-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Chris,απ οτι βλεπω κι εσυ μπερδευτηκες με το πως κανουμε upload εικονες.Παντως ειναι παραλογο να μην ανεβαινουν εικονες απο σκληρο απευθειας.Κριμα και εχω καλο υλικο(πιστευω!!).Κρίμα είναι. Παράλογο όμως όχι, αφού αν γινόταν θα είχαμε κατακλύσει τους σκληρούς δίσκους του φόρουμ με τις φωτό μας.
Δοκίμασε σε geocities ή κάτι τέτοιο να κάνεις σελίδα με τις εικόνες και να βάλεις σύνδεσμο εδώ. Ίσως και ο internet provider σου να σου δίνει αρκετό χώρο για αυτό.
-
πάντως παιδιά .... αν θέλετε να κάνουμε καμιά συνάντηση ...να πάμε καμιά βολτίτσα με τα τουτού...είμαι μέσα.... μάλιστα προτείνω για σήμερα το απόγευμα καφέ στη λίμνη της Βουλιαγμένης.... είστε μέσα ?
-
μήπως κανονίζαμε κάτι για την επόμενη εβδομάδα γιατί πολύ ξαφνικό είναι για σήμερα...
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
μήπως κανονίζαμε κάτι για την επόμενη εβδομάδα γιατί πολύ ξαφνικό είναι για σήμερα...Κανένα πρόβλημα ..... για την Τετάρτη 30/10 είναι καλά ? Υπάρχει κάποια άλλη μέρα που είναι οκ ?? απλά όχι πρωί γιατί υπάρχει και δουλειά
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
δεν έπαιξε ούτε και σε μένα .... γαμώ τη φωτογραφία μου γαμώ....Βεβαιως και δεν φάνηκε αφού έβαλες λάθος διεύθυνση.
Βάζουμε τη διευθυνση της φωτογραφίας και όχι, της σελίδας που περιέχει τη φωτογραφία...
-
ΕΥΓΕ ΝΕΕ ΜΟΥ.....
-
Πάντως εγώ το απογευματάκι θα κάνω μια βόλτα κατά λίμνη Βουλιαγμένης για καφεδάκι ....'ΚΑΦΕΔΑΚΙ... όχι κοντρίτσες' ..... μπλε Octavia με πλαστικά στα πίσω φώτα και πίσω ποδιά ......
-
Ο χρήστης fast&safe1 έγραψε:
μήπως κανονίζαμε κάτι για την επόμενη εβδομάδα γιατί πολύ ξαφνικό είναι για σήμερα...
Κανένα πρόβλημα ..... για την Τετάρτη 30/10 είναι καλά ? Υπάρχει κάποια άλλη μέρα που είναι οκ ?? απλά όχι πρωί γιατί υπάρχει και δουλειά
Fast & Safe,
Eντάξει να τηλεφωνηθούμε γιά την άλλη βδομάδα απόγευμα.
Σου στέλνω προσωπικό μήνυμα με τον αριθμό του κινητού μου.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
μήπως κανονίζαμε κάτι για την επόμενη εβδομάδα γιατί πολύ ξαφνικό είναι για σήμερα...
Κανένα πρόβλημα ..... για την Τετάρτη 30/10 είναι καλά ? Υπάρχει κάποια άλλη μέρα που είναι οκ ?? απλά όχι πρωί γιατί υπάρχει και δουλειά
Fast & Safe,
Eντάξει να τηλεφωνηθούμε γιά την άλλη βδομάδα απόγευμα.
Σου στέλνω προσωπικό μήνυμα με τον αριθμό του κινητού μου.
Chris
Fast & Safe,
Δεν μπορώ να σου στείλω προσωπικό μήνυμα επειδή μου βγάζει ότι είναι απενεργοποιημένα στο θέμα αυτό??? Εν πάσει περιπτώσει σου δίνω το E-Mail μου: ckosm@ath.forthnet.gr
Γράψε γιά να ανταλλάξουμε τηλέφωνα.Chris
-
Tώρα νομίζω τα κατάφερα και θα σας αποζημιώσω:
350 άλογα, και απολαύστε !!!
Oχι δεν είναι ιπτάμενος δίσκος
Chris
-
Και ποσα Ευρω ειναι αυτο το αριστουργημα; Μονο αυτα τα φρενα ειναι 2-3 χιλιαδες Ευρω.
Ειναι ενα παραδειγμα τι μπορεις να κανεις στο Octavia. Αμα φυσικα δεν φοβασαι τα εξοδα.
Νικος
-
To Οκτάβιά μου!!!
Πότε μου το βγάλατε φωτογραφία και δεν το κατάλαβα;; -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Και ποσα Ευρω ειναι αυτο το αριστουργημα; Μονο αυτα τα φρενα ειναι 2-3 χιλιαδες Ευρω.Ειναι ενα παραδειγμα τι μπορεις να κανεις στο Octavia. Αμα φυσικα δεν φοβασαι τα εξοδα.
Νικος
Νίκο,
Η μηχανική μετατροπή γίνεται από την MTM (Motoren Technik Mayer), έναν από τους πλέον αξιόπιστους γερμανικούς βελτιωτικούς οίκους VAG, και το κόστος είναι περίπου 11.000 Εuro + φρένα (330 mm μπροστά-πίσω αεριζόμενοι δίσκοι δεν ξέρω πόσο...) 3.300 Euro + περίπου 2.000 Εuro η ανάρτηση.
Φυσικά είναι λίγο τσουχτερό το πακέτο, αλλά έτσι είναι η ζωή.Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Και ποσα Ευρω ειναι αυτο το αριστουργημα; Μονο αυτα τα φρενα ειναι 2-3 χιλιαδες Ευρω.
Ειναι ενα παραδειγμα τι μπορεις να κανεις στο Octavia. Αμα φυσικα δεν φοβασαι τα εξοδα.
Νικος
Νίκο,
Η μηχανική μετατροπή γίνεται από την MTM (Motoren Technik Mayer), έναν από τους πλέον αξιόπιστους γερμανικούς βελτιωτικούς οίκους VAG, και το κόστος είναι περίπου 11.000 Εuro + φρένα (330 mm μπροστά-πίσω αεριζόμενοι δίσκοι δεν ξέρω πόσο...) 3.300 Euro + περίπου 2.000 Εuro η ανάρτηση.
Φυσικά είναι λίγο τσουχτερό το πακέτο, αλλά έτσι είναι η ζωή.Chris
Δηλαδη 24κ ευρω.
11κ Ευρω η μετατροπη
και 5,3κ αναρτηση φρενα.δηλαδη:
40,3κ ευρω
Πω πω.. τσουχτερα δεν λες τιποτα. Και μετα εχεις καπιο ζωο να στο γρτζουνισει και σε βαζουν φυλακη γιατι τον σκοτωσες
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Πω πω.. τσουχτερα δεν λες τιποτα. Και μετα εχεις καπιο ζωο να στο γρτζουνισει και σε βαζουν φυλακη γιατι τον σκοτωσεςΝικος
Και που να το φέρεις στους ωραίους μας δρόμους και τότε μετά τα πρώτα Km η μπροστινή αεροτομή θα ξηλωθεί είτε το θέλεις είτε όχι.
Chris
-
Chris σου έστειλα στο email το κινητό μου ..... δεν ξέρω γιατί ειναι απενεργοποιημένα τα μηνύματα εδω ......
-
Σας στέλνω και αυτά:
Eίναι ενός φίλου από Ολλανδία και οι photo από Νurburgring.
Ακούστε εν συντομία μετατροπές (συγνώμη γιά τα Αγγλικά αλλά βαριέμαι να μεταφράσω):
'The engine has a Forge BOV and a chip from ABT (215hp). The Exhaust is custom made from the cat. The spoiler is the original WRC spoiler wich now is in the catalog from Milotec. Mine was the first to be tested for the German TUV.
The red breaks are original Porsche 993 Turbo discs with Porsche 996 Turbo calipers, I think that is the wright word. Wheels are BBS RC with 225/40x18 Pirelli P Zero Corsa tyres. Suspension is custom made by H&R for Nordschleife use only. It can lower the car by 6cm but than it is not driveble. Now I have it turned up again and it drives superb. Ask Manny or Ralf from Scoobynet how it drives... Then I have a strutbar in the front.'ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Chris
-
Ο χρήστης fast&safe1 έγραψε:
βασικά αυτό που έχεις είναι ένα γρήγορο ανθεκτικό καλοστημένο αυτοκίνητο που κοστίζει 2-3 ή και λιγότερα εκατομμύρια από κάποιο αντίστοιχο.....Καλοστημένο είναι αυτό που έχει σημασία εδώ πέρα (VW: στήσιμο μάπα).
-
Κοιταγα το http://www.vw.com και είδα ότι και το Passat 4motion έχει Torsen. Οπότε δεν είναι μόνο για την Audi αυτό το σύστημα αλλά μόνο για τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα του Α4 (τα μικρότερα βασιζονται στο Golf ως γνωστόν).
Μήπως ξέρει κανένας πότε βγαίνει το καινούριο Οκτάβια; Το προηγούμενο βγήκε πριν από το Golf πιστεύω.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Κοιταγα το http://www.vw.com και είδα ότι και το Passat 4motion έχει Torsen. Οπότε δεν είναι μόνο για την Audi αυτό το σύστημα αλλά μόνο για τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα του Α4 (τα μικρότερα βασιζονται στο Golf ως γνωστόν).Μήπως ξέρει κανένας πότε βγαίνει το καινούριο Οκτάβια; Το προηγούμενο βγήκε πριν από το Golf πιστεύω.
Εντάξει!!! Νομίζω ότι ως ένα βαθμό υπάρχει και θέμα marketing εδώ. Εχω συζητήσει με ανθρώπους από VW και Audi και λένε ότι τα περί ποιότητας των διαφορετικών πατωμάτων (Audi A4/Passat και Golf/Octavia) είναι μάλλον μύθος. Με άλλα λόγια δεν θα πουλούσε ένα αυτοκίνητο 2-3 εκατ. ακριβότερο εάν δεν έλεγαν ότι σε κάτι διαφέρει. Σκέψου το παράδειγμα του Audi TT, που έχει βάση όπως το Octavia το επιμηκυσμένο πάτωμα του Golf. Θεωρείται από τους ανθρώπους του ειδικού τύπου σαν ένα από τα καλύτερα στην αγορά. Τι λέμε λοιπόν?
Απλώς ένα Skoda έστω και εάν ανήκει στο VAG πρέπει να κάνει μία ποιό ταπεινή είσοδο στην αγορά γιά καθαρά λόγους marketing της εταιρείας.
Σχετικά με την τετρακίνηση τύπου Torsen, εάν το Οctavia είχε Torsen, τότε θα ανέβαινε και το κόστος σημαντικά και το πολύ ένα 4Χ4 Octavia να ήταν το πολύ 1 εκατ. φθηνότερο από to Audi A4 Quattro. Σε αυτή την περίπτωση είναι εμφανές ότι δεν θα πουλόυσε, τουλάχιστον αρχικά, τη στιγμή που κάποιος με το πολύ 1 εκατ. περισσότερο θα αγόραζε το ποιό 'σίγουρο' Audi.
Tώρα βέβαια πού το Octavia 4X4 καταξιώνεται στην αγορά, με την ομολογουμένως σεμνή του είσοδο, δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε και τετρακίνητο Octavia με Torsen.
Στα σχέδια της Skoda γιά τέλος 2003 - αρχές 2004 προβλέπεται να βγεί στην παραγωγή νέο Octavia RS 4X4 με 225 hp (φορώντας τον κινητήρα των S3/Audi TT των 225hp) και σε επίπεδο σχεδίων φαίνεται αρκετά εντυπωσιακό (θα ψάξω να βρώ και να σας το στείλω). Δεν διευκρυνίζεται βέβαια εάν θα έχει Haldex ή τύπου Torsen τετρακίνηση.Chris
Skoda Octavia 1.8 T