Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Οδικών μεταφορών - Λεωφορεία Φορτηγά Τράκτορες Νταλίκες κτλ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί Οδικών μεταφορών - Λεωφορεία Φορτηγά Τράκτορες Νταλίκες κτλ
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 22 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    18
    448
    7740
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      postruck last edited by

      αν είσαι κυμπάρης ή θες να πουλήσεις μούρη σε συναδέλφους Υπάρχουν και οι περιπτώσεις,με τράκτορες που έχουν ξεμείνει απο δουλειά και παίρνουν μια ανατροπή και κάνουν κανα μεροκάματο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thaliarque last edited by

        Έξω από το Σαρακάκη σήμερα το πρωί ήταν ένας τράκτορας FH16-750 το νέο μοντέλο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
          Έξω από το Σαρακάκη σήμερα το πρωί ήταν ένας τράκτορας FH16-750 το νέο μοντέλο!

          Τι άσχημο που είναι το νέο FH. Αντιθέτως μ'αρέσει πολύ το FMX.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaggos111 last edited by

            ποσους τονους μπορουνε να κουβαλησουνε αυτα?
            http://www.car.gr/classifieds/trucks/view/3832498/
            http://www.car.gr/classifieds/trucks/view/3286275/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              postruck last edited by

              Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
              Έξω από το Σαρακάκη σήμερα το πρωί ήταν ένας τράκτορας FH16-750 το νέο μοντέλο!

              το ποιο κακάσχημο φορτηγό με την σχάρα που του βάλανε μπροστά.Αυτό που αξίζει είναι ο εμπρός άξονας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                postruck last edited by

                Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
                ποσους τονους μπορουνε να κουβαλησουνε αυτα?
                http://www.car.gr/classifieds/trucks/view/3832498/
                http://www.car.gr/classifieds/trucks/view/3286275/

                30κάτι νόμιμα,σε κυβικά όμως το fh λιγότερα γιατί λόγω καμπίνας με κρεβάτι έχει μικρότερη σε μήκος καρότσα.Στα μείον του fm είναι η ιπποδύναμη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • scotch
                  scotch last edited by

                  Γνωρίζουμε τι χωρητικότητας μπορεί να είναι το ρεζερβουάρ αυτού του φορτηγού;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                    Γνωρίζουμε τι χωρητικότητας μπορεί να είναι το ρεζερβουάρ αυτού του φορτηγού;

                    Lol τι έχεις στο μυαλο σου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • scotch
                      scotch last edited by

                      Όχι αυτό που πιθανώς φαντάζεσαι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                        Υπάρχει τέτοιο τόπικ; Μόνο αυτό βρίσκω κάπως σχετικό.
                        Bill, παίζει να παίρνει και 600 ή απίθανο;

                        600 όχι και πολύ πιθανό .550 είναι απο τα στάνταρ μεγέθη για τις πιο μεγάλες σειρές .Το FM ειναι το πιο 'μικρό' ,το FH είναι το μεγάλο της βόλβο.

                        Σε γερανό που μεταφέρει φορτηγά που έχουν μείνει στον Κορίνθου Καλαμάτας ,θα τον δείτε στην πυροσβεστικό σταθμό κοντά στα διοδια Νεστάνης , έχει ρεζερβουάρ ιδιοκατασκευή που χωράει πάνω απο 700 λίτρα,είναι πίσω απο την καμπίνα για να μην σουζάρει απο το βάρος ο΄ταν ρυμουλκεί.Το μαμά ρεζερβουάρ το έχουν μόνο για το λάδι του γερανού (αν θυμάμαι καλά).

                        Ο postruck. θα μας διαφωτίσει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          postruck last edited by

                          Παρών! για το ντεπόζιτο,στο fm το τριαξονικό που πόσταρες,αυτό που βλέπεις δεν είναι ντεπόζιτο αλλα ντουλάπι Το ντεπόζιτο βρίσκεται πάντοτε απο την δεξιά πλευρά,πλήν ειδικών περιπτώσεων.Τα φορτηγά να ξέρεις οτι έχουν ντεπόζιτα ανάλογα το μοντέλο και την παραγγελία του αγοραστή.Στο συγκεκριμένο το βασικό ντεπόζιτο είναι κάτω απο 300λτ,αλλα λόγω γερανού παίζει να έχει μεγαλύτερο ή και διπλό βασικό.Για το fh της οδικής,bill,αν λές το τριαξονικό με την ασημί-μπλέ καμπίνα,το ντεπόζιτο το έχει εκεί,για καλύτερη κατανομή του βάρους και κυρίως λόγω μεταξονίου.Αν το προσέξεις καλύτερα, λόγω του ντεπόζιτου για το λάδι των υδραυλικών του και το κοντό του μεταξόνιο,χώρος για 700αρι ντεπόζιτο δεν παίζει,ανάμεσα στους άξονες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                            Παρών! για το ντεπόζιτο,στο fm το τριαξονικό που πόσταρες,αυτό που βλέπεις δεν είναι ντεπόζιτο αλλα ντουλάπι Το ντεπόζιτο βρίσκεται πάντοτε απο την δεξιά πλευρά,πλήν ειδικών περιπτώσεων.Τα φορτηγά να ξέρεις οτι έχουν ντεπόζιτα ανάλογα το μοντέλο και την παραγγελία του αγοραστή.Στο συγκεκριμένο το βασικό ντεπόζιτο είναι κάτω απο 300λτ,αλλα λόγω γερανού παίζει να έχει μεγαλύτερο ή και διπλό βασικό.Για το fh της οδικής,bill,αν λές το τριαξονικό με την ασημί-μπλέ καμπίνα,το ντεπόζιτο το έχει εκεί,για καλύτερη κατανομή του βάρους και κυρίως λόγω μεταξονίου.Αν το προσέξεις καλύτερα, λόγω του ντεπόζιτου για το λάδι των υδραυλικών του και το κοντό του μεταξόνιο,χώρος για 700αρι ντεπόζιτο δεν παίζει,ανάμεσα στους άξονες.

                            Ασημί νομίζω ότι είναι (Ταραντίλης) .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              postruck last edited by

                              ασημί μπλέ,εκτος και αν έχει βγάλει και άλλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                ασημί μπλέ,εκτος και αν έχει βγάλει και άλλο.

                                Θα..βγάλει και άλλο όπως μου είχαν πει πέρυσι.

                                Το ίδιο λέμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • scotch
                                  scotch last edited by

                                  Θα βοηθούσε το VIN, ο αριθμός κινητήρα ή οτιδήποτε άλλο από την άδεια κυκλοφορίας;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Βασικά έχεις κανένα τηλέφωνο ελεύθερης κοπέλας; Αυτό θα βοηθούσε πολύ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      postruck last edited by

                                      Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                      Θα βοηθούσε το VIN, ο αριθμός κινητήρα ή οτιδήποτε άλλο από την άδεια κυκλοφορίας;

                                      scotch,τι ακριβώς θέλεις να μάθεις???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • scotch
                                        scotch last edited by

                                        Ο χρήστης postruck. έγραψε:

                                        Θα βοηθούσε το VIN, ο αριθμός κινητήρα ή οτιδήποτε άλλο από την άδεια κυκλοφορίας;

                                        scotch,τι ακριβώς θέλεις να μάθεις???

                                        Έχεις pm

                                        edit: Θάνο κι εσύ έχεις πμ για να μη ζηλεύεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          menelaos1992 last edited by

                                          kalispera....vlepo oti sizitate gia fortiga,ena 8ema pou me endiaferei kai mou aresei poly alla den eixa pote tin eukairia na asxoli8o.....mias kai kserete 8a mporouse kapoios na apantisei se polles erotiseis pou exo????? mporei na einai xazes apla den exo asxoli8ei pote me traktores kai den ksero tipota....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Για να μάθεις θα σε παρακαλουσα να σεβαστεις τον κανονισμό και να γραφείς με Ελληνικά

                                            Sent from Corsair's brick

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 22 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr