-
Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
http://www.classicdriver.com/en/car/alf ... 976/183391Κάποιος ψηλός ίσως που δεν χώραγε να μπει;
-
Classic Police ..και γρήγορα
-
Κεντρομηχανη Sprint V6.
http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... _sale.html
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Κεντρομηχανη Sprint V6.http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... _sale.html
Να με συμπαθάς αγαπητέ Γιόν, αλλά αυτή η Sprint, αν κρίνω από τις φωτογραφίες και το κείμενο του πωλητή, δεν είναι ούτε κεντρομήχανη αλλά ούτε και 6C.
Προφανώς πρόκειται για Alfasud Sprint Trofeo όπως αυτή
ή αυτή, σε επίσημη φωτογραφία της εποχής
Η κεντρομήχανη Sprint 6C αποτέλεσε μια σκέψη της Alfa Romeo για συμμετοχή στο Group B του παγκόσμιου πρωταθλήματος Rally. Ο 6V 2.5 κινητήρας της GTV6 ήταν τοποθετημένος κεντρικά και στον διαμήκη άξονα και η κίνηση μεταδιδόταν στους πίσω τροχούς μέσω του κιβωτίου της GTV6. Η όλη προσπάθεια έπεσε στο κενό λόγω των γνωστών οικονομικών προβλημάτων της κρατικοδίαιτης Alfa. Πόσα ακριβώς πρωτότυπα κατασκευάστηκαν είναι (τουλάχιστον σ' εμένα) άγνωστο. Στις φωτογραφίες που ακολουθούν εμφανίζεται το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στον τύπο το 1982:
Θα διαπιστώσετε εύκολα τις (οπτικές τουλάχιστον) διαφορές από το έκθεμα του Museo Storico:
Τέλος, δυό ακόμα φωτό από τον πρώην και τον νυν χώρο του κινητήρα
Παραθέτω κι ένα video από την έκθεση Rétromobile του 2008, στο οποίο ο Φράγκος λέει ότι κατασκευάστηκε ένα και μοναδικό κομμάτι
Youtube VideoWhat if...? που λένε και στο χωριό μου
-
Μπορει να μην τις έβγαλε η Αλφαρομεο αλλά το έκαναν οι Αυστραλοι με κάτι θηρία κινητήρες , κάπου στα 60 κομματια.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Μπορει να μην τις έβγαλε η Αλφαρομεο αλλά το έκαναν οι Αυστραλοι με κάτι θηρία κινητήρες , κάπου στα 60 κομματια.....Προφανώς αναφέρεσαι στο HAL Giocattolo, μια κεντρομήχανη Sprint με κινητήρα V8 Holden. Σίγουρα ο Paul Halstead εμπνεύστηκε την κατασκευή και το λανσάρισμα στην αγορά του παιγνιδιού του (ιταλιστί giocattolo) από το πρωτότυπο της Alfa, καθότι η αρχική ιδέα ήταν να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας της GTV6. Τελικά, για λόγους κόστους αγοράς (πάλι το κόστος...) αλλά και διαθεσιμότητας κινητήρων από την Alfa Romeo, προτιμήθηκε ο V8 του τοπικού παραρτήματος της GM, 20 και κάτι χρόνια πριν η Fiat, συγνώμη, η 'Alfa', τοποθετήσει τους αντίστοιχους 'μοντέρνους' 4C (1.9 & 2.2) και 6C (3.2) στις 159, Brera και Spider!
Τελικά κατασκευάστηκαν 15 μόνο κομμάτια, 3 πρωτότυπα και 12 'παραγωγής'. Στη φωτογραφία το Νο 9 παραγωγής, όπως δηλώνει και η πινακίδα του.Για τις προδιαγραφές του κάθε αυτοκινήτου, καθότι κατασκευάζονταν Κ.Π. (κατόπιν παραγγελίας, δεν αναφέρομαι σε σένα Βαγγέλη ), και το που βρίσκονται σήμερα σας παραπέμπω στο http://www.go2hal.com/giocattolo/collection.html
και στο http://www.alfabb.com/bb/forums/anything-about-alfa-romeos-alfabb-com/21237-oz-members-mid-engine-sud-sprint.html. -
Τρελλοαυστραλοί...
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Τρελλοαυστραλοί...Αφού στέκονται ανάποδα....
-
Σχετικά με τους 'μοντερνους' Αυστραλιανούς (Holden) 6c
Το 2005 η Φιατ αρνήθηκε πρόταση της Cosworth να αγοράσει η τελευταία την γραμμή παραγωγής του ν6, να τον εκσυγχρονίσει (καυσαέρια κλπ) για να συνεχίσει η Φιατ να τον τοποθετει στα αυτοκίνητά της αλλά και να τον πουλάει η Cosworth για αγωνιστική χρήση. Αν δεν είναι αυτό αναγνώριση της αξίας (και των δυνατοτήτων που είχε ακόμα) του ν6 Busso, τότε τι άλλο θα μπορούσε να είναι?
Αντι γι'αυτό το Τορίνο προτ'ιμησε να πουλήσει για σκραπ οτιδήποτε είχε σχέση με τον ν6. Μηχανήματα παραγωγής, καλούπια, τα πάντα όλα...
Ισως για να εξαλείψει το τελευταίο ίχνος της προ-Φιατ εποχής?
-
http://www.classicdriver.com/en/car/alf ... 977/117282
Μια και μιλάτε για 'περίεργες' εκδόσεις. 2000 Veloce με 3ταχυτο ZF αυτόματο μόνο για την αγορά της Νότιας Αφρικής.. ψιλοάκυρο το κόβω
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
http://www.classicdriver.com/en/car/alfa-romeo/giulia/1977/117282Μια και μιλάτε για 'περίεργες' εκδόσεις. 2000 Veloce με 3ταχυτο ZF αυτόματο μόνο για την αγορά της Νότιας Αφρικής.. ψιλοάκυρο το κόβω
Καθόλου. Η Alfa Romeo κατασκεύασε μικρό αριθμό 1750A Berlina, 2000A Berlina και περίπου 100 2000 GTV 2000 με το 3ταχυτο αυτόματο ZF, κυρίως για τις αγορές των ΗΠΑ, Νοτίου Αφρικής και Αυστραλίας.
Να κι άλλη μια προς πώληση, στο 1/3 της τιμής και με extra βιταμίνη C
http://www.carandclassic.co.uk/car/C408323# -
-
-
Υπέροχη,να τη χαίρεσαι!!!
Κάποια μέρα ελπίζω να έχω και εγώ μια...
Επίσης και η κουκούλα κάνει τη διαφορά,καταπληκτική!
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Θα συμφωνήσω
υγ. αν ακούσει κάτι κάποιος για καμμιά εκδήλωση για τα 50 χρόνια (9/9/63) των Giulia GT να μας το πει...
-
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Από το σήμα στην πόρτα, συμπεραίνω ότι είναι Alfa Romeo.Χμμ, μάλλον επιφανειακή ανάγνωση . Ας προτείνω μια συνθετότερη.
-Τα σήματα στο εμπρός φτερό είναι η μάρκα και μοντέλο (τι άλλη μάρκα θα μπορούσε να είναι άλλωστε )
-Το αυτοκόλλητο στην πόρτα παραπέμπει στη μάρκα των ονείρων του οδηγού (με μεγάφωνο να διαλαλεί 'εδώ τα ωραία ΑΡΝΑκια')
-Η φορά του αυτοκόλλητου στήν πόρτα είναι η προσωπική πινελιά.Ή απλώς η φωτό παρουσιάζει το επόμενο επαγγελματικό βήμα του στελέχους που εμπνεύστηκε/υλοποίησε τη συνεργασία Ιταλών και Ιαπώνων.
-
Mήπως είναι ARNA pickup;
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Από το σήμα στην πόρτα, συμπεραίνω ότι είναι Alfa Romeo.Πολύ σωστά
Και από την λευκή λωρίδα από την πόρτα προς τα πίσω,συμπεραίνουμε ότι προφανώς είναι GTA -
classic Alfa Romeo