Γενικά έχω αρχίσει να πιστεύω πως δεν αξίζουν και τόσο τα μικρά τούρμπο.Αυτό γιατί από τη σύγκριση των 2 αυτοκινήτων που έχουμε στην οικογένεια (polo 1.2 tsi,passat 2.0fsi) σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση βλέπω πως το 2ο είναι σταθερά 1.5 λίτρο επάνω παρά τις σημαντικές διαφορές σε διαστάσεις (αμαξώματος και ελαστικών),βάρος κτλ.
Εδώ και 1,5 χρόνο και στα 2 αυτοκίνητα βάζουμε βενζίνη από συγκεκριμένο εταιρικό πρατήριο της Σελλ,V-power 97.
Κάνοντας λοιπόν τις ίδιες διαδρομές,βλέπω παντού 1.5 λίτρο μεγαλύτερη κατανάλωση στο πασσατ εκτός μόνο αν συγκρίνουμε μερικές περιπτώσεις με πολλή κίνηση όπου μπορεί να φτάσει 2-2,5 λίτρα διαφορά (αυτές βέβαια είναι το πολύ 2-3 φορές το χρόνο λόγω των διαδρομών που κάνω).Για να δώσω ένα παράδειγμα,στη διαδρομή Π.Φάληρο-Ανάβυσσος με ίδια μέση ταχύτητα,η κατανάλωση για το πόλο είναι 5-5.2 ενώ για το πασσατ 6.5-6.7.Επίσης εκεί που τώρα το καλοκαίρι με ανοιχτό το ac,το 2ο θα σταθεροποιηθεί στο 7,το 1ο θα πιάσει κατευθείαν το 6! Ακόμη,η στιγμιαία στο ρελαντί για το πόλο είναι 0.6 λίτρα/ώρα αλλά αν η θερμοκρασία υπερβαίνει τους 30 βαθμούς,τότε δουλεύει με πιο πλούσιο μείγμα και το ρελαντί γράφει 0.7-0.8 ενώ στο πασσατ είναι σταθερή στο 0.8.
Overall πιστεύω πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι αστεία όταν το μικρό έχει πλάτος:1.68 , ύψος:1,485 ,ελαστικά 185/60/15,βάρος 1088κιλά και ροπή 17,8 1550/4500(+6άρι κιβώτιο με μακριές σχέσεις,ήδη με 5η πιάνει τελική και η 6η είναι overdrive)
ενώ το μεγάλο έχει πλάτος:1.82 , ύψος:1.47,ελαστικά 215/55/16,βάρος 1389 κιλά και ροπή 20.4/3500 και 6άρι κιβώτιο με κοντές σχέσεις.
υ.γ. Για τα νούμερα που γράφω δε σέρνομαι αλλά ούτε και τρέχω,γύρω στα 40 λεπτά κάνω για να πάω και άλλα τόσα για να επιστρέψω.