-
Δεν βλέπω πάλι τι σχέση έχει όμως η εμπορική προσέγγιση με όσα ανέφερε ο Νίκος και διαφώνησα.
Ρωτάς τι παραπάνω έχουν οι εταιρείες αυτές (από τον Κορρέ προφανώς) και πουλάνε την πραμάτεια τους σε 6ψήφια ποσά.
Και σου απαντώ πέρα από το προφανές (ποιότητα, εμφάνιση) ότι έχουν και πολύ καλύτερη εμπορική προσέγγιση.Πώς το λέει ο ΙΚΕ... ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Δεν χρειάζονται φοβερές γνώσεις επι του θέματος για να πει κανείς ότι ο Παγκάνης έχει σωστή εμπορική προσέγγιση και ο Κορρές λάθος.
Βασικά ο Κορρές έχει κάτι που μοιάζει με εμπορική προσέγγιση (όνειρο, σκέψη, άποψη, υποψία), οπότε η οποιαδήποτε σύγκριση είναι άκυρη ούτως ή άλλως.
Απλά κάνουμε κουβέντα πάνω σε υποθέσεις. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Υ.Γ. Ποιός ο λόγος πχ ο Άγγλος να πάρει το Korres 4 για off-roading ενώ έχει το Range Rover στο 1/5 της τιμής?
Ενα bowler ειναι στο 1/5 της τιμης αλλα μεταχειρισμενο....
Δες πχ αυτο που προσεγγιζει πιο πολυ το consept...
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... 34547.html
ΥΓ
Μη ξεχναμε οτι το korres3 εχει συμετασχει σε αγωνα Rally Raid στην ελλαδα.... -
Βάλε μία το λινκ με την τιμή αγοράς του Korres Project 4 ή όπως λέγεται και μετά κάνε συγκρίσεις.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν χρειάζονται φοβερές γνώσεις επι του θέματος για να πει κανείς ότι ο Παγκάνης έχει σωστή εμπορική προσέγγιση και ο Κορρές λάθος.Βασικά ο Κορρές έχει κάτι που μοιάζει με εμπορική προσέγγιση (όνειρο, σκέψη, άποψη, υποψία), οπότε η οποιαδήποτε σύγκριση είναι άκυρη ούτως ή άλλως.
Απλά κάνουμε κουβέντα πάνω σε υποθέσεις.A γειά σου, το τελευταίο είναι η ουσία:
Υπενθυμίζω ότι το όχημα δε φτιάχτηκε με την κλασσική διαδικασία 'έρευνα αγοράς --> καθορισμός προδιαγραφών --> σχεδιασμός' αλλά είναι το 'περιτύλιγμα' συγκεκριμένης εφεύρεσης.
Η παρομοίωση είναι λίγο ανίερη αλλά είναι λίγο φάση Tesla ο τύπος δηλ. κάνει αυτό που πιστεύει σωστό και γουστάρει και αν μπορέσει να το πουλήσει, τόσο το καλύτερο. Οπότε δεν μπορεί να κριθεί με τα ίδια κριτήρια που κρίνεται ο κάθε Pagani και να αρχίζουμε για 'μάρκετινγκ' κτλ.
Σε ό,τι αφορά το κόστος φαντάζομαι έχει σημασία αν αναφερόμαστε αποκλειστικά σε κόστος παραγωγής μονάδας. Ακόμα και πλήρως χειροποίητο να είναι και να θέλει 2000 ανθρωποώρες για να φτιαχτεί + κόστος powertrain + κόστος ανάρτησης και πάλι το νούμερο ανά κομμάτι το βλέπω δύσκολο να πλησιάζει το νούμερο που αναφέρθηκε. Αν όμως προσθέσουμε R&D (θυμάμαι καλά ότι έχει κοστίζει 5 εκ. μέχρι στιγμής ?), στήσιμο γραμμής παραγωγής, δοκιμές, homologation κτλ. τότε φυσικά το κόστος μονάδας εκτοξεύεται.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
1.Κατασκευαστής, ερασιτέχνης ότι θες εσύ. Γενικά όποιος θέλει να πουλήσει από 1 έως ν αυτοκίνητα.
2. Δεν είναι προφανές. Σε ρώτησα για το target group των αυτοκινήτων που κοστίζουν αυτά τα λεφτά. Αν ξέρεις μου απαντάς.
3. Είναι τόσο δύσκολο να καταλαβείς πως η τιμή και μόνο δεν τα κάνει ανταγωνιστικά ; Βασικά δεν έχουν καμμιά σχέση. Διάβασε πιο πίσω στις σελίδες, ο ΙΚΕ έχει ποστάρει ανταγωνιστές.
4. O Eddie απάντησε για τα κολλητηλίκια του μάστρο Παγκάνι και όχι για pedigree, γκάμα κτλ που ανέφερες εσύ. Κι εσυ κι αυτός δεν γράψατε το προφανές. Πως πωλούνται Παγκάνι γιατί πέρα απ όλα τα υπόλοιπα είναι φανταστικά αυτοκίνητα με φανταστικές δυνατότητες. Προεξοφλείς πως το πρότζεκτ του Κορρέ δεν θα πείσει κανέναν με τις δυνατότητές του ;
5. Έρχεται λίγο σε αντίθεση με το 1 δεν νομίζεις ; Αν υπάρχει Έλληνας με τη δυνατότητα να δώσει 250Κ για αυτοκίνητο ας τον ψήσει λίγο παραπάνω το made in greece. Κατα τ΄άλλα δεν βλέπω λόγο να κολλάμε σε αυτό. Ποιος ο λόγος να κολλήσεις στο made in greece όταν δεν υπάρχει αγορά in greece ?Υ.Γ Και γιατί να μην πάρει ένα Land Rover Defender και με τα ρέστα ένα διαμέρισμα ; Δηλαδή δεν βλέπεις πόσο άκυρο παράδειγμα είναι ;
Τα supercars για την εκάστοτε εταιρία απευθύνονται σε πλούσιους κατά βάση petrolheads που θα πληρώσουν αυτό το ποσό για να αποκτήσουν ένα όχημα κατασκευασμένο από εξωτικά υλικά με εκρηκτικές επιδόσεις, αποτέλεσμα ατέλειωτων ωρών R & D των μηχανικών που έχουν το know how και οι εταιρίες τα resources να εξελίξουν και να βάλουν στη παραγωγή ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κουμπώνοντας άξια το σήμα του κάθε οίκου το καπώ.
Η εμπορική πολιτική της εκάστοτε εταιρίας (η οποία περιλαμβάνει και το price positioning) είναι πάρα πολύ σημαντική προφανώς για τη πορεία του στην αγορά. Δηλαδή, ΟΚ...να πληρώσει κάποιος 250 χιλιάρικα. Γιατί όμως? Επειδή έχει on & off road δυνατότητες το σασί? Δε με πείθει.
Τα Pagani είναι μοναδικά οχήματα, με εκρηκτικές επιδόσεις, κατασκευασμένα από εξωτικά υλικά, ενός οίκου που παραδοσιακά βγάζει για χρόνια εκπληκτικά αυτοκίνητα.
Το project του Korre πιστεύω ότι δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο από ένα σασί που παίζει on & off road. Αξίζει τα 250.000?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα supercars για την εκάστοτε εταιρία απευθύνονται σε πλούσιους κατά βάση petrolheads που θα πληρώσουν αυτό το ποσό για να αποκτήσουν ένα όχημα κατασκευασμένο από εξωτικά υλικά με εκρηκτικές επιδόσεις, αποτέλεσμα ατέλειωτων ωρών R & D των μηχανικών που έχουν το know how και οι εταιρίες τα resources να εξελίξουν και να βάλουν στη παραγωγή ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κουμπώνοντας άξια το σήμα του κάθε οίκου το καπώ.
Η εμπορική πολιτική της εκάστοτε εταιρίας (η οποία περιλαμβάνει και το price positioning) είναι πάρα πολύ σημαντική προφανώς για τη πορεία του στην αγορά. Δηλαδή, ΟΚ...να πληρώσει κάποιος 250 χιλιάρικα. Γιατί όμως? Επειδή έχει on & off road δυνατότητες το σασί? Δε με πείθει.
Τα Pagani είναι μοναδικά οχήματα, με εκρηκτικές επιδόσεις, κατασκευασμένα από εξωτικά υλικά, ενός οίκου που παραδοσιακά βγάζει για χρόνια εκπληκτικά αυτοκίνητα.
Το project του Korre πιστεύω ότι δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο από ένα σασί που παίζει on & off road. Αξίζει τα 250.000?
Το έγραψε ο eddie, δεν μιλάω για την τωρινή κατάσταση οποιασδήποτε εταιρείας που κατασκευάζει supercar. Αναφέρομαι στο ξεκίνημά τους. Όταν δεν είχαν τίποτε παραπάνω από μια καλή ιδέα. Ή μήπως τα πρώτα pagani δεν κόστιζαν 5ψήφια νούμερα και δεν απευθυνόταν σε πλούσιους γκαζοφονιάδες ; Να δεχτώ ότι ο Κορρές κάνει λάθη στο marketing. Δεν ξέρω άλλωστε όπως ήδη είπα ποιες είναι οι σωστές κινήσεις. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι λάθος το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Όταν έχεις κάτι με επιδόσεις σχεδόν supercar στο δρόμο και απίστευτες ικανότητες εκτός δρόμου (έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ το όλο πρότζεκτ) σε ποιον θα το πουλήσεις; Στον μέσο Έλληνα με 780 άτοκες δόσεις ; Στο κάτω κάτω δεν είπα ποτέ πως θα χτυπήσει τις πωλήσεις της Φερράρι ή της Παγκάνι γιατί πολύ απλά θεωρώ πως ο πιθανός αγοραστής μπορεί να έχει στο γκαράζ του και το αυτοκίνητο του Κορρέ και μια ή όσες θέλει Φερράρι.
Τώρα αν εσένα δεν σε πείθει για τις δυνατότητές του, είναι ένα άλλο θέμα. Αν όμως όντως έχει τις δυνατότητες που υποστηρίζουν οι υπόλοιποι (κάποιοι το οδήγησαν ή συνοδήγησαν κιόλας), τι λες ; Τα αξίζει τα 250κ ;
-
ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ 250.000 που έχετε στήσει ολόκληρη συζήτηση γύρω από αυτά?
Την τιμή αυτή την πέταξαν έτσι στη τύχη, μιλάμε για ένα(1) πρωτότυπο, όχι για προϊόν με τιμή και κλαθεστε και συζητάτε αν τα 250χιλ είναι πολλά ή λίγα για κάτι που δεν υπάρχει?
Για το Kavourdoukos project9 τα 187.000 τιμή πώλησης είναι πολλά ή λίγα? Μήπως θα έπρεπε να αγοραστεί από τους Φιλιππινέζους πεζοναύτες? Να τρέξει στο American Le Mons series? να σταλεί στον Άρη?(καλά αυτό κάποιος το είχε πει για του Κορρέ, uberlolz)
Ακούω απόψεις.
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
[Μα εγώ είχα στο μυαλό μου ακριβώς αυτό, ότι του Κορρέ είναι σχεδιασμένο εντελώς αλλιώς και ΙΣΩΣ αυτό του προσέδιδε πλεονέκτημα. Βλέπεις αυτό το trophy truck και είναι βάρκα-γιαλό, γέρνει σα να μην πω, απότομες μεταφορές βάρους και χαστούκια... Το πλεονέκτημα στου Κορρέ είναι ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινείται με παρόμοιες (;;;;) ταχύτητες σε αυτά τα εδάφη, έχοντας όμως μεγαλύτερη σταθερότητα και έλεγχο αμαξώματος. Αυτό παρουσιάζεται σαν το μεγάλο ατού του αυτοκινήτου, τουλάχιστον.Μάνο το διαφορετικό στο όχημα του Κορρέ είναι τα εξής 3 που ανέφερα, ο μειωτήρας (εξ'όσων ξέρω χωρίς καμία ιδιαίτερη καινοτομία), η μεταβολή ύψους και η διασύνδεση της ανάρτησης.
Τα 2 πρώτα είναι εντελώς άχρηστα στους αγώνες αυτούς. Πιο σωστά δεν είναι απλά άχρηστα, αλλά επιζήμια λόγω βάρους/αντοχής. Φαντάσου το ημιξόνιο μετά από 8 μέτρα (..) άλμα. Το trophy truck του Bj Baldwin στο βιντεο δε νοιώθει τίποτα, ένα νορμαλ σχετικά εκτός δρόμου, ακόμα και ένα Raptor θα πήγαινε για scrap μετά από τέτοιο άλμα.
Το 3ο, η διασύνδεση έχει κάποια οφέλη, αλλά στου Κορρέ επειδή είναι αλληλένδετη με τη μεταβολή ύψους είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο και βαρύ σύστημα. Αν θες απλά διασύνδεση υπάρχουν πολύ απλούστεροι και ελαφρύτεροι τρόποι, έχουν δοκιμαστεί και χρησιμοποιούνται και σε αγώνες από WRC, Raid, F1 και σε οχήματα δρόμου (Mp4-12C). Οπότε δε βλέπω τι καινούριο ΚΑΙ χρήσιμο φέρνει το όχημα του Κορρέ στους αγώνες.
Και 2 παρατηρήσεις:
-
αν και το pr team είναι σε μεταβατική φάση, πιθανώς κάποιος (ή κάποιος αυτόκλητος που βγάζει ιστορίες από τη κοιλιά του, πχ 21Q ιστορία με βίντεο που κατέβηκε από ΟΡΓΗ, lol) να επισημάνει πως τα συστήματα της McLaren ή της Kinetic είναι υποδεέστερα κλπ. Μπορεί, αναλόγως τη χρήση, αν θεωρεί κανείς πως η Mp4 είναι υποδεέστερη επειδή δε μπορεί να κατέβει τις σκάλες τις γεροκωστοπούλου (?) τότε οκ. Η καινοτομία του Κορρέ είναι 2-3 συγκεκριμένα (όχι ασήμαντα) πράγματα, αν δε τα χρειάζεται κανείς για τη χρήση που κάνει, είναι άνευ ουσίας. Αλλιώς είναι σα να λέμε τι κρίμα τόσο ακριβό αμάξι η 458 και να έχει μόνο 2 θέσεις..
-
ΕΙδικά για τα trophy trucks αμφιβάλλω αν η διασύνδεση της ανάρτησης έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, είναι πολύ ιδιαίτερα αυτοκίθνητα και πολύ ιδιαίτεροι αγώνες, το Paris-Dakar μοιαζει με WRC ασφάλτινο μπροστά τους. Δε θα ήταν και εντελώς άστοχο να πεις πως είναι πιο κοντά σε αγώνες ταχύπλοων παρά αυτοκινήτων, οπότε μη τα κρίνετε με κριτήρια δρόμου, γέρνουν κλπ.
-
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Ή μήπως τα πρώτα pagani δεν κόστιζαν 5ψήφια νούμερα και δεν απευθυνόταν σε πλούσιους γκαζοφονιάδες ;Μισό γιατί υπάρχει η εντύπωση πως μιλάμε για κάτι επιπέδου (σε επίπεδο προϊόντος) Pagani που απλά έχει κακό ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ (όπου συνήθως ο καθένας χωρίς να ξέρει τι είναι θεωρεί πως μάρκετιγκ = ανούσιες σαχλαμαρίτσες).
Το πρώτο μοντέλο ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, Zonda C12:
^αυτό ήταν διαθέσιμο προς πώληση κανονικά.
και τώρα το συγκρίνετε με αυτό:
το οποίο αν εξαιρέσεις διάφορες εξαγγελίες από εντελώς ετερόκλητες πηγές και δεις τα solid FACTS είναι ένα πρωτότυπο που έφτιαξε κάποιος στο γκαράζ του.
Επίσης:
φωτογραφίες από το εργοστασιο της Pagani:
http://www.gtspirit.com/2013/06/28/excl ... i-factory/
φωτογραφίες από το αντίστοιχο του Κορρέ:
(..)
Ελπίζω τώρα να αποκτήσατε μια επαφή με τη πραγματικότητα.
ΥΓ. Θα έλεγα πως είναι άδικο να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα που μόνο σε μειονεκτική θέση φέρνουν τη δουλειά όσων εργάστηκαν για το πρωτότυπο του Κορρέ αλλά αυτό δεν είναι μόνο κάτι που καλλιεργείται από 3ους, είναι κάτι που επιμελώς καλλιεργείται από τους ημι-επίσημους συνεργάτες εκπροσώπους.
ΥΓ2. Επιμελώς τονίζεται πως η ομάδα του Κορρέ ΑΠΑΞΙΕΙ για τη δημοσιότητα, αδιαφορεί κλπ. Αν προσέξει κανείς στοιχειωδώς δεν είναι πως αδιαφορεί, κάθε άλλο, απλώς επιλέγει επιμελώς μία πολύ συγκεκριμένη στρατηγική επικοινωνίας φαντάζομαι αντάξια του ύφους της. Τώρα μπορεί ο καθένας να συγκρίνει τι έκανε ο Koenigsegg και ο Pagani στα πρώτα τους βήματα, ή τι έκανε η BAC με το Mono με τις ΣΚΑΛΕΣ και όλα τα άλλα χαριτωμένα PR stunts.
-
Δεν βλέπω τον λόγο προσωπικής επίθεσης όπως και προσωπικών απειλών προς το πρόσωπο του IKE. Θα παρακαλούσα να πέσουν οι τόνοι σε μια συζήτηση που ήταν κόσμια μέχρι στιγμής. Αν δεν μπορείς να τον διαβάζεις βάλτον στους εχθρούς σου. [Μod]
-
είναι κρίμα γιατί ξέρω ότι έχεις αξιόλογες γνώσεις και σέβομαι τη δουλειά σου,
Δεν σβηνω την παραπάνω πρόταση αλλά όλα τα υπόλοιπα σβήστηκαν και ελπίζω να λυθει και η μεταξύ σας παρεξήγηση.[Mod] -
21quadra υπαρχει μια πολυ χρησιμη λειτουργια στο φορουμ. Βαζεις καποιο χρηστη στους ανεπυθημιτους σου και δε διαβαζεις ΠΟΤΕ τι γραφουν... παραμονο αν κανει καποιος παραθεση το τι γραφουν
το εκανα και σωθηκα
και φιλικά και αν μου επιτρεπεις - δε χρειαζονται απειλες... για πολλους και διαφορους λογους...
-
Απορία.... Τελικά τα σκαλιά τα ανεβηκε όλα ή όχι?
-
Τα οποία είναι της Αγίου Νικολάου, όχι της Γεροκωστοπούλου.
Στο βίντεο φαίνεται να γκρεμίζεται η εμπρός αριστερή ανάρτηση σε ένα σημείο, δεν ξέρω αν ισχύει.
-
Φανταστείτε τώρα τον Christian von Koenigsegg με ένα CC8 χωρίς αμάξωμα και πόρτες να είναι σε ένα πάρκινγκ σε σουπερ μάρκετ στο Goetheborg, 2 το βράδυ μαζί με όλα τα 19χρονα με τα φτιαγμένα αρχαία station Volvo (πολύ gangsta σκηνικά παίδες, tru story), να κάνει donuts (και να τρώει donuts) πριν σκάσει σε κανένα κράσπεδο.
Αυτό θα ήτανε και ΓΑΜΩ τα pr stunts, βλάκες Σουηδοί.
*ομοίως το ίδιο σε αλάνα στη Νάπολη αλλά με φτιαγμένα scooter με malossi κλπ με τον Οράτιο Παγκάνι και ένα Ζόντα χωρίς αμάξωμα, πόρτες και πλαστική καρέκλα για κάθισμα.
Γιατί όπως έχει πει και ο μεγάλος τροβαδούρος Marracash:
kit malossi,polini,arrow leovince
pimp my ride qua già dal 95
cresciuto con in testa questo
vruuuum vruuuuum waaaaaaakeep it real
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
και φιλικά και αν μου επιτρεπεις - δε χρειαζονται απειλες... για πολλους και διαφορους λογους...Γιατί??
Ο quadrας με αυτό πήρε 15+ πόντους γαμηστεροσύνη over TCP/IP. Για κάποιους μετράνε αυτά.
-
Φανταστείτε τώρα τον Christian von Koenigsegg με ένα CC8 χωρίς αμάξωμα και πόρτες να είναι σε ένα πάρκινγκ σε σουπερ μάρκετ στο Goetheborg, 2 το βράδυ μαζί με όλα τα 19χρονα με τα φτιαγμένα αρχαία station Volvo (πολύ gangsta σκηνικά παίδες, tru story), να κάνει donuts (και να τρώει donuts) πριν σκάσει σε κανένα κράσπεδο.
Αυτό θα ήτανε και ΓΑΜΩ τα pr stunts, βλάκες Σουηδοί.
*ομοίως το ίδιο σε αλάνα στη Νάπολη αλλά με φτιαγμένα scooter με malossi κλπ με τον Οράτιο Παγκάνι και ένα Ζόντα χωρίς αμάξωμα, πόρτες και πλαστική καρέκλα για κάθισμα.
-
Επίσης:
φωτογραφίες από το εργοστασιο της Pagani:
http://www.gtspirit.com/2013/06/28/excl ... i-factory/
φωτογραφίες από το αντίστοιχο του Κορρέ:
(..)
Ελπίζω τώρα να αποκτήσατε μια επαφή με τη πραγματικότητα.
Αγαπητέ ΙΚΕ μου φαίνεται ότι αυτά που λες είναι λίγο άκυρα. Μήπως γνωρίζεις το που θα ξεκινήσει η παραγωγή του P4; Επειδή εγώ έχω κάποιες πληροφορίες, οι φωτογραφίες του χώρου δεν είναι τόσο άσχημες όσο θα περίμενες. Επίσης οι άνθρωποι που θα δουλέψουν σε αυτό δεν είναι τυχαίοι και νομίζω πως θα τα καταφέρουν μια χαρά.
Το pagani που έβαλες στη φωτογραφία ήταν το μοντέλο παραγωγής ενώ το P4 είναι ξεκάθαρα προ-παραγωγής. Γενικά τα συγκριτικά με την Pagani είναι κάπως υπερβολικά κατά την άποψη μου.
Νομίζω πως αρκετοί φίλοι από το forum δεν έχουν τόσα πολλά πράγματα να κάνουν στη ζωή τους και ασχολούνται υπερβολικά με το project, είτε με επιθέσεις, είτε με υπεράμυνες. Για αυτό, give peace a chance!
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
και φιλικά και αν μου επιτρεπεις - δε χρειαζονται απειλες... για πολλους και διαφορους λογους...
Γιατί??
Ο quadrας με αυτό πήρε 15+ πόντους γαμηστεροσύνη over TCP/IP. Για κάποιους μετράνε αυτά.
για κάποιους.....
για κάποιους άλλους ίσως και να έχασε...
αναλλογως την παιδεια του καθενος... -
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Αγαπητέ ΙΚΕ μου φαίνεται ότι αυτά που λες είναι λίγο άκυρα. Μήπως γνωρίζεις το που θα ξεκινήσει η παραγωγή του P4; Επειδή εγώ έχω κάποιες πληροφορίες, οι φωτογραφίες του χώρου δεν είναι τόσο άσχημες όσο θα περίμενες. Επίσης οι άνθρωποι που θα δουλέψουν σε αυτό δεν είναι τυχαίοι και νομίζω πως θα τα καταφέρουν μια χαρά.Το pagani που έβαλες στη φωτογραφία ήταν το μοντέλο παραγωγής ενώ το P4 είναι ξεκάθαρα προ-παραγωγής. Γενικά τα συγκριτικά με την Pagani είναι κάπως υπερβολικά κατά την άποψη μου.
Νομίζω πως αρκετοί φίλοι από το forum δεν έχουν τόσα πολλά πράγματα να κάνουν στη ζωή τους και ασχολούνται υπερβολικά με το project, είτε με επιθέσεις, είτε με υπεράμυνες. Για αυτό, give peace a chance!
Εγώ δεν έχω τίποτα να κάνω και έχω ΑΠΕΙΡΟ ελεύθερο χρόνο.
Κατά τα άλλα δεν βλέπω που διαφωνείς, εγω δε κρίνω από το τι ΘΑ είναι και τι ΘΑ κάνει κλπ, αλλά από αυτά που βλέπω μόνο. Δε περιμένω τίποτα γενικώς
'υπεράμυνες' ---> , I saw what you did there
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η παρομοίωση είναι λίγο ανίερη αλλά είναι λίγο φάση Tesla ο τύπος δηλ. κάνει αυτό που πιστεύει σωστό και γουστάρει και αν μπορέσει να το πουλήσει, τόσο το καλύτερο. Οπότε δεν μπορεί να κριθεί με τα ίδια κριτήρια που κρίνεται ο κάθε Pagani και να αρχίζουμε για 'μάρκετινγκ' κτλ.Tesla οπως λέμε Tesla Motors, Elon Musk, Roadster κλπ.
Γιατί αν ναι ------------------->
Korres Project 4