Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 139
    • 140
    • 93 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    77729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      photographer last edited by

      Γεια σας!
      Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
      Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
      Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
      Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Ο χρήστης photographer έγραψε:
        Γεια σας!
        Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
        Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
        Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
        Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.

        Το ιδιο πραγμα ειναι μην το σκεφτεσαι και πολυ. Βαλε σε οποιον σου δωσει καλυτερη τιμη. Αλλα γιατι τοσο νωρις αμορτισερ?(σχετικο το ''νωρις''..Χιλιομετρα πες μας)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cliodriver last edited by

          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
          Τα είχα πάντα σε εκτίμηση τα koni ....
          Αρα τώρα πώς ειναι ρυθμισμενα;

          Τα μπροστά είναι 3/8 της στροφής από το εντελώς μαλακό προς το σκληρό, τα πίσω όπως έρχονται από το εργοστάσιο (στο εντελώς μαλακό δηλαδή).

          Καλή ακούγεται η προσέγγισή σου και καλά έκανες και μελέτησες. Και σωστά τα σχόλιά σου /εξήγηση ως προς τις επιλογές σου.
          Θα πρέπει όμως να σιγουρευτείς ότι και σε off balance καταστάσεις η συμπεριφορά θα είναι η αναμενόμενη. Εννοώ καταστάσεις στο όριο και πέραν αυτού ή σε απότομο ελιγμό, σαμαράκι πάνω σε στροφή, φρένο πάνω σε στροφή κλπ. Και υγρό οδόστρωμα.... Όπως λές πρέπει να συνεχίσεις να ψάχνεσαι, κάπου με ασφάλεια καλύτερα. Σε αυτές τις συνθήκες θα αποκαλυφθεί καλύτερα κάποια αδυναμία της ρύθμισής σου ή απλά ο βαθμός φιλικότητας (πόσο απόλυτο είναι, αν συγχωρεί). Αν είσαι τυχερός δε θα χρειαστεί να πειράξεις το πίσω. Έχει βέβαια να κάνει και με το πως θέλεις το αυτοκίνητο (πχ εγώ τα προσθιοκίνητα τα θέλω κάπως υπερστροφικά)
          Και έχε το νού σου άμα βάλεις κόσμο μέσα.... μπορεί όλα να αλλάξουν!

          Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου όνυχα!
          Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικά άλλαξε με το που μπήκαν τα Κόνι πάνω, έγινε πιο άμεσο και παιχνιδιάρικο. Σαν να έφυγε κάποιο βάρος, έγινε πιο άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης και σαφώς πιο εύκολο να διώξεις την ουρά με τιμονιά και άφημα του γκαζιού. Θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο απέκτησε ένα ημι-σπορ στήσιμο, το 'ημί' επειδή έμειναν πάνω τα κανονικά ελατήρια. Τα όρια ανέβηκαν, η αυτοπεποίθηση του οδηγού εκτοξεύθηκε ( ) και, συμπερασματικά, θα έλεγα ότι συντελέστηκε μια σαφώς ποσοτική και ελαφρώς ποιοτική βελτίωση: ανέβηκαν τα όρια και η αμεσότητα, μειώθηκαν οι κλήσεις, χωρίς να επηρεαστεί ιδιαίτερα η ισορροπία του αυτοκινήτου. Το 'ιδιαίτερα' είναι πραγματικά λίγο, αισθητό σε μένα γιατί είμαι - όπως ομολόγησα και παραπάνω - κλασικός σπασαρχίδης ψείρας σε ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Το Γκολφ, παρεξηγημένο γενικά αυτοκίνητο, δεν λέει όχι να διώξει λίγο την ουρά του, απλά θέλει λίιγο παραπάνω πειθώ από, πχ, έναν Γάλλο. Θα το κάνει όμως, και μάλιστα και με το ESP στο FULL ON, αφήνοντάς σου ένα περιθώριο να ισιώσεις το τιμόνι.
          Έχεις φυσικά απόλυτο δίκιο για το ψάξιμο που πρέπει να γίνεται σε κάθε επέμβαση στην ανάρτηση. Νομίζω ότι πλέον το έχω ψάξει αρκετά. Προ ημερών (19-20 Αυγούστου) έτυχε το πρωί που πήγαινα στο γραφείο να βρεθώ πρώτος στο φανάρι της Ελ Αλαμέιν με την Ηρακλείου με την Εθνικής Αντιστάσεως μπροστά εντελώς ελεύθερη: ξεχύθηκα κάνοντας αυτό το διπλό εσάκι στην αρχή της ( ) με δευτέρα στα κόκκινα (80-100 χαω) και στρωτή οδήγηση. Το αυτοκίνητο ήταν σταθερό και ουδέτερο με ελαφρές πλαγιολισθήσεις - με μικρά αφήματα του γκαζιού - μιας και εκεί γλιστράει. Αχχ, οι χαρές της ζωής που έρχονται σε μικρές - αλλά μεγάλης έντασης - δόσεις..
          Με βροχή ή / και κόσμο μέσα που λες, ούτως ή άλλως δεν γίνεται παιχνίδι. Πέρα από την ασφάλεια και το κοψοχώλιασμα το δικό μου και των άλλων, τέτοιες εποχές δεν υπάρχει η πολυτέλεια για πέταμα χρημάτων σε επισκευές ή αντικατάσταση. Αν δεν είναι μέρα, με άπλετη ορατότητα και μηδέν ή ελάχιστη κίνηση, ντεν παίζει..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            photographer last edited by

            Ο χρήστης cson έγραψε:

            Γεια σας!
            Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
            Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
            Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
            Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.

            Το ιδιο πραγμα ειναι μην το σκεφτεσαι και πολυ. Βαλε σε οποιον σου δωσει καλυτερη τιμη. Αλλα γιατι τοσο νωρις αμορτισερ?(σχετικο το ''νωρις''..Χιλιομετρα πες μας)

            Εχω κανει σχεδον 90.000χλμ. Προφανως εχουν φθαρει λογω καταπονησης. Το εχω υπερφορτωσει πολλες φορες και εχω παει σε μερη που θα απεφευγαν και 4χ4. Ομως επαθα και εμαθα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              touring-the-m3-1-6 last edited by

              Οκ.....KYB λοιπόν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                photographer last edited by

                Τα SACHS τα βρηκα πολυ φθηνοτερα απο τα KYB. Υποψιν οτι εχω κανει και εγκατασταση υγραεριου εδω και 2 χρονια. Αυτο παιζει ρολο ως προς την επιλογη των αναρτησεων;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theosalas last edited by

                  Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                  Προ ημερών (19-20 Αυγούστου) έτυχε το πρωί που πήγαινα στο γραφείο να βρεθώ πρώτος στο φανάρι της Ελ Αλαμέιν με την Ηρακλείου με την Εθνικής Αντιστάσεως μπροστά εντελώς ελεύθερη: ξεχύθηκα κάνοντας αυτό το διπλό εσάκι στην αρχή της ( ) με δευτέρα στα κόκκινα (80-100 χαω) και στρωτή οδήγηση. Το αυτοκίνητο ήταν σταθερό και ουδέτερο με ελαφρές πλαγιολισθήσεις - με μικρά αφήματα του γκαζιού - μιας και εκεί γλιστράει. Αχχ, οι χαρές της ζωής που έρχονται σε μικρές - αλλά μεγάλης έντασης - δόσεις..

                  Φίλε πρόσεχε εκεί αν είσαι αριστερή λωρίδα στην ανηφορική αριστερή στροφή. Δεν έχει καλή ορατότητα και μπορεί να σου πεταχτεί πεζός ή να βρεις αργό παπάκι ή αυτοκίνητο. Σκέψου να προλαβαίνεις να φρενάρεις αλλά να έχεις πίσω σου κάποιον άλλο που σε είδε να ξεκινάς και σε 'κυνηγάει'.... Τότε να δεις ένταση!!! Έχει συμβεί...
                  Πάντως κι εγώ μπαίνω με την ίδια ταχύτητα με Avensis.....

                  Α και κάτι ακόμα... Δοκίμασέ το ανάποδα κατηφορικά με 3η και 80-90 ... Το πλεονέκτημά σου έχοντας αυτό το αυτοκίνητο θα είναι εκεί. Ίσως σε βοηθήσει και στις ρυθμίσεις σου.
                  Καλύτερο θα ήταν βέβαια να πας Μέγαρα και να το δοκιμάσεις στις Κ3-Κ4 και Κ8-Κ9.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης photographer έγραψε:
                    Τα SACHS τα βρηκα πολυ φθηνοτερα απο τα KYB. Υποψιν οτι εχω κανει και εγκατασταση υγραεριου εδω και 2 χρονια. Αυτο παιζει ρολο ως προς την επιλογη των αναρτησεων;

                    Οχι δεν παιζει ρολο.
                    Τι ταξης ειναι η διαφορα στη τιμη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      photographer last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                      Τα SACHS τα βρηκα πολυ φθηνοτερα απο τα KYB. Υποψιν οτι εχω κανει και εγκατασταση υγραεριου εδω και 2 χρονια. Αυτο παιζει ρολο ως προς την επιλογη των αναρτησεων;

                      Οχι δεν παιζει ρολο.
                      Τι ταξης ειναι η διαφορα στη τιμη?

                      80 ευρω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dbekos last edited by

                        http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-r ... 2!419.html, όπου και γράφει :
                        'Προειδοποίηση! Έχετε υπόψη σας ότι αυτό το προϊόν δεν είναι συμβατό με το όχημά σας.
                        Κάντε κλικ εδώ για να δείτε όλα τα προϊόντα, τα οποία είναι συμβατά με το όχημά σας'
                        ....Και σε παραπέμπει σε ΚΥΒ, με διαφορά τιμης πράγματι σημαντική για τις μέρες μας.

                        Το σαιτ είναι σοβαρό, πουλάει και τις 2 μάρκες (και άλλες πολλές αμορτισέρ, αναλόγως οχήματος).
                        Μήπως να το ξανασκεφτείς? Ετσι κι αλλιώς, σε 5+ χρόνια θα ξανασχοληθείς, οπότε ίσως να αξίζουν τα 80€.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης photographer έγραψε:

                          Γεια σας!
                          Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με τα αμορτισερ που ταιριαζουν καλυτερα στο αυτοκινητο μου.
                          Εχω ενα Hyundai i30, 1400cc, 109hp, ετους 2008.
                          Ειμαι μεταξυ KYB και SACHS.
                          Τα πρωτα μου προτεινουν οι περισσοτεροι.

                          Το ιδιο πραγμα ειναι μην το σκεφτεσαι και πολυ. Βαλε σε οποιον σου δωσει καλυτερη τιμη. Αλλα γιατι τοσο νωρις αμορτισερ?(σχετικο το ''νωρις''..Χιλιομετρα πες μας)

                          Εχω κανει σχεδον 90.000χλμ. Προφανως εχουν φθαρει λογω καταπονησης. Το εχω υπερφορτωσει πολλες φορες και εχω παει σε μερη που θα απεφευγαν και 4χ4. Ομως επαθα και εμαθα.

                          Αν παρεις ΚΥΒ excel G, μη το ξεσκιζεις ετσι, θα κατσουν συντομα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Γιατι ειδικα στα kyb excel g να μην το κανει αυτο?
                            Απλα κανει σκληρη χρηση και οτι και να βαλει θα φθειρεται νωριτερα απο οτι με χρηση προσεκτικη.
                            Ολα τα ΟΕΜ αμορτισερ εχουν διαρκεια ζωης καπου 60-70.000κμ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              photographer last edited by

                              Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                              http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-res-ple-nekt-mata/sachs-312-419_g900001_a032312!419.html, όπου και γράφει :
                              'Προειδοποίηση! Έχετε υπόψη σας ότι αυτό το προϊόν δεν είναι συμβατό με το όχημά σας.
                              Κάντε κλικ εδώ για να δείτε όλα τα προϊόντα, τα οποία είναι συμβατά με το όχημά σας'
                              ....Και σε παραπέμπει σε ΚΥΒ, με διαφορά τιμης πράγματι σημαντική για τις μέρες μας.

                              Το σαιτ είναι σοβαρό, πουλάει και τις 2 μάρκες (και άλλες πολλές αμορτισέρ, αναλόγως οχήματος).
                              Μήπως να το ξανασκεφτείς? Ετσι κι αλλιώς, σε 5+ χρόνια θα ξανασχοληθείς, οπότε ίσως να αξίζουν τα 80€.

                              Το σαιτ που γραφεις παραπανω το γνωριζω. Δεν υπαρχει θεμα συμβατοτητας. Απλως αυτο το σαιτ δεν εχει μεγαλη γκαμα προιοντων. Για παραδειγμα αν μπεις στο παρακατω σαιτ θα βρεις sachs για το hyundai i30...
                              http://www.rockauto.com/
                              Επισης με λιγο ψαξιμο παραπανω η διαφορα τιμης επεσε στα 50 ευρω.
                              KAYABA EXCEL-G vs SACHS SUPER TOURING

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Περιεργο τοση μεγαλη διαφορα στη βασικη σειρα αμορτισερ.
                                Μηπως οντως ειναι καλυτερα τα καγιαμπα και ισχυει εδω το οτι πληρωνεις παιρνεις..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Γιατι ειδικα στα kyb excel g να μην το κανει αυτο?
                                  Απλα κανει σκληρη χρηση και οτι και να βαλει θα φθειρεται νωριτερα απο οτι με χρηση προσεκτικη.
                                  Ολα τα ΟΕΜ αμορτισερ εχουν διαρκεια ζωης καπου 60-70.000κμ.

                                  Τα εβαλα εγω με χαμηλωμενα ελατηρια και το εβαζα σε χωραφια μεσα. Αιωνια τους η μνημη πολυ συντομα. Υποθετω οτι το χαμηλωμα επαιξε σοβαρο ρολο. Μετα εβαλα αυτα http://www.kyb-europe.com/shocks-ultra-sr.html που ειναι για 'sports drivers' Κουτσουρακια ζμπορ.
                                  Τετοια για το i30 δεν εχουν βγαλει ακομα απο οτι βλεπω στον καταλογο pdf στο site τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    photographer last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                                    Περιεργο τοση μεγαλη διαφορα στη βασικη σειρα αμορτισερ.
                                    Μηπως οντως ειναι καλυτερα τα καγιαμπα και ισχυει εδω το οτι πληρωνεις παιρνεις..

                                    Με πολλους που εχω συζητησει δεν ηξεραν καν οτι εχει sachs για i30. Θεωρουν αυτονοητη την χρηση των kayaba. Μηπως η sachs ειναι νεα σε αυτη την κατηγορια; Μηπως η τιμη των kayaba ειναι υψηλοτερη λογω μονοπωλιου;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-kalokyris last edited by

                                      καλησπέρα φίλοι μου. χτές άλλλαξα λάστιχα στο αυτοκίνητο μου βολβο s40 2008 διαπιστώσαμε ότι το αμορτισέρ έχανε λάδια μου προτείνανε τα bilstein είναι παρόμοια με αυτά που φοράει το αυτοκίνητο σκληρότητα ύψος κτλ. μου ζητήσανε 320 ευρώ μαζί με τοποθέτηση. πως σα φαίνεται η τιμή; συμφέρει ή να ψάξω και αλλού;
                                      ΥΓ αμαξι έχει 145000 χλμ δεν του είχα αλλάξει αναρτήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
                                        καλησπέρα φίλοι μου. χτές άλλλαξα λάστιχα στο αυτοκίνητο μου βολβο s40 2008 διαπιστώσαμε ότι το αμορτισέρ έχανε λάδια μου προτείνανε τα bilstein είναι παρόμοια με αυτά που φοράει το αυτοκίνητο σκληρότητα ύψος κτλ. μου ζητήσανε 320 ευρώ μαζί με τοποθέτηση. πως σα φαίνεται η τιμή; συμφέρει ή να ψάξω και αλλού;
                                        ΥΓ αμαξι έχει 145000 χλμ δεν του είχα αλλάξει αναρτήσεις.

                                        τα μαυρα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostas-kalokyris last edited by

                                          ΝΑΙ τα μαύρα μου είπανε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            θα το κανεις που θα το κανεις, δεν βαζεις τα κιτρινα που ειναι καλυτερα για εμενα? θα σκληρυνει το αυτοκινητο χωρις να σε κουραζει και να κοπαναει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 93 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr