-
Ti αμαξι έχεις κυριε Δήμου;;;
-
Σας τρώω 12+++ !
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Ti αμαξι έχεις κυριε Δήμου;;;Honda Civic IMA II
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Σας τρώω 12+++ !σας έχω όλους χαλαρά.......
-
Καλα φευγω εγω νιωθω μικρος... Θα ερθω αυριο με τη νταλικα μου να μαθετε κωλ@παιδα
-
Εγράφη και αλλού ως οφφ τόπικ, οπότε το παραθέτω και εδώ:
Αξιοσημείωτη η αποψινή (νυκτερινή) κατανάλωση: 9,7 με μωτ 124 χλμω! (Καλαμπάκα - Αθήνα, με λίγο κλιματισμό ανακύκλωσης αέρα, δύο άτομα, μία αποσκευή. 911 Carrera GTS PDK).Βενζίνη 100άρα της ΕΤΕΚΑ (δεν βρήκα Shell), πράγμα που δείχνει οτι οποιαδήποτε ίσως 100άρα είναι καλή, αν είναι όντως 100άρα, πράγμα σπάνιο. Εν προκειμένω, πρατηριούχος ήτο πανάγαθη Αγραφιώτισσα χωρική, που μου χάρισε και ένα καπάκι βαλβίδας λάστιχου, που μου έλειπε.
Ακραίες τιμές προς τα πάνω, πάντως (πίστα, μποτιλιάρισμα) έχω δει μέχρι 24-25 νομίζω, όταν με την Οκτάβια είχα δει (σε θερινό μποτιλιάρισμα) στιγμιαία 80!!! (Δεν έχω όμως φωτό, όπως ο sv2)
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Ταξίδι Αθήνα-Καβάλα 639 km
Μέση Ωριαία Ταχύτητα: 132km/h
Κατανάλωση:11,1 l/100 km μετρημένα στην αντλία.Το trip έλεγε 10,6 l/100km
Άτομα:2 μαζί με αποσκευές.Α/c διαρκώς αναμμένο
Αυτοκίνητο: Ford Kuga 2.5TNot bad για τον γερασμένο Duratec με μόνιμη τετρακίνηση.
Αν σκεφτω τα νουμερα που βλεπω στο s80 2.5T..... μαλλον πολυ καλα σε πηγε!!!!
Στάλθηκε απο Galaxy Tab II
Δεν σας καταλαβαινω...χθεσινη μετρηση Χαλκιδα-Γλυφαδα (πορτα-πορτα), απο ποταμι-παραλιακη, με cruise στα 120 μεχρι φαληρο, και κλασσικα μετα τα διοδια λιωσιμο για ανακτηση της ταχυτητας, 2.5 ατομα και clima, 8.5 λ/100 με μεση 100 ακριβως...S40 T5 awd...
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Εγράφη και αλλού ως οφφ τόπικ, οπότε το παραθέτω και εδώ:
Αξιοσημείωτη η αποψινή (νυκτερινή) κατανάλωση: 9,7 με μωτ 124 χλμω! (Καλαμπάκα - Αθήνα, με λίγο κλιματισμό ανακύκλωσης αέρα, δύο άτομα, μία αποσκευή. 911 Carrera GTS PDK).Εξαιρετικη μεση ταχυτητα...για πες ταχυτητες ανα σκελος..
-
Δεν μέτρησα ανά σκέλος, αλλά συνολικά.
Δεν είχε πολλή κίνηση, οπότε δεν χρειάστηκαν πολλά προσπεράσματα. Ούτε ανεβοκατεβαίνοντας την Όθρυ το πίεσα.
Στο Θεσσαλικό κάμπο το είχα στο αυτόματο, να σέρνεται με 7η.
Ομοιως, από Λαμία και μετά, 7η και 3000 σαλ = 180χλμω σταθερά -
Που καταγγελουμε υποψιες γ πειραγμενη αντλια;;;
-
Νέα λάστιχα και ισοφάρισα πρακτικά το ρεκόρ μου αλλά με χειρότερες συνθήκες!
Το Corsa C 1,4 twinport φοράει πλέον Goodyear EfficientGrip Performance αντί των Exalto σε τρελές πιέσεις από το βουλκανιζατέρ (νομίζω 42psi!). Το λάστιχο ή/και η τρελή πίεση έκαναν τη διαφορά.
762 χιλιόμετρα με 41,72λ δηλαδή ~5,5λ/100χλμ. σε διαδρομές 80% εκτός Αττικής και 20% για μπάνια σε χαλαρές διαδρομές εντός Αττικής.
Τα μισά περίπου χιλιόμετρα ή και παραπάνω με A/C και επίσης τα μισά χιλιόμετρα χωρίς φουλ οικονομική οδήγηση.
Με τα Exalto σε νορμάλ πιέσεις νομίζω θα είχα ~6,5λ/100χλμ. οπότε η διαφορά είναι μεγάλη.
Πλέον το Κορσάκι ρολλάρει άνετα ακόμα και με 5η στο ρελαντί, ακόμα και με A/C σε επίπεδο δρόμο.
Βέβαια τα ελαστικά ως έχουν (με υψηλές πιέσεις) δεν κρατάνε περισσότερο από τα φθαρμένα μου Exalto και γενικά τα λες απλά μέτρια.
Είμαι περίεργος τί μπορεί να γίνει με 0W-20 λάδι και ίσως πιο 'οικονομική' βαλβολίνη στο σαζμάν! -
Το 42 το ξέρεις ότι είναι κωμικοτραγικό, έτσι;
-
Αν βάλεις απο καθαρό καουτσουκ ίσως να κατέβει κι άλλο η κατανάλωση
-
H μεγάλη πλάκα είναι όταν πρέπει να φρενάρει. Δεν το συζητώ καν όταν έχει λακουβίτσες στον δρόμο
-
Γιατί μπλοκε η κΟπελαρα. Δεν επηρεαζονται τέτοια θέματα
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Νέα λάστιχα και ισοφάρισα πρακτικά το ρεκόρ μου αλλά με χειρότερες συνθήκες!
Το Corsa C 1,4 twinport φοράει πλέον Goodyear EfficientGrip Performance αντί των Exalto σε τρελές πιέσεις από το βουλκανιζατέρ (νομίζω 42psi!). Το λάστιχο ή/και η τρελή πίεση έκαναν τη διαφορά.
762 χιλιόμετρα με 41,72λ δηλαδή ~5,5λ/100χλμ. σε διαδρομές 80% εκτός Αττικής και 20% για μπάνια σε χαλαρές διαδρομές εντός Αττικής.Είμαι περίεργος τί μπορεί να γίνει με 0W-20 λάδι και ίσως πιο 'οικονομική' βαλβολίνη στο σαζμάν!
Eισαι τυχερος που δεν διαλυθηκαν και τα 4 λαστιχα ταυτοχρονα με 42 πιεσεις καλοκαιριατικα σε εθνικη... Δηλαδη οταν κινοσουν ειχαν γυρω στο 45... τα τεσταρες στα ορια τους!! Μπραβο τα Excellence!!!
Επισης με 0w-20 λαδι θα καταστρεψεις το μοτερ γιατι θα βρασει εντελως καλοκαιριατικα...
Τις καλυτερες ιδεες εχεις!!!
-
καθε αυτοκινητο εχει διφορετικες προτεινομενες πιεσεις αναλογα και με τα λαστιχα, αλλα το 42αρι ειναι λιγο... βαρυ
στο Βιταρα θυμαμαι εγραφε στην πορτα 24 psi. μια φορα ο λαστιχας μου εβαλε 30 και ταλαιπωρηθηκα στην εθνικη, ενιωθα σαν μπαλα του μπασκετ.
το WagonR θελει 36 psiτο Subaru θελει 36 στα πισω λαστιχα οτν ειναι φορτωμενο
Στο θεμα μας τωρα, για 2340 καλοκαιρινα χιλιομετρα η καταναλωση εμεινε κατω απο 7 (για την ακριβεια 6,9 λιτ/100)
οι διαδρομες περιλαμβαναν ολα τα ειδη: Γυρος του Πηλιου, αυτοκινητοδρομος, Χαλκιδικη και αρκετες φορες το Θεσσαλονικη Περαια
Subaru Outback 2.0 diesel -
To ibiza cupra θελει 39 μπροστα και 41 φορτωμενο...
Το corsa ομως σιγουρα δε θελει 42.. -
Το Corsa αν δεν κάνω λάθος φορτωμένο σου λέει 35 μπροστά, 41 πίσω. Νορμάλ θέλει περίπου 33 μπροστά και 30 πίσω, τουλάχιστον στα Exalto αυτές οι πιέσεις με βόλευαν (με 30 μπροστά που έβαζε το βουλκανιζατέρ μου μαγούλιαζαν).
Θέλω να ρωτήσω στο βουλκανιζατέρ αν παίζει κάτι ιδιαίτερο με αυτά τα ελαστικά και έβαλαν τέτοιες πιέσεις, αν και μάλλον θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επιστρέψω στις εργοστασιακές πιέσεις... -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το Corsa αν δεν κάνω λάθος φορτωμένο σου λέει 35 μπροστά, 41 πίσω. Νορμάλ θέλει περίπου 33 μπροστά και 30 πίσω, τουλάχιστον στα Exalto αυτές οι πιέσεις με βόλευαν (με 30 μπροστά που έβαζε το βουλκανιζατέρ μου μαγούλιαζαν).
Θέλω να ρωτήσω στο βουλκανιζατέρ αν παίζει κάτι ιδιαίτερο με αυτά τα ελαστικά και έβαλαν τέτοιες πιέσεις, αν και μάλλον θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επιστρέψω στις εργοστασιακές πιέσεις...Οι πιεσεις δεν ειναι θεμα ελαστικων, ειναι θεμα αυτοκινητου. Εσυ αυτες που λεει το Corsa θα βαζεις.
Έρευνα Κατανάλωσης