-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Απο εκει κ περα ΞΑΝΑρωταω, επειδη μιλας για για εκπαιδευση κ να συμπεριφερεται αναλογως: πως αναγκαζεις καποιον να πληρωσει το προστιμο/να δωσει τα στοιχεια του ωστε να φτασει το προστιμο σε αυτον, οταν αυτος δεν θελει? Με ωραια λογακια κ παρακαλια?
Δεν ειναι η δουλεια μου αυτή! Αλλιώς θα ήμουν συμβουλος της ΕΘΕΛ
Δουλεια της ΕΘΕΛ όμως είναι να βρει τον τροπο και να εκπαιδευσει τους ελεγκτες να φέρονται αναλόγως του ύψους της παράβασης, να αποφορτίζουν τον παραβατη ώστε να πετύχουν τον σκοπό τους που είναι η πληρωμή του προστίμου και όχι ό εκνευρισμος η άρνηση, η χειροδικία και λοιπά και λοιπά !
Φυσικα βέβαια δεν αναφέρομαι σε όλους τους ελεγκτές διότι η πλειοψηφια κανει σωστα την δουλειά της! -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το γεγονός είναι ότι ΝΑΙ ΧΑΘΗΚΕ 1 ΖΩΗ ΓΙΑ 1 ΕΥΡΟ
Όποιος προσπαθεί να το βάλει αυτό σε κάποια λογική είναι εκτός τόπου και χρόνου. Κάτι δεν έμαθε καλά στο σχολείο ή στην οικογένεια που μεγάλωσε! Η Ελληνική κοινωνία, δεξιοί ή αριστεροί, δεν χαρακτηριζόταν ποτέ από τέτοια αναλγησία.
Διαφωνώ με το κίνημα 'δεν πληρώνω' των ψαγμένων (ή βολευμένων), αλλά μη χάνουμε το μέτρο. Μιλάμε για ένα 19χρονο παιδί από μια γειτονιά που το 'δεν πλήρωσα' μπορεί κάλλιστα να είναι από ανάγκη. Και ναι έχει ανάγκη να πάει κι αυτό το παιδί μια βόλτα στο Σύνταγμα .... να νομίζει ότι κάτι κάνει!
Αυτό που έπρεπε να σας εξοργίζει είναι γιατί ο ελεγκτής πήρε τόσο σοβαρά το ρόλο του να το παίξει μπάτσος και να τον εμποδίσει να κατέβει. Δεν είναι δικαίωμα του, τελεία και παύλα!
Ας έκανε μήνυση εναντίον αγνώστου να τον βρεί η αστυνομία ... το ίδιο που κάνουν σε πολύ πιό σοβαρές παρανομίες και με γνωστούς παρανόμους.**ΖΑΒΛΑΚΑ
**
Δεν χάθηκε μια ζωή για ενα ευρώ αλλα για μια κουλτούρα γαμάω και δεν πληρώνω, μια κουλτούρα του ολα μου ανήκουν, μια κουλτούρα του φταίνε οι αλλοι, μια κουλτούρα κάνω τη μαλακία και αντί να δέχομαι τις συνέπειες των πράξεων μου τσαμπουκαλεύομαι κιόλας.Και αν το επιχείρημα είναι 'παιδί ήταν' τότε να αφαιρεθούν οσα δικαιώματα έχεις στα 18 και να πάμε το οριο στα 30. (ή και πιο πέρα)
ΠΑΖΑΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ZIXAMA
Μια δημοκρατική πολιτεία δεν τα υπερασπίζεται αυτά με την ηθική εξόντωση (και οικονομική επιβάρυνση) ενός 19χρονου παιδιού από μια φτωχογειτονιά ... για να μην πώ τελικά με τη ζωή του.
Δημοκρατία σημαίνει μέτρο, αλλά κάποια ανθρωπάκια ή ανθρωποειδή δεν έχουν τη παιδεία. -
Το 1.20 που κοστίζει το εισιτήριο (και που απ ό,τι φαίνεται το κόστος του φαίνεται τεράστιο στον κόσμο που χρησιμοποιεί ΜΜΜ, αφού φτάνουμε στο σημείο να έχουμε τέτοια περιστατικά) θεωρείτε ότι είναι λογικό ποσό;
Όταν το λεωφορείο/τρόλευ κάνει να περάσει 40 και 50 λεπτά, είναι πανβρώμικο, ο κόσμος στοιβάζεται μέσα σα σαρδέλες, και το κερασάκι στην τούρτα: όταν δε δουλεύει το ακυρωτικό και πρέπει να κάνεις ταξίδι μέχρι πίσω για να χτυπήσεις το εισιτήριο, πιθανώς σπρώχνοντας τις υπόλοιπες σαρδελ.. επιβάτες τελος πάντων για να φτάσεις.
Συγγενής μου έσπασε το χέρι του όταν πήγαινε από το μεσαίο ακυρωτικό που δε δούλευε, προς το πίσω. Το λεωφορείο φρέναρε, έπεσε και έσπασε το χέρι του. Υπέβαλλε μήνυση. 7 χρόνια μετά η υπόθεση πάει από αναβολή σε αναβολή, και ο μπάρμπας έμεινε με λάμα στο χέρι
Το να σκοτώνεται άνθρωπος σε διαπληκτισμό για το ποσό του 1 ευρώ, ανεξάρτητα των λεπτομερειών του συμβάντος κι αν έγινε για 'γαμάω και δε πληρώνω' ή γιατί ο ελεκτής/λεωφορειατζής το έπαιξε αυτός γαμιάς , είναι ενδεικτικό του τρομερά χαμηλού βιωτικού επιπέδου στη χώρα.
-
adriver
δεν υπερασπιζεται κανεις τιποτα: αυτη ειναι η σκληρη μεν, απλη δε πραγματικοτητα.
Ο χρήστης y.v έγραψε:
Απο εκει κ περα ΞΑΝΑρωταω, επειδη μιλας για για εκπαιδευση κ να συμπεριφερεται αναλογως: πως αναγκαζεις καποιον να πληρωσει το προστιμο/να δωσει τα στοιχεια του ωστε να φτασει το προστιμο σε αυτον, οταν αυτος δεν θελει? Με ωραια λογακια κ παρακαλια?
Δεν ειναι η δουλεια μου αυτή! Αλλιώς θα ήμουν συμβουλος της ΕΘΕΛ
Δουλεια της ΕΘΕΛ όμως είναι...Εμ βεβαια, το να κραζουμε τον τροπο (ποιο τροπο δηλαδη, πως αναγκαζεις καποιον να κανει αυτο που πρεπει οταν δεν θελει/αντιστεκεται?) ειναι δουλεια μας, το να πουμε μια λογικη ιδεα σαν λογικοι κ εξυπνοι ανθρωποι ως λυση του παραπανω, τοτε 'δεν ειναι δουλεια μας'...
Το 1.20 που κοστίζει το εισιτήριο (και που απ ό,τι φαίνεται το κόστος του φαίνεται τεράστιο στον κόσμο που χρησιμοποιεί ΜΜΜ, αφού φτάνουμε στο σημείο να έχουμε τέτοια περιστατικά) θεωρείτε ότι είναι λογικό ποσό;
Όταν το λεωφορείο/τρόλευ κάνει να περάσει 40 και 50 λεπτά, είναι πανβρώμικο, ο κόσμος στοιβάζεται μέσα σα σαρδέλες, και το κερασάκι στην τούρτα: όταν δε δουλεύει το ακυρωτικό και πρέπει να κάνεις ταξίδι μέχρι πίσω για να χτυπήσεις το εισιτήριο, πιθανώς σπρώχνοντας τις υπόλοιπες σαρδελ.. επιβάτες τελος πάντων για να φτάσεις.
Συγγενής μου έσπασε το χέρι του όταν πήγαινε από το μεσαίο ακυρωτικό που δε δούλευε, προς το πίσω. Το λεωφορείο φρέναρε, έπεσε και έσπασε το χέρι του. Υπέβαλλε μήνυση. 7 χρόνια μετά η υπόθεση πάει από αναβολή σε αναβολή, και ο μπάρμπας έμεινε με λάμα στο χέρι
Το να σκοτώνεται άνθρωπος σε διαπληκτισμό για το ποσό του 1 ευρώ, ανεξάρτητα των λεπτομερειών του συμβάντος κι αν έγινε για 'γαμάω και δε πληρώνω' ή γιατί ο ελεκτής/λεωφορειατζής το έπαιξε αυτός γαμιάς , είναι ενδεικτικό του τρομερά χαμηλού βιωτικού επιπέδου στη χώρα.
Στα πρωτα: αν δεν σου κανει το value for money των ελληνικων ΜΜΜ, τοτε ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ή ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Οχι να τα χρησιμοποιουμε αλλα τσαμπα 'επειδη ειναι κακο το value for money'. Αυτα ειναι Μιντλετον δικαιολογιες για να νιωθουν ηθικα δικαιωμενοι οι τσαμπατζηδες.
Στο δευτερο: αν εσυ θεωρεις λεπτομερεια οτι για να μην υποστει τις συνεπειες των πραξεων του πηδηξε απο ενα κινουμενο οχημα, σε ενημερωνω οτι δεν ειναι. ΑΥΤΟ ειναι το ΒΑΣΙΚΟ θεμα της υποθεσης.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Στα πρωτα: αν δεν σου κανει το value for money των ελληνικων ΜΜΜ, τοτε ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ή ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. .
Ρε kacey, συγγνώμη, αλλά πέρασε από το μυαλό σου ότι (συνήθως) τα χρησιμοποιείς γιατί δεν έχεις άλλη εναλλακτική;
Αν το 1.20 σου φαίνεται λίγο βάλε με το μυαλό σου ότι ένας νέος που έχει μερική απασχόληση (δηλαδή 8ωρο με μισθό 4ωρου) παίρνει 320 ευρώ το μήνα ΜΙΚΤΑ και θέλει 2.40 την ημέρα, ήτοι περίπου 50 ευρώ το μήνα σε εισιτήρια που είναι το 1/5 του καθαρού του εισοδήματος για αυτές τις άθλιες υπηρεσίες! Φυσικά, κάρτες δε βγάζει γιατί την κάρτα την προπληρώνεις πράγμα που δεν ισχύει και για το μισθό του (για την ακρίβεια, σε πολλές περιπτώσεις δεν αποδίδεται ούτε μετά το πέρας της περιόδου την οποία αφορά).
Και το ζήτημα με την 'αποδοτικότητα' των ΜΜΜ (σε επίπεδο ισολογισμού και όχι υπηρεσιών, φυσικά), που εμμέσως μας λένε ότι έχει να κάνει και με τους κοπανατζήδες των εισιτηρίων, ειδικά με τον τρόπο που παρουσιαζεται στις τηλεοράσεις είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό για τον κόσμο. Όπως σε όλα τα δημόσια αγαθά που οι πουλημένοι καναλάρχες κατάφεραν να στρεβλώσουν την κοινή γνώμη προκειμένου να μπορέσουν να τα διαθέσουν οι πολιτικοί μας ως φιλετάκι στους ιδιώτες (που φυσικά δε θα τα δουλέψουν για την ψυχή της μανούλας τους) έτσι και εδώ, αντί να φωνάζουμε όλοι τα εισιτήρια να γίνουν φτηνά ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ TO NA MHN ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ καθόμαστε και λέμε για το αν είναι 'αποδοτικά' για το δημόσιο τα λεωφορεία...
Το ίδιο 'μη αποδοτικά' είναι και τα δημόσια νοσοκομεία για αυτό και τα κλείνουν και σου βάζουν 25 ευρώ την εισαγωγή_5 φορές επάνω!!!!!!!_ καθώς και τα σχολεία... (και αντίστοιχα οι γιατροί διεφθαρμένοι και οι καθηγητές κοπρόσκυλα)
Φυσικά, όσοι δεν είναι στη δυσμενή θέση να καταλαβαίνουν τι σημαίνουν τα παραπάνω, βλέπουν όλα αυτα τα μέτρα ως 'εξυγίανση' και έχουν ΙΧ, ιδιωτική ασφάλιση ενώ στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία. Η φοροδιαφυγή δε για αυτούς είναι 'λογική' μιας και δεν απολαμβάνων παροχές τις οποίες καλούνται να πληρώσουν...σωστά; Οι υπόλοιποι (αυτοί που παίρνουν το λεωφορείο δλδ) και να ήθελαν να μπουν σε αυτή τη 'λογική¨ δεν μπορούν γιατί παίρνουν μετρημένα κουκιά και δεν μπορούν να τα κρύψουν (δε θα είχε και νόημα δλδ)!
Και μετά, ασφαλώς, δεν είμαστε κοινωνία αλλά ζούγκλα και όποιον πάρει ο χάρος...
-
Εγω δεν ειπα πουθενα αν ειναι λιγο ή πολυ, ειπα οτι αν θεωρεις οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει = δεν το χρησιμοποιεις, οχι νομιμοποιεις και ηθικοποιεις στο μυαλο σου το να το χρησιμοποιεις τσαμπα. Αν τωρα εισαι απολυτως υποχρεωμενος να τα χρησιμοποιεις και δεν εχεις να τα πληρωνεις, τοτε κατι πρεπει να γινει αλλα οχι να τα χρησιμοποιεις τσαμπα.
Παντως οι δικαιολογιες ειναι πολυ ευκολες:
α) Μου λες για το 1,20 κατ'αναλογιαν του μισθου καποιου που παιρνει ελαχιστα. Ποσο κοστιζει μια διαδρομη με ΙΧ, κατ'αναλογια του μισθου αυτου που το εχει, αν βαλουμε μεσα εκτος απο τη βενζινη, το κοστος του αυτοκινητου, των τελων κυκλοφοριας, της ασφαλισης κλπ κλπ? Δεν νομιζω να τον δικαιολογεις αν αρχισει να κλεβει τη βενζινη, κυκλοφορει ανασφαλιστος κ δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας, σωστα?
β) για τη καρτα: απότι διαβαζω, η μηνιαια για τα μη σταθερης τροχιας κανει 20ε και για ολα πλην διαδρομη αεροδρομιου κανει 45ε. Αυτο μας κανει (με 22 εργασιμες στο μηνα για τους πενθημερους) 1ε/διαδρομη η ακριβη και 45λεπτα/διαδρομη η φθηνη, κ αυτο αν τα χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ για τη δουλεια σου. Αν επιμεριζεις το κοστος κ για μετακινησεις πλην εργασιας, τοτε η διαδρομη κανει ακομα λιγοτερο. Το κοστος κατανταει αστειο, αλλα κ εδω η δικαιολογια ειναι ευκολη κ ετοιμη: η καρτα προπληρωνεται αλλα ο μισθος οχι. Ε, γαμηστε με...Κατανταει αστειο να το συζηταμε...
Προσπαθηστε να καταλαβετε το εξης απλο: τα ΜΜΜ εχουν καποιο κοστος, κ αυτο το κοστος πρεπει να πληρωνεται. Αν μου επιχειρηματολογησετε οτι πρεπει να προσφερεται δωρεαν ως κοινωνικο αγαθο, τοτε εγω πολυ απλα θα σας ρωτησω ποιος θα πληρωνει τοτε αυτο το κοστος (γιατι το να μην κοστιζει σε αυτον που το παρεχει, πολυ απλα δεν γινεται)? Ολοι μας, μεσω των φορων? ΠΡΙΤΣ. Με ρωτησες εμενα αν θελω να πληρωνω τη δικια σου μετακινηση, ενω εγω δεν χρησιμοποιω τα ΜΜΜ?
Και οσο περισσοτεροι τα χρησιμοποιουν τσαμπα, τοσο ακριβοτερα θα γινονται, τοσοι περισσοτεροι ελεγχοι θα γινονται κ τοσο ακριβοτερα θα ειναι τα προστιμα. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα...
Αν ομως πει κανεις για ιδιωτικοποιηση των ΜΜΜ κ παραλληλο ανοιγμα τους σε αλλους ιδιωτες (ωστε να υπαρχουν περισσοτερες της μιας εταιριες = ανταγωνισμος), τοτε θα ξεσηκωθει η μιση Ελλαδα για το ξεπουλημα της εθνικης περιουσιας, για το ξεπουλημα του κοινωνικου αγαθου, για την αδυναμια ελεγχων εναντι των καρτελ που θα κανουν οι ιδιωτες μεταξυ τους και συμφωνησουν ολοι να εχουν εισιτηριο 1,50ε, και αλλα 1002 πραγματα.
Ειπαμε, οταν θες να χρησιμοποιεις κατι τσαμπα, οι δικαιολογιες ειναι ευκολες...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εγω δεν ειπα πουθενα αν ειναι λιγο ή πολυ, ειπα οτι αν θεωρεις οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει = δεν το χρησιμοποιεις, οχι νομιμοποιεις και ηθικοποιεις στο μυαλο σου το να το χρησιμοποιεις τσαμπα. Αν τωρα εισαι απολυτως υποχρεωμενος να τα χρησιμοποιεις και δεν εχεις να τα πληρωνεις, τοτε κατι πρεπει να γινει αλλα οχι να τα χρησιμοποιεις τσαμπα.Παντως οι δικαιολογιες ειναι πολυ ευκολες:
α) Μου λες για το 1,20 κατ'αναλογιαν του μισθου καποιου που παιρνει ελαχιστα. Ποσο κοστιζει μια διαδρομη με ΙΧ, κατ'αναλογια του μισθου αυτου που το εχει, αν βαλουμε μεσα εκτος απο τη βενζινη, το κοστος του αυτοκινητου, των τελων κυκλοφοριας, της ασφαλισης κλπ κλπ? Δεν νομιζω να τον δικαιολογεις αν αρχισει να κλεβει τη βενζινη, κυκλοφορει ανασφαλιστος κ δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας, σωστα?
β) για τη καρτα: απότι διαβαζω, η μηνιαια για τα μη σταθερης τροχιας κανει 20ε και για ολα πλην διαδρομη αεροδρομιου κανει 45ε. Αυτο μας κανει (με 22 εργασιμες στο μηνα για τους πενθημερους) 1ε/διαδρομη η ακριβη και 45λεπτα/διαδρομη η φθηνη, κ αυτο αν τα χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ για τη δουλεια σου. Αν επιμεριζεις το κοστος κ για μετακινησεις πλην εργασιας, τοτε η διαδρομη κανει ακομα λιγοτερο. Το κοστος κατανταει αστειο, αλλα κ εδω η δικαιολογια ειναι ευκολη κ ετοιμη: η καρτα προπληρωνεται αλλα ο μισθος οχι. Ε, γαμηστε με...Κατανταει αστειο να το συζηταμε...
Προσπαθηστε να καταλαβετε το εξης απλο: τα ΜΜΜ εχουν καποιο κοστος, κ αυτο το κοστος πρεπει να πληρωνεται. Αν μου επιχειρηματολογησετε οτι πρεπει να προσφερεται δωρεαν ως κοινωνικο αγαθο, τοτε εγω πολυ απλα θα σας ρωτησω ποιος θα πληρωνει τοτε αυτο το κοστος (γιατι το να μην κοστιζει σε αυτον που το παρεχει, πολυ απλα δεν γινεται)? Ολοι μας, μεσω των φορων? ΠΡΙΤΣ. Με ρωτησες εμενα αν θελω να πληρωνω τη δικια σου μετακινηση, ενω εγω δεν χρησιμοποιω τα ΜΜΜ?
Και οσο περισσοτεροι τα χρησιμοποιουν τσαμπα, τοσο ακριβοτερα θα γινονται, τοσοι περισσοτεροι ελεγχοι θα γινονται κ τοσο ακριβοτερα θα ειναι τα προστιμα. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα...
Αν ομως πει κανεις για ιδιωτικοποιηση των ΜΜΜ κ παραλληλο ανοιγμα τους σε αλλους ιδιωτες (ωστε να υπαρχουν περισσοτερες της μιας εταιριες = ανταγωνισμος), τοτε θα ξεσηκωθει η μιση Ελλαδα για το ξεπουλημα της εθνικης περιουσιας, για το ξεπουλημα του κοινωνικου αγαθου, για την αδυναμια ελεγχων εναντι των καρτελ που θα κανουν οι ιδιωτες μεταξυ τους και συμφωνησουν ολοι να εχουν εισιτηριο 1,50ε, και αλλα 1002 πραγματα.
Ειπαμε, οταν θες να πληρωνεις κατι τσαμπα, οι δικαιολογιες ειναι ευκολες...
εδω το εχασες φιλε μου, εχω αυτοκινητο αλλα δεν θα παω ποτε στην Σαντορινη και την Μυκονο (τυχαια τα μερη) γιατι να πληρωνω μεσω εφοριας και τελων κυκλοφοριας τους δρομους σε αυτα τα 2 νησια? τα νοσοκομεια? τις Δ.Υ?
οταν το κρατος δεν μπορει να ελεγξει τους λαθρεπιβετες τοτε ανεβαζουν την τιμη του εισιτηριου για να βγαινουν τα εξοδα, οχι ρε γαμωτο μου βαλε ελεγκτη μεσα σε καθε ΜΜΜ και ριξε το εισιτηριο στα 0,50 λεπτα για ολους και 0,20 για καποιες ειδικες ομαδες (μαθητες, πολυτεκνους, ανεργους κτλ) αυτο ειναι τι σωστο, δεν εχω μπει σε ΜΜΜ τουλαχιστον 20 χρονια αλλα δεν εχω κανενα προβλημα να βοηθησω (μεσω φορων) να μπορει να μετακινηθει φτηνα η γιαγιουλα, ο πιτσιρικος ή οποιος αλλος πρεπει. -
Δεν εχασα τιποτα: ο δρομος δεν μπορει να στρωθει ΟΤΑΝ τον χρησιμοποιησω, πρεπει να ειναι στρωμενος απο πριν. Ουτε μπορει να μεινει το ταδε κ το δεινα νησι χωρις δρομους. Οποτε αναγκαστικα κ εκ των πραγματων, πρεπει να ειναι πληρωμενος απο πριν κ εχεις καθε δικαιωμα να τον χρησιμοποιησεις αν κ οταν θελησεις.
Αντιθετως στα ΜΜΜ γινεται να πληρωνεις κατα τη χρηση. Οποτε εγω δεχομαι να πληρωσω το ΜΜΜ μονο ΟΤΑΝ το χρησιμοποιησω, ενω καποιοι θελουν να τα πληρωνω συνεχεια ενω δεν τα χρησιμοποιω για να τα χρησιμοποιουν εκεινοι συνεχεια.
Επισης, εχω πληρωσει το οτι υπαρχει το ΜΜΜ στο δρομο ειτε το χρησιμοποιω ειτε οχι(αντιστοιχα με την υπαρξη του δρομου που εσυ λες οτι εχεις προπληρωσει), η χρηση ειναι που πληρωνεις κατα περιπτωση, ειτε με το εισιτηριο (μμμ) ειτε με τα τελη, το δασμο βενζινης κλπ κλπ (ιχ).
-
Κι εγω δεν θελω να πληρωνω τελη κυκλοφοριας, εφοσον δεν χρησιμοποιω συχνα το αυτοκινητο. Θελω να πληρωνω μονο οταν το χρησιμοποιω. Γιατι αλλωστε να πληρωνω εγω τελη, για να οδηγεις εσυ και να πλακωνεις στο ξυλο τους παντες με την ρακετα;
Με μπροσταρη εσενα που το εχεις, παμε στο Υπουργειο να τους πλακωσεις στο ξυλο που πληρωνω τελη τζαμπα. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Κι εγω δεν θελω να πληρωνω τελη κυκλοφοριας, εφοσον δεν χρησιμοποιω συχνα το αυτοκινητο. Θελω να πληρωνω μονο οταν το χρησιμοποιω. Γιατι αλλωστε να πληρωνω εγω τελη, για να οδηγεις εσυ και να πλακωνεις στο ξυλο τους παντες με την ρακετα;
Με μπροσταρη εσενα που το εχεις, παμε στο Υπουργειο να τους πλακωσεις στο ξυλο που πληρωνω τελη τζαμπα.Τσίμπα σοσιαλισμό.
Σοβαρά αν δεν γίνει κάτι να χρεώνεται/πληρώνει ο πολίτης σωστά και αναλογικά της υπηρεσίες που χρησιμοποιεί δεν θα αλλάξει η τζαμπατζίδικη κουλτούρα και η κουλτούρα του με κλέβει το κράτος. Τα τέλη που αναφέρεις θα μπορούσαν να μπούνε στη βενζίνη και να είναι πολύ πιο δίκαιο το ολο θέμα. Όπως και τα εισιτήρια να είναι ανάλογα με τη διαδρομή (κάρτα στην είσοδο έξοδο και χρέωση ανάλογα με την διαδρομή)
-
billopoulos
Καλα, στις εξυπναδες εισαι πρωτος...Εχεις αυτοκινητο με πινακιδες στο δρομο = μπορεις να το χρησιμοποιεις 365 μερες το χρονο, 24 ωρες την ημερα. ΑΡΑ θα πληρωνεις φουλ τελη. Να μου πεις για τελη κυκλοφοριας αναλογικα με το οσο χρονικο διαστημα εχεις τις πινακιδες στα χερια σου, εκει θα συμφωνησω μαζι σου. Να παμε να το ζητησουμε. Ή ακομα καλυτερα να καταργηθουν κ να ενσωματοθουν στα καυσιμα.
αντιθετως, μπηκες στο ΜΜΜ = αδιαμφισβητητα το χρησιμοποιησες αρα πρεπει να πληρωσεις, δεν μπηκα στο ΜΜΜ = αδιαμφισβητητα δεν το χρησιμοποιησα αρα δεν θα το πληρωνω εγω για σενα.
-
υπαρχει και αυτη η λυση για τους επαναστατες
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ειναι τραγικο οτι μια κοινωνια δεχεται να πληρωνει ενα καφε 3~4€ με αντικειμενικο κοστος το πολυ 30 λεπτα αλλα για κατι που στοιχιζει 5 και 10 € την ημερα αρνειται να πληρωσει 450/365=1.24€.
Αν το 'αντικειμενικό κόστος' του καφέ είναι το κόστος μιας κουταλιάς καφέ + μιας κουταλιάς ζάχαρη + 300ml νερό...=30 λεπτά...
...τότε το 'αντικειμενικό κόστος' του εισιτηρίου είναι το κόστος του χαρτιού + του μελανιού = 3 λεπτά...Στα πρωτα: αν δεν σου κανει το value for money των ελληνικων ΜΜΜ, τοτε ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ
Και να σταματήσεις να τα χρησιμοποιείς, δεν σταματάς να τα πληρώνεις.
Η ΕΘΕΛ, είναι επιδοτούμενη από τον κρατικό προϋπολογισμό. Ένα μεγάλο ποσοστό των εσόδων της, είναι από τον προϋπολογισμό. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εγω δεν ειπα πουθενα αν ειναι λιγο ή πολυ, ειπα οτι αν θεωρεις οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει = δεν το χρησιμοποιεις, οχι νομιμοποιεις και ηθικοποιεις στο μυαλο σου το να το χρησιμοποιεις τσαμπα. Αν τωρα εισαι απολυτως υποχρεωμενος να τα χρησιμοποιεις και δεν εχεις να τα πληρωνεις, τοτε κατι πρεπει να γινει αλλα οχι να τα χρησιμοποιεις τσαμπα.Μα, αυτό ακριβώς λέμε...
α) Μου λες για το 1,20 κατ'αναλογιαν του μισθου καποιου που παιρνει ελαχιστα. Ποσο κοστιζει μια διαδρομη με ΙΧ, κατ'αναλογια του μισθου αυτου που το εχει, αν βαλουμε μεσα εκτος απο τη βενζινη, το κοστος του αυτοκινητου, των τελων κυκλοφοριας, της ασφαλισης κλπ κλπ? Δεν νομιζω να τον δικαιολογεις αν αρχισει να κλεβει τη βενζινη, κυκλοφορει ανασφαλιστος κ δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας, σωστα?
Μιλάμε για αυτόν που δυσκολεύεται να πληρώσει την αστική μετακίνηση με ΜΜΜ και γράφεις για το πόσο σου στοιχίζει το αμάξι σου εσένα αναλογικά;
Πολύ για εσένα και πάρα πολύ, για την ακρίβεια τόσο πολύ που είναι υπερβολική πολυτέλεια για πολλούς ανθρώπους που πρέπει κάπως να πάνε στη δουλειά τους και απλούστατα δεν μπορούν να την πληρώσουν!!
Ξύπνα ένα πρωί και πάρε το 843 ή το 049 και έλα πες μου σε ποιον από όλους αυτούς που βλέπεις εκει μέσα θα τολμούσες να του πεις το παραπάνω...
β) για τη καρτα: απότι διαβαζω, η μηνιαια για τα μη σταθερης τροχιας κανει 20ε και για ολα πλην διαδρομη αεροδρομιου κανει 45ε. Αυτο μας κανει (με 22 εργασιμες στο μηνα για τους πενθημερους) 1ε/διαδρομη η ακριβη και 45λεπτα/διαδρομη η φθηνη, κ αυτο αν τα χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ για τη δουλεια σου. Αν επιμεριζεις το κοστος κ για μετακινησεις πλην εργασιας, τοτε η διαδρομη κανει ακομα λιγοτερο. Το κοστος κατανταει αστειο, αλλα κ εδω η δικαιολογια ειναι ευκολη κ ετοιμη: η καρτα προπληρωνεται αλλα ο μισθος οχι. Ε, γαμηστε με...Κατανταει αστειο να το συζηταμε...
Αν ανήκεις στους τυχερούς που χρειάζονται μόνο λεωφορεία για να πάνε στη δουλειά τους, το κόστος της κάρτας πράγματι είναι σχετικά χαμηλό.
Αν, ωστόσο, λάβεις υπόψη σου ότι οι περισσότεροι χρειάζονται συνδυασμό μέσων, η κάρτα των 45 ευρώ δεν είναι καθόλου φτηνή.
Τέλος, αν σκεφτείς σε πραγματική κλίμακα τι γίνεται εκεί έξω όταν δεν μπορείς να συντηρείς αυτοκίνητο μιας και προκειμένου να μη σε διώξει ο εργοδότης σου πολλές φορές πρέπει να πάρεις ταξί (μου έχει τύχει να χαλάσει το λεωφορείο αλλά, φυσικά και σε όλες τις απεργίες), το συνδυασμένο κόστος μετακίνησης γίνεται εξωφρενικά ακριβό.Προσπαθηστε να καταλαβετε το εξης απλο: τα ΜΜΜ εχουν καποιο κοστος, κ αυτο το κοστος πρεπει να πληρωνεται. Αν μου επιχειρηματολογησετε οτι πρεπει να προσφερεται δωρεαν ως κοινωνικο αγαθο, τοτε εγω πολυ απλα θα σας ρωτησω ποιος θα πληρωνει τοτε αυτο το κοστος (γιατι το να μην κοστιζει σε αυτον που το παρεχει, πολυ απλα δεν γινεται)? Ολοι μας, μεσω των φορων? ΠΡΙΤΣ. Με ρωτησες εμενα αν θελω να πληρωνω τη δικια σου μετακινηση, ενω εγω δεν χρησιμοποιω τα ΜΜΜ?
Εγώ, kacey, δεν έχω παιδιά άρα να γίνουν τα σχολεία ιδιωτικά.
Επίσης δεν έχω αρρωστήσει ποτέ (χτύπα ξύλο) άρα να γίνουν όλα τα νοσοκομεία ιδιωτικά
Όπως δε μένω σε ακριτικό νησί αρα να σταματήσουν οι επιδοτήσεις των δρομολογίων και το εισιτήριο για το νησί ας κάνει 500ευρώ
Όπως δεν οδηγώ και στο επαρχιακό δίκτυο άρα να αφήσουν τους δρόμους να ρημάξουν και τέλος
Εχω αποφασίσει βρε αδερφέ να αυτοκτονήσω στα 55 μου αρα γιατί να σου πληρώνω εγώ τη κωλοσύνταξη που θα πάρεις εσύ με τις εισφορές μου; Και γιατί να πληρώνω εγώ για τα φάρμακα του κάθε κωλόγερου;ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ, ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ;
Και μετά μου λες ότι δε γίνεται ζούγκλα έτσι η κοινωνία;
Και οσο περισσοτεροι τα χρησιμοποιουν τσαμπα, τοσο ακριβοτερα θα γινονται, τοσοι περισσοτεροι ελεγχοι θα γινονται κ τοσο ακριβοτερα θα ειναι τα προστιμα. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα...
Αν ομως πει κανεις για ιδιωτικοποιηση των ΜΜΜ κ παραλληλο ανοιγμα τους σε αλλους ιδιωτες (ωστε να υπαρχουν περισσοτερες της μιας εταιριες = ανταγωνισμος), τοτε θα ξεσηκωθει η μιση Ελλαδα για το ξεπουλημα της εθνικης περιουσιας, για το ξεπουλημα του κοινωνικου αγαθου, για την αδυναμια ελεγχων εναντι των καρτελ που θα κανουν οι ιδιωτες μεταξυ τους και συμφωνησουν ολοι να εχουν εισιτηριο 1,50ε, και αλλα 1002 πραγματα.Κανείς δε λέει να μπαίνει τζάμπα ο κόσμος (ακόμα και αν στα όνειρά μου θα ήθελα μαζί με το νερό, την παιδεία, την υγεία και το ρεύμα ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ, να είναι εντελώς δωρεάν).
Όπως και κανείς δε λέει ότι τα ΜΜΜ δεν έχουν κόστος συντήρησης, το οποίο πρέπει να επωμίζεται το κράτος και πρέπει να το κάνουμε ελαφρύτερο με τα εισιτήρια που κόβουμε (αν και δεν είναι 1-1 η σχέση όπως το λες).
Τέλος, προσωπικά δεν είπα ποτέ για περιουσίες του κράτους, για τους, συχνά αγενέστατους, κακόμοιρους υπαλλήλους του ΟΑΣΑ (με τους οποίους πλακώνομαι συχνά) και άλλες τέτοιες μπούρδες.
Το γεγονός όμως είναι ότι δε θέλεις τον ιδιώτη σε φορείς που έχουν επικινδυνότητα (σκέψου tepco) και σε τομείς που κανονικά το κράτος θα έπρεπε να επιδοτεί τις ασθενέστερα οικονομικές τάξεις, τις οποίες και αφορούν τα ΜΜΜ, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Ήδη έχουμε δει πολλά παραδείγματα σε τομείς όχι τόσο νευραλγικούς που μας ενοχλούν όλους μας (πχ ΕΟΔ).
Ειπαμε, οταν θες να χρησιμοποιεις κατι τσαμπα, οι δικαιολογιες ειναι ευκολες..
Όπως επίσης και τα συμπεράσματα όταν δε σε αφορά το ζήτημα και δε ζεις υπό τις ίδιες συνθήκες με αυτούς, τους οποίους αφορά.
-
Πάντως, αν ήμουν χρήστης λεωφορείων κι έβλεπα Αλβανούς, Πακιστανούς, Αφρικανούς και λοιπούς να μην πληρώνουν ποτέ εισιτήριο και σε περίπτωση ελέγχου οι ελεγκτές το πολύ - πολύ να τους κάνουν καμιά πίπ@...Ε ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ...
Πολύ δε περισσότερο αν ήμουνα 18 χρονών.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Σοβαρά αν δεν γίνει κάτι να χρεώνεται/πληρώνει ο πολίτης σωστά και αναλογικά της υπηρεσίες που χρησιμοποιεί δεν θα αλλάξει η τζαμπατζίδικη κουλτούρα και η κουλτούρα του με κλέβει το κράτος. Τα τέλη που αναφέρεις θα μπορούσαν να μπούνε στη βενζίνη και να είναι πολύ πιο δίκαιο το ολο θέμα. Όπως και τα εισιτήρια να είναι ανάλογα με τη διαδρομή (κάρτα στην είσοδο έξοδο και χρέωση ανάλογα με την διαδρομή)To πρόβλημα είναι ότι ο πολίτης δεν μπορεί να δει άμεσα τη σύνδεση μεταξύ των φόρων και των παροχών όπως πχ το βλέπει ο μέσος Σουηδός. Και πως να τα δει άλλωστε όταν πληρώνει είτε ιδιώτες που βουτάνε το ΦΠΑ και φοροδιαφεύγουν κιόλας είτε το ίδιο το κράτος που διορίζει τους δικούς του ΔΥ.
Και κάτι άλλο... η έμμεση φορολογία (όπως αυτή που περιγράφεις με τις βενζίνες) είναι η χειρότερη μορφή αδικίας: Για το ίδιο αγαθό, δύο διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικά εισοδήματα θα πληρώσουν τον ίδιο φόρο! Αν σκεφτείς οτι αυτό αποτελεί το 23% των χρημάτων που δαπανάς (στα οποία σε φορολογούν κιόλας ) και σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορείς να το αποφύγεις (πχ ψωμί), δεν είναι καθόλου αμελητέο.
-
επισης πολλοι περισσοτεροι δεν εχουν λεφτα για:
- νερο
- ηλεκτρικο
- καθημερινη διατροφη
- βενζινη
να τα κανουμε ολα δωρεαν;
για τα ΜΜΜ, υπαρχει ηδη κρατικη επιδοτηση, και κατα τη γνωμη μου καλως υπαρχει μεχρι ενος σημειου. Το πραγματικο κοστος δηλ του εισητηριου ΔΕΝ ειναι το 1,20 αλλα πολυ περισσοτερο. Επισης κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να γινουν μειωσεις σε ανεργους και αλλες ευπαθεις κοινωνικες ομαδες. Αυτο μαζι με συμμαζεμα εξοδων και σπαταλης.
ολα τα παραπανω ομως δεν ειναι δωρεαν, απλα το κοστος θα το πληρωσουν καποιοι αλλοι.
-
εγω ειμαι περιεργος να μαθω τι εγινε ενα χρονο πριν και ο ελεγκτης τον ειχε στον μυαλο του ακομη περα του οτι δεν ειχαν κοψει εισητηριο οπως ειπε η φιλη του τοτε και τωρα πρεπει να εχεις κανει κατι για να σε εχει στο ματι καποιος για τοσο καιρο χωρις να σε ξαναδει..
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
επισης πολλοι περισσοτεροι δεν εχουν λεφτα για:- νερο
- ηλεκτρικο
- καθημερινη διατροφη
- βενζινη
να τα κανουμε ολα δωρεαν;
για τα ΜΜΜ, υπαρχει ηδη κρατικη επιδοτηση, και κατα τη γνωμη μου καλως υπαρχει μεχρι ενος σημειου. Το πραγματικο κοστος δηλ του εισητηριου ΔΕΝ ειναι το 1,20 αλλα πολυ περισσοτερο. Επισης κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να γινουν μειωσεις σε ανεργους και αλλες ευπαθεις κοινωνικες ομαδες. Αυτο μαζι με συμμαζεμα εξοδων και σπαταλης.
ολα τα παραπανω ομως δεν ειναι δωρεαν, απλα το κοστος θα το πληρωσουν καποιοι αλλοι.
Σπύρο, σε μια φανταστική πολιτεία που όλα θα πήγαιναν καλά τότε ναι, θα έπρεπε οι βασικές ανάγκες (μέχρι ένα σημείο) να καλύπτονται ή να επιδοτούνται από το κράτος. Αν πλήρωναν οι πλούσιοι τους φόρους τους κανονικά, δεν έκλεβαν οι ιδιώτες το κράτος και ο ΔΤ δούλευε αξιοκρατικά και όχι με κομματικά κριτήρια και μίζες τότε ίσως και να γινόταν κάτι τέτοιο κάποτε. Μέχρι τότε, δυστυχώς, η εμπειρία δείχνει ότι από τη στιγμή που ξεφεύγει του κρατικού ελέγχου ένας φορέας σταματούν και οι επιδοτήσεις και οι παροχές στους πιο ασθενείς και όλα.
Τέλος, η σπατάλη ασφαλώς και θέλει συμμάζεμα (όπως και πολλοί που δουλεύουν εκεί μέσα θέλουν μπόλικο ξύλο) γιατί έτσι θα μείνουν φράγκα και για πιο πολλά λεωφορεία.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
επισης πολλοι περισσοτεροι δεν εχουν λεφτα για:
- νερο
- ηλεκτρικο
- καθημερινη διατροφη
- βενζινη
να τα κανουμε ολα δωρεαν;
για τα ΜΜΜ, υπαρχει ηδη κρατικη επιδοτηση, και κατα τη γνωμη μου καλως υπαρχει μεχρι ενος σημειου. Το πραγματικο κοστος δηλ του εισητηριου ΔΕΝ ειναι το 1,20 αλλα πολυ περισσοτερο. Επισης κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να γινουν μειωσεις σε ανεργους και αλλες ευπαθεις κοινωνικες ομαδες. Αυτο μαζι με συμμαζεμα εξοδων και σπαταλης.
ολα τα παραπανω ομως δεν ειναι δωρεαν, απλα το κοστος θα το πληρωσουν καποιοι αλλοι.
Σπύρο, σε μια φανταστική πολιτεία που όλα θα πήγαιναν καλά τότε ναι, θα έπρεπε οι βασικές ανάγκες (μέχρι ένα σημείο) να καλύπτονται ή να επιδοτούνται από το κράτος. Αν πλήρωναν οι πλούσιοι τους φόρους τους κανονικά, δεν έκλεβαν οι ιδιώτες το κράτος και ο ΔΤ δούλευε αξιοκρατικά και όχι με κομματικά κριτήρια και μίζες τότε ίσως και να γινόταν κάτι τέτοιο κάποτε. Μέχρι τότε, δυστυχώς, η εμπειρία δείχνει ότι από τη στιγμή που ξεφεύγει του κρατικού ελέγχου ένας φορέας σταματούν και οι επιδοτήσεις και οι παροχές στους πιο ασθενείς και όλα.
Τέλος, η σπατάλη ασφαλώς και θέλει συμμάζεμα (όπως και πολλοί που δουλεύουν εκεί μέσα θέλουν μπόλικο ξύλο) γιατί έτσι θα μείνουν φράγκα και για πιο πολλά λεωφορεία.
επειδη λοιπον δεν ζουμε σε αυτη τη φανταστικη πολιτεια και το κρατος δεν εξαγει μερικα δις βαρελια πετρελαιο για να επιδοτει αυτα που θα θελαμε, αντιθετα ειναι χρεοκοπημενο, δεν μπορουμε να θετουμε ψευτοδιληματα. Οχι τιποτε αλλο, αλλα τζαμπατδηδες*** υπηρχαν και προ κρισης, αρα το θεμα δεν ειναι απλα οικονομικο.
αυτο που μπορουμε και πρεπει να απαιτουμε ειναι να εφαρμοζονται οι νόμοι. Στη συγκεκριμενη περιπτωση, για να μπορεσει το κρατος να ενισχυσει αυτους που εχουν πραγματικα αναγκη, ειναι απολυτως απαραιτητο να μην υπαρχουν τζαμπατζηδες!
στο υπογραμμισμενο, εχω σοβαρες αντιρρησεις. Μια χαρα δουλευουν τα πραγματα οταν φυγουν απο τον κρατικο ελεγχο/παρεμβατισμο. Πχ, τα ΜΜΜ θα μπορουσαν να ειναι ιδιωτικα και να επιδοτουνται απο το κρατος. Αλλα ειναι αλλη συζητηση αυτη.
το κρατος δεν ενδιαφερεται να ενισχυσει τους ασθενεις, μονος σου λες οτι οι πλουσιοι δεν πληρωνουν φορους και ο ΔΤ ειναι κομματικα διορισμενος, προφανως με την ανοχη του κρατους γινονται αυτα ε;*** διευκρινιση για τους μπουφους του φορουμ: δεν αναφερομαι στο νεκρο παιδι.
Θάνατος από πτώση από τρόλει [Διάσπαση]