-
Να συμπληρώσω εδώ ότι επιφανές μέλος του φόρουμ μας, πραγματικά γρήγορος οδηγός και πολύ φίλος μου, κράτησε τα S Drive για σχεδόν 50.000 χλμ σε Type R που πήγαινε μαμιώντας συνέχεια. Μεγάλη τιμή για τα Yoko!
-
+1 για το yoko το sdrive και το hankook s1.
Καμία επαφή τα ps3 σε ζμπορ οδήγηση ειδικά μετά τις 20k χλμ. που παίζεις με τη ζωή σου! (υπερβολικός mode: on)
-
Επιτέλους βοηθητικά ποστς! Να πάρουμε μια κατευθυντήρια γραμμή βρε παιδί μου.
Και μάλιστα πάνω που νόμιζα, πώς αξιοπρεπες Γιοκοχάμα είναι μόνο η σειρά Αντβάν!
Και η τιμή του είναι μούρλια (€260}.Και αν η γόμα τους είναι πιο σπορτιφ από των τωρινών μου (ΡΕ2) θα περάσουμε όμορφα!
Στο θέμα της φθορά των ελαστικών ρολό σημαίνοντα παίζει ο οδηγός και ο τρόπος οδήγησης. Αν δεν σπιναροχειροφρενιαζεις και οδηγείς με γραμμές σε ελαφρύ αμάξωμα, που -θεωρώ- δεν φορτίζει/ταλαιπωρεί τόσο τη γόμα του ελαστικού, δεν νομίζω να έχει κάποιος πρόβλημα με πρόωρη φθορα. Και μαλακή γόμα πρέπει να προτιμάται για τους κωλοδρομους που έχουμε.
-
-
ΧΟΥΜΜΕΡ, escalade, hyundaudi Q7?
Hip Hop?
Youtube VideoΑς προτείνει κάποιος με εμπειριά σε τέτοια οχήματα, κατά προτίμηση όχι λευκός.
-
-
Στη C4 τελικά περάστηκαν τα P7 Cinturato (θυμίζω διάσταση: 205/50-17). Εντυπώσεις... δε νομίζω να έχουμε, η χιλιομετροφάγος μας απλά ήθελε μια τετράδα καινούρια λάστιχα στο αυτοκίνητο για να μη σκοτωθεί με τα παλιά. Πάντως το αυτοκίνητο θα το πάρω μια βόλτα την παραπάνω εβδομάδα (της είπα να πηγαίνει μαλακά για να τα στρώσει, θεωρώ πως το κατάλαβε) για να δω αν πάτησαν σωστά και θα επανέλθω με μια σύντομη αναφορά.
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
μπορει να τα παραγει ακομη αλλα επισημα το νεοτερο μοντελο αυτης της κατηγοριας ειναι το Τ1 sport....
μαρεσει η χαραξη του Τ1 sport. ψαχνω ενα λαστιχο με αυτη τη χαραξη σε καλη τιμη γιατι τα michelin
pilot που ειχα βαλει ηταν χαλια. εχω ρωτησει σε 5-6 λαστιχαδες για τα t1r και που ειπαμε οτι δεν τα φερνουν γιατι
δεν εχουν ζητηση και ισως σταματησε να τα βγαζει η εταιρεια.για τα federal καμια γνωμη καποιος?
Tα φοράει ο κολλητός μου και στο Grand Vitara και στο Quore. Για τα λεφτά τους έχουν απίστευτο κράτημα
-
Για φιλο με type-r ep3 τι προτεινεται? Το στριβει πολυ. Λογο του οτι ψαχνοντας στους λαστιχαδες δεν βγαινει ακρη και καθε φορα μεγαλωνει η γκαμα επιλογων , πειτε καποιο λαστιχο να κατασταλαξουμε.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Για φιλο με type-r ep3 τι προτεινεται? Το στριβει πολυ. Λογο του οτι ψαχνοντας στους λαστιχαδες δεν βγαινει ακρη και καθε φορα μεγαλωνει η γκαμα επιλογων , πειτε καποιο λαστιχο να κατασταλαξουμε.Pirelli P-zero σκετο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να συμπληρώσω εδώ ότι επιφανές μέλος του φόρουμ μας, πραγματικά γρήγορος οδηγός και πολύ φίλος μου, κράτησε τα S Drive για σχεδόν 50.000 χλμ σε Type R που πήγαινε μαμιώντας συνέχεια. Μεγάλη τιμή για τα Yoko! -
Καλησπερα σας.
Θελω να αλλαξω ελαστικα στο getz 1.3 και θα ηθελα τη γνωμη σας.
Εχω διαβασει οσα περισσοτερα post μπορουσα και εχω δει και καποια reviews για ελαστικα που ειχα υποψη, αλλα οσο διαβαζω τοσο δεν αποφασιζω.
Κατ'αρχην θελω να τα βαλω αμεσα ωστε να πατηθουν λιγο μεχρι 10 Αυγουστου που θα κανω ταξιδι.
Τωρα φοραω τα michelin energy απο τα οποια δεν εχω μεινει καθολου ευχαριστημενος.Η διασταση που με ενδιαφερει ειναι η 175/65/14 και εχω ξεχωρισει τα cinturato P1 (στα 240 ευρω).
Αρχικα ελεγα για τα continental premium 5, αλλα τελικα παραειναι μαλακά και ειδικά στα πλαϊνα.
Ποια ειναι η γνωμη σας ? -
Αντί για 175/65-14 θα μπορούσες να δεις και 185/60-14 (έχουν τον ίδιο δείκτη φορτίου και είναι η ίδια διάσταση αναλογικά) και αν σε ενδιαφέρει ένα καλό all-around ελαστικό δες το Cinturato P6.
-
Τι απαιτήσεις έχεις σκέψου για να βρεις τι σου ταιριάζει. Πχ μαλακά πλαϊνά = άνεση αλλά όχι σπορ και μια πλαδαρότητα στο τιμόνι. To Getz δεν είναι από την άλλη και σπορ οπότε μήπως πηγαίνοντας σε σπορ ελαστικό κάνεις μια τρύπα στο νερό; θα σου πρότεινα Uniroyal rainexpert που έχουν επίσης υπερβολικά μαλακά πλαϊνά αλλά από κράτημα δεν έχω κανένα θέμα χειμώνα καλοκαίρι και όταν αλλάξω πάλι τα ίδια θα βάλω. Υπόψιν όμως εμένα σε κάτι παραπάνω από 30κ κοντεύουνε να πιάσουνε δείκτες φθοράς αλλά είναι το μόνο λάστιχο που έχω βρει που κατεβαίνει το πέλμα και δεν πιάνουν γυαλάδα, αλλά όπως είπα σε καμία περίπτωση δεν είναι σπορ και ταιριάζουν απόλυτα για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλαδή άνεση. Bonus η καλή τιμή
-
Μα δεν συζηταω για σπορ ελαστιχο. Το P1 δεν ειναι σπορ. Απλα επειδη δεν ειναι καιρος για πειραματα δεν θα ηθελα να βαλω ενα πολυ μαλακο λαστιχο που με μια κακοτεχνια του δρομου, ή μια λαλακια δικια μου, θα παθει ζημια.
Οσο για το 185/60/14 που λεει ο φιλος πιο πανω, μου το προτειναν σε ενα βουλκανιζατερ (και πιο συγκεκριμενα τα yokohama c drive 2), αλλα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος τωρα να αυξησω την καταναλωση βαζοντας φαρδυτερο ελαστικο.
Γενικα ψαχνω ενα λαστιχο με αξιοπρεπες κρατημα και φρεναρισμα, αντοχη στο μ.ο. και αν ειναι δυνατο να μου γλιτωνει και κατι ψιλα στην καταναλωση.
Ειχα τα michelin energy τα οποια εκτος οτι ξεραθηκαν γρηγορα, δεν θα ελεγα οτι εμεινα ευχαριστημενος γενικα (γλιστρανε), εκτος αν εχουν βελτιωθει αρκετα τα νεα energy plus.
Απλα επειδη παιζουν σχεδον ολα στα ιδια χρηματα, ψαχνω την καλυτερη δυνατη επιλογη. -
Δεν εμεινες ικανοποιημενος απο τα ενεργολαστιχα;
Περιεργο πραγματικα!ΝΟΤ!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Στη C4 τελικά περάστηκαν τα P7 Cinturato (θυμίζω διάσταση: 205/50-17). Εντυπώσεις... δε νομίζω να έχουμε, η χιλιομετροφάγος μας απλά ήθελε μια τετράδα καινούρια λάστιχα στο αυτοκίνητο για να μη σκοτωθεί με τα παλιά. Πάντως το αυτοκίνητο θα το πάρω μια βόλτα την παραπάνω εβδομάδα (της είπα να πηγαίνει μαλακά για να τα στρώσει, θεωρώ πως το κατάλαβε) για να δω αν πάτησαν σωστά και θα επανέλθω με μια σύντομη αναφορά.Τα φοραειφιλος σε fiat Stilo 1,8, σε 205/50/16 η κατι τετοιο, δεν εχει παραπονο και παει και πολυ σβελτα ωρες ωρες.
μια χαρα εχουν και σκληρο πλαινο για τα πεζοδρομια.
-
Ο χρήστης itheodo έγραψε:
Καλησπερα σας.
Θελω να αλλαξω ελαστικα στο getz 1.3 και θα ηθελα τη γνωμη σας.
Εχω διαβασει οσα περισσοτερα post μπορουσα και εχω δει και καποια reviews για ελαστικα που ειχα υποψη, αλλα οσο διαβαζω τοσο δεν αποφασιζω.
Κατ'αρχην θελω να τα βαλω αμεσα ωστε να πατηθουν λιγο μεχρι 10 Αυγουστου που θα κανω ταξιδι.
Τωρα φοραω τα michelin energy απο τα οποια δεν εχω μεινει καθολου ευχαριστημενος.Η διασταση που με ενδιαφερει ειναι η 175/65/14 και εχω ξεχωρισει τα cinturato P1 (στα 240 ευρω).
Αρχικα ελεγα για τα continental premium 5, αλλα τελικα παραειναι μαλακά και ειδικά στα πλαϊνα.
Ποια ειναι η γνωμη σας ?hankook K715 optimo........κορυφαιο σε ανεση-κρατημα και χλμ αποδοση!!!
-
Τελικά,αυτό που φοράει ο καθένας από μας,είναι το καλύτερο!!
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Στη C4 τελικά περάστηκαν τα P7 Cinturato (θυμίζω διάσταση: 205/50-17). Εντυπώσεις... δε νομίζω να έχουμε, η χιλιομετροφάγος μας απλά ήθελε μια τετράδα καινούρια λάστιχα στο αυτοκίνητο για να μη σκοτωθεί με τα παλιά. Πάντως το αυτοκίνητο θα το πάρω μια βόλτα την παραπάνω εβδομάδα (της είπα να πηγαίνει μαλακά για να τα στρώσει, θεωρώ πως το κατάλαβε) για να δω αν πάτησαν σωστά και θα επανέλθω με μια σύντομη αναφορά.
Τα φοραειφιλος σε fiat Stilo 1,8, σε 205/50/16 η κατι τετοιο, δεν εχει παραπονο και παει και πολυ σβελτα ωρες ωρες.
μια χαρα εχουν και σκληρο πλαινο για τα πεζοδρομια.
μια χαρά είναι...σε όλους τους τομείς!!(κοντά 18500χλμ τώρα )
-
Ο χρήστης itheodo έγραψε:
Μα δεν συζηταω για σπορ ελαστιχο. Το P1 δεν ειναι σπορ. Απλα επειδη δεν ειναι καιρος για πειραματα δεν θα ηθελα να βαλω ενα πολυ μαλακο λαστιχο που με μια κακοτεχνια του δρομου, ή μια λαλακια δικια μου, θα παθει ζημια.
Οσο για το 185/60/14 που λεει ο φιλος πιο πανω, μου το προτειναν σε ενα βουλκανιζατερ (και πιο συγκεκριμενα τα yokohama c drive 2), αλλα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος τωρα να αυξησω την καταναλωση βαζοντας φαρδυτερο ελαστικο.
Γενικα ψαχνω ενα λαστιχο με αξιοπρεπες κρατημα και φρεναρισμα, αντοχη στο μ.ο. και αν ειναι δυνατο να μου γλιτωνει και κατι ψιλα στην καταναλωση.
Ειχα τα michelin energy τα οποια εκτος οτι ξεραθηκαν γρηγορα, δεν θα ελεγα οτι εμεινα ευχαριστημενος γενικα (γλιστρανε), εκτος αν εχουν βελτιωθει αρκετα τα νεα energy plus.
Απλα επειδη παιζουν σχεδον ολα στα ιδια χρηματα, ψαχνω την καλυτερη δυνατη επιλογη.Δε χρειαζεται να βαλεις κουτσουρα -λαστιχα για να μην εχεις θεματα εκτος κι αν χτυπας πεζοδρομια με ταχυτητα... Επισης το κακο με τα σκληρα ειναι οτι ξεραινονται πριν φαγωθουν κι ενω νομιζεις οτι εχεις λαστιχο, (μετα απο 2-3 χρονια) εκει που θα το χρειαστεις -γλιστερος δρομος- θα σε 'πουλησει'. Τα Uniroyal που σου προτεινε ο φιλος τα φοραω κι εγω εδω και 15,000 χλμ και παρολο που μενω σε περιοχη που γινεται.. της λακουβας (!) ειναι μια χαρα, οπως και τα energy που εχω σε αλλο αυτοκινητο (25,000 χλμ αυτα). Με σωστες πιεσεις ( και +2-3 psi πανω απο το μεγιστο καλυτερα) και φυσιολογικη οδηγηση θα εισαι μια χαρα
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]