-
Τελικά ποιος υπογράφει τον εξωτερικό σχεδιασμό?
-
Καλησπέρα σε όλους,
Χαίρομαι πολύ που τελικά το όχημα κατάφερε έστω και πρόχειρα να ντυθεί. Περιμένω με ανυπομονησία το βίντεο και ελπίζω να έχουμε σύντομα και επαγγελματική φωτογράφηση.
Πίσω από το σχεδιασμό της εξωτερικής εμφάνισης, υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι με τον κάθε ένα να έχει συντελέσει περισσότερο ή λιγότερο στο τελικό αποτέλεσμα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι υπεύθυνος της σχεδίασης είναι αυτός που παίρνει κομβικές αποφάσεις (βλ. αρχισχεδιαστής στις μεγάλες εταιρείες) αφού αυτός επηρεάζει περισσότερο από κάθε άλλον το τελικό αποτέλεσμα. Από αυτή την άποψη, υπεύθυνος είναι ο Δ.Κορρές και ένας ακόμη μηχανικός (δεν θα ήθελα να αναφέρω το όνομα του αφού δεν γνωρίζω επίσημα τη στάση του απέναντι στο τελικό αποτέλεσμα) που έχτισε όλο το τρισδιάστατο μοντέλο στο CATIA. Αυτό είναι η προσωπική μου άποψη όπως είπα και νωρίτερα (για να αποφευχθούν τυχόν σχόλια περί υπεύθυνους τύπου κτλ).
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει μερικά από τα σκίτσα εξέλιξης που έγιναν (το 2010) από την ομάδα Exarsis στην οποία συμμετείχα σε μικρό βαθμό. Όπως θα διαπιστώσετε, επηρέασαν το τελικό όχημα αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό ώστε να θεωρηθούμε 'σχεδιαστές του'. Ανάλογες προτάσεις έγιναν κατά καιρούς και από άλλους σχεδιαστές στην Ελλάδα και το εξωτερικό (κατά τη διάρκεια της εξέλιξης όλων των πρωτοτύπων) - πάντα υπό την καθοδήγηση και αξιολόγηση του Δ.Κορρέ.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 226&type=1
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω τους πολλαπλούς τεχνικούς περιορισμούς (ως προς τον εξωτερικό σχεδιασμό) που έθεσε η ανάρτηση αλλά και οι δυνατότητες του οχήματος, όχι σαν δικαιολογία για το τελικό αποτέλεσμα, αλλά σαν μια πραγματικότητα που όλοι όσοι εμπλέκονται με το project γνωρίζουν.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση Θανάση
-
Εφτά ΧΙΛΙΑΔΕΣ κυβικά και 250.000 ευρώ τιμή, ό,τι πρέπει για την Ελλαδίτσα!
Θα πάει ΜΠΟΥΝΙΑ!
Αλήθεια, τι τέλη και φόρο πολυτελείας θα πληρώνει?
-
Γιατι δεν το δώσανε σε κάποιον διεθνώς αναγνωρισμένο σχεδιαστή όπως τον Ηλία Σελέκο;
Τόσο σοβαρό project και έβαλαν όλα τα τσικό της Ελλάδας να τραβήξουν από μια γραμμή; -
Πιστεύεις Νικο οτι απευθύνεται στην Ελληνική αγορά? ( περαν των 5-10 που εν δυναμη να το αγόραζαν)
ουτος ή αλλος ειναι ατοπο νομιζω να συζηταμε 'τιμη'...
υπαρχουν αλλα βηματα πιο πριν, οπως πχ να παρει 'πινακιδες' και οποια διαδικασία χρειαζεται γι αυτο.Επεισεις προσωπικά κοιταω με 'επιφυλαξη' καθε δημοσιευμα αν και κατα ποσον οι γνωσεις του αρθρογραφου επετρεψαν την κατανοηση των πληροφοριων που του μεταφερθηκαν.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Πιστεύεις Νικο οτι απευθύνεται στην Ελληνική αγορά? ( περαν των 5-10 που εν δυναμη να το αγόραζαν5-10? Μετρημένα στα μισά δάχτυλα του ενός χεριού είναι τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοτύπου του Κορρέ.
Αν δεν απευθύνεται στην Ελληνική αγορά, που απευθύνεται? Σε ποιά αγορά?
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση κάποιος Άγγλος ή Αμερικάνος να δώσει 1/4 του εκατομμυρίου, Ferrari territory δηλαδή για να ξέρουμε τι λέμε, να πάρει μια Ελληνική κατασκευή της οποίας μάλιστα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (δηλαδή off road δυνατότητες) δεν είναι ούτε καν applicable εκεί?
Θα το επιλέξει δηλαδή ο Αμερικάνος ή ο Άγγλος επειδή ανεβαίνει σκάλες?
Ωραίο marketing.
Εντάξει, ωραία μελέτη, έξυπνη ιδέα αλλά πρακτικά πάσχει κατά την άποψή μου γιατί είναι εκτός αγοράς τόσο σε running costs και συντήρηση όσο και αρχικό κόστος αγοράς.
-
Ωραίο marketing.
Αυτά τα λένε οι εχθροί της πατρίδας Νίκο.
-
Ντάξει μπορεί να είναι γιατομπουτσο όλο το προτσεκτ αλλα προφανώς θα απευθυνθεί στη διεθνή αγορά.
Ελληνικό αυτοκίνητο -υποτίθεται- είναι. Όχι αυτοκίνητο για έλληνες φουκαράδες. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
5-10? Μετρημένα στα μισά δάχτυλα του ενός χεριού είναι τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοτύπου του Κορρέ.
Αν δεν απευθύνεται στην Ελληνική αγορά, που απευθύνεται? Σε ποιά αγορά?
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση κάποιος Άγγλος ή Αμερικάνος να δώσει 1/4 του εκατομμυρίου, Ferrari territory δηλαδή για να ξέρουμε τι λέμε, να πάρει μια Ελληνική κατασκευή της οποίας μάλιστα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (δηλαδή off road δυνατότητες) δεν είναι ούτε καν applicable εκεί?
Θα το επιλέξει δηλαδή ο Αμερικάνος ή ο Άγγλος επειδή ανεβαίνει σκάλες?
Ωραίο marketing.
Εντάξει, ωραία μελέτη, έξυπνη ιδέα αλλά πρακτικά πάσχει κατά την άποψή μου γιατί είναι εκτός αγοράς τόσο σε running costs και συντήρηση όσο και αρχικό κόστος αγοράς.
Άραβες ίσως ; Συλλέκτες ίσως ; Γενικά άνθρωποι που δεν τους εντυπωσιάζει το 1/4 του εκατομμυρίου σαν ποσό και δεν έχουν τον περιορισμό του ενός αυτοκινήτου ;
Για ποιο κόστος συντήρησης μιλάμε; Σε σύγκριση με μια Φερράρι ή σε σύγκριση με ένα γκολφ ;
Δηλαδή αν κόστιζε 30 χιλιάρικα και φορούσε ένα 1.6 τούρμπο θα ξεπουλούσε στην Ελληνική αγορά ;
Στην Αγγλία και στην Αμερική που δεν είναι applicable οι off road δυνατότητες(άκυρο το θεωρώ γενικά σαν επιχείρημα αλλά τεσπά) δεν πωλούνται αυτοκίνητα με off road δυνατότες ; -
Ακριβως αυτο εννοουσα οταν ελεγα 5 - 10
Προσωπικα δε πιστευω οτι θα βγει ποτε στην παραγωγη
Τουλαχιστον 'ως εχει'Αυτο που πιστευω ειναι οτι καποια στιγμη θα πουληθει ως consept car για τον τροπο που εφαρμοστηκαν και κατα μονας αλλα κυριως σα συνολο πατεντες που το σκεπτικο τους προυπηρχε αλλα δεν ειχε εφαρμοστει (σα συνολο και παλι)
Ελπιζω να καταλαβες τι εννοω γιατι απο κινητο μου βγηκαν τα ματια να γραψω ακομα κι αυτο
-
Αν γίνει αυτό μου ακούγεται σαν μεγάλη αποτυχία του project
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αν γίνει αυτό μου ακούγεται σαν μεγάλη αποτυχία του projectSent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Το αντιθετο θα ελεγα.
Φαντασου η GM π.χ. να 'αναγνωρισει' ( αγοραζοντας το project - ειχε αναφερθει και παλιωτερα ) οτι εχει γινει καλυτερη εξελικτική δουλεια στο integration και το implementation των διαφωρων 'πατεντων', απο οτι θα μπορουσε να κανει η ιδια ( ή της ειναι οικονομικότερο να το αγορασει 'ετοιμο' και 'τελειωμενο' το project απο το να διεθετε δικους της πορους) -
ΙΜΟ και πολύ πρόχειρα σκεπτόμενος βλέπω δυο εναλλακτικές:
- πώληση του project σε κάποιον κατασκευαστή
- προσέλκυση επενδυτών με απώτερο στόχο μια off road εναλλακτική α λα Pagani (που νομίζω ότι είναι και το όνειρο του Κορρέ)
Και τα δυο απαιτούν άλλου είδους δουλειά και προσέγγιση.
Το σκεπτικό ότι 'Θα το πάρουν Άραβες γιατί για αυτούς είναι ψίχουλα τα 250.000' το αφήνω προφανώς ασχολίαστο.
-
ή συνδιασμός των 2.....
-
Σε προηγούμενες σελίδες είχε συζητηθεί ένα κοινό που μπορεί να ενδιαφερόταν για αυτό το αυτοκίνητο: αραβικές δυνάμεις ασφάλειας (πχ. αστυνομία, συνοριοφυλακή) που χρειάζονται high-speed/capacity border patrols και quick reaction forces.
Υπενθυμίζω ότι το όχημα δε φτιάχτηκε με την κλασσική διαδικασία 'έρευνα αγοράς --> καθορισμός προδιαγραφών --> σχεδιασμός' αλλά είναι το 'περιτύλιγμα' συγκεκριμένης εφεύρεσης. Αρα μιλώντας ρεαλιστικά, το να αγοραστεί (μαζί με την πατέντα) από μία αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι τόσο τραγικό.
-
Μου αρέσει που έχετε δέσει το 250.000 σαν τιμή αγοράς. Αυτό είναι ένα νούμερο που πετάχτηκε 'έτσι', δε σημαίνει τίποτα. Τα υπόλοιπα είναι οι ίδιες ΑΚΥΡΕΣ θεωρίες που επιπλέουν ωσαν ξέρετε τι εδώ και δεκαετίες.
Πχ λέει ο άλλος να το αγοράσει η GM επειδή έχει καλύτερο IMPLEMENTATION και INTEGRATION, μιλάμε για χαώδη απόσταση από την πραγματικότητα.
nass έχεις δει τι οχήματα χρησιμοποιούν τα σώματα ασφαλείας που αναφέρεις? Γιατί να μη το αγοράσει και η Pizza Hat για να μοιράζει σκορδόψωμα, ΤΟΣΟ άσχετο είναι αυτό που λες.
Ελπίζω να μη σβήσεις το ποστ για χάρην της κουβέντας, ας είναι μέσα στο ~30% των ποστ μου που ΔΕΝ σβήνονται
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
5-10? Μετρημένα στα μισά δάχτυλα του ενός χεριού είναι τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοτύπου του Κορρέ.
Αν δεν απευθύνεται στην Ελληνική αγορά, που απευθύνεται? Σε ποιά αγορά?
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση κάποιος Άγγλος ή Αμερικάνος να δώσει 1/4 του εκατομμυρίου, Ferrari territory δηλαδή για να ξέρουμε τι λέμε, να πάρει μια Ελληνική κατασκευή της οποίας μάλιστα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (δηλαδή off road δυνατότητες) δεν είναι ούτε καν applicable εκεί?
Θα το επιλέξει δηλαδή ο Αμερικάνος ή ο Άγγλος επειδή ανεβαίνει σκάλες?
Ωραίο marketing.
Εντάξει, ωραία μελέτη, έξυπνη ιδέα αλλά πρακτικά πάσχει κατά την άποψή μου γιατί είναι εκτός αγοράς τόσο σε running costs και συντήρηση όσο και αρχικό κόστος αγοράς.
Άραβες ίσως ; Συλλέκτες ίσως ; Γενικά άνθρωποι που δεν τους εντυπωσιάζει το 1/4 του εκατομμυρίου σαν ποσό και δεν έχουν τον περιορισμό του ενός αυτοκινήτου ;
Για ποιο κόστος συντήρησης μιλάμε; Σε σύγκριση με μια Φερράρι ή σε σύγκριση με ένα γκολφ ;
Δηλαδή αν κόστιζε 30 χιλιάρικα και φορούσε ένα 1.6 τούρμπο θα ξεπουλούσε στην Ελληνική αγορά ;
Στην Αγγλία και στην Αμερική που δεν είναι applicable οι off road δυνατότητες(άκυρο το θεωρώ γενικά σαν επιχείρημα αλλά τεσπά) δεν πωλούνται αυτοκίνητα με off road δυνατότες ;Μιλάμε σοβαρά τώρα?
Δηλαδή ένας ερασιτέχνης έκανε μια μελέτη και κατασκεύασε ένα όχημα και το τιμολόγησε με target audience τους συλλέκτες και τους Άραβες?
Το business plan που έχει φτιάξει, τιμολογιακά σε αυτό το κοινό στοχεύει?
Όταν πασάρεις το προϊόν ως 'Made in Greece', που περιμένεις να πουλήσεις?
Τι μας λέει, βάσει του σκεπτικού σου, λοιπόν ο Κορρές. 'Να, κύριοι έφτιαξα ένα γαμάτο όχημα για τους καρόδρομους και τα βουνά της Ελλάδας, το εξέλιξα στην Ελλάδα, με Ελληνικά μυαλά και χέρια...αλλά δεν είναι για εσάς, είναι για τους Άραβες που τα διακόσια πενήντα χιλιάρικα είναι πίνατς!'
Νταξ, καλή φάση...
Η άποψή μου είναι ότι ένα ακριβό προϊόν πουλάει λόγω ονόματος, εταιρίας, ιστορίας, pedigree, συνολικής γκάμας της εταιρίας κλπ. Το 'Korres' (Made in Greece) δεν πρόκειται να πάει πουθενά αν δε μπει επάνω κάποιο λογότυπο αυτοκινητιστικού οίκου με όνομα, ιστορία και αντιστοίχως priced οχήματα...αν όντως τιμολογηθεί στα 250Κ.
Το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει είναι να προσελκύσει επενδυτές και να πουλήσει αυτή την όντως έξυπνη ιδέα σε κάποιον μεγάλο οίκο και να προχωρήσει στο επόμενο όχημα, χρησιμοποιώντας αυτά τα χρήματα και ούτω καθεξής...
-
@ΙΚΕ
Δεν τα είπα εγώ αυτά, ειπώθηκαν προηγουμένως στο θέμα από άλλους, όποιος δε βαριέται ας ψάξει να τα βρει.
Ξέρω τι οχήματα χρησιμοποιούν οι τύποι αυτοί και υπό προϋποθέσεις κάτι σαν το Korres μπορεί να τους ενδιέφερε. Οχι όμως με τέτοιο κόστος (που σωστά λες ότι είναι αυθαίρετη εκτίμηση).
-
A OK, γενικά αυτή η χρήση ('στρατιωτική') είναι μία από τις καραμέλες του -όποιου- 'ελληνικού αυτοκινήτου'. Εντελώς ΓΤΠ προφανώς.
Το κόστος των 250.000 που έχει αναφερθεί είναι μάλλον συντηρητική εκτίμηση, αν πρόκειται να μπει σε παραγωγή (χωρίς να υπάρχει το παραμικρό δείγμα για κάτι τέτοιο βέβαια). Από το one-off μέχρι τη γραμμή παραγωγής (ακόμα και περιορισμένης) υπάρχει χάος. Απλά σκεφτείτε πόσο έχει κοστίσει το όλο project (έχει αναφερθεί/διαφύγει σε κάποια ποστς/άρθρα)..
Korres Project 4