-
Γεια σας!
Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι. -
Ο χρήστης photographer έγραψε:
Γεια σας!
Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.Το ιδιο πραγμα ειναι μην το σκεφτεσαι και πολυ. Βαλε σε οποιον σου δωσει καλυτερη τιμη. Αλλα γιατι τοσο νωρις αμορτισερ?(σχετικο το ''νωρις''..Χιλιομετρα πες μας)
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τα είχα πάντα σε εκτίμηση τα koni ....
Αρα τώρα πώς ειναι ρυθμισμενα;Τα μπροστά είναι 3/8 της στροφής από το εντελώς μαλακό προς το σκληρό, τα πίσω όπως έρχονται από το εργοστάσιο (στο εντελώς μαλακό δηλαδή).
Καλή ακούγεται η προσέγγισή σου και καλά έκανες και μελέτησες. Και σωστά τα σχόλιά σου /εξήγηση ως προς τις επιλογές σου.
Θα πρέπει όμως να σιγουρευτείς ότι και σε off balance καταστάσεις η συμπεριφορά θα είναι η αναμενόμενη. Εννοώ καταστάσεις στο όριο και πέραν αυτού ή σε απότομο ελιγμό, σαμαράκι πάνω σε στροφή, φρένο πάνω σε στροφή κλπ. Και υγρό οδόστρωμα.... Όπως λές πρέπει να συνεχίσεις να ψάχνεσαι, κάπου με ασφάλεια καλύτερα. Σε αυτές τις συνθήκες θα αποκαλυφθεί καλύτερα κάποια αδυναμία της ρύθμισής σου ή απλά ο βαθμός φιλικότητας (πόσο απόλυτο είναι, αν συγχωρεί). Αν είσαι τυχερός δε θα χρειαστεί να πειράξεις το πίσω. Έχει βέβαια να κάνει και με το πως θέλεις το αυτοκίνητο (πχ εγώ τα προσθιοκίνητα τα θέλω κάπως υπερστροφικά)
Και έχε το νού σου άμα βάλεις κόσμο μέσα.... μπορεί όλα να αλλάξουν!Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου όνυχα!
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικά άλλαξε με το που μπήκαν τα Κόνι πάνω, έγινε πιο άμεσο και παιχνιδιάρικο. Σαν να έφυγε κάποιο βάρος, έγινε πιο άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης και σαφώς πιο εύκολο να διώξεις την ουρά με τιμονιά και άφημα του γκαζιού. Θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο απέκτησε ένα ημι-σπορ στήσιμο, το 'ημί' επειδή έμειναν πάνω τα κανονικά ελατήρια. Τα όρια ανέβηκαν, η αυτοπεποίθηση του οδηγού εκτοξεύθηκε ( ) και, συμπερασματικά, θα έλεγα ότι συντελέστηκε μια σαφώς ποσοτική και ελαφρώς ποιοτική βελτίωση: ανέβηκαν τα όρια και η αμεσότητα, μειώθηκαν οι κλήσεις, χωρίς να επηρεαστεί ιδιαίτερα η ισορροπία του αυτοκινήτου. Το 'ιδιαίτερα' είναι πραγματικά λίγο, αισθητό σε μένα γιατί είμαι - όπως ομολόγησα και παραπάνω - κλασικός σπασαρχίδης ψείρας σε ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Το Γκολφ, παρεξηγημένο γενικά αυτοκίνητο, δεν λέει όχι να διώξει λίγο την ουρά του, απλά θέλει λίιγο παραπάνω πειθώ από, πχ, έναν Γάλλο. Θα το κάνει όμως, και μάλιστα και με το ESP στο FULL ON, αφήνοντάς σου ένα περιθώριο να ισιώσεις το τιμόνι.
Έχεις φυσικά απόλυτο δίκιο για το ψάξιμο που πρέπει να γίνεται σε κάθε επέμβαση στην ανάρτηση. Νομίζω ότι πλέον το έχω ψάξει αρκετά. Προ ημερών (19-20 Αυγούστου) έτυχε το πρωί που πήγαινα στο γραφείο να βρεθώ πρώτος στο φανάρι της Ελ Αλαμέιν με την Ηρακλείου με την Εθνικής Αντιστάσεως μπροστά εντελώς ελεύθερη: ξεχύθηκα κάνοντας αυτό το διπλό εσάκι στην αρχή της ( ) με δευτέρα στα κόκκινα (80-100 χαω) και στρωτή οδήγηση. Το αυτοκίνητο ήταν σταθερό και ουδέτερο με ελαφρές πλαγιολισθήσεις - με μικρά αφήματα του γκαζιού - μιας και εκεί γλιστράει. Αχχ, οι χαρές της ζωής που έρχονται σε μικρές - αλλά μεγάλης έντασης - δόσεις..
Με βροχή ή / και κόσμο μέσα που λες, ούτως ή άλλως δεν γίνεται παιχνίδι. Πέρα από την ασφάλεια και το κοψοχώλιασμα το δικό μου και των άλλων, τέτοιες εποχές δεν υπάρχει η πολυτέλεια για πέταμα χρημάτων σε επισκευές ή αντικατάσταση. Αν δεν είναι μέρα, με άπλετη ορατότητα και μηδέν ή ελάχιστη κίνηση, ντεν παίζει.. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γεια σας!
Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.Το ιδιο πραγμα ειναι μην το σκεφτεσαι και πολυ. Βαλε σε οποιον σου δωσει καλυτερη τιμη. Αλλα γιατι τοσο νωρις αμορτισερ?(σχετικο το ''νωρις''..Χιλιομετρα πες μας)
Εχω κανει σχεδον 90.000χλμ. Προφανως εχουν φθαρει λογω καταπονησης. Το εχω υπερφορτωσει πολλες φορες και εχω παει σε μερη που θα απεφευγαν και 4χ4. Ομως επαθα και εμαθα.
-
Οκ.....KYB λοιπόν!
-
Τα SACHS τα βρηκα πολυ φθηνοτερα απο τα KYB. Υποψιν οτι εχω κανει και εγκατασταση υγραεριου εδω και 2 χρονια. Αυτο παιζει ρολο ως προς την επιλογη των αναρτησεων;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Προ ημερών (19-20 Αυγούστου) έτυχε το πρωί που πήγαινα στο γραφείο να βρεθώ πρώτος στο φανάρι της Ελ Αλαμέιν με την Ηρακλείου με την Εθνικής Αντιστάσεως μπροστά εντελώς ελεύθερη: ξεχύθηκα κάνοντας αυτό το διπλό εσάκι στην αρχή της ( ) με δευτέρα στα κόκκινα (80-100 χαω) και στρωτή οδήγηση. Το αυτοκίνητο ήταν σταθερό και ουδέτερο με ελαφρές πλαγιολισθήσεις - με μικρά αφήματα του γκαζιού - μιας και εκεί γλιστράει. Αχχ, οι χαρές της ζωής που έρχονται σε μικρές - αλλά μεγάλης έντασης - δόσεις..Φίλε πρόσεχε εκεί αν είσαι αριστερή λωρίδα στην ανηφορική αριστερή στροφή. Δεν έχει καλή ορατότητα και μπορεί να σου πεταχτεί πεζός ή να βρεις αργό παπάκι ή αυτοκίνητο. Σκέψου να προλαβαίνεις να φρενάρεις αλλά να έχεις πίσω σου κάποιον άλλο που σε είδε να ξεκινάς και σε 'κυνηγάει'.... Τότε να δεις ένταση!!! Έχει συμβεί...
Πάντως κι εγώ μπαίνω με την ίδια ταχύτητα με Avensis.....Α και κάτι ακόμα... Δοκίμασέ το ανάποδα κατηφορικά με 3η και 80-90 ... Το πλεονέκτημά σου έχοντας αυτό το αυτοκίνητο θα είναι εκεί. Ίσως σε βοηθήσει και στις ρυθμίσεις σου.
Καλύτερο θα ήταν βέβαια να πας Μέγαρα και να το δοκιμάσεις στις Κ3-Κ4 και Κ8-Κ9. -
Ο χρήστης photographer έγραψε:
Τα SACHS τα βρηκα πολυ φθηνοτερα απο τα KYB. Υποψιν οτι εχω κανει και εγκατασταση υγραεριου εδω και 2 χρονια. Αυτο παιζει ρολο ως προς την επιλογη των αναρτησεων;Οχι δεν παιζει ρολο.
Τι ταξης ειναι η διαφορα στη τιμη? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τα SACHS τα βρηκα πολυ φθηνοτερα απο τα KYB. Υποψιν οτι εχω κανει και εγκατασταση υγραεριου εδω και 2 χρονια. Αυτο παιζει ρολο ως προς την επιλογη των αναρτησεων;
Οχι δεν παιζει ρολο.
Τι ταξης ειναι η διαφορα στη τιμη?80 ευρω
-
http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-r ... 2!419.html, όπου και γράφει :
'Προειδοποίηση! Έχετε υπόψη σας ότι αυτό το προϊόν δεν είναι συμβατό με το όχημά σας.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε όλα τα προϊόντα, τα οποία είναι συμβατά με το όχημά σας'
....Και σε παραπέμπει σε ΚΥΒ, με διαφορά τιμης πράγματι σημαντική για τις μέρες μας.Το σαιτ είναι σοβαρό, πουλάει και τις 2 μάρκες (και άλλες πολλές αμορτισέρ, αναλόγως οχήματος).
Μήπως να το ξανασκεφτείς? Ετσι κι αλλιώς, σε 5+ χρόνια θα ξανασχοληθείς, οπότε ίσως να αξίζουν τα 80€. -
Ο χρήστης photographer έγραψε:
Γεια σας!
Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.Το ιδιο πραγμα ειναι μην το σκεφτεσαι και πολυ. Βαλε σε οποιον σου δωσει καλυτερη τιμη. Αλλα γιατι τοσο νωρις αμορτισερ?(σχετικο το ''νωρις''..Χιλιομετρα πες μας)
Εχω κανει σχεδον 90.000χλμ. Προφανως εχουν φθαρει λογω καταπονησης. Το εχω υπερφορτωσει πολλες φορες και εχω παει σε μερη που θα απεφευγαν και 4χ4. Ομως επαθα και εμαθα.
Αν παρεις ΚΥΒ excel G, μη το ξεσκιζεις ετσι, θα κατσουν συντομα.
-
Γιατι ειδικα στα kyb excel g να μην το κανει αυτο?
Απλα κανει σκληρη χρηση και οτι και να βαλει θα φθειρεται νωριτερα απο οτι με χρηση προσεκτικη.
Ολα τα ΟΕΜ αμορτισερ εχουν διαρκεια ζωης καπου 60-70.000κμ. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-res-ple-nekt-mata/sachs-312-419_g900001_a032312!419.html, όπου και γράφει :
'Προειδοποίηση! Έχετε υπόψη σας ότι αυτό το προϊόν δεν είναι συμβατό με το όχημά σας.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε όλα τα προϊόντα, τα οποία είναι συμβατά με το όχημά σας'
....Και σε παραπέμπει σε ΚΥΒ, με διαφορά τιμης πράγματι σημαντική για τις μέρες μας.Το σαιτ είναι σοβαρό, πουλάει και τις 2 μάρκες (και άλλες πολλές αμορτισέρ, αναλόγως οχήματος).
Μήπως να το ξανασκεφτείς? Ετσι κι αλλιώς, σε 5+ χρόνια θα ξανασχοληθείς, οπότε ίσως να αξίζουν τα 80€.Το σαιτ που γραφεις παραπανω το γνωριζω. Δεν υπαρχει θεμα συμβατοτητας. Απλως αυτο το σαιτ δεν εχει μεγαλη γκαμα προιοντων. Για παραδειγμα αν μπεις στο παρακατω σαιτ θα βρεις sachs για το hyundai i30...
http://www.rockauto.com/
Επισης με λιγο ψαξιμο παραπανω η διαφορα τιμης επεσε στα 50 ευρω.
KAYABA EXCEL-G vs SACHS SUPER TOURING -
Περιεργο τοση μεγαλη διαφορα στη βασικη σειρα αμορτισερ.
Μηπως οντως ειναι καλυτερα τα καγιαμπα και ισχυει εδω το οτι πληρωνεις παιρνεις.. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γιατι ειδικα στα kyb excel g να μην το κανει αυτο?
Απλα κανει σκληρη χρηση και οτι και να βαλει θα φθειρεται νωριτερα απο οτι με χρηση προσεκτικη.
Ολα τα ΟΕΜ αμορτισερ εχουν διαρκεια ζωης καπου 60-70.000κμ.Τα εβαλα εγω με χαμηλωμενα ελατηρια και το εβαζα σε χωραφια μεσα. Αιωνια τους η μνημη πολυ συντομα. Υποθετω οτι το χαμηλωμα επαιξε σοβαρο ρολο. Μετα εβαλα αυτα http://www.kyb-europe.com/shocks-ultra-sr.html που ειναι για 'sports drivers' Κουτσουρακια ζμπορ.
Τετοια για το i30 δεν εχουν βγαλει ακομα απο οτι βλεπω στον καταλογο pdf στο site τους. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Περιεργο τοση μεγαλη διαφορα στη βασικη σειρα αμορτισερ.
Μηπως οντως ειναι καλυτερα τα καγιαμπα και ισχυει εδω το οτι πληρωνεις παιρνεις..Με πολλους που εχω συζητησει δεν ηξεραν καν οτι εχει sachs για i30. Θεωρουν αυτονοητη την χρηση των kayaba. Μηπως η sachs ειναι νεα σε αυτη την κατηγορια; Μηπως η τιμη των kayaba ειναι υψηλοτερη λογω μονοπωλιου;
-
καλησπέρα φίλοι μου. χτές άλλλαξα λάστιχα στο αυτοκίνητο μου βολβο s40 2008 διαπιστώσαμε ότι το αμορτισέρ έχανε λάδια μου προτείνανε τα bilstein είναι παρόμοια με αυτά που φοράει το αυτοκίνητο σκληρότητα ύψος κτλ. μου ζητήσανε 320 ευρώ μαζί με τοποθέτηση. πως σα φαίνεται η τιμή; συμφέρει ή να ψάξω και αλλού;
ΥΓ αμαξι έχει 145000 χλμ δεν του είχα αλλάξει αναρτήσεις. -
Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
καλησπέρα φίλοι μου. χτές άλλλαξα λάστιχα στο αυτοκίνητο μου βολβο s40 2008 διαπιστώσαμε ότι το αμορτισέρ έχανε λάδια μου προτείνανε τα bilstein είναι παρόμοια με αυτά που φοράει το αυτοκίνητο σκληρότητα ύψος κτλ. μου ζητήσανε 320 ευρώ μαζί με τοποθέτηση. πως σα φαίνεται η τιμή; συμφέρει ή να ψάξω και αλλού;
ΥΓ αμαξι έχει 145000 χλμ δεν του είχα αλλάξει αναρτήσεις.τα μαυρα?
-
ΝΑΙ τα μαύρα μου είπανε.
-
θα το κανεις που θα το κανεις, δεν βαζεις τα κιτρινα που ειναι καλυτερα για εμενα? θα σκληρυνει το αυτοκινητο χωρις να σε κουραζει και να κοπαναει.
Περί Αναρτήσεων