Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 607
    • 608
    • 609
    • 610
    • 611
    • 731
    • 732
    • 609 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    165882
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Οι L και ο καταλύτης δεν λερώνονται ΠΟΤΕ με αέριο.
      Τα Ford μετά τα 45000km, ανάβουν tsek engine και με βενζίνα!. Επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου, και συνεχίζουμε!. Σβήνουμε την βλάβη, και ζωντανεύει. Τα βαρέθηκα!.
      Σίγουρα ένας L μετριέται εάν γνωρίζει ο συνάδελφος, και έχει τα κατάλληλα εργαλεία!.
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas-chania last edited by

        Ο χρήστης asteris έγραψε:

        Ο γείτονας έκαψε στα 45.000 χλμ, 8 βαλβίδες εξαγωγής στο Avensis του, χωρίς να έχει ανάψει check ποτέ.

        Γίνεται είτε από αστοχία του λ ακόμα και της ίδιας της λυχνίας αλλά δεν ξέρεις και σε τι κατάσταση ήταν οι βαλβίδες πριν τη μετατροπή ή ακόμα εάν υπήρχε κάποια διαρροή στη πολλαπλή εξαγωγής. Δεν είναι απόλυτο. Αλλά και εάν έγινε έπρεπε να πάει και να ζητήσει αποζημίωση.

        Ένας πελάτης στην πρώην μου δουλειά του σπάσανε κομματακι από την εισαγωγή, έπαιρνε αέρα ένας κύλινδρος και δούλευε άτσαλα και στην βενζίνη, σε αυτοκίνητο με μηδέν χιλιόμετρα. Δεκάδες εδώ μέσα είτε τους σβήνει, είτε ρετάρει, είτε δουλεύει όπως νάναι πριν ζεσταθεί, στην βενζινη.

        Μαζί σου, δεν διαφωνώ. Μπορεί να είναι μάστορας με κεφαλαίο αλλά μπορεί να είναι και άσχετος ή πολύ απλά να βαριέται να κάνει τη δουλειά του.

        Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις εγγύηση από το εργοστάσιο, στις δεκάδες κακοτεχνίες που συμβαίνουν καθημερινά στα γκαζάδικα, ακόμα και αν είναι ο πιό γατόνης μάστορας.
        Το εργοστάσιο σου που πουλάει ένα αμάξι να το δουλέψεις μέσα σε ενα συγκεκριμένο πλαίσιο, με τα τάδε λάδια, τα τάδε service ανά τόσα χιλιόμετρα, άντε και τα τάδε εξουσιοδοτημένα ανταλλακτικά, όταν δεν πας στην αντιπροσωπεία. Όχι να του αλλάζεις καύσιμο που θέλει άλλα αβάνς από αυτά που έχει προγραμματίσει το εργοστάσιο, να κάνεις μετατροπές στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και μετά να θες και εγγύηση. Αυτό δεν γίνεται ούτε σε τοστιέρα των 20€, την άνοιξες, κόπηκε η ταινία ασφαλείας, τέρμα η εγγύηση σου λένε, η εγγύηση ισχύει μόνο όταν το βάζεις στην πρίζα και κάνεις τοστ, ούτε να κάνεις κοτλέ τα μαλλιά σου, ούτε να βράζεις νερό σε μπρίκι...

        Τη στιγμή που έχεις πιστοποιημένο σύστημα από πιστοποιημένο μηχανικό και έχεις περάσει και κτεο σε καλύβει πλέον η νομοθεσία. Στην Ιταλία (αυτά που δεν είναι diesel) που αέριο έχει το 1 στα 2 , εκεί τι γίνεται όλοι χάνουν την εγγύηση;
        Απλά αν σου τύχει η στραβή, και σου κάνουν τον έξυπνο στην αντιπροσωπεία βάνεις και έναν δικηγόρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asteris last edited by

          Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Ενα προβληματακι να εχεις με την λειτουργια του κινητηρα και πας στην αντιπροσωπεια(εκτος εγγυησης ενοειται), μωλις ακουσουν οτι εχεις υγραεριο η αντιδραση τους ειναι απιστευτη. Σαν μια ανασα ανακουφισης οτι δεν θα αναλαβουν καν το αμαξι. Ειναι τραγικοι. Εχουν απιστευτο πατημα στο να σε δουλεψουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Ο χρήστης asteris έγραψε:
              Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

              Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                Ο γείτονας έκαψε στα 45.000 χλμ, 8 βαλβίδες εξαγωγής στο Avensis του, χωρίς να έχει ανάψει check ποτέ.

                Γίνεται είτε από αστοχία του λ ακόμα και της ίδιας της λυχνίας αλλά δεν ξέρεις και σε τι κατάσταση ήταν οι βαλβίδες πριν τη μετατροπή ή ακόμα εάν υπήρχε κάποια διαρροή στη πολλαπλή εξαγωγής. Δεν είναι απόλυτο. Αλλά και εάν έγινε έπρεπε να πάει και να ζητήσει αποζημίωση.

                Ένας πελάτης στην πρώην μου δουλειά του σπάσανε κομματακι από την εισαγωγή, έπαιρνε αέρα ένας κύλινδρος και δούλευε άτσαλα και στην βενζίνη, σε αυτοκίνητο με μηδέν χιλιόμετρα. Δεκάδες εδώ μέσα είτε τους σβήνει, είτε ρετάρει, είτε δουλεύει όπως νάναι πριν ζεσταθεί, στην βενζινη.

                Μαζί σου, δεν διαφωνώ. Μπορεί να είναι μάστορας με κεφαλαίο αλλά μπορεί να είναι και άσχετος ή πολύ απλά να βαριέται να κάνει τη δουλειά του.

                Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις εγγύηση από το εργοστάσιο, στις δεκάδες κακοτεχνίες που συμβαίνουν καθημερινά στα γκαζάδικα, ακόμα και αν είναι ο πιό γατόνης μάστορας.
                Το εργοστάσιο σου που πουλάει ένα αμάξι να το δουλέψεις μέσα σε ενα συγκεκριμένο πλαίσιο, με τα τάδε λάδια, τα τάδε service ανά τόσα χιλιόμετρα, άντε και τα τάδε εξουσιοδοτημένα ανταλλακτικά, όταν δεν πας στην αντιπροσωπεία. Όχι να του αλλάζεις καύσιμο που θέλει άλλα αβάνς από αυτά που έχει προγραμματίσει το εργοστάσιο, να κάνεις μετατροπές στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και μετά να θες και εγγύηση. Αυτό δεν γίνεται ούτε σε τοστιέρα των 20€, την άνοιξες, κόπηκε η ταινία ασφαλείας, τέρμα η εγγύηση σου λένε, η εγγύηση ισχύει μόνο όταν το βάζεις στην πρίζα και κάνεις τοστ, ούτε να κάνεις κοτλέ τα μαλλιά σου, ούτε να βράζεις νερό σε μπρίκι...

                Τη στιγμή που έχεις πιστοποιημένο σύστημα από πιστοποιημένο μηχανικό και έχεις περάσει και κτεο σε καλύβει πλέον η νομοθεσία. Στην Ιταλία (αυτά που δεν είναι diesel) που αέριο έχει το 1 στα 2 , εκεί τι γίνεται όλοι χάνουν την εγγύηση;
                Απλά αν σου τύχει η στραβή, και σου κάνουν τον έξυπνο στην αντιπροσωπεία βάνεις και έναν δικηγόρο.


                Κώστα μου καλέ, δεν πας γυρεύοντας για προβλήματα αδαών. Οι κακοτοπιές αποφεύγονται, διότι μπορεί να κερδίσεις, μα η ψυχική φθορά, δεν αποτιμάτε.
                Και εάν καταδικαστεί, σίγουρα εσύ έχασες!!!!!!..... η λύση diesel?. για σκέψου επαγγελματικά…..
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ο χρήστης asteris έγραψε:

                  Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες;

                  Συμφωνώ αν δεν δώσεις σημασία στη λυχνία.(προσωπικά έχω βάλει πυρόμετρο)

                  Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση;

                  Ορισμένα οθλαμοφανές.

                  Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν;

                  Μπορεί να έχουν διορθώσει το πρόβλημα χωρίς να σβήσουν την λυχνία. (το έχω κάνει)

                  Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                  Απλά θα πάει με το γράμμα του νόμου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:


                    Κώστα μου καλέ, δεν πας γυρεύοντας για προβλήματα αδαών. Οι κακοτοπιές αποφεύγονται, διότι μπορεί να κερδίσεις, μα η ψυχική φθορά, δεν αποτιμάτε.
                    Και εάν καταδικαστεί, σίγουρα εσύ έχασες!!!!!!..... η λύση diesel?. για σκέψου επαγγελματικά…..
                    Α.

                    Συμφωνώ απόλυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Ενα προβληματακι να εχεις με την λειτουργια του κινητηρα και πας στην αντιπροσωπεια(εκτος εγγυησης ενοειται), μωλις ακουσουν οτι εχεις υγραεριο η αντιδραση τους ειναι απιστευτη. Σαν μια ανασα ανακουφισης οτι δεν θα αναλαβουν καν το αμαξι. Ειναι τραγικοι. Εχουν απιστευτο πατημα στο να σε δουλεψουν.

                      Είναι έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:

                        Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                        Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!

                        Το auto calibration μπορεί να βγάλει χάρτη στον γάμο του καραγκιόζη. Όποιος δεν ξέρει να πειράζει χάρτη χειροκίνητα και δεν έχει ώρα να κάνει δοκιμές στον δρόμο, να ξαναγίνει ότι ήταν, φαναρτζής, λαστιχάς, αμορτισεράς και να μην υπόσχεται συνέχεια της εργοστασιακής εγγύησης σε κάτι που δεν ξέρει πως να ρυθμίσει στο 100%, όπως το ίδιο το εργοστάσιο. Μια μέτρηση με πυρόμετρο να δείξει στο δικαστήριο το εργοστάσιο, σε σχέση με τους +100-150 βαθμούς του χάρτη υγραερίου του 'πιστοποιημένου' μάστορα που ξέρει να κάνει μόνο auto calibration, θα λήξει το θέμα εκεί...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                          Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                          οταν εχει γινει σωστα μια εγκατασταση (οπτικα) και το αυτοκινητο βγαλει καποια βλαβη (καμμενες βαλβιδες εξαγωγης, σπασμενος κινητηρας σαν του μαστραντωνη κ.α.) πως ριχνουμε ευθυνη στο υγραεριο πριν φτιαξουμε την βλαβη και υστερα τσεκαρουμε τα μειγματα και στην βενζινα και στο υγραεριο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Σκασίλα του το εργοστάσιο, έκανες μετατροπή, έχασες εγγύηση. Το αυτοκίνητο στο δίνει εγγύηση όταν καίει βενζίνα, όπως όταν στο πούλησε. Σαν να αλλάζεις ζάντες από 15 σε 18άρες και μετά να ζητάς ρέστα γιατί τα κλάσαν τα top mount και τα αμορτισέρ μαζί...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                              Δώσε νούμερα φίλε για να γελάσουμε…….
                              Έχω δυο αυτοκίνητα στο μαγαζί που έχουν καταστραφεί τα μοτέρ, και θα αλλαχτούν. Λίγα χιλιόμετρα στο σύνολο, μα γκαζιάρηδες πελάτες. Έκανα καταγγελία παν’ κακής εγκαταστάσεις.
                              Στο Σεατ η μπιέλα έχει βγει από τον κορμό, κόλλησε η μηχανή, πυρωμένα όλα.
                              Μα θα παραμείνω στο ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!. Αναφέρω στοιχεία και τεκμηριώνω με υπολογισμούς, και γεγονότα. Δεν πείθω κανέναν?, δεν είναι πρόβλημα μου!.
                              Φιλικά.
                              Α

                              Λάδια είχε το σέατ; Εγώ λέω όχι. Και αν είχε, κάποια στιγμή στη ζωή του βρέθηκε να μην έχει.

                              Με λάθος υπολογισμούς πως να πείσεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                Σκασίλα του το εργοστάσιο, έκανες μετατροπή, έχασες εγγύηση. Το αυτοκίνητο στο δίνει εγγύηση όταν καίει βενζίνα, όπως όταν στο πούλησε. Σαν να αλλάζεις ζάντες από 15 σε 18άρες και μετά να ζητάς ρέστα γιατί τα κλάσαν τα top mount και τα αμορτισέρ μαζί...

                                δεν λεω για το εργοστασιο, λεω για ολους τους τεχνικους που κανουν διαγνωση για την αιτια της ζημιας χωρις να εχουν ολα τα δεδομενα παρα μονο οτι φοραει υγραεριο το αμαξι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ο χρήστης asteris έγραψε:

                                  Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                                  Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!

                                  Το auto calibration μπορεί να βγάλει χάρτη στον γάμο του καραγκιόζη. Όποιος δεν ξέρει να πειράζει χάρτη χειροκίνητα και δεν έχει ώρα να κάνει δοκιμές στον δρόμο, να ξαναγίνει ότι ήταν, φαναρτζής, λαστιχάς, αμορτισεράς και να μην υπόσχεται συνέχεια της εργοστασιακής εγγύησης σε κάτι που δεν ξέρει πως να ρυθμίσει στο 100%, όπως το ίδιο το εργοστάσιο. Μια μέτρηση με πυρόμετρο να δείξει στο δικαστήριο το εργοστάσιο, σε σχέση με τους +100-150 βαθμούς του χάρτη υγραερίου του 'πιστοποιημένου' μάστορα που ξέρει να κάνει μόνο auto calibration, θα λήξει το θέμα εκεί...

                                  Πες μουν εναν που φτιαχνει χειροκινητα τον χαρτη να του παω ενα σωρο πελατεια.
                                  Ακομη και οι παλιοι στο χωρο του υγραεριου(οχι οι σημερινοι που ανοιγουν σαν σουβλατζιδικα) ενα γρηγορο καλυμπραρισμα κανουν και δρομο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                    Σκασίλα του το εργοστάσιο, έκανες μετατροπή, έχασες εγγύηση. Το αυτοκίνητο στο δίνει εγγύηση όταν καίει βενζίνα, όπως όταν στο πούλησε. Σαν να αλλάζεις ζάντες από 15 σε 18άρες και μετά να ζητάς ρέστα γιατί τα κλάσαν τα top mount και τα αμορτισέρ μαζί...

                                    δεν λεω για το εργοστασιο, λεω για ολους τους τεχνικους που κανουν διαγνωση για την αιτια της ζημιας χωρις να εχουν ολα τα δεδομενα παρα μονο οτι φοραει υγραεριο το αμαξι.


                                    Καλέ μου φίλε, μαλακα δεν με πιάσανε ποτέ!. Δικαστικός εκτιμητής παραμένω ακόμη. Λάδια σωστά. Ατέλεια κατασκευαστική και υπερθέρμανση!. Η υπερθέρμανση μετράει… σε καμιά περίπτωση η εργοστασιακή μαλακια. Θα πληρώσει η αντιπροσωπία, μα το αέριo θα βγει……
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tzakos last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                                      Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                                      Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!

                                      Το auto calibration μπορεί να βγάλει χάρτη στον γάμο του καραγκιόζη. Όποιος δεν ξέρει να πειράζει χάρτη χειροκίνητα και δεν έχει ώρα να κάνει δοκιμές στον δρόμο, να ξαναγίνει ότι ήταν, φαναρτζής, λαστιχάς, αμορτισεράς και να μην υπόσχεται συνέχεια της εργοστασιακής εγγύησης σε κάτι που δεν ξέρει πως να ρυθμίσει στο 100%, όπως το ίδιο το εργοστάσιο. Μια μέτρηση με πυρόμετρο να δείξει στο δικαστήριο το εργοστάσιο, σε σχέση με τους +100-150 βαθμούς του χάρτη υγραερίου του 'πιστοποιημένου' μάστορα που ξέρει να κάνει μόνο auto calibration, θα λήξει το θέμα εκεί...

                                      Πες μουν εναν που φτιαχνει χειροκινητα τον χαρτη να του παω ενα σωρο πελατεια.
                                      Ακομη και οι παλιοι στο χωρο του υγραεριου(οχι οι σημερινοι που ανοιγουν σαν σουβλατζιδικα) ενα γρηγορο καλυμπραρισμα κανουν και δρομο!

                                      Αυτός που έκανε το δικό μου,ήταν η αρχική μας συμφωνία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης Tzakos έγραψε:

                                        Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                                        Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!

                                        Το auto calibration μπορεί να βγάλει χάρτη στον γάμο του καραγκιόζη. Όποιος δεν ξέρει να πειράζει χάρτη χειροκίνητα και δεν έχει ώρα να κάνει δοκιμές στον δρόμο, να ξαναγίνει ότι ήταν, φαναρτζής, λαστιχάς, αμορτισεράς και να μην υπόσχεται συνέχεια της εργοστασιακής εγγύησης σε κάτι που δεν ξέρει πως να ρυθμίσει στο 100%, όπως το ίδιο το εργοστάσιο. Μια μέτρηση με πυρόμετρο να δείξει στο δικαστήριο το εργοστάσιο, σε σχέση με τους +100-150 βαθμούς του χάρτη υγραερίου του 'πιστοποιημένου' μάστορα που ξέρει να κάνει μόνο auto calibration, θα λήξει το θέμα εκεί...

                                        Πες μουν εναν που φτιαχνει χειροκινητα τον χαρτη να του παω ενα σωρο πελατεια.
                                        Ακομη και οι παλιοι στο χωρο του υγραεριου(οχι οι σημερινοι που ανοιγουν σαν σουβλατζιδικα) ενα γρηγορο καλυμπραρισμα κανουν και δρομο!

                                        Αυτός που έκανε το δικό μου,ήταν η αρχική μας συμφωνία.


                                        Καλέ μου φίλε, είχε αρχίδεια ο συνάδελφος. Λίγοι υπάρχουν!!!!!....
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης cson έγραψε:

                                          Και επειδή πέρασε ΚΤΕΟ το αμάξι μετά την μετατροπή, δεν παίζει να είναι λάθος τα μίγματα στις 3500σαλ και να ξεροψήνονται οι βαλβίδες; Το ΚΤΕΟ το φαντάζεσαι σαν τον φωτεινό παντογνώστη που θα διαγνώσει ότι στραβό έχει η εγκατάσταση; Και ολα αυτά τα αμάξια που ανάβουν check την άλλη μέρα από το ΚΤΕΟ, πως πέρασαν; Και ο δικηγόρος τι θα υποστηρίξει, ότι αφού πέρασε ΚΤΕΟ, έχει και σωστό χάρτη παντού;

                                          Οι χαρτες δεν ειναι προκαθορισμενοι απο το εργοστασιο για το auto calibration μεσα σε ανεκτα ορια για την πλειοψηφεια των αυτοκινητων? Κανενας σχεδον δεν ξερει να πειραζει χαρτες χειροκινητα. Επισης θελει πολλες δοκιμες στο δρομο!

                                          Το auto calibration μπορεί να βγάλει χάρτη στον γάμο του καραγκιόζη. Όποιος δεν ξέρει να πειράζει χάρτη χειροκίνητα και δεν έχει ώρα να κάνει δοκιμές στον δρόμο, να ξαναγίνει ότι ήταν, φαναρτζής, λαστιχάς, αμορτισεράς και να μην υπόσχεται συνέχεια της εργοστασιακής εγγύησης σε κάτι που δεν ξέρει πως να ρυθμίσει στο 100%, όπως το ίδιο το εργοστάσιο. Μια μέτρηση με πυρόμετρο να δείξει στο δικαστήριο το εργοστάσιο, σε σχέση με τους +100-150 βαθμούς του χάρτη υγραερίου του 'πιστοποιημένου' μάστορα που ξέρει να κάνει μόνο auto calibration, θα λήξει το θέμα εκεί...

                                          Πες μουν εναν που φτιαχνει χειροκινητα τον χαρτη να του παω ενα σωρο πελατεια.
                                          Ακομη και οι παλιοι στο χωρο του υγραεριου(οχι οι σημερινοι που ανοιγουν σαν σουβλατζιδικα) ενα γρηγορο καλυμπραρισμα κανουν και δρομο!

                                          στην αυτορυθμιση αργα ή γρηγορα θα εμφανιστουν τα προβληματα. χειροκινητο χαρτη φτιαχνουν παρα πολλοι αλλιως θα ειχαμε 80000 αυτοκινητα με προβληματα, σημερα υπαρχουν παρα πολλα αυτοκινητα που εχουν κανει πανω απο 100000km και πολλα με 150000km+ με αεριο, σιγουρα δεν ειναι μονο με αυτορυθμιση.
                                          πριν 3 χρονια ηταν κατι νεο το αεριο για ολους μας, εκπαιδευτικαμε, διαβασαμε, δοκιμασαμε, ανταλλαξαμε μεταξυ μας αποψεις προβληματα βρηκαμε λυσεις, εξοπλιστικαμε στρωσαμε κεφαλι κατω και τελικα πολλοι απο το χωρο σημερα ειναι σε παρα πολυ καλο επιπεδο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dathens last edited by

                                            Ο δικός μου εγκαταστατης απο το Φάληρο φθάνει μέχρι τη Χαλκίδα και πισω για τις ρυθμίσεις , σε ένα Audi s3 έφτασε με μέχρι τον Άγιο Κωνσταντίνο διότι στις 5500 με 220 χιλ ψιλό έκοβε σε ένα συγκεκριμένο σημείο και με συγκεκριμένο φορτίο ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 607
                                            • 608
                                            • 609
                                            • 610
                                            • 611
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 609 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr