-
Ιδια ειναι τα υγρα φιλε μου.
Το μαυρισμα, διχνει πολυκαιρια. Η αλλαγη, καθε 2 χρονια, μαζι με τα υγρα των φρενων.
Τωρα DOT 3 η 4, δεν εχει σημασια. Στο δοχειο των υγρων φρενων, αναγραφει την προδιαγραφη.
Υπαρχει, και αναλογο αυτοκολλητο, κιτρινου χρωματος. Το σιγουρο, DOT 4.
Προληπτικα, (αν θελεις βεβαια), αλλαξε τα σετ επισκευης, σε αντλια, και κυλινδρακι συμπλεκτη.
Ποτε δεν ξερεις. Καταπονουνται, αρκετα. -
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Προληπτικα, (αν θελεις βεβαια), αλλαξε τα σετ επισκευης, σε αντλια, και κυλινδρακι συμπλεκτη.
Ποτε δεν ξερεις. Καταπονουνται, αρκετα.Πολύ σωστή συμβουλή μιας και το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο έχει ευαισθησία στο κάτω τρομπάκι συμπλέκτη και κάποια στιγμή θα αρχίσει να έχει διαρροή.
-
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Ιδια ειναι τα υγρα φιλε μου.
Το μαυρισμα, διχνει πολυκαιρια. Η αλλαγη, καθε 2 χρονια, μαζι με τα υγρα των φρενων.
Τωρα DOT 3 η 4, δεν εχει σημασια. Στο δοχειο των υγρων φρενων, αναγραφει την προδιαγραφη.
Υπαρχει, και αναλογο αυτοκολλητο, κιτρινου χρωματος. Το σιγουρο, DOT 4.
Προληπτικα, (αν θελεις βεβαια), αλλαξε τα σετ επισκευης, σε αντλια, και κυλινδρακι συμπλεκτη.
Ποτε δεν ξερεις. Καταπονουνται, αρκετα.Ευχαριστώ πολύ κ. Τζαβάρα. Μόνο αλλαγή θα κάνω(αναρρόφηση με σύριγγα), στα πλαίσια του DIY
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
στο καθε αυτοκινητο για ολες τις βιδες ο κατασκευαστης δινει ροπη σφιξιματος ακομα και για τους τροχους, τα μπουζι, το ψευτοκαπακο των βαλβιδων, τον γυρο του σαζμαν για να αλλαξουμε δισκοπλατο με λιγα λογια για ολες τις βιδες, ειναι δυνατον σε ολες τις βιδες να βαλουμε ροποκλειδο? ποσο θα ανεβασει τον χρονο επισκευης και μοιραια το κοστος της εργασιας αυτη η κινηση αν μπορουσε να γινει ποτε?
Η γνώση και η πείρα σου, δεν το βάζει παντού, μα όπου πρέπει, και σίγουρα έχεις. Μην απαλλάσσεις τους «συναδέλφους» που δεν έχουν…..
Οπωσδήποτε ένα δυναμόκλειδο με ρολόι βοηθάει πολύ. Βλέπεις την βίδα, ξέρεις πόσο σφίγγετε, και με το εύκολο δυναμόκλειδο με καστάνια, κάνεις σωστά την δουλεία σου. Δεν αυτοσχεδιάζουμε, ενεργούμε όπως θα πρέπει να κάνουμε. Μπαίνουν οι βίδες πρόχειρα, και μετά σε 5 λεπτά τσεκάρονται – σφίγγονται. Σίγουρα δεν είμαστε εργαστήριο πυραύλων….. μα……
Α. -
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Ο σωστος τεχνιτης, θα τεσταρει τα εργαλεια του. Με οποιο κοστος εχει.
Το λασκαρισμα, πιθανα να μην το ξερουν ορισμενοι.
Οπως, και η χρηση του αεροκλειδου, με καρυδακια ακαταληλα. Μεγαλη χοντραδα αυτο.
Ποσα καρυδακια torx αρσενικα, σπασμενα σε μπιλιοφορους!!! (εχω σπασει αρκετα)
Το δε φιλτρο λαδιου, παντα με το χερι. Με σμυριδοπανο για βοηθεια, και ειναι ενταξει. (τα μετταλικα παντα, μιας χρησης)
Τα εργαλεια βεβαια, (κυππελα) ειναι για λασκαρισμα μονο. Οπως και τα κολλημενα παξιμαδια.Δεν έχω δεί συνεργείο να χρησιμοποιεί χάλκινο σφυρί όταν κοπανάει άκρα, μπιλιοφόρους, άξονες σαζμάν, κολλημένες βίδες άκρων, κολλημένους δίσκους στα μουαγιέν κλπ, για να μην τραυματίζει τα μέταλλα, εσύ ξέρεις κανένα ? Εγώ χρησιμοποιώ 2 μεγέθη, τα φτιάχνω μόνος μου, και τα πουλάω και σε μερακλήδες μηχανικούς, αύριο θα ανεβάσω φωτό.
-
Φιλε quadra, και ο αυτοτραυματισμος, ειναι δεδομενος. Καμποσες φορες, ετρεξα σε χειρουργο, να βγαλω καποιο κομματι.
Εχω δει καρυδακι, να σκορπα σαν τριανταφυλλο, στο αεροκλειδο.
Οπως ειδα, και τσακισμενα μουαγιε, για αντ/ση ρουλμαν. Χτυπημενα με σφυρι, προεκταση, και καρυδακι.
Η ματσολα, ειναι ακριβο εργαλειο. Αλλα φυσικα, με οποιον δασκαλο καθησεις, τετοια γραμματα θα μαθεις.
Η χρηση ποιοτικων εργαλειων, ειναι δαπανηρη. Καταφευγουμε λοιπον, σε ποιο οικονομικα εργαλεια, με συχνη ομως αντ/ση.
Αποτελεσμα, μια η αλλη. Πρεπει να αγαπουμε αυτο που κανουμε, και με σεβασμο στην ξενη περιουσια.
Τωρα θα μου πεις, ποσα ειδικα εργαλεια, μπορεις να αγορασεις ευκολα? Για ποια αυτοκινητα, και τι εργαλεια?
Σε γενικο συνεργειο, ειναι πολυ δυσκολο. Τα πολυ απαραιτητα μονο.
Παραδειγμα, για εξαγωγη και επανατοποθετηση, ανω μπαλακι σε transpoter. Στην ελευθερη αγορα, δεν υπαρχει.
Μονο ιδιοκατασκευη. Στην αντ/πια, ναι, υπαρχει.
Μηπως ομως, βγηκαμε εκτος θεματος. -
Η ματσόλα είτε από λάστιχο είτε από αλουμίνιο είτε από χαλκό, είναι φτηνό εργαλείο για τον μάστορα!.
Edit mod -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βέργα ή υποδοχή για την βέργα; -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Βέργα ή υποδοχή για την βέργα;
-
Τις προαλλες μου καηκε -ξανα- ενας πολλαπλασιαστης (VW Passat 1.6 FSI), στο παζαροπουλο που πηγα και τον αλλαξα μου ειπαν οτι πρεπει καποια στιγμη να τους αλλαξω και τους υπολοιπους προκειμενου να μην εχω προβλημα.. ισχυει κατι τετοιο?
-
Αν έχει βγεί άλλος κωδικός με βελτιωμένο ανταλλακτικό ναι αλλιώς δεν βλέπω τον λόγο.
-
Ξέρει κανένας τι πρόβλημα έχουν τα vw και καίνε πολλαπλασιαστές όλη την ώρα;
-
Από όσο έχω διαβάσει όσοι αλλάζουν και ξανά βάζουν τους μαμά αυτά θα έχουν συνέχεια. Όσοι έχουν βάλει Beru έχουν σωθεί.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Από όσο έχω διαβάσει όσοι αλλάζουν και ξανά βάζουν τους μαμά αυτά θα έχουν συνέχεια. Όσοι έχουν βάλει Beru έχουν σωθεί.Σωστός !
-
Και στα VW τα ίδια με τα Renault. Καλή φάση
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Από όσο έχω διαβάσει όσοι αλλάζουν και ξανά βάζουν τους μαμά αυτά θα έχουν συνέχεια. Όσοι έχουν βάλει Beru έχουν σωθεί.
+10
A. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Από όσο έχω διαβάσει όσοι αλλάζουν και ξανά βάζουν τους μαμά αυτά θα έχουν συνέχεια. Όσοι έχουν βάλει Beru έχουν σωθεί.
+10
A.για να σωθεις, πρεπει να αλλαξεις αμαξι... αλλιως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ...!!
-
Άλλαξα μονος μου μπουζι στο αυτοκινητο. Τα προηγουμενα ηταν 30Κ χλμ ή λιγοτερο, οπτικα μου φανηκαν ενταξει με βαση φωτο που βλεπω στο net.
-
Για να τα ξεσφιξω μου εφυγε η ουγια. Το κουτακι επανω λεει σφιξιμο 2/3 της στροφης. Τα σφιγγουν τοσο πολυ στα συνεργεια ή κολλανε με τη χρηση?
-
εκανα τη μαλακια και ψεκασα brake clean στο 'σωληνα' που μπαινουν, (στον 1ο κυλινδρο μονο, μετα εμαθα ). Το σκουπισα μετα οσο γινοταν, αλλα ειδα μεσα απο την τρυπα για το μπουζι στην επιφανεια του πιστονιου να υπαρχει υγρο. ειμαι σιγουρος γιατι το πιστονι ηταν πολυ πανω, κουνουσα ελαφρα το αυτκινητο και 'επαιζε' η επιφανεια του υγρου. Μπορει να ειναι κατι άλλο εκτος απο το Brake clean που εβαλα? Δεν ξεσκιστηκα, 2 πολυ συντομα ψεκασματα εκανα.
-
Πιθανον λογω της μαλακιας του (2) οταν εβαλα μποροστα εκανε κατι μπερδεματα για λιγα δευτερολεπτα, εσβησα και ξαναεβαλα, μετα απο λιγα δευτ. σταματησε. Λαμπακι δεν αναψε Εκανα μια βολτα 2-3 χλμ, διαπιστωσα οτι στο στροφομετρο το ρελαντι μου ειναι εμφανως πιο χαμηλα απο πριν. Δεν κανει κατι περιεργο το αυτοκινητο κατα τα αλλα, να κοιταξω κατι?
-
Τσεκαρα προσεκτικα ενα ενα και τα μπουζοκαλωδια/πιπες που εχουν ανετα αρκετα πανω απο 100Κ χλμ στην πλατη τους. Ειναι αυτου του τυπου:
Περιπου 3-4 cm απο το τελος της πιπας του 3ου κυλινδρου, η πιπα εχει εμφανη σημαδια γυρω γυρω, οπου το μαυρο χρωμα εχει γινει καπως πολυ σκουρο μωβ, σαν κατι ιριδισμους που βλεπει κανεις διπλα στις κολλησεις στις ατσαλινες εξατμισεις... να ανησυχω? Παω για μπουζοκαλωδια?
- αν πρεπει να παρω μπουζοκαλωδια, βρισκω πχ αυτα
http://www.mister-auto.gr/el/set-kalodion-upsel-s-tases/beru-0300891136_g685_a0110300891136.html
και αυτα
http://www.mister-auto.gr/el/set-kalodion-upsel-s-tases/ngk-0709_g685_a0150709.htmlΒρισκω σημαντικες διαφορες στα μηκη των 2 μοντελων. Τα BERU ειναι 23-30-40-46 cm, τα NGK ειναι 32-40-49-62 cm.
Τα BERU νομιζω ειναι πιο κοντα στα δικα μου σε μηκος. Τι κανω? -
-
Βάζεις NGK!.
Α. -
Πήγαινε στην Μοναστηρίου να τα πάρεις χωρίς μεταφορικά.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........