκαλεί προβλήματα από τις ήδη 'βρώμικες' δεξαμενές:
' ... Η αυξημένη διαλυτική του ιδιότητα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση των κατάλοιπων καύσης και των επικαθίσεων στον κινητήρα. ....'Έ ρε πανηγύρια! Αν οι Άγγλοι είχαν προβλήματα με 2,5% τι θα γίνεται εδώ ... και κατά πόσο θα καθάρισαν δεξαμενές, και πόσο σχολαστικά και τακτικά θα τις καθαρίζουν, κλπ-κλπ. Ίσως και τα ντεπόζιτα να θέλουν περιοδικό καθάρισμα.
Συνολικά, τα προβλήματα μπορεί να προκύψουν και χωρίς να ρίχνουν λάδια από το τηγάνι στη δεξαμενή ...Άκουσα την ιστορία ξένου που ήρθε Ελλάδα με CITROEN C5 1.6HDi και του έμεινε στο δρόμο μερικές φορές ... και λύση δεν βρισκόταν.
Υ.Γ. Ενδιαφέρον κι αυτό το σημείο στο τέλος του κειμένου του υπουργείου
'..... Υποχρέωση των πωλητών λιανικής για επισήμανση του ποσοστού ανάμειξης στο πετρέλαιο κίνησης υπάρχει μόνο όταν το ποσοστό αυτό υπερβαίνει το 7 %, βάσει των ορίων των περιβαλλοντικών προδιαγραφών για οχήματα που φέρουν ντιζελοκινητήρες για τη κίνησή τους. ....' -
Ο χρήστης arris έγραψε:
7% είναι η προσθήκη biodiesel.τα ΕΛ.ΠΕ διαθέτουν ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ BIO, με περιεκτικότητα Βιο-Ντήζελ 3%
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
7% είναι η προσθήκη biodiesel.
τα ΕΛ.ΠΕ διαθέτουν ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ BIO, με περιεκτικότητα Βιο-Ντήζελ 3%
Είναι μη ενημερωμένο , με το που βγαίνει η καινουργια ΚΥΑ είναι υποχρεωμένοι όλοι να πουλάνε με το αναφερόμενο ποσοστό
-
Στα πρατήρια μπορεί να νομίζουν ότι οι εταιρείες κάνουν ότι θέλουν, αλλά το 7% είναι υποχρεωτικό.
Έχει ενδιαφέρον το ΦΕΚ 1452/14-6-2013 που μοιράζει δικαιώματα για την παραγωγή βιοντίζελ στην Ελλάδα κι όπου διαφαίνεται ότι οι εταιρείες διύλισης (ΕΛΠΕ και ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ) πρέπει να βάζουν οπωσδήποτε 7%
http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?file ... uage=el-GR' γ) Οι κάτοχοι Άδειας Διύλισης οφείλουν να ζητούν
και να παραλαμβάνουν επιπλέον ποσότητες αυτούσιου
βιοντίζελ από τους δικαιούχους ή από κατόχους Άδειας
Διάθεσης Βιοκαυσίμων ώστε να διασφαλίζουν ότι:
i) και το επιπλέον 15% του πετρελαίου κίνησης που
διαθέτουν στην ελληνική επικράτεια και το οποίο δεν
ελήφθη υπόψη για τον υπολογισμό της προς κατανομή
ποσότητας αυτούσιου βιοντίζελ, ικανοποιεί το ποσοστό
ανάμειξης 7% κατ’ όγκο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρ−
θρου 1 της υπ’ αριθ. Δ1/Α/οικ.2497/8.2.2013 απόφασης και
ii) εφόσον αυξηθεί η κατανάλωση του πετρελαίου
κίνησης ως προς τις προβλέψεις του σημείου 19 του
προοιμίου, η επιπλέον ποσότητα του πετρελαίου κίνη−
σης που διαθέτουν στην ελληνική επικράτεια, ικανοποιεί
το ποσοστό ανάμειξης 7% κατ’ όγκο, σύμφωνα με την
παρ. 4 του άρθρου 1 της υπ’ αριθ. Δ1/Α/οικ.2497/8.2.2013
απόφασης 'Συμπερασματικά έχω την εντύπωση ότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν έχουμε αντιληφθεί ένα πολύ σοβαρό θέμα για κάθε είδους μηχανήματα/καυστήρες που χρησιμοποιούν ντίζελ - το μόνο που θα αλλάζει είναι πόσο μικρά σωλήνάκια έχουν. Μπορεί το βιοντίζελ να είναι θετική εξέλιξη περιβαλλοντικά αλλά σε συνδυασμό με τροποποιημένους διαχειριστικούς κανόνες, π.χ. συχνό καθαρισμό δεξαμενών, που δεν ξέρω ποιός ακολουθεί και ελέγχει!
Γενικα περι DIESEL