-
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
Για τον τεντωτήρα είχα το ίδιο σύμπτωμα με τον dimitris_3008, σε πιο αρχικό στάδιο, στα πρώτα 200 μέτρα σταμάταγε έλεγα εγώ, είχε 'φάει' 2 δόντια είπαν οι τεχνικοί, για τα αμορτισέρ είχαν αρχίσει να χάνουν τα τα 2 στους τροχούς, και πάλι σε αρχικό στάδιο ήταν δεν βλέπω καμιά διαφορά. Αφού υπάρχει εγγύηση είπαμε να αλλαχθούν πριν σοβαρέψει το πράγμα.Φίλε loin(t)aris,διευκρίνησε σε παρακαλώ τι πρόβλημα είχες με τα αμορτισέρ,γιατί τα δικά μου που έχουν διαρροή η αντιπροσωπεία μου είπε ότι δεν καλύπτονται απο την εγγύηση,καί θα πρέπει να πληρώσω γιά να τα αλλάξω.Θέλω να διαπιστώσω αν με δούλεψαν για να πράξω κατάλληλα.
-
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Φίλε loin(t)aris,διευκρίνησε σε παρακαλώ τι πρόβλημα είχες με τα αμορτισέρ,γιατί τα δικά μου που έχουν διαρροή η αντιπροσωπεία μου είπε ότι δεν καλύπτονται απο την εγγύηση,καί θα πρέπει να πληρώσω γιά να τα αλλάξω.Θέλω να διαπιστώσω αν με δούλεψαν για να πράξω κατάλληλα.
Μικρή διαρροή μου είπαν. Μου τα έδειξαν μάλιστα ότι σίχαν λαδιές επάνω τους. Βέβαια ήταν μικρή η συνολική διαρροή που δεν φαινόταν διαφορά στο δρόμο. Στο συνεργείο μάλιστα τα κράτησαν για να ταστείλουν Γαλλία για τα περαιτέρω. Αυτά μου είπαν, μου έδειξαν νέα και παλιά και όντως εγώ τουλάχιστον δεν βλέπω καμιά ιδιαίτερη διαφορά στο δρόμο.
-
Aκριβώς το ίδιο με μένα.Μόνο που αυτοι με περίλυπο ύφος μου ζήτησαν κοντά στα 800 ευρά να μου αλλάξουν όλο το σετ των πισω αμορτισέρ (γιατί πάει όλο μαζί μου είπε).Τώρα που πλησιάζει το τρίτο service θα κάνω μια επίσκεψη να τους κόψω και επίσημα.
-
service 40000 χλμ 380 ευρουλακια 205 ανταλλακτικα 175 εργασια. Ωραιοτατα.
-
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
service 40000 χλμ 380 ευρουλακια 205 ανταλλακτικα 175 εργασια. Ωραιοτατα.Πολλα μου φαινονται.Παραθετω παλαιοτερες δικες μου αναρτησεις:
40000 και το δευτερο σερβις κοστισε 252,59 ευρω, με 175,10 να ειναι:
- λαδι 4 λιτρα
- παραφλου
- καθαριστικο φρενων
- υγρο υαλοκαθαριστηρων
- φιλτρο γυρης
- 4 μπουζι
- φιλτρο αερος
- φιλτρο λαδιου
- ροδελλα ταπας λαδιου
και 77,49 να ειναι
- σερβις φιλτρου γυρης
- σερβις - συστηματικες εργασιες
Στα 60000 το σερβις μου κοστισε 250 με αλλαγη τακακια μπροστα(αλλιως θα με κοστισε 140).
-
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Aκριβώς το ίδιο με μένα.Μόνο που αυτοι με περίλυπο ύφος μου ζήτησαν κοντά στα 800 ευρά να μου αλλάξουν όλο το σετ των πισω αμορτισέρ (γιατί πάει όλο μαζί μου είπε).Τώρα που πλησιάζει το τρίτο service θα κάνω μια επίσκεψη να τους κόψω και επίσημα.Κάτσε γιατί με μπέρδεψες. Όταν πρωτοπήγες για τα αμορτισέρ ήσουν εντός εγγυήσεως?
service 40000 χλμ 380 ευρουλακια 205 ανταλλακτικα 175 εργασια. Ωραιοτατα.
Πολλα μου φαινονται.Παραθετω παλαιοτερες δικες μου αναρτησεις:
40000 και το δευτερο σερβις κοστισε 252,59 ευρω, με 175,10 να ειναι:
- λαδι 4 λιτρα
- παραφλου
- καθαριστικο φρενων
- υγρο υαλοκαθαριστηρων
- φιλτρο γυρης
- 4 μπουζι
- φιλτρο αερος
- φιλτρο λαδιου
- ροδελλα ταπας λαδιου
και 77,49 να ειναι
- σερβις φιλτρου γυρης
- σερβις - συστηματικες εργασιες
Στα 60000 το σερβις μου κοστισε 250 με αλλαγη τακακια μπροστα(αλλιως θα με κοστισε 140).
Από του χρόνου αυτά τα πράγματα να'μαστε καλά. Τα τακάκια εμπρός τα πλήρωσα 98 ευρώ. Ότι θέλει ο καθένας χρεώνει, ότι θέλει βάζει στην εγγύηση, μύλος. Τα 250 δεν είναι και πολλά, στο VW είναι η καλημέρα, αν και δεν μπορώ να καταλάβω τη λειτουργία του εγκεφάλου για το σέρβις. Κάνω 9000 χλμ το χρόνο και θέλει σέρβις αυστηρά στο 12μηνο. Αντίστοιχη χρήση κάνω και στο TSI και ζητά σέρβις κάθε 15-16 μήνες.
Υ.Γ.Άντρας είναι αυτός που... με διάρροια θα ρισκάρει το κλ@σιμο.
-
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Aκριβώς το ίδιο με μένα.Μόνο που αυτοι με περίλυπο ύφος μου ζήτησαν κοντά στα 800 ευρά να μου αλλάξουν όλο το σετ των πισω αμορτισέρ (γιατί πάει όλο μαζί μου είπε).Αν σου είπαν 800€ για όλο το σετ (με DRC) και τοποθέτηση, ίσως να μην είναι και τόσο κακή τιμή.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να καταργήσεις το DRC και να βάλεις απλά ΚΥΒ με ~50€/τεμ.service 40000 χλμ 380 ευρουλακια 205 ανταλλακτικα 175 εργασια. Ωραιοτατα.
Τι ακριβώς περιλαμβάνει το service που έκανες;
Σίγουρα κάτι θα σου βρήκαν 'βεβλαμένο' και θα το άλλαξαν, γιατί όπως λέει και ο Zonas, ' είναι πολλά τα λεφτά Βασίλη...' -
Εχουμε και λεμε :Λαδι 5λιτ 5w30 49,68
φιλτρο λαδιου 6,89
ροδελα ταπας λαδιου 0,45
4 μπουζι 22,68
φιλτρο αεροςep3/ep6 7,76
καθαριστικο 3,55
καθαριστικο παρ πριζ 0,67
φιλτρο α/c 12,69
τακακια εμπρος 61,88
εργασιες : συστηματικες εργασιες 60,48
service α/κ φιλτρου γυρης 17,28
service α/κ μπουζι 12,96
service α/κ στοιχειου φιλτρο 4,32
α/κ μπροστινων τακακιων 38,88
εκδοση κεκ. 7,46
Κοστος εργατοωρας 52 ευρος -
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
Aκριβώς το ίδιο με μένα.Μόνο που αυτοι με περίλυπο ύφος μου ζήτησαν κοντά στα 800 ευρά να μου αλλάξουν όλο το σετ των πισω αμορτισέρ (γιατί πάει όλο μαζί μου είπε).Τώρα που πλησιάζει το τρίτο service θα κάνω μια επίσκεψη να τους κόψω και επίσημα.
Κάτσε γιατί με μπέρδεψες. Όταν πρωτοπήγες για τα αμορτισέρ ήσουν εντός εγγυήσεως?Δεκαπέντε μέρες πρίν λήξει η εγγύηση και ορκιζόταν ότι τα αμορτισέρ δεν καλύπτονται από τη εγγύηση.
Προς το παρόν δεν τα πειράζω καθόλου, αν μου δημιουργήσουν πρόβλημα θα δω την ιδέα του Pitt.
Ευτυχώς με την αγορά του αυτοκινήτου μου έκαναν 'δώρο' τρια κουπόνια για τα τρια πρώτα service οπότε μέχρι στιγμής δεν έχω πληρώσει φράγκο! -
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
Εχουμε και λεμε :Λαδι 5λιτ 5w30 49,68
φιλτρο λαδιου 6,89
ροδελα ταπας λαδιου 0,45
4 μπουζι 22,68
φιλτρο αεροςep3/ep6 7,76
καθαριστικο 3,55
καθαριστικο παρ πριζ 0,67
φιλτρο α/c 12,69
τακακια εμπρος 61,88
εργασιες : συστηματικες εργασιες 60,48
service α/κ φιλτρου γυρης 17,28
service α/κ μπουζι 12,96
service α/κ στοιχειου φιλτρο 4,32
α/κ μπροστινων τακακιων 38,88
εκδοση κεκ. 7,46
Κοστος εργατοωρας 52 ευροςΔεν υπολόγισα μπουζί και τακάκια που συνολικά σου κόστισαν 168€...
Σχετικά καλές τιμές, αν εξαιρέσεις το λάδι που σου το φούσκωσαν 44% ακριβότερα απ΄ότι πωλείται στην αγορά. -
Το είδαμε κι' αυτό! Μισό κίτρινο, μισό πρασινο/μπλέ.
Ποιός ξέρει τι άλλο θα δούνε τα ματάκια μας...
ΥΓ. Δεν θέλω σχόλια για το παρμπρίζ του Nissan. Μιλάμε για άπειρη Αφρικάνικη σκόνη. Αν το καθάριζα με τους καινούριους υαλοκαθαριστήρες, θα γδέρνονταν στο χώμα πριν προλάβει να βραχεί το παρμπρίζ. Προτίμησα να το πάω για πλύσιμο γιατί μου θύμιζε κάτι από Paris-Dakar.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Το είδαμε κι' αυτό! Μισό κίτρινο, μισό πρασινο/μπλέ.Ποιός ξέρει τι άλλο θα δούνε τα ματάκια μας...
Προφανως καποιο διαφημιστικο εταιριας ηταν. Αλλα δεν ειναι ασχημη ιδεα! Απορω τι λεει στη αδεια για χρωμα... παρδαλι??
-
Το είδα και εγώ στην Lion είναι από εταιρία μπορώ να πω ότι από κοντά είναι εντυπωσιακό.
-
JohnnyX,
μπορείς να δώσεις πληροφορίες σχετικά με την έως τώρα απόδοση του υγραερίου; (με καταναλώσεις, προβλήματα αν υπάρχουν, αν αξίζει τελικά κλπ)
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
JohnnyX,μπορείς να δώσεις πληροφορίες σχετικά με την έως τώρα απόδοση του υγραερίου; (με καταναλώσεις, προβλήματα αν υπάρχουν, αν αξίζει τελικά κλπ)
ενδιαφέρομαι να μάθω κι εγώ!!!
-
Γεια σας!
Προσπαθώντας να αποφασίσω αν θα μπω κι εγώ στο κλαμπ των κατόχων ενός 3008 ή όχι, άρχισα να διαβάζω από την αρχή το συγκεκριμένο thread, και μπορώ να πω ότι μερικούς από σας νιώθω πλέον σαν να σας γνωρίζω. Βλέπω όμως ότι μετά τον αρχικό ενθουσιασμό των νέων αγοραστών,άρχισαν και οι συζητήσεις για τα προβλήματά του. Η πρότασή μου λοιπόν είναι να κάνουμε ένα γκάλοπ: Εσείς που έχετε το αυτοκίνητο από παλιά και το έχετε ζήσει, είστε ευχαριστημένοι; Θα ξαναγοράζατε 3008 αν είχατε σήμερα τη δυνατότητα να πάρετε ένα καινούριο αυτοκίνητο; Τοποθετηθείτε!
-
Ο χρήστης koinhlogikh έγραψε:
Εσείς που έχετε το αυτοκίνητο από παλιά και το έχετε ζήσει, είστε ευχαριστημένοι; Θα ξαναγοράζατε 3008 αν είχατε σήμερα τη δυνατότητα να πάρετε ένα καινούριο αυτοκίνητο;...εγω σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος και θα το αγοραζα παλι... αν και σημερα πλεον , υπαρχει και ο ανταγωνισμος απο το πολυ ωραιο cross-over της Volvo που κατα την γνωμη μου ειναι κουκλα...αλλα νομιζω εχει πιο μικρες διαστασεις απο το 3008...
-
Ο χρήστης koinhlogikh έγραψε:
Γεια σας!Προσπαθώντας να αποφασίσω αν θα μπω κι εγώ στο κλαμπ των κατόχων ενός 3008 ή όχι, άρχισα να διαβάζω από την αρχή το συγκεκριμένο thread, και μπορώ να πω ότι μερικούς από σας νιώθω πλέον σαν να σας γνωρίζω. Βλέπω όμως ότι μετά τον αρχικό ενθουσιασμό των νέων αγοραστών,άρχισαν και οι συζητήσεις για τα προβλήματά του. Η πρότασή μου λοιπόν είναι να κάνουμε ένα γκάλοπ: Εσείς που έχετε το αυτοκίνητο από παλιά και το έχετε ζήσει, είστε ευχαριστημένοι; Θα ξαναγοράζατε 3008 αν είχατε σήμερα τη δυνατότητα να πάρετε ένα καινούριο αυτοκίνητο; Τοποθετηθείτε!
Αν κρίνω ότι στα 105000 δεν υπήρξαν προβλήματα πέρα από κανά δυο εντός εγγήησης, θα το έπαιρνα αλλά σε diesel λόγω οικονομίας καυσίμου. Αν μπορούσα θα πήγαινα για το hybrid που πιστεύω θα έκανε απόσβεση σύντομα. Ο ανταγωνισμός βέβαια είναι πιο έντονος σε σχέδη με το 2009, οπότε και η σκέψη περισσότερη.
-
Πλησιάζω τα 92000χλμ, με ένα σημαντικό πρόβλημα μέχρι τώρα. όταν μου χάλασε η πεταλούδα. Άλλα αξιοσημείωτα, ένας χαλασμένος αισθητήρας (που απλώς έδινε λάθος ένδειξη), και φυσικά η ελαττωματική τρόμπα νερού που σε πολλούς εδώ μέσα αλλάχθηκε.
Πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο σε όλους γενικά τους τομείς, θα το ξαναέπαιρνα, αλλά, όπως και ο ZONAS, το diesel πλέον. Καλά, το Hybrid δεν το συζητώ, θα το έπαιρνα χωρίς σκέψη αν μπορούσα να διαθέσω τα χρήματα (νομίζω είναι πολύ ακριβό έτσι κι αλλιώς).
-
Ο χρήστης steftsak έγραψε:
Εσείς που έχετε το αυτοκίνητο από παλιά και το έχετε ζήσει, είστε ευχαριστημένοι; Θα ξαναγοράζατε 3008 αν είχατε σήμερα τη δυνατότητα να πάρετε ένα καινούριο αυτοκίνητο;
...εγω σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος και θα το αγοραζα παλι... αν και σημερα πλεον , υπαρχει και ο ανταγωνισμος απο το πολυ ωραιο cross-over της Volvo που κατα την γνωμη μου ειναι κουκλα...αλλα νομιζω εχει πιο μικρες διαστασεις απο το 3008...
Μικρότερες διαστάσεις, μεγαλύτερη τιμή. Ούτε να το συζητάς...
Peugeot 3008 '08