Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 179
    • 180
    • 99 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96627
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Στις γλύστρες του κινητού μέρους της δαγκάνας, αλλά χρειάζεται ειδικό γράσο για θερμοκρασίες.

      Καλό καθάρισμα στα σημεία που πατάνε τα τακάκια ( για να μην κολλάνε ) πιάνει πολλές βρώμες από τα νερά και τη σκόνη των τακακιών γίνεται λάσπη και ξεραίνεται, με ένα κατσαβίδι καθάρισε τις γωνίες σε αυτά τα σημεία.

      Να μαζέψεις πρώτα τα έμβολα πριν βγάλεις τη δαγκάνα, με ένα χοντρό κατσαβίδι πίεσε το έμβολο σταθερά κάνοντας μοχλό στη δαγκάνα, στο άνοιγμα που φαίνεται το τακάκι, και αργά θα το δείς να υποχωρεί, φέρτο πίσω μέχρι το τέλος της διαδρομής του, αλλιώς δεν θα χωράνε τα καινούργια τακάκια, στην πλάτη τους τα τακάκια αν δεν έχουν ένα σκληρό πλαστικό, ή αν έχουν μια λεπτή λαμαρίνα, χρειάζονται λίγο γράσο χαλκού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Οκ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Ξέχασα να αναφέρω πως θα έχω πρόσβαση σε γρύλο με αέρα και αερόκλειδο απο το βουλκανιζατέρ που είναι δίπλα, οπότε θα γίνει πιο ξεκούραστο το εγχείρημα

          Τριντέντ το λίνκ το έβαλα γιατί αναφέρεται στο αμάξι μου.

          Ο ανθρωπος στο βιντεο ειναι σωστος μαστορας και δειχνει και το πως γινονται ολα τα σωστα που γραφουν παρακατω οι αγαπητοι περι καθαρισματος/γρασαρισματος και που, ακομα και πως ξεκολλανε οι κολλημενες βιδες κλπ.

          Τα βιντεακια του ολα εχουν τη λογικη 'το κανω μονος μου'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Όταν πιέζεις (με το κατσαβίδι) τα έμβολα για να μπει το καινούριο τακάκι ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ η στάθμη του υγρού φρένων.

            Πρόσεξε να μην ξεχειλίσει και χαλάσει το χρώμα κάτω από την αντλία φρένων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              r200 last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Όταν πιέζεις (με το κατσαβίδι) τα έμβολα για να μπει το καινούριο τακάκι ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ η στάθμη του υγρού φρένων.

              Πρόσεξε να μην ξεχειλίσει και χαλάσει το χρώμα κάτω από την αντλία φρένων.

              σωστο, και για να μην υπερχειλισει μια καλη λυση ειναι να ανοιξει να τρεξει απο την βαλβιδα εξαερωσης εκεινη τη στιγμη που πιεζει προς τα μεσα το εμβλολο της δαγκανας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης r200 έγραψε:

                Όταν πιέζεις (με το κατσαβίδι) τα έμβολα για να μπει το καινούριο τακάκι ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ η στάθμη του υγρού φρένων.

                Πρόσεξε να μην ξεχειλίσει και χαλάσει το χρώμα κάτω από την αντλία φρένων.

                σωστο, και για να μην υπερχειλισει μια καλη λυση ειναι να ανοιξει να τρεξει απο την βαλβιδα εξαερωσης εκεινη τη στιγμη που πιεζει προς τα μεσα το εμβλολο της δαγκανας

                αν δεν εχει συμπληρωσει υγρα οταν τρωγοντουσταν τα τακακια και επεφτε η σταθμη δεν θα υπερχειλισει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Συνηθως απο την ενδειξη max εως το χειλος του στομιου εχει αρκετο κενο. Σε καθε περιπτωση αν χυθουν υγρα φρενων ξεπλυνε με νερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Bill

                    τα αλλαξες τα φρενα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                      Bill

                      τα αλλαξες τα φρενα?

                      Μόλις έπλυνα τα χέρια μου

                      Ούτε 30 λεπτα διαδικασία δεν ήταν.Όλα ξεβίδωσαν & βίδωσαν εύκολα. Γράσαρα και τους οδηγούς ,μόνο οι κάτω έδειχναν 'ταλαιπωρημένοι'(σκούροι σε σχέση με τους επάνω).Το έμβολο το πίεσα με κάβουρα αφου εβαλα το παλιο τακακι στο έμβολο για να μην το τραυματίσω.Υγρά χύθηκαν μόνο την δεξιά ρόδα,το κενό το είχε καλύψει οταν εκανα την αριστερη,δεν το σκεφτηκα πριν,έριξα νερό και το ξέπλυνα.Έβαλα και τα λαμάκια από τα παλια στις πλατες των τακακιων.

                      Κλασσικά? τα δεξιά τακάκια είχαν πιο πολύ ψωμί απο τα αριστερά .

                      Το βράδυ που θα κατέβω κολοσούρτη θα στρωθούν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                        Bill

                        τα αλλαξες τα φρενα?

                        Μόλις έπλυνα τα χέρια μου

                        Ούτε 30 λεπτα διαδικασία δεν ήταν.Όλα ξεβίδωσαν & βίδωσαν εύκολα. Γράσαρα και τους οδηγούς ,μόνο οι κάτω έδειχναν 'ταλαιπωρημένοι'(σκούροι σε σχέση με τους επάνω).Το έμβολο το πίεσα με κάβουρα αφου εβαλα το παλιο τακακι στο έμβολο για να μην το τραυματίσω.Υγρά χύθηκαν μόνο την δεξιά ρόδα,το κενό το είχε καλύψει οταν εκανα την αριστερη,δεν το σκεφτηκα πριν,έριξα νερό και το ξέπλυνα.Έβαλα και τα λαμάκια από τα παλια στις πλατες των τακακιων.

                        Κλασσικά? τα δεξιά τακάκια είχαν πιο πολύ ψωμί απο τα αριστερά .

                        Το βράδυ που θα κατέβω κολοσούρτη θα στρωθούν.

                        Αυτο με τα τακακια το οχι ομοιομορφα φθαρμενα, μαλλον εχει να κανει με το γρασαρισμα και την ελευθερια κινησεων, δε νομιζω τα οποια κιλα σου ως οδηγος να επιβαρυνουν τοσο τα αριστερα φρενα. Στα βιντεακια βλεπω οτι βαζει ο τυπος γρασο σιλικονης για να προστατεψει τις λαστιχενιες φουσκιτσες στους οδηγους.

                        Χαλαρα στον κολοσουρτη με τα καινορια τακακια, για να μην εχουμε επομενη ερωτηση στο Τεχνικες αποριες 'Παιδια πως θα φερω λιγο τη λαμαρινα του φτερου με τι να τη χτυπησω'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lazarefa last edited by

                          Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                          Σε αντικατάσταση πίσω τακακίων έχουμε άποψη για πιθανή επιλογή μεταξύ TRW και ΑΤΕ; Κόστος για τα πρώτα περί τα 27 ευρώ, για τα δεύτερα περί τα 40. Αυτοκίνητο Opel astra H GTC 1.8.
                          Επίσης μπορεί κάποιος φίλος να δώσει ενδεικτικά χιλιόμετρα αντικατάστασης για τα πίσω τακάκια; Ενδεικτικά αναφέρω ότι τα μπροστά μου τα άλλαξαν στα 90000χλμ και τώρα που έχω 127000χλμ (+37000χλμ σε σχέση με την αλλαγή των μπροστινών) μου είπαν πως είναι σχεδόν τελειωμένα και τα πίσω. Προς το παρόν (για τα επόμενα 5-6000 χλμ) δε σκοπεύω να τα αλλάξω.

                          Από οπτικό έλεγχο στα πίσω τακάκια από τις πλευρές που φαίνονται από τη ζάντα (όχι τα εσωτερικά προς το αμάξωμα), είδα ότι τόσο το αριστερό όσο και το δεξί πρέπει να έχουν χαλαρά 5+ χιλιοστά ψαχνό (το αρχικό βάσει σχεδίου είναι 15 χιλιοστά).
                          Υπάρχει περίπτωση από τις μέσα πλευρές να είναι δραματικά πιο λεπτό το υλικό τριβής; (πχ 1-2 χιλ.). Μου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψω...
                          Κατά τα άλλα, βάσει των λεγομένων του συνεργείου, τα τακάκια είναι τελειωμένα λέμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                            Bill

                            τα αλλαξες τα φρενα?

                            Μόλις έπλυνα τα χέρια μου

                            Ούτε 30 λεπτα διαδικασία δεν ήταν.Όλα ξεβίδωσαν & βίδωσαν εύκολα. Γράσαρα και τους οδηγούς ,μόνο οι κάτω έδειχναν 'ταλαιπωρημένοι'(σκούροι σε σχέση με τους επάνω).Το έμβολο το πίεσα με κάβουρα αφου εβαλα το παλιο τακακι στο έμβολο για να μην το τραυματίσω.Υγρά χύθηκαν μόνο την δεξιά ρόδα,το κενό το είχε καλύψει οταν εκανα την αριστερη,δεν το σκεφτηκα πριν,έριξα νερό και το ξέπλυνα.Έβαλα και τα λαμάκια από τα παλια στις πλατες των τακακιων.

                            Κλασσικά? τα δεξιά τακάκια είχαν πιο πολύ ψωμί απο τα αριστερά .

                            Το βράδυ που θα κατέβω κολοσούρτη θα στρωθούν.

                            Αυτο με τα τακακια το οχι ομοιομορφα φθαρμενα, μαλλον εχει να κανει με το γρασαρισμα και την ελευθερια κινησεων, δε νομιζω τα οποια κιλα σου ως οδηγος να επιβαρυνουν τοσο τα αριστερα φρενα. Στα βιντεακια βλεπω οτι βαζει ο τυπος γρασο σιλικονης για να προστατεψει τις λαστιχενιες φουσκιτσες στους οδηγους.

                            Χαλαρα στον κολοσουρτη με τα καινορια τακακια, για να μην εχουμε επομενη ερωτηση στο Τεχνικες αποριες 'Παιδια πως θα φερω λιγο τη λαμαρινα του φτερου με τι να τη χτυπησω'

                            Αν φύγεις στον κολοσουρτη το φτερό θα ειναι το λιγότερο απο τα προβληματά σου
                            Τελικα στρώθηκαν εύκολα και γρήγορα τα φρένα,αποτελεσματικά απο τα πρώτα χλμ.Ίσως και να είναι μαλακά τα τακάκια .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Το ότι είναι φτηνά τακάκια μήπως σημαίνει ότι θα άξιζε να δώσεις κάτι παραπάνω και να βάλεις κάτι καλύτερο; Μήπως δηλαδή ήταν φτηνά επειδή ήταν μέτρια;... θα δείξει φαντάζομαι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Το ότι είναι φτηνά τακάκια μήπως σημαίνει ότι θα άξιζε να δώσεις κάτι παραπάνω και να βάλεις κάτι καλύτερο; Μήπως δηλαδή ήταν φτηνά επειδή ήταν μέτρια;... θα δείξει φαντάζομαι...

                                Kαλύτερη ποιότητα θα μπει όταν αλλάξω και δίσκους,αν θα το έχω ακόμα το κουπε
                                Μετά απο 750χλμ πάντως είμαι ευχαριστημένος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Το ότι είναι φτηνά τακάκια μήπως σημαίνει ότι θα άξιζε να δώσεις κάτι παραπάνω και να βάλεις κάτι καλύτερο; Μήπως δηλαδή ήταν φτηνά επειδή ήταν μέτρια;... θα δείξει φαντάζομαι...

                                  Απο οτι καταλαβαινω, που να ξερεις ποια ειναι η καλυτερη ποιοτητα τελικα

                                  Kαλύτερη ποιότητα θα μπει όταν αλλάξω και δίσκους,αν θα το έχω ακόμα το κουπε
                                  Μετά απο 750χλμ πάντως είμαι ευχαριστημένος.

                                  τι τακακια εβαλες bill???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                    Kαλύτερη ποιότητα θα μπει όταν αλλάξω και δίσκους,αν θα το έχω ακόμα το κουπε
                                    Μετά απο 750χλμ πάντως είμαι ευχαριστημένος.

                                    τι τακακια εβαλες bill???

                                    Μάρκα Mekapses

                                    http://www.tradekorea.com/e-catalogue/s ... _Pad.html#

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Χαχα, η πλάκα θα είναι να σου βγούνε καλά και μετά να ψάχνεις να τα ξαναβρείς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        Χαχα, η πλάκα θα είναι να σου βγούνε καλά και μετά να ψάχνεις να τα ξαναβρείς!

                                        Αυτό ξαναπές στο !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Χαχα, η πλάκα θα είναι να σου βγούνε καλά και μετά να ψάχνεις να τα ξαναβρείς!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            πηρα ενα σετ τακακια allied nippon να τα περασω, σκεφτομαι πριν τα περασω να παω τους δισκους για τορνο(ποσο κοστιζει και που υπαρχει θεσσαλονικη),καινουριοι εχουν 11mm παχος και τωρα ειναι στα 8mm(min.) την επιφανεια απο την εξωτερικη πλευρα την εστρωσα΄λειανα με γυαλοχαρτο(το νυχι εννοειται πως υπαρχει και απο τις 2πλευρες στις εξωτερικες ακρες του δισκου ) αλλα η εσωτερικη(που βλεπει τον κινητηρα) εχει ψιλες γραμμες μεταλλου που τις ετριψα αλλα δεν στρωνουν(τις ακουμπας και ειναι αμυδρα λακακια μεταξυ τους) μεχρι τωρα δεν εχω προβλημα με τους δισκους τρεμουλο η κατι τετοιο, σε καινουριους δισκους βρηκα στα 25Εσετ 2δισκους ΤRW +10μεταφορικα, 32σετ 2δισκους delphi +6Eμεταφορικα
                                            τι να επιλεξω;
                                            χθες το απογευμα ελυσα την αντλια φρενων και αντικατεστησα τις 9 φλατζες που ειχε με ενα κιτ επισκευης της fte, ευτυχως τα κυλινδρακια ηταν απο αλουμινιο, αλλα με παιδεψαν να βγουν οι 2φλατζες απο το δοχειο προς την αντλια ηταν ξερες και φρακαρισμενες υπομονη με το κατσαβιδι να πιεζω προσεκτικα να μην σπασει καποιο πλαστικο σωληνακι του δοχειου, σε αυτο το κιτ μου αρεσε ειχε μεχρι και ασφαλεια καινουρια και ολα κουμπωναν 'κουτι' φυσικα τα εξαρτηματα και η αντλια πλυθηκαν με υγρο φρενο πριν τα μονταρω να φυγει οτι κομματι παλιου πλαστικου υπηρχε, η αντλια φρενων ate και επισκευαστηκε μετα απο 244.000χλμ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 99 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr