Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ζωή...ποδήλατο!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η ζωή...ποδήλατο!
    • 1
    • 2
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 316
    • 317
    • 249 / 317
    Αντίλογος
    321
    6326
    13438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Γιατί τι θα πάθει ο άσχετος αν πάρει ένα πολύ καλό ποδήλατο?

      Αν έχει τα λεφτά γιατί να πρέπει να περάσει από 15 σαβουροποδήλατα πρώτα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • vice246
        vice246 last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Γιατί τι θα πάθει ο άσχετος αν πάρει ένα πολύ καλό ποδήλατο?

        Αν έχει τα λεφτά γιατί να πρέπει να περάσει από 15 σαβουροποδήλατα πρώτα?

        αν και η απορια σου ειναι σωστη...εν τουτοις παιζει ρολο στην ψυχολογια....θα παει τζαμπα το εργαλειο...
        πχ. υπαρχει περιπτωση να καβαλισει την μις υφηλιος ο πρωταρης?
        και αν ,λεω αν, υπαρξει περιπτωση αποκλειεται να καταλαβει διαφορα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Φυσικά και θα καταλάβει τη διαφορά.

          Εσύ ακόμα και ένα ποδήλατο από τα lidl των 60 ευρώ να έχεις σίγουρα ο Lance Armstrong μπορεί να το πάει καλύτερα από εσένα, άρα και αυτό ακόμα τσάμπα πάει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • vice246
            vice246 last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Φυσικά και θα καταλάβει τη διαφορά.

            Εσύ ακόμα και ένα ποδήλατο από τα lidl των 60 ευρώ να έχεις σίγουρα ο Lance Armstrong μπορεί να το πάει καλύτερα από εσένα, άρα και αυτό ακόμα τσάμπα πάει.

            εγω παντως σαν πρωταρης δεν καταλαβαινα διαφορα....μετα απο πολλες 'κουρσες' και μετα τα 45 ανοιξαν τα ματια μου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
              το mb που έχω είναι αυτό... μπορώ να το μετατρέψω σε trekking , π.χ αλλάζοντας τροχούς?
              ήδη , αλλάζοντας μόνο και μόνο τα λάστιχα , σε ασφάλτινα 70/30 , είδα τρομερή βελτίωση στην κύλιση ..

              Κανονικά τα τρεκινγκ εκτός από άλλα λάστιχα έχουν διαφορετική γεωμετρία και μικρότερη διαδρομή στην ανάρτηση, άντε και πιο μακριές σχέσεις. Αν κλειδώνει η ανάρτησή σου κάτι γίνεται αλλά τη γεωμετρία (ότι κι αν σημαίνει αυτό για τον καθένα) δεν θα την πιάσεις εύκολα και ίσως ούτε τη στάση. Στην πράξη τα λάστιχα κάνουν την πιο αισθητή διαφορά, από εκεί και πέρα μπορείς να το τραβήξεις όσο βλέπεις διαφορά που να αξίζει (για σένα) τον κόπο/χρόνο/έξοδα.
              Όσο προχωράς και βελτιώνεσαι τόσο περισσότερες διαφορές καταλαβαίνεις. Πρέπει να εκπαιδεύσεις τα αισθητήρια για να μάθεις να διαβάζεις τις διαφορές. Οπότε βασικά αξίζει να αναβαθμίζεσαι μόνο εφόσον αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά και την αξιολογείς ως λογικό value for money. Αλλιώς είναι χαμένα, πιθανόν σου περισσεύουν και θέλεις να τα δείξεις....
              Το ίδιο ισχύει για πάρα πολλά πράματα, σπορ, αυτοκίνητα, στερεοφωνικά, κρασιά κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leftgalan last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Γιατί τι θα πάθει ο άσχετος αν πάρει ένα πολύ καλό ποδήλατο?

                Αν έχει τα λεφτά γιατί να πρέπει να περάσει από 15 σαβουροποδήλατα πρώτα?

                Ελα τωρα εσυ δε συζήτας αλλα παίζεις ....
                Δεν είπα ποτε να 'περάσει απο 15 σαβουροποδηλατα ' αλλα ως άσχετος θα πρεπει να κανει 3 με 4 βήματα ΣΊΓΟΥΡΑ πριν φτάσει ,αν φτάσει στο : pinarello dogma 65.1 think 2

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Μια χαρά συζητάω και απλά διαφωνώ με το αυθαίρετο αυτό δόγμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billopoulos last edited by

                    Αν δωσεις σε μια θεια ενα Nissan GT-R το πιο πιθανο δεν θα εκμεταλλευτει ποτε τις δυνατοτητες του, δηλαδη δεν θα πατησει ποτε γκαζι, δεν θα φτασει ποτε μεγαλες ταχυτητες κοκ. Αρα τζαμπα τα λεφτα, μαλλον θα εκανες την δουλεια σου και με ενα πιο απλο αυτοκινητο.
                    Αν δωσεις σε εναν που δεν κατεχει το αθλημα ενα κουρσακι διαμαντι, το πιο πιθανο δεν θα εκμεταλλευτει ποτε τις δυνατοτητες του, δηλαδη δεν θα πεταλαρει τοσο δυνατα που θα τον νοιαζει η ακαμψια του πλαισιου, ωστε ολη η δυναμη να παει στον τροχο, δεν θα ανεβει ανηφορα γρηγορα ωστε να εκμεταλλευτει το μειωμενο βαρος κοκ

                    Τα entry level ποδηλατα, ακομα και τα κουρσακια, ερχονται καποιες φορες με τριπλο δισκο ή με ελαφρως πιο ελαφρυ πατημα, που εναν ερασσιτεχνη σιγουρα θα τον βολεψει.

                    Αν τωρα καποιος θελει να παρει το κορυφαιο και να βαλει τριπλο δισκο για να μπορει να σερνεται με την ιδια καταπονιση σε μια ανηφορα, που θα ειχε με ενα entry level, μαγκια του και καμαρι του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Εσυ εκμεταλλεύεσαι απόλυτα το ποδήλατό σου? Δηλαδή με το συγκεκριμένο ποδήλατο που έχεις ο Lance Armstrong ΔΕΝ μπορεί να πάει πιο γρήγορα?

                      Αν δεν μπορεί οκ, αλλιώς αν μπορεί σημαίνει πως και εσύ έδωσες τσάμπα λεφτά και μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου με ένα φθηνότερο/χειρότερο.

                      Η θεία μπορεί να μη χαλαλίζει να αγοράσει ένα GT-R αλλά αν πχ της το δώσεις να πάει Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα καταλάβει μια χαρά τη διαφορά από ένα seicento.

                      Απλά όλα ανάγονται στο γιατί ο Χ που -υποτίθεται- είναι άσχετος από εμένα να έχει το Υ ακριβό ποδήλατο, πατίνι, αμάξι κλπ κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Δεν θα πάθει τίποτα ένας άσχετος αν πάρει ένα πάρα πολύ ακριβό ποδήλατο. ίσα ίσα που θα ωφεληθεί γιατί θα απολαύσει κορυφαία ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς. Δεν έχει σημασία αν δεν καταλάβει ορισμένες λεπτομέρειες από το ποδήλατό του, γιατί δεν έχει ακόμη εμπειρία να αξιολογήσει επαρκώς κάθε τμήμα της συμπεριφοράς του, με τον καιρό θα αποκτήσει κάποια επμειρία και άποψη και αυτός.
                        Το μόνο θέμα με τα ακριβά ποδήλατα είναι ότι αν δεν σου κάνουν, ή αποφασίσεις να πας σε κάτι άλλο, διαφορετικό δηλαδή, θα πετάξεις κάποια λεφτά στο δρόμο, πράγμα που δεν ενδιαφέρει όμως μερικούς. Π.χ. αγοράζεις ένα ακριβό τρέκκινγκ, για να ανακαλύψεις μετά από καιρό ότι τελικά θέλεις ένα μάουντεν ή μια κούρσα.
                        Αν είχες ξεκινήσει με ένα φτηνό, η μετάβαση θα σου κόστιζε λιγότερα.
                        Το αυτό συμβαίνει και χωρίς να αλλάξεις τύπο, αφού μόνο από τύχη ένας αρχάριος ή άσχετος θα πάρει με το ξεκίνημα κάτι εντελώς ταιριαστό για την περίπτωσή του, συνήθως η δεύτερη ή τρίτη επιλογή του είναι η πιο στοχευμένη και ζυγισμένη σωστά με βάση τις πραγματικές του ανάγκες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dodger last edited by

                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                          Δεν θα πάθει τίποτα ένας άσχετος αν πάρει ένα πάρα πολύ ακριβό ποδήλατο. ίσα ίσα που θα ωφεληθεί γιατί θα απολαύσει κορυφαία ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς. Δεν έχει σημασία αν δεν καταλάβει ορισμένες λεπτομέρειες από το ποδήλατό του, γιατί δεν έχει ακόμη εμπειρία να αξιολογήσει επαρκώς κάθε τμήμα της συμπεριφοράς του, με τον καιρό θα αποκτήσει κάποια επμειρία και άποψη και αυτός.
                          Το μόνο θέμα με τα ακριβά ποδήλατα είναι ότι αν δεν σου κάνουν, ή αποφασίσεις να πας σε κάτι άλλο, διαφορετικό δηλαδή, θα πετάξεις κάποια λεφτά στο δρόμο, πράγμα που δεν ενδιαφέρει όμως μερικούς. Π.χ. αγοράζεις ένα ακριβό τρέκκινγκ, για να ανακαλύψεις μετά από καιρό ότι τελικά θέλεις ένα μάουντεν ή μια κούρσα.
                          Αν είχες ξεκινήσει με ένα φτηνό, η μετάβαση θα σου κόστιζε λιγότερα.
                          Το αυτό συμβαίνει και χωρίς να αλλάξεις τύπο, αφού μόνο από τύχη ένας αρχάριος ή άσχετος θα πάρει με το ξεκίνημα κάτι εντελώς ταιριαστό για την περίπτωσή του, συνήθως η δεύτερη ή τρίτη επιλογή του είναι η πιο στοχευμένη και ζυγισμένη σωστά με βάση τις πραγματικές του ανάγκες.

                          • σε όλα. Το βασικότερο είναι: ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dodger last edited by

                            Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

                            Κι επειδή με είπαν ότι το προηγούμενο link δε στέλνει στο Ελλάντα, πάρτε κι ένα ελληνικό: http://www.ebay.co.uk/itm/SKYRAY-5000-L ... 4171e96798

                            μόλις έγινε η παραγγελία !!

                            Θα μείνεις μαλάκας (sorry για την έκφραση) Σε καμιά 10αριά μέρες που θα παραλάβεις, βγαλε φωτό και πες μου αν είχα δίκιο εδώ: viewtopic.php?f=13&t=14891&p=2861606#p2861606

                            Τώρα θέλω να φτιάξω (ή να αγοράσω) και ένα δεύτερο σετάκι μπαταριών, γίατί αυξάνονται οι νυχτερινές 'πτήσεις'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannik1977 last edited by

                              dodge Οι μπαταριες του τι μεγεθος ειναι; θα δω πρωτα πως με βγαζει κ το ιδιο θα κανω κ εγω. Πως θα φτιαξεις μπαταριες?
                              Antong ασχολιαστο το τρολ σου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                Στηρίζω ιταλάκια απ' οπου κι αν προέρχεται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  Πέρα από τη flame διατύπωση του Antong, πριν 15-20 χρόνια πώς έκανε ο κόσμος ποδήλατο με κλάσμα του κόστους που 'απαιτείται' σήμερα;

                                  Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν σε 10 χρόνια διαβάσω σε forum το ποστ

                                  Δεν ξαναπαίρνω ποδήλατο χωρίς τακάκια από ανθρακονήματα. Με την ασφάλεια δεν παίζουνε.

                                  Καταλαβαίνεις νομίζω τι θέλω να πω.

                                  Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                  Στηρίζω ιταλάκια απ' οπου κι αν προέρχεται

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannik1977 last edited by

                                    κάποτε πήγαινα στα Καλάβρυτα με τον Σκαραβαίο του πατέρα , χωρίς αιρκοντίσιον , και το κάναμε 5 ώρες..

                                    συμφωνώ ότι καμμιά φορά σε όλα τα χόμπυ , το παρακάνουμε λιγάκι , αλλά σε ότι αφορά ασφάλεια κ.λ.π δεν πρέπει να κάνεις εκπτώσεις....

                                    Υ.Γ
                                    Ο Antong τι σχέση έχει με τον Ιταλάκια?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dodger last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      Πέρα από τη flame διατύπωση του Antong, πριν 15-20 χρόνια πώς έκανε ο κόσμος ποδήλατο με κλάσμα του κόστους που 'απαιτείται' σήμερα;

                                      Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν σε 10 χρόνια διαβάσω σε forum το ποστ

                                      Δεν ξαναπαίρνω ποδήλατο χωρίς τακάκια από ανθρακονήματα. Με την ασφάλεια δεν παίζουνε.

                                      Καταλαβαίνεις νομίζω τι θέλω να πω.

                                      Αυτό που δε θα σου έκανε εντύπωση, το αναρωτήθηκα πριν μήνες στο φόρουμ του cyclist και μόνο που δεν με πυροβόλησαν οι pro του είδους. Εντάξει, δε λέω, ο κόσμος προχωράει, η τεχνολογία εξελίσσεται, αλλά η υπερβολή υπερβολή. Αν πεις ότι θες ενα ποδήλατο για να πηγαινεις για ψωμί και σούπερ μάρκετ, θα σου πουν πάρε κράνος, φώτα, βάλε καθρέφτες, 24 ταχύτητες/όχι 21 , υδραυλικά δισκόφρενα γιατί τα v-brakes είναι ντεμοντέ, δίπατες ζάντες με την 105 σειρά της Shimano και πάει λέγοντας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        Το θέμα είναι να πάρεις κάτι σωστό και λειτουργικό που δεν θα το πάρεις στη μασχάλη και δεν θα σου σπάσει τ' αρκίδια με βλάβες αν το πιέσεις λίγο παραπάνω.

                                        Αυτό που εχω στο μυαλό μου είναι κάτι για μετακίνηση μεσα στην πόλη και για μεγαλύτερες βόλτες (αν το πάρω απόφαση τελικά). Μια μεταλική (ατσάλινη) κούρσα που δεν δείχνει σαν να είσαι έτοιμος να κατέβεις στο Tour de France και οσο το δυνατόν αξιόπιστη κοιτάω αλλα οπως είπα το σκέφτομαι ακόμα.

                                        BTW ξεμπανάρετε ρε τον ορίτζιναλ να μην μας τον σπάει με κλώνους κάθε τρείς και λίγο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          θα σου πουν πάρε κράνος, φώτα, βάλε καθρέφτες, 24 ταχύτητες/όχι 21 , υδραυλικά δισκόφρενα γιατί τα v-brakes είναι ντεμοντέ, δίπατες ζάντες με την 105 σειρά της Shimano και πάει λέγοντας.

                                          Μ' αυτά και μ' αυτά δεν θα σου μείνουν φράγκα να βάλεις καλαθάκι να φορτώνεις τις φρατζόλες.

                                          Το οποίο καλαθάκι φαντάζομαι θα πρέπει να είναι RACING για να μη χαλάει την ισορροπία του ποδηλάτου.

                                          Για να πούμε και ένα θετικό της τρεντοποίησης του ποδηλάτου, περισσότεροι (σε σχέση με το παρελθόν) φοράνε κράνος και βάζουν φως.
                                          Υπάρχουν βέβαια ακόμα σεβάσμια μέλη της suicide squad που κυκλοφορούν χωρίς φως το βράδυ ακόμα και σε λεωφόρο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            j-marr last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Για να πούμε και ένα θετικό της τρεντοποίησης του ποδηλάτου, περισσότεροι (σε σχέση με το παρελθόν) φοράνε κράνος και βάζουν φως.
                                            Υπάρχουν βέβαια ακόμα σεβάσμια μέλη της suicide squad που κυκλοφορούν χωρίς φως το βράδυ ακόμα και σε λεωφόρο.

                                            Το χειρότερο είναι οτι η γυφτία υποκουλτούρα που κουβαλάμε σαν λαός περνάει και στο ποδήλατο.

                                            Πχ. της προάλλες ενα ζωάδι μέλος ποδηλατοπορείας -η οτι μαλακία μαζεύονται και κάνουν τα ζωάδια αυτά- το βρήκε κακό και σχολίασε που πήγαμε να περάσουμε -οσοι περιμέναμε- απο διάβαση με πράσινο για τους πεζούς και να 'διακόψουμε' την πορεία της αγέλης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 249 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr